Hop til indhold
Mastager

At "eje" en kvinde

Recommended Posts

@Lady C

Tusind tak for dit indlæg.   I seksuel forstand er jeg ikke mere novice end, at jeg havde en forestilling om, at der var tale om en klar rollefordeling alá det du beskriver.  Du skriver så videre, at for nogen er disse roller permanente i deres parforhold.  Det må jeg nok indrømme har givet mig en del at tænke over.  Specielt den sidste del i relation til trådoplægget giver meget mening sat i op mod, at flere har skrevet at det kræver stor indsigt samt at det er meget alvorligt.  

Jeg har såmænd også fantasi til at forestille mig, at emnet kan være bringe sindene i kog.  Du skal have stort tak for, at du har brugt tid på at forklare/beskrive hvad det i store træk handler om.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, den 22/3/2019 at 11:14:

..

Nu har Jeg prøvet at forklare en kompliceret parforholdsmekanisme på en meget forenklet måde. Nogle af dem der kender til de her ting vil sikkert synes det er håbløst forenklet og mangelfuldt.  Jeg har forsøgt at skære det ind til benet og gå ud fra Mine egne personlige erfaringer samt de erfaringer Jeg har gjort Mig ved at være tæt på andre par der kører D/s . Der er eksempelvis mange måder at køre et D/s forhold på og submisssive og Dominate er jo ikke ens. Og Jeg er slet ikke kommet ind på kategorierne af submissive.  Jeg er faktisk bare slet ikke sikker på at Jeg har ramt essensen helt rigtigt eller fået det beskrevet helt rigtigt. Det har taget Mig mange år at forstå det her og Jeg har ingen forventning om at man skal kunne forstå det når man ikke engang ved hvad bdsm står for eksempelvis. Men måske har jeg løftet et lille flig af tæppet. 

 

Iøvrigt vil Jeg sige at der findes MASSEr a litteratur om dette emne  og er man interesseret i at vide lidt mere er det bare at google det.

 

kærligst

Lady C

  

             

For en Dom som mig, giver der rigtig god menig og er særdeles godt beskrevet, men som du selv skriver er det nærmest umuligt at beskrive for en uforstående. Hvilket ofte er årsagen til store misforståelser. Du beskriver det nøjagtig med de følelser det fortjener.

Jeg kan kun anbefale at søge læsning på Internettet for de der finder bdsm interessant. Da jeg som 12 årig opdagede mine præferencer, var der ikke meget hjælp at finde - snart 40 år siden. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...