Hop til indhold
Mastager

At "eje" en kvinde

Recommended Posts

Hej alle 

Jeg er blevet tilbudt at eje en kvinde. 

Er der nogle som har erfaringer med det? 

Skriv meget gerne en pb til mig, har et par spørgsmål dertil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mastager skrev, 1 time siden:

Hej alle 

Jeg er blevet tilbudt at eje en kvinde. 

Er der nogle som har erfaringer med det? 

Skriv meget gerne en pb til mig, har et par spørgsmål dertil. 

Hvis hun gerne vil ejes... Så må det jo være fordi hun mener du magter det og kan håndtere hende... :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 7 minutter siden:

Hvis hun gerne vil ejes... Så må det jo være fordi hun mener du magter det og kan håndtere hende... :) 

Ja tak. 

Men har absolut ingen erfaring indenfor det, eller bdsm eller sådan noget... 

Er det f.eks normalt man skriver en "kontrakt"? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Løb for pokker, mens du stadig kan! 

De der kvinder fører ikke andet end sorger og spild af penge med sig. 

Det kan godt være at de er søde og føjelig til at starte med, men tro mig, det vender når du er fanget i deres net. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mastager skrev, for 2 minutter siden:

Ja tak. 

Men har absolut ingen erfaring indenfor det, eller bdsm eller sådan noget... 

Er det f.eks normalt man skriver en "kontrakt"? 

Har du spurt hende om hva det er hun vil med det.. For ja det er normalt i den verden man bruger det at eje... :) 

Ja det er en go ide med en kontrakt... Så rammerne er aftalt.. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, Lige nu:

Løb for pokker, mens du stadig kan! 

De der kvinder fører ikke andet end sorger og spild af penge med sig. 

Det kan godt være at de er søde og føjelig til at starte med, men tro mig, det vender når du er fanget i deres net. 

Du kan ha ret.... Hvis det er en man ikke kender rigtigt godt self... :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 6 minutter siden:

Løb for pokker, mens du stadig kan! 

De der kvinder fører ikke andet end sorger og spild af penge med sig. 

Det kan godt være at de er søde og føjelig til at starte med, men tro mig, det vender når du er fanget i deres net. 

øh :) er det ikke kvinden der vil fanges, i dit net ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 13 minutter siden:

øh :) er det ikke kvinden der vil fanges, i dit net ?

Det får de dig til at tro, men de er så udspekuleret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
sweetstone skrev, for 14 minutter siden:

øh :) er det ikke kvinden der vil fanges, i dit net ?

Jo, men før eller siden så vender bøtten. Lige som i alle andre forhold mellem mænd og kvinder:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Mastager skrev, for 43 minutter siden:

Ja tak. 

Men har absolut ingen erfaring indenfor det, eller bdsm eller sådan noget... 

Er det f.eks normalt man skriver en "kontrakt"? 

Ved  at  en kontrakt bliver  anvendt i relationen Master/slave forhold.  Hvis du  googler  på  nettet  vil  du  højst  kunne  finde et  par  eksempler.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mastager skrev, for 58 minutter siden:

Men har absolut ingen erfaring indenfor det, eller bdsm eller sådan noget...  

Hvis du ikke har erfaring med Master/slave forhold så er det en rigtigt dårlig idé, at starte på den her måde.

Det svarer til at forsøge, at køre Formel 1 race uden at have kørekort til almindelig bil....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mastager skrev, for 2 timer siden:

Hej alle 

Jeg er blevet tilbudt at eje en kvinde. 

Er der nogle som har erfaringer med det? 

 

Ja, i kærestesammenhæng.   Her betød det bare noget  andet :P:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 56 minutter siden:

Løb for pokker, mens du stadig kan! 

De der kvinder fører ikke andet end sorger og spild af penge med sig. 

Det kan godt være at de er søde og føjelig til at starte med, men tro mig, det vender når du er fanget i deres net. 

Ja pas godt på, før du ved af det lister de ringen frem, og så siger det HAPS! og så er du gift har de 3 V'er Villa Volvo og Vovhund ;)

Sorry kunne ikke lade være...

Hav en god aften alle og husk det nu pas på de kvinder :D

Kvindebeundre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mastager skrev, for 3 timer siden:

Hej alle 

Jeg er blevet tilbudt at eje en kvinde. 

Er der nogle som har erfaringer med det? 

Skriv meget gerne en pb til mig, har et par spørgsmål dertil. 

Du er velkommen til at skrive en pm med de spørgsmål du måtte have.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Hvis du ikke har nogen erfaring indenfor bdsm og ikke mindst - ikke aner noget om det mindset der ligger til grund for ønsket om at være ejet eller kender til det mindset hos en Dom ( Dominant ) , så er det mildest talt et komplet hovedløst projekt du giver dig ud i. 

Det er heller ikke noget man bør give sig i kast med som nybegynder indenfor bdsm.

Spørgsmål du skal forholde dig til hvis du alligevel vil gå i gang med projektet

- Er du til bdsm ? 

- ved du hvad det betyder at være submissiv ? 

- ved du hvad det betyder at være Dominant ? 

- Ved du hvad det indebærer at " eje " en sub ?

- Hvor godt kender du den kvinder der siger hun vil ejes ?

"Ejerskab" af en sub er en alvorlig ting og mange knækker nakken på det. Fordi de ikke har gjort sig klart hvad det indebærer eller tager det særligt alvorligt. 

Jeg vil stærkt fraråde det - især hvis du ingen erfaring har indenfor bdsm.     

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Lady C skrev, for 17 timer siden:

Hvis du ikke har nogen erfaring indenfor bdsm og ikke mindst - ikke aner noget om det mindset der ligger til grund for ønsket om at være ejet eller kender til det mindset hos en Dom ( Dominant ) , så er det mildest talt et komplet hovedløst projekt du giver dig ud i. 

Det er heller ikke noget man bør give sig i kast med som nybegynder indenfor bdsm.

Spørgsmål du skal forholde dig til hvis du alligevel vil gå i gang med projektet

- Er du til bdsm ? 

- ved du hvad det betyder at være submissiv ? 

- ved du hvad det betyder at være Dominant ? 

- Ved du hvad det indebærer at " eje " en sub ?

- Hvor godt kender du den kvinder der siger hun vil ejes ?

"Ejerskab" af en sub er en alvorlig ting og mange knækker nakken på det. Fordi de ikke har gjort sig klart hvad det indebærer eller tager det særligt alvorligt. 

Jeg vil stærkt fraråde det - især hvis du ingen erfaring har indenfor bdsm.     

Jeg har ikke indtryk af at trådstarter har tænkt sig at "give sig ud i "projektet" – han spørger jo netop hvad det er for noget og hvad de indebærer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
mature man skrev, for 46 minutter siden:

Jeg har ikke indtryk af at trådstarter har tænkt sig at "give sig ud i "projektet" – han spørger jo netop hvad det er for noget og hvad de indebærer

Han overvejer det vel siden han spørger og så svarer jeg på hvad min erfaring siger mig.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 19 timer siden:

Hvis du ikke har nogen erfaring indenfor bdsm og ikke mindst - ikke aner noget om det mindset der ligger til grund for ønsket om at være ejet eller kender til det mindset hos en Dom ( Dominant ) , så er det mildest talt et komplet hovedløst projekt du giver dig ud i. 

Det er heller ikke noget man bør give sig i kast med som nybegynder indenfor bdsm.

Spørgsmål du skal forholde dig til hvis du alligevel vil gå i gang med projektet

- Er du til bdsm ? 

- ved du hvad det betyder at være submissiv ? 

- ved du hvad det betyder at være Dominant ? 

- Ved du hvad det indebærer at " eje " en sub ?

- Hvor godt kender du den kvinder der siger hun vil ejes ?

"Ejerskab" af en sub er en alvorlig ting og mange knækker nakken på det. Fordi de ikke har gjort sig klart hvad det indebærer eller tager det særligt alvorligt. 

Jeg vil stærkt fraråde det - især hvis du ingen erfaring har indenfor bdsm.     

Så kan det stort set ikke siges tyderligere. Det er en særdeles alvorlig “leg” at indgå et ejerekabsforhold imellem sub og dom og har man ikke den erfaring, skal man holde sig langt væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mastager skrev, den ‎20‎-‎03‎-‎2019 at 19:02:

Ingen grund til sørgelig smiley. Det er hendes ide, da hun tænder for vildt på det.... 

Hej Mastager

Siden du spøger, går jeg ud fra du ingen erfaring har med ejet kvinder trods, hun "tænder" på det i situationen. Hun vil "styre" dig til en rolle, du ikke har/magter/kan, hold dig væk.

Længre er den ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Siden det nu er så alvorligt at kaste sig ud i, så kunne det måske være rart med lidt folkelig oplysning dels omkring hvor i det alvorlige/farlige  består og dels lidt generelt omkring hvad et sådant "ejerskab" typisk inkludere af sex, lege, forpligtelser m.v. 

Skrevet af en viden begærlig novice.  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
TheVoice skrev, for 12 timer siden:

Siden det nu er så alvorligt at kaste sig ud i, så kunne det måske være rart med lidt folkelig oplysning dels omkring hvor i det alvorlige/farlige  består og dels lidt generelt omkring hvad et sådant "ejerskab" typisk inkludere af sex, lege, forpligtelser m.v. 

Skrevet af en viden begærlig novice.  :)

åhh det er næsten en umulig opgave at forklare personer der ikke har nogen kendskab til det. Jeg kan fortælle dig at dette emne er noget der virkelig kan få bølgerne til at gå højt indenfor bdsmkredse. Der er så mange meninger og holdninger til det og hvis jeg skal forklare og fortælle Min egen holdning og erfaring med det så bliver det meget langt.

Men siden ( jeg tror ) du spørger ud fra et oprigtigt ønske om at forstå skal jeg gøre et forsigtigt forsøg.  Jeg er ikke til lange indlæg - kan bedst lide at skrive kort og tydeligt, men er ikke sikker på at det her kan gøres så kort og tydeligt. Forsøger alligevel.

 

 En submissiv kan både være en kvinde eller en mand.   En submissiv har et stort og inderlig ønske om at tilfredsstille sin Top ( kan også være af begge køn ) . Være et redskab for den Dominantes lyst og liderlighed. At underkaste sig. Tjene. please. Stå til rådighed. Egne ønsker og behov kommer i 2. række. Det giver en stor tilfredsstillelse for den submissive at mærke at Toppen er tilfreds med ham/hende. Den submissives lykke er at se sin Top være glad og tilfreds.  Den submissive bliver typisk meget ulykkelig hvis Toppen udtrykker utilfredshed med hende/ham.

Nogle er submissive i seksuelle sammenhænge - under selve akten - andre er det hele tiden - også til daglig.

Den submissive ønsker at ære og tilbede sin Top. Og ønsker at han tager alle beslutninger. Men man må ikke forledes til at tro at submission er det samme som selvudslettelse. Det er det ikke. Den submissive kan sagtens have meget stærke meninger og holdninger og også kunne udtrykke dem men har så meget respekt for sin top og stoler 100 procent på hans dømmekraft at hun aldrig kunne drømme om at betvivle hans beslutninger.

Nogle submissive ønsker at være ejede. Dvs. at  Toppen bestemmer alt - som i alt.  Lige fra hendes påklædning ( trusser eller ej under kjolen )  - altid gå i kjole eller nederdel. hårfarve. længde på håret,  sengetider,  pengeforbrug, motion osv. osv. Det tænder den submissive at blive styret. Nogle giver sågar deres dankort og alle bankoplysninger til deres Top. Det kaldes Total power exchange ( TPE )  i fuld tillid til at den Dominante selvfølgelig forvalter denne store tillidserklæring fornuftigt. Det at afgive fuld kontrol tænder den submissive.  Det skal ikke forstås sådan at den submissive så går og er konstant liderlig, men "tændingen" er mere mental end den er fysisk. 

Hvad får den submissive så til gengæld ? 

Så bliver vi nødt til at kigge på den Dominante.  Hvad kræver det at være i en sådan relation som Dominant ? 

En Dominant må ikke forveksles med en dominerende person. ( ja jeg ved det er forvirrende ) Men en Dominant er en person der først og fremmest er meget bevidst om hvilken gave han har fået . Den Dominante er fuld af respekt og taknemmelighed overfor den submissive. Hun er hans dronning ( ligesom han er hendes konge )  og han vil beskytte hende med krop og sjæl. Han ved han har et stort ansvar og  tænder på tanken om at "eje " en kvinde . Tændingen foregår mest på det mentale område. Men han ved også at der hører forpligtelser med. Forsømmer han hende - visner hun hen. Han må aldrig misbruge den tillidserklæring hun afgiver til egoistiske formål. forstået på den måde at han har magten ( for den har hun givet ham ) til at træffe afgørende beslutninger for dem begge - men skal hele tiden have i baghovedet at hun skal trives. Han vil gøre alt for at hun ikke visner hen. 

Det er meget almindeligt at den Dominante kan give den submissive små opgaver i dagligdagen som en påmindelse om hvem der bestemmer, men også for at bringe dem tættere på hinanden og styrke deres relation.

F.eks.  at hun hver dag sender et kinky billede af sig selv.  En fræk selfiebillede f.eks. Eller at hun får til opgave at gå rundt med en buttplug selvom hun er på arbejde. Eller at hun skal onanere mens hun filmer det og så sende det til ham. Eller at hun skal se you tube videoer af hvordan man masserer fødder så hun kan lære at give ham den perfekte fodmassage , ryg eller hvad det nu kunne være.  Eller at den submissive ikke må komme. Altså få orgasme. Og at hun skal spørge ham om lov først. Mange kvindelige Toppe har lige den del integreret i deres spil med deres submissive mand. Han beordres til at gå med pikbur og så har hun nøglen og kan bestemme hvornår " dyret " må komme ud. Den submissive kunne aldrig drømme om ikke at gøre det han beder hende om. Så hun/han vil gøre alt for at løse opgaverne. 

Den Dominante skal passe på den submissive og forstå at hun har overrakt ham sin tillid og al sin loyalitet og sin dedikation og sin fulde hengivenhed til ham.  Han kan gøre ved hende som han lyster. 

Det betyder også at han har et stort ansvar. Er han mand nok og ansvarlig nok til ikke at misbruge den magt han har fået. ?

Det er vigtigt at forstå at det D/s forhold ( Dominance/ submission ) bygger på absolut frivillighed. Den Dominante har kun den magt som den submissive har givet ham.

Der kan være utrolig meget skønhed i et D/s forhold.  Men det kan også gå grueligt galt. 

Hvis forholdet går i stykker kan det især være svært for den submissive at komme videre.

Hun vil have rigtig svært ved pludselig ikke at føle sig ejet af sin Top længere. Hun har været vant til at han tog alle beslutninger for hende og hendes tanker og hele hendes dagligdag har kredset om ham - og nu er det slut.. Det efterlader et kæmpe tomrum og dermed for nogle angst og depression.

Følelserne kan være meget voldsomme . Er de så voldsommere end "normalt "

Min erfaring er - ja det er de - fordi i bdsm så har du virkelig overgivet dig til den anden. Der er ingen forbehold eller forsvarsmekanismer. Du passer ikke på dit hjerte og dit sind længere. Du har aflagt alle facader og al kontrol. Paraderne er faldet og du stoler 100 procent på den anden. Derfor er du også meget mere sårbar, nøgen og skrøbelig - hvis det ikke viser sig at holde..

Nu har Jeg prøvet at forklare en kompliceret parforholdsmekanisme på en meget forenklet måde. Nogle af dem der kender til de her ting vil sikkert synes det er håbløst forenklet og mangelfuldt.  Jeg har forsøgt at skære det ind til benet og gå ud fra Mine egne personlige erfaringer samt de erfaringer Jeg har gjort Mig ved at være tæt på andre par der kører D/s . Der er eksempelvis mange måder at køre et D/s forhold på og submisssive og Dominate er jo ikke ens. Og Jeg er slet ikke kommet ind på kategorierne af submissive.  Jeg er faktisk bare slet ikke sikker på at Jeg har ramt essensen helt rigtigt eller fået det beskrevet helt rigtigt. Det har taget Mig mange år at forstå det her og Jeg har ingen forventning om at man skal kunne forstå det når man ikke engang ved hvad bdsm står for eksempelvis. Men måske har jeg løftet et lille flig af tæppet. 

 

Iøvrigt vil Jeg sige at der findes MASSEr a litteratur om dette emne  og er man interesseret i at vide lidt mere er det bare at google det.

 

kærligst

Lady C

  

             

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...