Hop til indhold
FKK4Ever

Kiev. Dag 1 - ankomst

Recommended Posts

Som det fremgår af min efterlysning til Kiev har jeg primært brugt Mamba.ru til at få aftaler på plads på forhånd. Det er ikke helt let, da der en del fake og andet på siden...

Tirsdag aften havde jeg aftale med mamba pigen Anastasia21. Vi har skrevet en del sammen og aftalt at hun skulle komme til mit hotel kl 22.00. Mit fly var lidt forsinket, men Jeg skrev som aftalt da jeg nåede Hotellet, men så vile hun pludseligt have sin veninde med. Det sagde jeg nej til, og så begyndte en der hed Yana at blande sig i snakken. Hun var angiveligt veninden der gerne ville have været med og pludseligt stod hun ved hotellet uden Anastasia. Jeg kunne lure på stavefejlene, at det faktisk var hende jeg havde skrevet med hele tiden og at Anastasia nok slet ikke eksisterede. Hun var en lille fed prop, ikke lige min type, men jeg var nok for liderlig til at droppe sex og sagde ok til hun kunne komme ind - såfremt aftalen med classic, anal uden forbehold og oral uden kondom holdt stik - samt prisen på 200 dollars for hele natten. Det var hun med på...'

Hun trak lidt i land igen med det anale da hun så størrelsen. Hun fik tilbudet om at annullere vores aftale med det ville hun ikke, så jeg besluttede, at når hun nu havde taget røven på mig, så ville jeg også tage røven på hende, En aftale er en aftale, så hun fik alt hvad den kunne trække nogle gange i træk i røven, så kunne hun ikke mere...

Om morgenen vækkede jeg hende kl 7 og så fik hun en ordentlig tur i røven igen - jeg det tog mig over 3 kvarter at komme...

Hun gik i bad og skulle så hjem, hun havde fået så meget, at hun næsten ikke kunne gå ned ad trappen - fuck jeg grinede, så kan hun bare lære, at det straffer at prøve at snyde en dansker. Jeg skrev senere til "Anastasia21" og spurgte om hendes veninde havde fået sex nok - hun svarede ikke men blokkerede mig på Whatsapp:biggrin: 

Jeg er normalt ikke sådan, men når nogen snyder mig kan jeg godt blive lidt ond i sindet...

  • Synes godt om 2
  • Haha 2
  • Forvirret 1
  • Sørgelig 3
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
FKK4Ever skrev, for 34 minutter siden:

Jeg er normalt ikke sådan, men når nogen snyder mig kan jeg godt blive lidt ond i sindet

Lidt? Som jeg læser det, kunne du have sagt nej, man valgte at give det chancen, hvor efter du ligger en habil indsats i at pigen ikke har den fedeste aften, som du så "håner" hende for dagen efter, for så at prale med det på et forum... 

Ved ikke helt hvad jeg skal mene, tror du er et usympatisk røvhul (min subjektive holdning baseret på dit skriv). Håber du og de piger der møder dig er heldigere fremover.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng

Fed måde du vælger at straffe en pige der fusker på: 

- Fuck them hard in the ass :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
liderlig-dreng skrev, for 8 minutter siden:

Fed måde du vælger at straffe en pige der fusker på: 

- Fuck them hard in the ass :lol:

Vil du ikke være sød at uddybe min dreng? Far her er bange for at der er gået noget frygteligt galt i din opvækst...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 2 minutter siden:

Lidt? Som jeg læser det, kunne du have sagt nej, man valgte at give det chancen, hvor efter du ligger en habil indsats i at pigen ikke har den fedeste aften, som du så "håner" hende for dagen efter, for så at prale med det på et forum... 

Ved ikke helt hvad jeg skal mene, tror du er et usympatisk røvhul (min subjektive holdning baseret på dit skriv). Håber du og de piger der møder dig er heldigere fremover.

Jeg har 100% respekt for at du har din mening.

Jeg har til gengæld overhovedet ingen respekt for din latterlige personlige tilsvining, en vurdering og konklusion, som du træffer ud fra en meget kort beskrivelse af 2 ugers korrespondance og 10 timers fysisk samvær.

Det var på Whatsapp 100% klart hvad jeg ville have og hun havde accepteret 100% at det var det der var personen og ydelsen.

Jeg havde på forhånd, før hun fortsat ønskede at gå med ind, stillet ALLE mine krav op,. Jeg gav hende ved flere lejligheder mulighed for at bakke ud, men hun ønskede at blive.

Var den "rigtige" og "ærlige" pige kommet havde det naturligvis forløbet anderledes.

Har du tænkt at det måske netop var sådan hun ville have det? Jeg var der - hun gjorde ALT frivilligt

Jeg ved godt hvem det selvhøjtidelige, usympatiske røvhul er i denne snak - men jeg synker ikke så dybt at jeg kalder dig det - bare fordi jeg ikke er enig med dig.

Hav en fortsat god aften og brug den på at øve dig lidt i at forstå hvad der står med usynlig skrift mellem linierne.

  • Synes godt om 2
  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sølle anmeldelse i en tone, som er uværdig - lige til at blive trist over; håber på god-bedring-fremover; idet bunden er nået;;;;;

 

  • Synes godt om 6
  • Tak 1
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Kære dejlige sympatiske @FKK4Ever hvor har du ret, jeg kan selvfølgeligt ikke drage en konklusion ud fra hvad du skriver, men skal naturligvis tage det usynlige du ikke skriver med, det er jo sådan det er med det skrevne ord... Det er det der ikke bliver skrevet der er det afgørende for hvilke konklusioner man kan drage... Jeg vil straks gå i gang med at øve mig på at læse det der ikke står skrevet, da det jo logisk nok er usynligt :D

Min konklusion er for øvrigt den samme som @liderlig-dreng om end at jeg ikke hylder dig for din afstrafning af en fusker (eller udtrykker mig lige så elegant).

Du har også ret i at jeg ikke var tilstede... Det er derfor jeg forholder mig til det du skriver, og ud fra din egen fremlægning i forhold til min opdragelse, så har du opført dig som et svin og er stolt af det, her vil jeg give den sociale arv skylden, der er et eller andet mine forældre har misforstået da de lærte mig, hvordan man omgik andre mennesker, min mor gik meget op i det der med at respektere kvinder (den so?) så det er nok hendes skyld når alt kommer til alt.

Jeg siger ikke du har tvunget hende til noget - jeg siger at det ikke lød som om det var særligt fedt for hende, og at du ikke virkede til at det var et problem for dig - det der med usympatisk røvhul igen.

Du må meget gerne kalde mig alt det du vil :) det vil jeg ikke kunne blive stødt over.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKK4Ever skrev, for 1 time siden:

fuck jeg grinede, så kan hun bare lære, at det straffer at prøve at snyde en dansker.

Hvad i alverden har din nationalitet med sagen at gøre ? At du opfører dig dumt og usympatisk, skal vel ikke give alle danskere et dårligt ry i Kiev ?

  • Synes godt om 1
  • Tak 1
  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Føj for den....

det er ikke svært at forstå at mange piger bliver traumatiserede og ikke bryder sig om mænd efter en tid i denne branche, når man læser din anmeldelse....

hvor er din selvrespekt? Føler du dig mandig nu??? ÅJeg kan sagtens forstå du føler dig snydt af hendes falske marketing, men derfra til at begå ting mod hende som hun har sagt nej til kan kun være et overgreb.....

det havde højst taget dig 30 min at finde en ny sengekammereat i kiev . Så du har i mine øjne ingen formildender omstændigheder.....

hvorfor skriver du overhovedet om dette møde.... ??? Tror du vi andre har lyst til din oplevelse..... så tro om igen!!

hvis du vil “straffe” hende så send hende hjem igen - det virker også på bagmanden......

føj - dine anmeldelser vil ikke blive læst af mig fremover.....

  • Synes godt om 5
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det her er simpelt hen for langt ude.

Jeg får ikke læst alt på EG, men er i øvrigt tilhænger af, at der skal være højt til loftet - blot jeg kan mærke, at min skrivende  broder ved, at han har mødt et andet menneske.

Og det uanset hvordan det er gået. Og om pigen er fra Kiev, Krakow eller København.  

Men blandt alt hvad jeg har læst og lagt øjne til i Forum er dette noget af det mest afstumpede og modbydelige jeg har været ude for siden @preferenglish.

Jeg håber inderligt, at din Forum-skæbne bliver den samme som hans.

Cobham

Redigeret af cobham
  • Synes godt om 6
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
FKK4Ever skrev, for 2 timer siden:

Hun var en lille fed prop, ikke lige min type, men jeg var nok for liderlig til at droppe sex og sagde ok til hun kunne komme ind - såfremt aftalen med classic, anal uden forbehold og oral uden kondom holdt stik - samt prisen på 200 dollars for hele natten. Det var hun med på...'

Hun trak lidt i land igen med det anale da hun så størrelsen. Hun fik tilbudet om at annullere vores aftale med det ville hun ikke, så jeg besluttede, at når hun nu havde taget røven på mig, så ville jeg også tage røven på hende, En aftale er en aftale, så hun fik alt hvad den kunne trække nogle gange i træk i røven, så kunne hun ikke mere...

Om morgenen vækkede jeg hende kl 7 og så fik hun en ordentlig tur i røven igen - jeg det tog mig over 3 kvarter at komme...

Hun gik i bad og skulle så hjem, hun havde fået så meget, at hun næsten ikke kunne gå ned ad trappen - fuck jeg grinede, så kan hun bare lære, at det straffer at prøve at snyde en dansker. Jeg skrev senere til "Anastasia21" og spurgte om hendes veninde havde fået sex nok - hun svarede ikke men blokkerede mig på Whatsapp:biggrin: 

Jeg er normalt ikke sådan, men når nogen snyder mig kan jeg godt blive lidt ond i sindet...

Jeg synes du burde have afvist hende, hun var alligevel ikke din type jo. I stedet at tage imod hende og så at du nyder en hævn om, at hun er helt færdig og næsten ikke kan gå bagefter. Det synes jeg personligt ikke om. Selvfølgelig skal hun ikke snyde dig, men der kunne straffen jo have været nok ved, at hun var kørt forgæves hen til dig for kun at blive afvist, fordi hun ikke var den, hun gav sig ud for at være. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg


Jeg beklager selvfølgeligt over for de højtærede smagsdommere, at jeg ikke roste pigen for at være fuld af løgn.

Jeg skal vel skamme mig over, at jeg gav hende chancen for at gennemføre aftenen som aftalt selv om hun klart havde snydt og løjet under det indledende skriverier. 
Mon jeg også skal skamme mig meget over at jeg havde det sex med pigen som vi havde aftalt - og som vi begge løbende bekræftede var ok.
Jeg burde have rost hende for at have lavet en falsk profil og forsøgt at lyve sig ud af det.
Jeg skulle have rost hende for om morgenen, at have forlangt 100 dollars ekstra for at have givet oral uden kondom selvom det var med i aftalen.
Jeg skulle naturligvis have rost hendes forsøg på uset at tømme min tegnebog kort efter hun opgav at få de 100 dollar på frivillig basis.
Jeg skulle vel også have rost hendes forsøg på fortsat at få mig til at tro at Anastasia var virkelig, som det aller sidste inden vi gik ned af trappen.

Noget jeg IKKE skammer mig over er, at jeg mistede ALT sympati for kællingen, da hun kun en halv time efter hun havde forsøgt at snyde og stjæle fra mig fortsatte bedraget ved sige at hun vil få Anastasia til at komme senere på dagen. Hvor naiv tror hun jeg er?

Jeg skammer mig heller ikke over, at jeg 10 sekunder efter, på vej ned ad trappen, bemærker at hun er lidt ramt af aktiviteterne, tænker at INTET af hendes forsøg på snyd, tyveri og bedrag er lykkedes. 
Jeg ved ikke om alle andre danskere lægger sig ned og lader sig svindle, men den her dansker kunne hun ikke snyde. Det kan jeg kun grine af - Det kan jeg SLET IKKE have samme sympati for som alle de herrer smagsdommere.

Hvis den nat var hendes sidste som løgnagtig og uærlig prostitueret tro jeg i den sidste ende, at det er en gevinst for både hende, Kunderne og ikke mindst hendes kolleger. 

 

Nu har jeg forsøgt at stoppe noget af det ind mellem liniere som jeg troede i læsere var intelligente nok til selv at se. 

Den sidste anmeldelse i serien, dag 2&4 - den med naboens datter som jeg skrev om i min efterlysning, den kommer ikke. Den var et klasseeksempel på, hvor godt det kan være for alle parter hvis man i stedet for snyd, løgn og bedrag møder op med ærlighed og i god stil lægger faste fælles aftale for nattens forløb - og efterfølgende lever op til det.

Jeg dropper den, for hvem ved om smagsdommerne nu syntes at det er forkastligt at en mand i min alder tager til Kiev og tilbringer 2 nætter sammen med en smuk 19 årig studine.

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 13 minutter siden:

Jeg synes du burde have afvist hende, hun var alligevel ikke din type jo. I stedet at tage imod hende og så at du nyder en hævn om, at hun er helt færdig og næsten ikke kan gå bagefter. Det synes jeg personligt ikke om. Selvfølgelig skal hun ikke snyde dig, men der kunne straffen jo have været nok ved, at hun var kørt forgæves hen til dig for kun at blive afvist, fordi hun ikke var den, hun gav sig ud for at være. 

 

Vær helt sikker på, at det havde jeg også gjort hvis hun havde fortalt mig ved ankomsten at hun alligevel ikke vil overholde aftalerne, vil forsøge at snyde og stjæle fra mig. Hun var fysisk  MEGET langt fra den hun havde udgivet sig for, men jeg var positiv for at gennemføre til trods for det. At hun så trak den længere og længere ud i løbet af natten/morgenen kunne jeg ikke forudse. Efter ALT hvad hun udsatte MIG for, specielt i den sidste halve time, havde jeg utroligt svært ved at have sympati for hende og have medlidenhed med at det måske havde været en hård nat for hende.

Det var MEGET træls for mig, særligt til sidst - og ja, hvis det også havde været træls for hende - så kan jeg kun grine af, at hendes forsøg mislykkedes.

Det skal jo bemærkes, at der på INTET tidspunkt før turen ned ad trappen var noget der indikerede at omfanget af løjerne oversteg hendes komfort.

Hun blev jo først sur og blokerede mig til sidst da hun fandt ud af at hun var afsløret i løgnene.

Redigeret af FKK4Ever
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og det er min sidste kommentar i denne sag - fortsæt i bare jeres fordomsfyldte ulidelige galde.

Godnat og sov lige så godt som mig når i er færdige :-)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

 

FKK4Ever skrev, for 23 minutter siden:

 

Nu har jeg forsøgt at stoppe noget af det ind mellem liniere som jeg troede i læsere var intelligente nok til selv at se

Jeg tror ikke der er nogen andre end dig der er intelligent nok til at læse det du ikke skrev :D

jeg er bestemt ikke fortaler for at flertallet altid har ret... Trump er et eksempel på at det ikke er tilfældet, men at du ikke evner at se lidt ind ad og sige "Ja okay, det fremstillede jeg vist ikke så heldigt" det siger mere om dig, end det gør om alle os idioter, der ikke kan finde ud af at læse det du ikke skriver ;)

Dybt godnat herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg har prøvet at tie stille men kan ikke længere holde mund. Kommer det til at koste mig kunder, så er det ok, for mænd der syntes den opførsel er i orden, vil jeg ikke bruge tid på. 

Ingen af os ved om hun selv har lavet annoncen, men har du slet ikke overvejet at der måske er en bagmand der har lavet den og som måske tvinger hende ud til kunderne? Det er jo et meget fattigt land. Du er vred over at hun prøvede at få flere penge om morgenen og endda prøvede at stjæle fra dig, men mon ikke hun er vågnet op med smerter efter den omgang du har givet den stakkels kvinde, og derfor håbede hun kunne få lidt mere for det? Da det ikke lykkedes på ærlig vis, så prøvede hun på uærlig vis. Det burde hun ikke have gjort, men du burde heller ikke have behandlet et andet menneske sådan, så det kan være det er karma der prøvede at ramme dig? Skulle det ske igen, så hav overskud nok til at sende pigen væk i stedet for at blive sadistisk og tage hævn. Det klæder dig på ingen måde! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
FKK4Ever skrev, 1 time siden:

Efter ALT hvad hun udsatte MIG for, specielt i den sidste halve time, havde jeg utroligt svært ved at have sympati for hende og have medlidenhed med at det måske havde været en hård nat for hende.

Set udefra, så har du ikke noget at brokke dig over. Du har udsat hende for en ydmygende og måske smertefuld nat og morgen. Så at hun prøvede at tage hævn over din hævn.... 

 

FKK4Ever skrev, 1 time siden:

Jeg skulle vel også have rost hendes forsøg på fortsat at få mig til at tro at Anastasia var virkelig, som det aller sidste inden vi gik ned af trappen.

Du har ikke overvejet at nogle mænd ville blive voldelige overfor hende, hvis hun indrømmede at den anden pige ikke eksisterede? Og at du med din opførsel om natten og igen om morgenen faktisk virker som et menneske der måske kan finde på hvad som helst? Jeg kan godt forstå at hun ikke turde indrømme det overfor dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Du er forståeligt nok skuffet over den pige du skrev med, kke er den du møder. Du har aftalt 200 dollar for hele natten, du skriver et sted det bliver 10 timer. 200 dollar er ca 1300 kr!

Din liderlig tog over og din syge trang til at straffe en pige, tog over.. Du har begået et overgreb på en pige, der knepper for kr, ja, men også af virkelig nød. 200 dollars er mange penge i Ukraine, for nogle en månedsløn, for dig og mig, sikkert flere andre, bare et greb i lommen.

til 130 kr i timen, er der ikke mange der gider arbejde for i dk, men i Ukraine er 130 kr, det der svarer til en dagløn for nogen, hvis de da er heldige at ha et job.

Du synes ikke engang om hendes person, hvorfor så kneppe hende, fremfor at sende hende hjem og bestille en ny, jeg forstår det ikke.

Hun sagde ja til anal, men betyder det hun siger ja til at blive kneppet så hårdt i røven flere gange, at hun , efter dit udsagn, knapt kunne gå?

For mig er sex mellem 2, en fælles oplevelse, åbenbart ikke for dig

Har virkeligt svært ved at sætte mig ind i din tankegang, føj!

Inderst inde håber jeg hun har givet dig en hilsen i munden, da du dyrkede ubeskyttet sex i form af blowjob

 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 7 timer siden:

Jeg har prøvet at tie stille men kan ikke længere holde mund. Kommer det til at koste mig kunder, så er det ok ......

Det kunne faktisk også være, at du fik nye kunder på den konto.

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 23 timer siden:

Vil du ikke være sød at uddybe min dreng? Far her er bange for at der er gået noget frygteligt galt i din opvækst...

Hvorfor leger du moralens vogter ...

vi alle her knepper/udnytter piger og kvinder der sælger deres kroppe og så leger du nu moralens vogter ...

kom ned fra din høje hest og klap den ....

hun kunne bare sige nej ligesom de piger som du vælger at kneppe ...

nå nej du hjælper dem med penge som den gode samaritaner du er for det har jo intet med din trang til at købe sex vel ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Du er uden tvivl en af de største idioter jeg har læst noget fra herinde :)

Kneppetyr skrev, for 5 minutter siden:

Hvorfor leger du moralens vogter ...

Det gør jeg sådan set ikke, slå det op ;)

Kneppetyr skrev, for 7 minutter siden:

alle her knepper/udnytter piger og kvinder der sælger deres kroppe og så leger du nu moralens vogter ...

Jeg tror ikke alle herinde mener de udnytter nogen... den må stå for egen regning, men hvis det er noget du har behov for at fortælle dig selv at du gør... Søg hjælp.

Kneppetyr skrev, for 9 minutter siden:

kom ned fra din høje hest og klap den ....

hun kunne bare sige nej ligesom de piger som du vælger at kneppe

Okay jeg hopper ned. Ja hun kunne bare sige nej, det har du ret i - det lyder også som om hun udelukkende gør det for hendes egen fornøjelse...

Og så skal jeg lige have hjælp til at forstå det sidste... Jeg knepper kun dem der siger nej? Ville det ikke betyde at jeg ikke kneppede dem, da de jo har sagt nej? Jeg kan jo umuligt som moralens vogter forgribe mig på dem? Det hele falder lidt fra hinanden her :D

Kneppetyr skrev, for 15 minutter siden:

j du hjælper dem med penge som den gode samaritaner du er for det har jo intet med din trang til at købe sex vel ...

Nej det gør jeg nu ikke... Ved ikke hvor du har fået den idé fra, og min trang til købesex er minimal pt (pga kæreste og alt det jazz) - er herinde fordi forummet er ret interessant og fyldt med mennesker hvis holdninger som minimum er spændende (dig ekskluderet naturligvis).

Må indrømme at jeg er ret imponeret over hvor meget mit skriv tilsyneladende har pisset dig af, det er en ret vild magt at have over et andet menneske :)

Hvis du vil fortsætte debatten uden at udstille dig selv yderligere så lad os tage den over PM.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kneppetyr skrev, for 1 time siden:

Vi alle her knepper/udnytter piger og kvinder der sælger deres kroppe og så leger du nu moralens vogter

Knepper ja, men udnytter nej.

Så tal for dig selv. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKK4Ever skrev, den 16.3.2019 at 21:43:

Hun trak lidt i land igen med det anale da hun så størrelsen. Hun fik tilbudet om at annullere vores aftale med det ville hun ikke, så jeg besluttede, at når hun nu havde taget røven på mig, så ville jeg også tage røven på hende,

HEY TØSER HERINDE, hvordan er det nu det ALTID er med de fyre, der liiiige  skal nævne størrelsen på pikkemanden inden afsluttende bookning foretages. "er du okay med at jeg er 44 cm i omkreds og gerne vil kneppe dig til du kommer 4 gange? jeg tænkte 15 min til 300kr ?"

i er en speciel race..  som enhjørninge: De naive tror i eksisterer men sjældent kommer frem i lyset.. de  naive dør med håbet i behold...

de kyniske tror i er en myte der kun eksisterer på "de grå siders" sammenklistrede blade... nemlig som forfattere til endnu en "totalt sand beretning fra sidste uge"

Jeg svinger personligt mellem 2 teorier: 

-I ER  enten de mest uheldige stakler på planeten, da noget altid lige går galt for jer 5 min inden ankomst, så i alligevel ikke kan føre os ind i himlen via jeres stammestore kæp. ...!?

- I er i virkeligheden alt for besatte af at bygge u-både som i "troller " rundt i og skræmmer de klamme kællinger I har et "Horn i PANDEN " på.. ^_^

  • Synes godt om 1
  • Haha 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg har afleveret et par grin i denne streng, trådstarters indlæg gav mig flash back til 70 erenes ugen rapport i ved de grå sider, hvor fantasien løb løbsk, jeg tor ikke på at TS har opført sig sådan, for hvis man som kunde ødelægger den næste dags indtjening for bagmanden til en GP i østeuropa, så kommer der et par stærk tatoverede herrer på besøg, og de har store overarme..så ja jeg grinede af indlægget...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fy for fanden, for en grim pøbel mentalitet der er i dette forum.

Trunten dukkede op uden at være inviteret.

Fik hvad hun kom for, uden der skete noget der ikke var aftalt.

Hvad fanden er problemet?

Jeg har selv erfaringer fra Kiev, som i kan være 200 % sikre på, at jeg ikke skriver anmeldelse om.

Hvorfor tillader admins den slags nedsablinger?

  • Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...