Hop til indhold
mr99cm

Møde thai privat

Recommended Posts

Var ude og få en thai massage med det hele for lidt tid siden, og åbenbart ku tøsen godt li mig for hun spurgte om mit nummer så vi kunne mødes privat.
Vi har aftalt en tid her i løbet af ugen, er der andre der har erfaringer med at møde thai pigerne privat? - Jeg er lidt suspekt, især fordi den adresse hun har givet mig er en bilforhandler sjovt nok,

MVH mr99cm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt en thai pige på et thaimassage sted, hvor man ikke kan få ekstra... men hende pigen vil gerne være min hemmelige elskerinde (mod betaling). Vi har endnu ikke mødtes privat endnu, men jeg synes ideen er fræk. Hun siger at hun kun gør det med mig fordi jeg er sød og dejlig, men om det er rigtigt eller ej, betyder ikke noget. Ideen om en fræk thai sugarbabe med store bryster er kinky. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@mr99cm jeg har mødt 3 forskellige Thai massage piger på klinik, og haft dem på besøg.

Den ene blev til godt venskab uden sex, men med massage og HJ og jeg slikkede hende et par gange, men heller ikke penge imellem os.

Den næste var det hele vejen med massage og sex, og god tid. Ingen aftale om pris, jeg skulle bare give hvad jeg syntes.

Den tredie var pris aftalt på forhånd, men med god tid og også med overnatning en enkelt gang og vi mødtes også og spiste sammen i byen og ikke andet ved spisesammenkomsterne.

Alle 3 meget søde og rare.

Redigeret af KnudSan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal kaste dig ud i det - for det er lige præcis dét der er helt specielt ved thaipiger. Det kan give fantastiske oplevelser, og det kan være alt fra en esklusiv sugar til at hun kan lide dig og vil have dig som kæreste, eller hun bare vil have god sex, eller at hun vurdere at du er en god mand og derfor også vil have dig som kæreste. For nogle thaier er det nok at man er en god mand. Det behøver ikke være den store kærlighed, selvom de vil lade som om det er. 

Så tag en blomst med (eller endnu bedre lidt lækker thaimad) og hav penge i lommen, så er du garderet. Og så se hvad der sker. 

Redigeret af Jogge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Det lyder helt ærligt som en god mulighed for en god oplevelse :) dudu kan evt. gøre det lidt lettere for dig selv at spørge direkte om hun har nogle "forventninger" udover en hyggelig aften.

Jeg har desværre ingen erfaring med thai-piger, men har flere gange oplevet at sugarbabes/amatør gper er blevet til noget helt andet end udgangspunktet, ofte noget positivt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er sket nogle gange for mig gennem årene.

Den første var en pige der arbejdede et sted, hvor jeg ofte kom som dagens sidste kunde. Det blev så til at jeg begyndte at køre hende hjem, fordi hendes hjem alligevel var nogenlunde på min vej hjem. Efter et stykke tid, hvor dette blev rutine, så stoppede hun så på dette sted og så kom tilbuddet jo om at vi jo stadig kunne fortsætte med at ses, og så kunne hun give mig massage hjemme i sin egen lejlighed. Og det tilbud benyttede jeg mig af 3-4 gange tror jeg. Da hun så begyndte et nyt sted, og senere igen fik sin egen butik, så stoppede arrangementet.

Med en anden pige var det mere åbenlyst for mig at hun inviterede mig hjem for at øge sin egen indtjening ved ikke at skulle aflevere procenter til stedet hun arbejdede. Det foregik så i en af hendes veninders lejlighed. Det blev dog også kun til nogle få besøg, da hun fik en ny kæreste så hun kunne blive skilt fra sin mand og blive gift med den nye kæreste. Hun stoppede derfor i branchen.

Lige nu har jeg også en pige som jeg har kendt gennem mange år, som er lidt on/off i branchen - lige nu off, og hende snakker jeg lidt med engang i mellem på Messenger. Og hun har da et par gange tilbudt at vi kunne mødes privat til massage (og måske lidt mere). Hendes arbejdstider og mine arbejdstider passer bare lidt dårligt sammen, men jeg må få gjort noget ved det.

Jeg synes ikke at der er noget at betænke sig på, så længe man er enige om hvad aftalen går ud på - forventningsafstemning hedder det vist.

Men selvfølgelig... vær da lige sikker på adressen først.. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg har læst mig til, så bør man antage at et sådant tilbud vil kunne bero på en skjult dagsorden fra pigens side, hvor hun betragter et samvær uden betaling, som en investering i at understøtte vejen mod målet.

Hvilket kan udgøres af et ønske om at opnå varig opholdstilladelse, og eller på sigt et forpligtende forhold, hvor du også kommer til at bidrage økonomisk til til at hun kan sende penge hjem til familien.

Det kan du koldt og kynisk vælge at spekulere i, og udnytte så langt det rækker, og så bare nyde det så lang tid det varer, indtil hun indser at hendes strategi ikke virker med dig.

Eller du kan konfrontere hende med, om det er det hun satser på, og så så gøre det klart, at det vil hun aldrig opnå med dig.

Altså, hvis du ikke er indstillet på at hun skal kunne lykkes med hendes strategi ;)

Jeg ville rent moralsk personligt gøre det første, og så forvente, at hun skrider i samme øjeblik jeg gør det, men hellere det end at misbruge muligheden, sådan som jeg mener at man gør, ved at vælge option 2.

Jeg skriver uden nogen form for personlige erfaringer, og udelukkende ud fra iagttagelser jeg har gjort mig IRL, og på nettet.

Ved godt at min direkte form, er meget uforenelig med thai pigers modsatte ditto.

Men så er det nok også bare bedst, at jeg holder mig til at betale ved kasse 1, uden at rode mig ind i alt for komplicerede mellemregninger, i form af alt det som du skal læse mellem linjerne for at kunne navigere i et miljø fyldt med tågeslør.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
mr99cm skrev, for 7 timer siden:

Var ude og få en thai massage med det hele for lidt tid siden, og åbenbart ku tøsen godt li mig for hun spurgte om mit nummer så vi kunne mødes privat.
Vi har aftalt en tid her i løbet af ugen, er der andre der har erfaringer med at møde thai pigerne privat? - Jeg er lidt suspekt, især fordi den adresse hun har givet mig er en bilforhandler sjovt nok,

MVH mr99cm

Hun forventer vel bare, at du køber en ny bil til hende. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som om der er primært gode erfaringer, og tænker os jeg springer ud i det. Tror nu os bare det var en bilforhandler adresse der smed mig mest af, virkede lidt suspekt. Tak for alle inputsne, det er rart lige og høre hvad andres erfaringer er :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, 1 time siden:

Som jeg har læst mig til, så bør man antage at et sådant tilbud vil kunne bero på en skjult dagsorden fra pigens side, hvor hun betragter et samvær uden betaling, som en investering i at understøtte vejen mod målet.

Hvilket kan udgøres af et ønske om at opnå varig opholdstilladelse, og eller på sigt et forpligtende forhold, hvor du også kommer til at bidrage økonomisk til til at hun kan sende penge hjem til familien.

Nu skriver du jo "vil kunne", og det er jo en retorisk helgardering, så det er svært at erklære sig uenig med dig.

Men.. hvis vi nu lige ser bort fra at mødestedet i trådstarters indlæg virker lidt underligt, så vil jeg nok mene at risikoen for det du beskriver er ret lille, hvis man inviteres hjem til en pige som allerede har sin egen bopæl her. En som allerede bor i Danmark vil jo sjældent være i bekneb for et opholdsgrundlag her.

Det burde under alle omstændigheder være ret let at spotte om pigen er en turist eller en herboende.

Om man senere indgår i et "forpligtende forhold"... jeg går ud fra at du mener kæresteforhold eller ægteskab.. er jo helt op til en selv, og hvis man ender der, så er det jo igen helt op til en selv hvordan man bidrager økonomisk til dette og hvad man i parforholdet bruger sine midler til. Det kan jeg ikke se er anderledes i et forhold med en thai end med alle mulige andre.

Redigeret af Thaiuser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaiuser skrev, for 37 minutter siden:

Det kan jeg ikke se er anderledes i et forhold med en thai end med alle mulige andre.

Det kan jeg så godt, ud fra det faktum at det i thai sammenhæng, så langt mere udgør reglen, at du bidrager økonomisk til ægtefælles/partners familie, end det modsat udgør undtagelsen i et 1 - 1 etnisk dansk forhold.

Det er der som sådan ikke noget forkert i, hvis man vel at mærke er helt og aldeles afklaret hermed, og indstillet på det.

Men er man det ikke fuldt og helt, men man tager det med ud fra en" gynger og karruseller" tilgang, så synes jeg at man alvorligt bør overveje, om det virkelig er det man vil?

Et forhold, hvor du ikke er målet, men midlet til at opnå noget helt tredje, og hvor pigen ud fra et kulturelt udgangspunkt, tager dig med i købet, fordi det nu en gang i situationen for hende, er det optimale at gøre.

Det er ikke uden baggrund i fakta, at thai forhold er overrepræsenteret af danske mænd, som ikke kan finde en dansk kvinde, og derfor vælger at acceptere en præmis til anden side, som der ikke er præcedens for i vores danske velfærds samfund.

Det er der som sådan ikke noget forkert i, hvis det er det der gør en lykkelig, som en dansk mand, men jeg synes at man skylder sig selv at se realiteterne i øjne, og ikke leve på et selvbedrag.

Danmark har udviklet sig til et land, hvor der består et stadigt større misforhold mellem kvinder og mænds uddannelsesniveau, og indkomst forhold, i kvinders favør.

Danske kvinder flytter fra provinsen, for at uddanne sig, og kommer ikke tilbage, mens det efterlader provinsens ufaglærte  mænd i et lokal samfund, uden en reel mulighed for at finde sig en dansk kvinde, hvis det er det de gerne vil.

Nu ved jeg godt at man siger at kvinder tjener mindre end mænd, men danske kvinder stræber socialt opad, mens danske mænd stræber socialt nedad, i jagten på en mage.

Det efterlader den ufaglærte danske mand, med en lavere indkomst på perronen, som uinteressant i danske kvinders øjne, og danske kvinder er der for i udpræget grad lukket land for danske mænd i den lavere middelklasse.

Herunder jeg selv!

Det er jeg modsat mange andre fra min egen social klasse, helt afklaret med, og jeg har lært at leve med at sådan er det.

Jeg kommer ikke til at indgå i nogen som helst relation, hvor jeg forpligter mig til at bidrage økonomisk til nogen som helst andre end mig selv!

Dertil tjener jeg simpelthen for lidt, og dertil har jeg simpelthen for beskedne frie midler.

Jeg er her, nok ikke dårligere stillet end  mange af de mænd, som i en sammenlignelig situation med min egen, vælger stik modsat mig, og jeg kunne også godt vælge som de gør.

Men jeg vil ikke!!

Modsat findes der også velhavende danske mænd, som vælger den løsning, og gør det sammen med en skøn kvinde udefra, der er helt bevidst om hvorfor han gør det.

Begge to er lykkelige, og tilfredse med det, men det er en helt anden sag, end det er økonomisk for mænd med små indkomster og små midler.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror ikke jeg ville bevæge mig ud i det. Bolleven uden penge involveret ville være ok. Så hvis man kan gøre hende det klart med det samme, så vil det være optimalt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Apropos Thaiuser og Rejs' debat.

Nu er thaier jo ikke bare thaier, så selvfølgelig er der mulighed for mange forskellige typer forhold.  

Men drejer det sig om en fattig Isaan-bondepige eller noget derhenad (og det gør det jo som regel), er der visse problematikker, man ikke kommer uden om at skulle forholde sig til - i hvert fald ikke, hvis man ønsker et mere forpligtende forhold. Og en af dem er hendes økonomiske forpligtelser derhjemme. Så den med at forhold til thaier og danskere bare er same-same holder ikke helt.  

Om ikke andet skal man i hvert fald nok være indstillet på, at en stor del af hendes indtægt ender i Thailand. Lidt surt.   

Mæææn på den anden side ... har man set sig lidt for og fundet en smart pige, kan det jo være, at hun får opbygget noget derhjemme i dejlige Thailand, som man også selv med tiden vil komme til at nyde godt af. Så selv om Rejs har ret, behøver det ikke være helt skidt alt sammen :).

Det er i øvrigt mit indtryk, at chancen for et "normalt" danskeragtigt forhold er noget større, hvis kvinden holder sig langt væk fra alle massageklinikker og i stedet får en masse herlige thai-danske unger med sin (nogenlunde velhavende) danske mand (så er mand og DK-ophold ligesom ikke længere bare noget midlertidigt).

... Men helt dertil er TS vist ikke nået endnu. Det ville i øvrigt bare være totalt typisk, hvis bilforhandleren i virkeligheden er ægtemanden :D  På visse punkter er thaitøserne virkelig for viderekomne.

    

Redigeret af Virgula

Del dette indlæg


Link til indlæg
Val Venis skrev, for 22 minutter siden:

Tror ikke jeg ville bevæge mig ud i det. Bolleven uden penge involveret ville være ok. Så hvis man kan gøre hende det klart med det samme, så vil det være optimalt. 

Hvad risikerer mr99cm? Intet som helst. Han skal da bare kaste sig ud i det?

Så farlige er de tøser heller ikke :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Virgula skrev, for 29 minutter siden:

Hvad risikerer mr99cm? Intet som helst. Han skal da bare kaste sig ud i det?

Så farlige er de tøser heller ikke :) 

Han skal gøre det som han synes er rigtigt. Jeg skrev bare hvorfor jeg ville tøve med at kaste mig ud i det. Jeg synes hele det her GP univers er rart fordi det er så uforpligtende. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Virgula skrev, for 46 minutter siden:

Det er i øvrigt mit indtryk, at chancen for et "normalt" danskeragtigt forhold er noget større, hvis kvinden holder sig langt væk fra alle massageklinikker og i stedet får en masse herlige thai-danske unger med sin (nogenlunde velhavende) danske mand (så er mand og DK-ophold ligesom ikke længere bare noget midlertidigt).

I en tidligere tråd om samme emne, var der en der skrev, at hvis en thai pige gifter sig med en lavt lønnet dansker, og denne ikke er i stand til at bidrage til hendes familie, som forventet, ikke mindst af familien.

Så er vejen ifølge den citerede kort til en tjans på en massageklinik, som jeg forstod det, uanset om det er ønsket af pigen og hendes danske mand, eller ikke.

Så spørgsmålet er, hvornår er man en nogenlunde velhavende dansk mand, der kan neutralisere ovenstående problemstilling, når/hvis ønsket af både ham og hans thai kone.

Uanset, så består den forskel mellem en dansk kvinde, og en thai kvinde, at den danske kvinde kan klare sig selv, hvis hun vil og hun behøver ikke en mand, hverken for at blive forsørget, eller for at bidrage til hendes familie.

Tilhører man derimod som dansk mand, den øvre middel eller overklasse, og har man måske en præference for de mere klassiske kønsroller.

Så er det ren win winfor både ham, og en kvinde fra en kultur, hvor klassiske kønsroller fra en svunden dansk historie ikke er fremmed, og ofte af hende selv er foretrukken.

Hvis det modsat den danske ligestillings doktrin, giver prestige at være hjemmegående, som en god kone og mor.

Det i deres øjne er udtryk for status, og det giver status hos familien hjemme, at hun bliver forsørget af en velhavende dansk mand, så er jeg sikker på at det er opskriften på den fuldendte lykke i et dansk thai ægteskab.

Men hvor mange af os kan leve op til det, jeg kan ikke.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Virgula skrev, for 55 minutter siden:

Hvad risikerer mr99cm? Intet som helst. Han skal da bare kaste sig ud i det?

Så farlige er de tøser heller ikke :) 

Helt enig, og den med at danske mænd nærmest er viljesløse slaver hvis de er i forhold med en thai og mest er det fordi de ikke kan få danske kvinder, køber jeg simpelthen ikke.

Det er virkeligt at tage hypotetiske sorger ALT for meget på forskud at undlade et lille muligt eventyr fordi nogle thaikvinder i faste forhold har fået deres mænd til at støtte familien i Thailand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man / vi vil have et kæresteforhold sammen med en dejlig Thai kvinde, så vil jeg da mene at man sætter sig ind i kultur forskellen og hvad der måske forventes og ud fra det, så tager man snakken med den Thailandske kvinde om hvad hun kan forvente fra en, både økonomi og hvis hun tjener penge om det er rengøring eller massage.

Vil lige indsparke at det da heller ikke er helt omkostningsfrit at være i forhold med etnisk dansk kvinde, slet ikke hvis man kommer ind i et forhold hvor der er børn fra et andet ægteskab, der skal da også tales om økonomi, det er måske lidt Tabu men det koster hurtigt mere end til en thailandsk kæreste.

Men selvfølgelig skal @mr99cm da tage imod tilbuddet, og måske lige læse hele denne tråd igennem engang mere, der er meget at udrede med @Rejsenetværk kommentarer og meget er helt rigtigt, selvfølgelig er der en forskel, når han er fast besluttet på at være single af forskellige årsager. (Hvad vi nyder godt af her på EG og tak for det Rejse) Tænker det er ud fra et single synspunkt og at jeg bruger mine egne penge, hvad der er helt fair.

men der er også meget rigtigt i @Thaiuser indlæg og andres indlæg,

Hvis du/Vi vil bruge vores optjente penge en en thailandsk kæreste, så er det dejligt, mere nydelse end at bruge på thai klinik og til GP, helt min egen holdning lige nu.

Thai kvinder er ikke så farlige, de er smukke og ligesom alle andre nationaliteter af smukke kvinder vi forelsker os i, ja alle kan snøre os mænd.

Men vi skal nyde livet.

Hilsen KnudSan 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thaiverdenen er bare fuldstændig uberegnelig.

Der findes jo en del thaipiger som måske er fraskilte, og gerne vil finde en ny kæreste. Eller stadig er gift, og ønsker at opgradere til en bedre model. :P
Men det er jo slet ikke utænkeligt, at den pågældende rent faktisk synes at Mr99cm er potentielt kærestemateriale.
Det kan selvfølgelig også være, at den søde pige bare vil finde et andet sted til udskejelserne. (Der ligger faktisk en thaibutik på samme adresse som en bilforhandler i Hvidovre)

Nogle thai´er er regulære freelancere og når økonomien er stram, så må man jo være lidt fleksibel :rolleyes:
Derfor vil man ind imellem kunne møde piger "som absolut ikke er prostituerede" Undertegnede har eksempelvis haft nogle aldeles fornøjelige stunder med en selvstændig erhvervskvinde, som åbenbart ikke kunne få firmaet til at give overskud. Jeg ved ikke om hendes mand fik en mistanke, men nu er firmaet desværre afviklet......Jeg møder dog stadig hende i ny og næ B)

Jeg har såmænd også haft en veninde som jeg mødte på et særdeles seriøst massagested.
Hun syntes jeg var så sød, at jeg liiige var nød til at få et blowjob, selvom der absolut ikke uddeles ekstra i denne butik. Det kan man jo ikke sådan sige nej til, og hun ville såmænd heller ikke have betaling for ydelsen.
Dette forhold stod på et stykke tid, og jeg fandt efterhånden ud af, at hun ikke var sikker på, om hendes mand overhovedet ville beholde hende her i DK. Og så er det jo altid rart at have en livline.

Efterhånden blev det hele lidt akavet, jeg er stor tilhænger af blowjobs, men jeg kunne også godt se at det ikke var holdbart. Så det er slut nu. Men vi er stadig venner.

 

Nå det blev vist en længere udredning.
Kan i nu have en god dag.

Redigeret af Arne Diller

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Diller skrev, den 19/3/2019 at 18:33:

Dette forhold stod på et stykke tid, og jeg fandt efterhånden ud af, at hun ikke var sikker på, om hendes mand overhovedet ville beholde hende her i DK. Og så er det jo altid rart at have en livline.

Ja, det er rart med en flirt/kæreste/ægtemand, men ekstra rart, hvis han også har en vis nytteværdi. Sådan er der nok en pæn del af thaipigerne, der har det. Og det kan man helt sikkert sige mange knubbede ord om. Men omvendt: Er det så slemt, at vi kan bruge hinanden til noget?

Generøsitet kan skabe stærke bånd og ses i thaikulturen som noget entydigt smukt og godt og i øvrigt også statusgivende. Thaier vurderer både sig selv og andre ud fra, hvor meget generøsitet, náam-jai, man udviser. Og så længe de ikke ved bedre, forventer de naturligvis også, at vi andre har det sådan. De er derfor indstillet på at give meget (hvis de er den priviligerede), men forventer omvendt også at modtage meget (hvis den anden er den priviligerede). Ud over selvværd og status handler det naturligvis også om karma. 

Vi kan kort sagt ikke altid bedømme thaierne ud fra de samme kriterier som os selv. Og det handler ikke kun om økonomi (fattigdom).

Men hermed ikke sagt, at man bare skal være naiv og tossegod i enhver situation. Det sker trods alt ind imellem, at en thai glemmer alt om de gode thaimanerer og giver fanden i karmaen.  

 

Redigeret af Virgula

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...