Hop til indhold
mignuigen

Hold nu kæft!

Recommended Posts

Landsbytossen skrev, for 26 minutter siden:

.... Du fastholder altså dermed, at du ikke kan svare på mit spørgsmål......

Det er din konklusion. Det er måske snarere dit spørgsmål – som jeg i mellemtiden har glemt – der er noget i vejen med?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

Det er din konklusion. Det er måske snarere dit spørgsmål – som jeg i mellemtiden har glemt – der er noget i vejen med?

Hvis du har glemt mit spørgsmål, kan du bare scrolle tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 25 minutter siden:

....... Og som en sidenote (også til dig Alko), med dit argument, kan 10 mand altså ødelægge en koncert for de resterende 490 (for at slynge et fiktive par tal på bordet). Musikeren kan vælge ikke tilbagebetale de 490 mand, som har stået og nydt musikken ...

Og hvordan vil du så måle under en koncert, hvem der "har stået og nydt musikken"? Det vil jeg gerne have et svar på.

Jeg vil omvendt sige, at de 490 er "medskyldige" grundet deres passivtet, da de ikke formåede at bidrage til en (gen)oprettelse af et klima, som kunstneren kunne arbejde videre under.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Og hvordan vil du så måle under en koncert, hvem der "har stået og nydt musikken"? Det vil jeg gerne have et svar på.

Jeg vil omvendt sige, at de 490 er "medskyldige" grundet deres passivtet, da de ikke formåede at bidrage til en (gen)oprettelse af et klima, som kunstneren kunne arbejde videre under.

Du må se mit svar, når jeg har set dit (og jeg svarer gladeligt) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 3 minutter siden:

Du må se mit svar, når jeg har set dit (og jeg svarer gladeligt) ;)

Det har du jo allerede fået flere gange, så det kan jo kun være for at blive noteret for flere indlæg i statistikken, at du bliver ved..

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Det har du jo allerede fået flere gange.

Jeg har fået mange kommentarer, og tak for det, men ikke et svar på mit spørgsmål.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 1 minut siden:

Jeg har fået mange kommentarer, og tak for det, men ikke et svar på mit spørgsmål.

Så er det, fordi du ikke kan læse – hverken bogstaveligt eller indenad. FOF har gode kurser i den slags og kan måske hjælpe dig, for jeg kan ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Så er det, fordi du ikke kan læse – hverken bogstaveligt eller indenad. FOF har gode kurser i den slags og kan måske hjælpe dig, for jeg kan ikke.

At du bliver personlig rammer kun dig selv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 9 minutter siden:

At du bliver personlig rammer kun dig selv :)

Du lyder helt som Roland og er dermed ikke værd at spilde gode ord på. Men svaret på dit spørgsmål finder du altså ved at lede lidt højere oppe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, 1 time siden:

Ok :)
Og nej, svaret finder jeg ikke. Jeg har ventet længe på det, men det kom aldrig.

Jeg kan, som for længst sagt, ikke gøre mere for dig. Din rolandske ihærdighed må så blive dit EG-Waterloo.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
AalborgLook skrev, den 18.3.2019 at 14:42:

I det politiske forum er der også nogle der skulle prøve at gøre som i overskriften!

hvem er nogle? jeg kan ikke finde medlemmer der hedder nogle...  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Jeg kan, som for længst sagt, ikke gøre mere for dig. Din rolandske ihærdighed må så blive dit EG-Waterloo.

Og deraf kan jeg kun igen konkludere, at du ikke har argumenter til at fortsætte i debatten ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, 1 time siden:

hvem er nogle? jeg kan ikke finde medlemmer der hedder nogle...  

En uddybelse for det kære medlem:

Nogle

Nogle betyder 'et par', 'visse', 'en del', 'enkelte'. 

Taget fra www.sproget.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Landsbytossen skrev, for 34 minutter siden:

Og deraf kan jeg kun igen konkludere, at du ikke har argumenter til at fortsætte i debatten ;)

Debat og debat, du har most ensig på BX efter at han  udtrykte en holdning til om et musker knne forlade scenen på grund af adfærd fra et antal personer blandt publkum......du kan udtrykke holdning, men ikke med logik drøfte dem..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, Lige nu:

Debat og debat, du har most ensig på BX efter at han  udtrykte en holdning til om et musker knne forlade scenen på grund af adfærd fra et antal personer blandt publkum......du kan udtrykke holdning, men ikke med logik drøfte dem..

Jeg er så, sjovt nok, af den modsatte mening :)
Du svarede aldrig på mit spørgsmål (ikke at du skal, men havde været spændende at høre din mening):
"Synes du, de kunder der har betalt for varer, enten bør få deres varer eller have deres penge tilbage?
Og vi taler om de kunder, som er helt almindelige handlende."

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 2 minutter siden:

 vi vil ikke se, at folk er efter hinanden på grund af stavefejl eller staveevner 

@Landsbytossen er ikke Roland

@Borende X og @Landsbytossen stopper deres indbyrdes  "krig" nu, forsætter I falder der advarsel/ban

dette er ikke til diskussion/kommentering, men til information, forsæt derfor til emnet

Tak for at fastslå, at jeg ikke er Roland.
Og mht. resten er det forstået :)

Redigeret af Landsbytossen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tossr må jeg så ikke omdøbe dig til Roland (hvem er Roland) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 33 minutter siden:

Tossr må jeg så ikke omdøbe dig til Roland (hvem er Roland) 

For min skyld ingen alarm. Kald du mig bare Roland (og aner ikke hvem det er) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...