Hop til indhold
Bananas

Mine personlige ulovligheder - hvad gøre?

Recommended Posts

Kære alle. Jeg har et problem. Jeg tror at jeg måske er blevet kriminell. Noget slags bagmand, eller måske en ruffer? I hvert fald har jeg fået varer jeg ikke har betalt hverken skat eller moms før. Så kære alle: hvad skal jeg gøre? Skal jeg anmelde mig selv?

Det hele begyndte meget uskyldigt mange moneder tilbage. Jeg gik til klinik, betalte for massage og efterhånden også sex. Men det gik ikke lang tid for kvinden begyndte at ringe mig, ville træffe mig, ville alt muligt med mig. Off clinic. Og jeg ville også alt muligt med hende.

Idag ses vi en til to gange om ugen. Vi spiser sammen, fester sammen, og elsker sammen. Og nu til problemet: Jeg betaler ikke noget for sexen. Og eftersom hun normalt sælger sex, og sexsalg medfører skattepligt så er det jo blevet noget med at jeg tager imod skattepligtige gaver uden at anmelde det. Vi er nok oppe i mindst 200.000 kr værdi nu, and still counting. Skal det betragtes som bestikkelse hvis jeg ikke deklarerer dets værdi?

Det værste er at hun indimellem byder mig på mad, på restaurant etc, og det betyder vel at jeg tjener på hende og den måde hun fortjener sine penge på?? Og eftersom jeg betaler hotellerne så er det jo mig der betaler de lokaler hun giver mig bestikkelserne i, og det skulle vel hun så deklarere? At hun ved disse tilfælden har fået lokalomkostningerne i gave? Så jeg føler mig som en skummelt ruffer, der tager imod bestikkelser og tilmed har lokket hende ind i ulovligheder.

Personlig tror jeg måske at jeg begyndte min kriminelle bane allerede når jeg som syvårig i nordre Sverige bød den søde pigen på slik for at hun skulle gi' mig et kys. Ak ja - man ser det ikke når det starter, og siden er det måske for sent.

smileys-police-209510.gif

Det er meget svært det her, og håber nogen kan hjælpe.

En Banan der kun vil gøre ret for sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære alle. Jeg har et problem. Jeg tror at jeg måske er blevet kriminell.

Det er godt nok et sjovt indlæg du der har forfattet :lol:

... at jeg tager imod skattepligtige gaver uden at anmelde det.

Du skal ikke bekymre dig. Skat af "fri sex" er ikke noget skattevæsenet går op i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Åhhh bananas her er du ude på dybt vand!!!! Det danske told og skat skal man absolut ikke spøge med!

Hvis jeg var dig, ville jeg flygte til Brasilien ( her udleverer de ikke kriminelle fra) evt få en anden identitet dernede.

Inden da, kan du lige sende en pm til mig med pigens nr, så skal jeg nok ringe til hende og " redde trådene ud" :?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er meget venligt af dig Liderligfyr, opofrende tilmed.

Men jeg har jo selv sat mig i båden ... måske den går til Brasilien?

summer_44.gif

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er da en slemmer en, Bananas. Det er nok et spørgsmål om, hvor længe du forbliver på fri fod :lol::lol::lol:

Jeg skal nok en gang i mellem komme og stikke en spegepølsemad ind igennem tremmerne til dig :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...