Hop til indhold
FKK4Ever

Kiev. Dag 1 - ankomst

Recommended Posts

Guest Sparkster

Kære @Fiesta

Du kan jo melde det til administrationen hvis det genere dig at pøblen bjæffer ;)

Trådstarter deler en oplevelse, det er han i sin gode ret til, pøblen udtrykker derefter dens holdning til oplevelsen, det er den i sin gode ret til.

Hvis du har opført dig på samme måde som trådstarter, så tror jeg ikke du får den feedback som du ønsker. Der er heldigvis ikke den store opbakning omkring den adfærd som @FKK4Ever beskriver i sit første indlæg, han har for øvrigt stukket halen imellem ballerne og meldt sig ud af debatten. Det er det mest sympatiske han har gjort i denne sammenhæng. Pointen er, det er nok meget godt du ikke deler dine oplevelser, hvis de er af sådan en karakter, at du forventer at modtage samme "nedslagtning"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Årh, hop i havnen sparkster, dit sølle røvhul.

Du er en troll, som normalt tænkende mennesker ikke burde tage alvorligt.

Trunten her fik ondt i røven, men grinede sikkert hele vejen hjem, med en ugeløn i hånden.

Du fik bare ondt i røven. Og uheldigvis tænker du også med den. Ligesom dem du fik med på vognen.

Og ja. Jeg klager sgu' over dig. 

Formålet med forummet er at dele erfaringer, og er du smagsdommeren der sætter tonen, skal jeg fucking ikke deltage.

  • Synes godt om 1
  • Haha 1
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fiesta skrev, for 3 minutter siden:

Årh, hop i havnen sparkster, dit sølle røvhul.

Du er en troll, som normalt tænkende mennesker ikke burde tage alvorligt.

Trunten her fik ondt i røven, men grinede sikkert hele vejen hjem, med en ugeløn i hånden.

Du fik bare ondt i røven. Og uheldigvis tænker du også med den. Ligesom dem du fik med på vognen.

Og ja. Jeg klager sgu' over dig. 

Formålet med forummet er at dele erfaringer, og er du smagsdommeren der sætter tonen, skal jeg fucking ikke deltage.

 

Uanset, hvad jeg mener om @FKK4Ever og hans adfærd, så får et eller andet mig til at tro, at jeg ikke vil savne dig, når du nu ikke vil "fucking" deltage.

Farvel

AM

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
2300AM skrev, for 5 minutter siden:

Farvel

Hvor skal du hen?

Jeg venter på Admin.

Deling af oplevelser og erfaringer må være det vigtigste

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fiesta skrev, for 2 minutter siden:

Hvor skal du hen?

Jeg venter på Admin.

Deling af oplevelser og erfaringer må være det vigtigste

Det var altså et tomt løfte, at du ikke vil "fucking" deltage.

AM

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv lige og læs igen, lille ven.

Får trollen sparkster lov at bestemme hvad der er rigtigt og forkert, er det uden mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...