Hop til indhold
Thailove23

Specielt bygget sexmøbler

Recommended Posts

Guest Reader
TroeMadsen skrev, for 17 minutter siden:

Billedet her mindede mig om denne tråd.

93e9dazptlz21.jpg

Nogen nye kreationer?

Det gik lige op for mig hvor gammel og træls jeg virkelig er, da det første jeg brugte tid på var at tænke hvor rodet det da så ud. Først derefter så jeg den fine mås, og den de muligheder et møbel som det der giver. :rolleyes::D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Reader skrev, for 10 minutter siden:

Det gik lige op for mig hvor gammel og træls jeg virkelig er, da det første jeg brugte tid på var at tænke hvor rodet det da så ud. Først derefter så jeg den fine mås, og den de muligheder et møbel som det der giver. :rolleyes::D

Jeg  følger med  i din  gruppe  så,  tænke  det  samme,  og  dernæst  at  hun  da  ikke  kan  tages  bagfra  men  kun  munden  der  kan  bruges  :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Reader skrev, for 10 minutter siden:

Det gik lige op for mig hvor gammel og træls jeg virkelig er, da det første jeg brugte tid på var at tænke hvor rodet det da så ud. Først derefter så jeg den fine mås, og den de muligheder et møbel som det der giver. :rolleyes::D

Tror først jeg havde bekymret mig om rodet efter jeg var færdig med måsen :D

Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Jeg  følger med  i din  gruppe  så,  tænke  det  samme,  og  dernæst  at  hun  da  ikke  kan  tages  bagfra  men  kun  munden  der  kan  bruges  :-)

Jeg er sikker på at hvis man er liderlig nok skal man nok kunne finde ud af at tage hende bagfra :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wow nogle utroligt nice møbler :) Du kan jo noget solidt håndværk der :P Der er nu ikke noget som en mand, som kan noget specielt med sine hænder ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Reader skrev, den 1.6.2019 at 20:40:

Det gik lige op for mig hvor gammel og træls jeg virkelig er, da det første jeg brugte tid på var at tænke hvor rodet det da så ud. Først derefter så jeg den fine mås, og den de muligheder et møbel som det der giver. :rolleyes::D

Måske jeg også skal sætte kryds i den bog:unsure:

Det eneste jeg kan fokusere på er de der sutsko.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...