Hop til indhold

Specielt bygget sexmøbler

Featured Replies

• 2 months later...
  • Svar 56
  • Visninger 7.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Så er jeg lige blevet færdig med en bestilling til en kunde, som blev meget glad for sit nye legetøj.  :) 

• Tak

• Hunting for beaver
    Hunting for beaver

Ja du har næsten ret,,, der findes heller ingen dumme svar, kun dumme spørgsmål,,, og ja kunden betaler jo for at få ret 

Postede billeder

Skrevet
TroeMadsen skrev, for 17 minutter siden:

Billedet her mindede mig om denne tråd.

93e9dazptlz21.jpg

Nogen nye kreationer?

Det gik lige op for mig hvor gammel og træls jeg virkelig er, da det første jeg brugte tid på var at tænke hvor rodet det da så ud. Først derefter så jeg den fine mås, og den de muligheder et møbel som det der giver. :rolleyes::D

Skrevet
Reader skrev, for 10 minutter siden:

Det gik lige op for mig hvor gammel og træls jeg virkelig er, da det første jeg brugte tid på var at tænke hvor rodet det da så ud. Først derefter så jeg den fine mås, og den de muligheder et møbel som det der giver. :rolleyes::D

Jeg  følger med  i din  gruppe  så,  tænke  det  samme,  og  dernæst  at  hun  da  ikke  kan  tages  bagfra  men  kun  munden  der  kan  bruges  :-)

Skrevet
Reader skrev, for 10 minutter siden:

Tror først jeg havde bekymret mig om rodet efter jeg var færdig med måsen :D

Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Jeg  følger med  i din  gruppe  så,  tænke  det  samme,  og  dernæst  at  hun  da  ikke  kan  tages  bagfra  men  kun  munden  der  kan  bruges  :-)

Jeg er sikker på at hvis man er liderlig nok skal man nok kunne finde ud af at tage hende bagfra :D

Skrevet

Wow nogle utroligt nice møbler :) Du kan jo noget solidt håndværk der :P Der er nu ikke noget som en mand, som kan noget specielt med sine hænder ;)

Skrevet
Reader skrev, den 1.6.2019 at 20:40:

Måske jeg også skal sætte kryds i den bog:unsure:

Det eneste jeg kan fokusere på er de der sutsko.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.