Hop til indhold

Specielt bygget sexmøbler

Featured Replies

Skrevet
Casten skrev, for 9 timer siden:

Jeg er ikke nogen ekspert i "møbler", så jeg har sikkert misforstået konceptet. Men hvis kvinden skal have albuer på de korte "hylder" og knæ på de lange, og manden står for enden af møblet, hvor langt skal udstyret så være for at få kontakt med kvinden ?

Kvinden skal også have et noget bredt skræv, for at kunne skræve over den buk - men det er måske meningen at det skal være så ubehageligt for kvinden som muligt ;-)

• Svar 56
  • Visninger 7.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Så er jeg lige blevet færdig med en bestilling til en kunde, som blev meget glad for sit nye legetøj.  :) 

• Tak

• Hunting for beaver
    Hunting for beaver

Ja du har næsten ret,,, der findes heller ingen dumme svar, kun dumme spørgsmål,,, og ja kunden betaler jo for at få ret 

Postede billeder

Skrevet
Thailove23 skrev, for 10 timer siden:

B4623690-1E0D-4DF6-B152-614CD20DB72C.thumb.jpeg.744255c4b6f8ef71d1f49411d78cca6a.jpeg

Du skal folde det overskydende læder således at det ligger inderst. På den måde ser man kun en revne - lidt a la en kusse :mrgreen:

Skrevet
  • Author
Jernsvinet skrev, for 16 minutter siden:

Kvinden skal også have et noget bredt skræv, for at kunne skræve over den buk - men det er måske meningen at det skal være så ubehageligt for kvinden som muligt ;-)

Skrevet
  • Author

Nu kender du jo ikke målene ud fra et billed. Men den er lige som den skal være. 

Skrevet

Mangler du ikke en model til alle dine møbler?? Jeg kunne altså godt være frisk:wub:

Skrevet
  • Author
Snuskepigen skrev, for 22 timer siden:

Mangler du ikke en model til alle dine møbler?? Jeg kunne altså godt være frisk:wub:

Jo jeg mangler en model :)

Skrevet
Thailove23 skrev, for 49 minutter siden:

Jo jeg mangler en model :)

Frækt:rolleyes: må jeg være modellen?

Skrevet
  • Author

Så er jeg lige blevet færdig med en bestilling til en kunde, som blev meget glad for sit nye legetøj.  :) 

17717040-A41E-4353-B28A-CF6DE2FBC91E.jpeg

09A8D626-529D-43B8-AB38-7A9FF06673FB.jpeg

3D1603BA-657D-4FFC-AEC9-C5D5087CA0FE.jpeg

6A42B08F-235B-4F03-98B7-5A571D8E5A19.jpeg

Skrevet

Éndnu et stykke  flot håndværk  du  viser  frem  og  med sikkerhed  et  frækt  legeredskab

Skrevet
  • Author
Nemtøs skrev, for 9 minutter siden:

Éndnu et stykke  flot håndværk  du  viser  frem  og  med sikkerhed  et  frækt  legeredskab

Takker mange gange, kunden blev meget glad og især da jeg skrev den var færdig og han havde den i weekenden :)

Skrevet

Har  du  overvejet  at  polstre  ved  hals  og  håndled,  så  det  ikke  er  så  hårdt  at  sidde  fastspændt?

Skrevet
  • Author
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Har  du  overvejet  at  polstre  ved  hals  og  håndled,  så  det  ikke  er  så  hårdt  at  sidde  fastspændt?

Ja og har prøvet mig frem men bliver ikke pænt når jeg laver det, og kunden til denne ville ikke have det. Og kunden har jo “næsten” altid ret. 

Skrevet
Thailove23 skrev, for 41 minutter siden:

Ja og har prøvet mig frem men bliver ikke pænt når jeg laver det, og kunden til denne ville ikke have det. Og kunden har jo “næsten” altid ret. 

Ja du har næsten ret,,, der findes heller ingen dumme svar, kun dumme spørgsmål,,, og ja kunden betaler jo for at få ret 

Skrevet
Thailove23 skrev, for 1 time siden:

Så, hvis man har nogle særlige ønsker, så er du manden der kan lave "møblet" ?  

Skrevet
  • Author
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Så, hvis man har nogle særlige ønsker, så er du manden der kan lave "møblet" ?  

Ja send mig din ide og vi ser på det. 

Skrevet

Det er edderhugme flot arbejde! Respekt!

Skrevet
  • Author
Landsbytossen skrev, for 1 time siden:

Det er edderhugme flot arbejde! Respekt!

Mange tak :)

Skrevet
Thailove23 skrev, for 4 minutter siden:

Er igang med et nyt møbel projekt. 

029BFDCA-51DA-494C-878B-F2B9150BCBDF.jpeg

BB112CF1-C1E2-4F70-A591-641AC741B7C3.jpeg

flot arbejde :) kaldes det ikke en " sling " ?

Skrevet
  • Author
kvinde 1966 skrev, 1 time siden:

Den er sikkert rigtigt fin.. Men tænker... Hvordan skal den bruges.... Hvorfor ikke lave en gynge ud af det nu du er i gang.. :) 

Det er en gynge jeg igang med, bliver bare et tårn der får flere funktions muligheder. 

Skrevet
  • Author
sweetstone skrev, 1 time siden:

flot arbejde :) kaldes det ikke en " sling " ?

Mange tak og jo Sling swing gynge kært barn har mange navne :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.