Hop til indhold
MrJ

Nyt sted i Søborg - pisser på din tid

Recommended Posts

Igår prøvede jeg at lave en aftale med Polly

Jeg ringede ind, og fik besked på at SMS ind i stedet. Det gjorde jeg, og fik lavet en aftale til ca efter 20 minutter. Jeg ankommer, skriver at ringer på om 2 minutter. "yes" er svaret. Kommer, ringer på... Døren er åben og jeg går ind, hvor der er lidt mere diskret end at stå udenfor hvor alle naboer sikkert ved hvad her foregår. Så sker der ikke mere... Jeg skriver, at jeg er her og har ringet men at intet sker. Ingen svar. Efter 5 minutter skriver at jeg nu skrider igen. Jeg går tilbage til min bil, og på min vej passerer jeg en dame der meget vel kunne være Polly. Der går 1 minut og jeg får en SMS "come". OK - jeg prøver, men da jeg kommer over til døren står der så en som nåede at komme før mig og ringe på. Damn.

Så fik jeg i stedet hygget mig med en meget sød Nati på Roskildevej i stedet. Her kan jeg tilslutte mig de positive anmeldelser af hende. Så held i uheld :-D

 

Idag forsøgte jeg så lykken med Vanessa

Samme procedure for at bestille tid. Jeg ringer for at høre om hun arbejder idag, sådan om 20 minutter - svaret er ja, men jeg skal SMS'e. OK. SMS sendt. Svaret er samme adresse som igår, blot skal man ringe på ST TV i stedet for ST TH. Fint, jeg vil høre om jeg skal texte når jeg kommer, eller bare ringe på knappen. Ingen svar.
Jeg kommer frem til "aftalt tid" og skriver at jeg nu er ankommet, og kan komme og ringe på knappen om 2 minutter. Ingen svar. 

Konklusion: Ingen respekt for kundens tid. Jeg undlader fremadrettet at besøge stedet, eller andre annoncer der følger samme typografi, prissætning etc.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel en ny afdeling af VB der altid har haft ry for at optræden på den måde (har ikke været der). Men hvis det er på den kendte villavej i Søborg har man ikke lyst til at stå der uden for og blomstre.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrJ skrev, 1 time siden:

Jeg kommer frem til "aftalt tid" og skriver at jeg nu er ankommet, og kan komme og ringe på knappen om 2 minutter. Ingen svar.

Okay, men så prøvede du heller ikke at ringe på?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik afprøvet SBF eller va i kalder det idag :D

Genkender til fulde @MrJs beskrivelse - ringede og fik at vide jeg skulle sende sms da hun var ude at gå gjorde det og fik svar 15 min senere, hvorfor jeg foreslog at udskyde mødetidspunktet 15 min, da jeg ikke kunne nå det oprindelige...

Intet svar på den sms, jeg ankom og skrev endnu en sms og ringede intet svar, kunne se mænd cirkle rundt lidt i samme ærinde som mig, men da lejligheden bød sig - dvs ingen mennesker på vejen i et kort øjeblik gik jeg hen og ind - hoveddøren stod åben...og gik så op og bankede på... og så blev der åbnet og der stod pigen så jeg havde skrevet til, helt sikkert uden ide om den korrespondance.

Så enig dette er VBF konceptet og tror der r flere lejligheder i opgangen afsat til dette formål - ganske fint, bortset fra minus diskretion på vejen og total umulig tidsbestilling, adgang og kommunikation.

Så ja du skal nok ankomme, med lave forventninger, men håb og så have en plan B/C i ærmet ...Og du skal ikke bekymre dig for meget om diskretion :)

Så der er lidt spænding og overraskelse over det, bliver du set af nysgerrige eller sure naboer, bliver der åbnet og i så tilfælde, hvem møder du :D

 

Redigeret af riberhus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vist sådan lidt MC´D" drive in over det.  Billig fisse og gigantisk kø på bestemte tidspunkter.  :):P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stakkels dem som er nye brugere herinde med alle de sindsyge forkortelser....

afsted til HBO.....Hold dig fra SBF....måske ok i VB....Søde piger hos SG....har hørt om en  frækkert hos MC.....WTF :huh:

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 13 minutter siden:

Stakkels dem som er nye brugere herinde med alle de sindsyge forkortelser....

afsted til HBO.....Hold dig fra SBF....måske ok i VB....Søde piger hos SG....har hørt om en  frækkert hos MC.....WTF :huh:

Var det med OWO og hvad koster CIM. Er det muligt med A-Level ? COB eller COF. Det var mere GFE end PSE og med SF inkluderet.

Redigeret af GrayNinja

Del dette indlæg


Link til indlæg

I princippet har du ret, men man kan vel forvente et minimum af erfaring, hvis du skal læse med herinde. Hvis man ikke har hørt om Hvidovre Bolleopgang eller filialen Søborg Bollefabrik og forholdene derude, så får du da ikke noget ud af at læse med i denne tråd. 

I øvrigt har jeg selv for nyligt måtte spørge, hvad FP stod for;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 6 timer siden:

I princippet har du ret, men man kan vel forvente et minimum af erfaring, hvis du skal læse med herinde. Hvis man ikke har hørt om Hvidovre Bolleopgang eller filialen Søborg Bollefabrik og forholdene derude, så får du da ikke noget ud af at læse med i denne tråd. 

I øvrigt har jeg selv for nyligt måtte spørge, hvad FP stod for;)

Så hvis du ikke har noget erfaring eller kender de typieske forkortelser, får du intet ud af dette forum? Jeg tvivler.. Men come on.  Hvor extrem doven er man eller hvor travl en person er man, hvis man ikke har tid til at skrive et helt ord i stedet for en forkortelse. Formålet med forkortelser i dette forum har kun til formål at lyde smart. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 2 timer siden:

Så hvis du ikke har noget erfaring eller kender de typieske forkortelser, får du intet ud af dette forum? Jeg tvivler.. Men come on.  Hvor extrem doven er man eller hvor travl en person er man, hvis man ikke har tid til at skrive et helt ord i stedet for en forkortelse. Formålet med forkortelser i dette forum har kun til formål at lyde smart. 

Måske har du ret med hensyn til, at brug af forkortelser er en dårlig vane.  Og at det ikke kan tage så langt tid bare at skrive ordene. 

Men jeg tillægger nu ikke mit og mine brødres brug af forkortelser et motiv som værende smart. Hvad skulle der være smart i det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så hvad siger i,skal man bare møde op uden at bestille tid? Eller kan man rent faktisk lave aftaler med konkrete piger? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 2 timer siden:

Så hvad siger i,skal man bare møde op uden at bestille tid? Eller kan man rent faktisk lave aftaler med konkrete piger? 

 

Man skal meddele en ankomsttid :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

It's a shame these places can't be a little better organized... Also, I think, for them. They probably miss out on a few possible clients. At least for myself, I'm very sceptical and probably will not go there. I want to be able to decide before which girl I will spend my time with...

Just a question to you guys ( @MrJ, @Miller's Crossing, @riberhus and others) who know these places (VB, SBF, HBO, etc): Do you have these problems (with the actual girl not being present, or not knowing about your booking) even if you write her name in your sms, like "Hi Polly, can I have 1 hour with you..."? (I guess they have some phone-ladies/pimps handling all their different phone numbers?)

If this is the case, then why make an appointment at all?  Should be possible just to go there and knock on the door (if you know the address and house/apartment) and pick a girl. Same result...

Del dette indlæg


Link til indlæg

You are right. I have stoppet making Appointments and I just come calling at the doorbell. Sometimes I call from outside the house, the Girl I would like to see most and ask, if she is available right now. But it happenes, that it is not her answering. And they are never answering me at sms. My advice: Have a plan B and C..

So it is cheap, fine girls but difficult. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I've only been to VBF once about a year ago. I text messaged them, and asked if I could see Karina, and I was told it was okay. I spend a good amount of time with public transportation to get there, it was snowing and was freezing cold. Once I got there, no one opened when I knocked on the door. I haven't visited them since then. I also started to read about the nosy neighbours that are less than pleased with with VBF being there. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Val Venis skrev, for 24 minutter siden:

also started to read about the nosy neighbours that are less than pleased with with VBF being there.

Nu er de jo flyttet, så det er ikke relevant længere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63
MrJ skrev, den 21.3.2019 at 12:10:

Igår prøvede jeg at lave en aftale med Polly

Jeg ringede ind, og fik besked på at SMS ind i stedet. Det gjorde jeg, og fik lavet en aftale til ca efter 20 minutter. Jeg ankommer, skriver at ringer på om 2 minutter. "yes" er svaret. Kommer, ringer på... Døren er åben og jeg går ind, hvor der er lidt mere diskret end at stå udenfor hvor alle naboer sikkert ved hvad her foregår. Så sker der ikke mere... Jeg skriver, at jeg er her og har ringet men at intet sker. Ingen svar. Efter 5 minutter skriver at jeg nu skrider igen. Jeg går tilbage til min bil, og på min vej passerer jeg en dame der meget vel kunne være Polly. Der går 1 minut og jeg får en SMS "come". OK - jeg prøver, men da jeg kommer over til døren står der så en som nåede at komme før mig og ringe på. Damn.

Så fik jeg i stedet hygget mig med en meget sød Nati på Roskildevej i stedet. Her kan jeg tilslutte mig de positive anmeldelser af hende. Så held i uheld :-D

 

Idag forsøgte jeg så lykken med Vanessa

Samme procedure for at bestille tid. Jeg ringer for at høre om hun arbejder idag, sådan om 20 minutter - svaret er ja, men jeg skal SMS'e. OK. SMS sendt. Svaret er samme adresse som igår, blot skal man ringe på ST TV i stedet for ST TH. Fint, jeg vil høre om jeg skal texte når jeg kommer, eller bare ringe på knappen. Ingen svar.
Jeg kommer frem til "aftalt tid" og skriver at jeg nu er ankommet, og kan komme og ringe på knappen om 2 minutter. Ingen svar. 

Konklusion: Ingen respekt for kundens tid. Jeg undlader fremadrettet at besøge stedet, eller andre annoncer der følger samme typografi, prissætning etc.

Kan du sige lidt mere om, hvor i Søborg stedet ligger, fx i forhold til Torvet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
from_malmo skrev, for 14 timer siden:

Just a question to you guys ( @MrJ, @Miller's Crossing, @riberhus and others) who know these places (VB, SBF, HBO, etc): Do you have these problems (with the actual girl not being present, or not knowing about your booking) even if you write her name in your sms, like "Hi Polly, can I have 1 hour with you..."? (I guess they have some phone-ladies/pimps handling all their different phone numbers?

To be honest, for some weird reason, i have always managed to see the girl i wanted and had made an appointment with at VBF and only once had to wait for 20 min or so, but i did so, because i had visited the girl before and new she was worth it ;-)

and this visit to SBF was my first and again tried to make a reservation via sms/phone but really no confirmation and then i ring the bell and the girl is there just as if she had no idea we had talked - i think its a girl outside who is answering the sms/phones and its not working.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte vanessa i går. Og havde også forsøgt st SMS’e flere gange med underlige usammenhængende svar. Jeg dukkede bare op, og blev spurgt hvilken pige. Jeg sagde så vanessa, og hun var da ledig, ligesom 2 andre piger jeg så i lejligheden. Så min erfaring er at man bare skal dukke op, og så satse på enten lejligheden til højre eller den til venstre. SMS fungerer ikke. Det gjorde tilgengæld vanessa. For det var godt nok lige på og hårdt. Hun kunne virkelig tage i mod, og fuld valuta for pengene med massage bagefter og mulighed for en omgang mere. Men når uret ringer er tiden slut.

Med andre ord får man præcis 20 minutter hvilket jeg sætter pris på. Og prisen på 400 gør at jeg nok vil vende tilbage i dag eller i morgen igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63
Jogge skrev, den 26.3.2019 at 07:55:

Jeg besøgte vanessa i går. Og havde også forsøgt st SMS’e flere gange med underlige usammenhængende svar. Jeg dukkede bare op, og blev spurgt hvilken pige. Jeg sagde så vanessa, og hun var da ledig, ligesom 2 andre piger jeg så i lejligheden. Så min erfaring er at man bare skal dukke op, og så satse på enten lejligheden til højre eller den til venstre. SMS fungerer ikke. Det gjorde tilgengæld vanessa. For det var godt nok lige på og hårdt. Hun kunne virkelig tage i mod, og fuld valuta for pengene med massage bagefter og mulighed for en omgang mere. Men når uret ringer er tiden slut.

Med andre ord får man præcis 20 minutter hvilket jeg sætter pris på. Og prisen på 400 gør at jeg nok vil vende tilbage i dag eller i morgen igen. 

Kan du løfte sløret for, hvor i Søborg de holder til?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...