Rejsenetværk 9602 Skrevet 20. Marts, 2019 Altså Os der ikke har et liv, og derfor er på 24/7 på Eroguide.dk Vi oplever at blive smidt af, og skal logge på igen, når vi indimellem foretager os noget andet på world wide web, end at være aktiv på EG. Hvorfor det Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 20. Marts, 2019 Rejsenetværk skrev, for 4 timer siden: Altså Os der ikke har et liv, og derfor er på 24/7 på Eroguide.dk Vi oplever at blive smidt af, og skal logge på igen, når vi indimellem foretager os noget andet på world wide web, end at være aktiv på EG. Hvorfor det Venlig hilsen Rejsenetværk Du må så have opbrugt din tildelte tidskvote 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 20. Marts, 2019 Rejsenetværk skrev, for 5 timer siden: Altså Os der ikke har et liv, og derfor er på 24/7 på Eroguide.dk Et liv er da, hvad man selv gør det til 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 20. Marts, 2019 Borende X skrev, for 25 minutter siden: Et liv er da, hvad man selv gør det til Vores egen lille Sartre 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 20. Marts, 2019 @Rejsenetværk Det indlæg burde få en pris for årets overskrift Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest P_Nord Skrevet 20. Marts, 2019 Rejsenetværk skrev, for 8 timer siden: Altså Os der ikke har et liv, og derfor er på 24/7 på Eroguide.dk Vi oplever at blive smidt af, og skal logge på igen, når vi indimellem foretager os noget andet på world wide web, end at være aktiv på EG. Hvorfor det Venlig hilsen Rejsenetværk Samme problem her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 20. Marts, 2019 Ifb. med den seneste opdatering ser det ud til at der er opstået et problem med login, som jeg forsøger at løse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Balshoi 857 Skrevet 21. Marts, 2019 Hej Maya Kathrine, Jeg er glad for at det fluebenet "husk mig" nu skal vælges til og ikke vælges fra som tidligere (tak). Så jeg håber ikke det er det du vil lave om igen? Mvh Balshoi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9602 Skrevet 23. Marts, 2019 @Maya Kathrine Er det et vanskeligt problem at løse? Eller er der bare andet der er vigtigere Det som kaldes prioritering. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 26. Marts, 2019 Rejsenetværk skrev, den 23.3.2019 at 15:25: @Maya Kathrine Er det et vanskeligt problem at løse? Eller er der bare andet der er vigtigere Det som kaldes prioritering. Venlig hilsen Rejsenetværk Der har ikke været noget galt. Man skal blot huske at kryds "Husk mig" af ved login. Den fornyer ens session automatisk, ellers bliver sessionen automatisk afsluttet efter 30 min. Forvirringen skyldes at vi for nyligt - efter ønske fra brugerne - har ændret "Husk mig" feltet til ikke at være krydset af som standard. Desværre havde jeg ikke lige styr på at det havde den her effekt, ellers ville jeg havde nævnt det i første omgang i stedet for at bruge tid på at søge i koden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg