Hop til indhold
Gæst

Fri for avatars mv

Recommended Posts

Gæst

Hej

Tak for et godt board.

Jeg har et lille ønske som jeg ville høre kunne opfyldes hvis der er et behov for det, hvis det er muligt og hvis I synes om det.

Når jeg logger på så er jeg nogen gange steder hvor andre kan se min skærm, det kan være i toget hvor jeg godt kan li' at udnytte tiden til andet end bare at kigge ud af vinduet, det kan også være i andre forbindelser at andre kan kigge på min skærm fra lidt afstand.

Når jeg så er på Eroguide så via pigernes Avatar og via jeres reklame for den gode konkurrence, ja, så figurerer bryster og kvindekroppe der altså. Det kan man selvfølgelig være ligeglad med men sidst jeg var i toget kiggede min side-kvinde altså først på min skærm og derefter ret underligt på mig.

Men mit spørgsmål var om man kunne fravælge at se Avaters og reklame for den gode konkurrence i sin profil eller om det kunne gøres som man kunne ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved at gå ind i dit brugerkontrolpanel - boardindstillinger og visningsindstillinger kan du fravælge avatars , signaturer osv. - men jeg kan ikke se at du kan fravælge den indbydende men til tider alt for iøjnefaldende bannerreklame :(

Venligst

Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...