Hop til indhold

Recommended Posts

Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Er det nye regler. 

Sidste år kom der da en pige til Århus som var blevet sendt hjem for at overskride de 3 måneder med et års tid, og hun arbejdede også. Hun fik kun 2 år karantæne? 

Næh, det tror jeg ikke det er.

Det står faktisk ret tydeligt på Udlændingeservices hjemmeside.

https://www.nyidanmark.dk/da/Words and Concepts Front Page/US/Visum/Misuse_of_visa

Del dette indlæg


Link til indlæg

Reglerne virker vist ikke efter hensigten....kender personligt en thai der blev "taget" sidste år og hjemsendt med 5 års karantæne.....og alligevel er hun her igen idag.....gør mig dog ikke noget :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har een gang anmeldt et thai massage sted for menneskehandel.

Det kan gøres rimelig nemt til Reden eller Politiet.

Oplever jeg det igen anmeldes det også!

Jeg vil opfordre alle der bare har en mistanke om at anmelde stedet, så der kan tages hånd om pigen\ pigerne. Hvis de er her af fri vilje er der ingen skade sket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin.b skrev, 1 time siden:

Jeg har een gang anmeldt et thai massage sted for menneskehandel.

Det kan gøres rimelig nemt til Reden eller Politiet.

Oplever jeg det igen anmeldes det også!

Jeg vil opfordre alle der bare har en mistanke om at anmelde stedet, så der kan tages hånd om pigen\ pigerne. Hvis de er her af fri vilje er der ingen skade sket.

hvilket sted har du anmeldt for menneske handel  ???

 

bare af ren nysgerrighed for om jeg har været der ...og måske skal ha min radar justeret lidt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
martin.b skrev, for 6 timer siden:

Jeg har een gang anmeldt et thai massage sted for menneskehandel.

Det kan gøres rimelig nemt til Reden eller Politiet.

Oplever jeg det igen anmeldes det også!

Jeg vil opfordre alle der bare har en mistanke om at anmelde stedet, så der kan tages hånd om pigen\ pigerne. Hvis de er her af fri vilje er der ingen skade sket.

Ok! Men med hvilket formål nytter dette? Ja jeg forstår moralen, men ej hensigten, det er vel næppe pigen du vil ramme?

Hun skylder stadig, også efter,  men Pimp, som er det Store Svin i dette spil rammer du aldrig  (han går fri hver gang ) 

Ja sorry hvor end de kommer fra, så hader jeg bare mænd, som stjæler kvinders penge :huh:

Nok om det, men good Luck med din hensigt, håber dog det en dag må ramme Pimp :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...