Hop til indhold
Thailove23

Specielt bygget sexmøbler

Recommended Posts

Casten skrev, for 9 timer siden:

Jeg er ikke nogen ekspert i "møbler", så jeg har sikkert misforstået konceptet. Men hvis kvinden skal have albuer på de korte "hylder" og knæ på de lange, og manden står for enden af møblet, hvor langt skal udstyret så være for at få kontakt med kvinden ?

Kvinden skal også have et noget bredt skræv, for at kunne skræve over den buk - men det er måske meningen at det skal være så ubehageligt for kvinden som muligt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thailove23 skrev, for 10 timer siden:

B4623690-1E0D-4DF6-B152-614CD20DB72C.thumb.jpeg.744255c4b6f8ef71d1f49411d78cca6a.jpeg

Du skal folde det overskydende læder således at det ligger inderst. På den måde ser man kun en revne - lidt a la en kusse :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 16 minutter siden:

Kvinden skal også have et noget bredt skræv, for at kunne skræve over den buk - men det er måske meningen at det skal være så ubehageligt for kvinden som muligt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen

Mangler du ikke en model til alle dine møbler?? Jeg kunne altså godt være frisk:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen
Thailove23 skrev, for 49 minutter siden:

Jo jeg mangler en model :)

Frækt:rolleyes: må jeg være modellen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Éndnu et stykke  flot håndværk  du  viser  frem  og  med sikkerhed  et  frækt  legeredskab

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 9 minutter siden:

Éndnu et stykke  flot håndværk  du  viser  frem  og  med sikkerhed  et  frækt  legeredskab

Takker mange gange, kunden blev meget glad og især da jeg skrev den var færdig og han havde den i weekenden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Har  du  overvejet  at  polstre  ved  hals  og  håndled,  så  det  ikke  er  så  hårdt  at  sidde  fastspændt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Har  du  overvejet  at  polstre  ved  hals  og  håndled,  så  det  ikke  er  så  hårdt  at  sidde  fastspændt?

Ja og har prøvet mig frem men bliver ikke pænt når jeg laver det, og kunden til denne ville ikke have det. Og kunden har jo “næsten” altid ret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thailove23 skrev, for 41 minutter siden:

Ja og har prøvet mig frem men bliver ikke pænt når jeg laver det, og kunden til denne ville ikke have det. Og kunden har jo “næsten” altid ret. 

Ja du har næsten ret,,, der findes heller ingen dumme svar, kun dumme spørgsmål,,, og ja kunden betaler jo for at få ret 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thailove23 skrev, for 1 time siden:

Ja og har prøvet mig frem men bliver ikke pænt når jeg laver det, og kunden til denne ville ikke have det. Og kunden har jo “næsten” altid ret. 

Så, hvis man har nogle særlige ønsker, så er du manden der kan lave "møblet" ?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Så, hvis man har nogle særlige ønsker, så er du manden der kan lave "møblet" ?  

Ja send mig din ide og vi ser på det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thailove23 skrev, for 4 minutter siden:

Er igang med et nyt møbel projekt. 

029BFDCA-51DA-494C-878B-F2B9150BCBDF.jpeg

BB112CF1-C1E2-4F70-A591-641AC741B7C3.jpeg

flot arbejde :) kaldes det ikke en " sling " ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, 1 time siden:

Den er sikkert rigtigt fin.. Men tænker... Hvordan skal den bruges.... Hvorfor ikke lave en gynge ud af det nu du er i gang.. :) 

Det er en gynge jeg igang med, bliver bare et tårn der får flere funktions muligheder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...