Hop til indhold
intim-massage-Sara

Er Rolands hjørne lukket ned ?

Recommended Posts

Jeg leder efter et indlæg i Rolands hjørne, som også har været bragt lidt på banen herinde om mig.

Det er meget længe siden, men mon ik nogen debattører herinde, har læst om Rolands hjørne debat....er den som overskriften spørger, lukket ned ?

hvis ja, hvorfor ?

og hvem er denne Roland egentlig ?

Knus:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Massageplus ser ganske rigtigt lidt vingeskudt ud. Jeg tror ikke, stedet fik den succes, som Roland i sin egen indbildte genialitet ellers havde tiltænkt det.

Men det er ham selv, der har kørt det i sænk:

Først tillod han – ja, ligefrem opmuntrede – indlæg og tråde, der groft tilsvinede EG-brugere, så stedet en overgang var en ren slamsilo, nærmest som  Gimel i sin dødskamp. Det fik han dog på et tidspunkt ryddet op i, men samtidigt forsvandt debatmuligheden, så al kritik blev kvalt, og endelig udelukkede han af frygt for anonym tilgang en del besøgende ved at umuliggøre brugen af Tor-browseren. Herved faldt aktiviteten betydeligt, og stedet blev dødt og kedeligt – nærmest envejskommunikation fra ham til de tilbageværende brugere.

Over det hele svævede imidlertid hans skingrende paranoia over folk, der i hans indbildning kun var ude på at ødelægge stedet, og her skulle Århuselskeren og undertegnede være særligt slemme. Han forsømte i hvert fald aldrig nogen lejlighed til at fremhæve os som skrækbilleder på de mørke kræfter, der kun pønsede på at komme ham til livs.

Nej, Massageplus er inderligt ligegyldigt og overflødigt.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg var en af dem Roland havde et horn i siden på :) så jeg har fulgt hans side lidt. 

Massageplus startede med at være et totalt ucensuret sted, hvilket Roland fremhævede med henvisning til dette forums milde censur, som han var blevet ramt af en del gange, for til sidst at blive forment adgang for evigt. Han har dog gennem tiden oprettet sig med diverse alias, og er hver gang blevet slettet. 

Da debatten på Massageplus ofte gik Roland imod, og han er meget ærekær, indførte han forskellige begrænsninger, og endte til sidst med at nedlægge sit forum. 

Han har hele tiden hævdet at hans side var noget han lavede som et opslagsværk over diverse klinikker, og samtidig hans legeplads. Han er åbenbart en EDB nørd. Men der er jo lidt kedeligt at sidde og holde en side ved lige hvor han ikke får anden feedback en tallene fra Google analytics :D

Der var desuden noget med et forsøg på etablering af et netvært af thaiklinikker. Det var også et af de tiltag der aldrig kom til at køre.

Han havde i lang tid et projekt kørende hvor han påstod han kunne finde ud af hvilken EG bruger der gemte sig bag de forskellige moderetor navne herinde. Det gik han meget op i, og brugte tilsyneladende mange resorcer på det. Han fandt bla ud af at jeg var Stabilizer, og måske også en anden. Desuden var jeg vist også Aros på samme tid. :lol: 

Men mon ikke Roland fortsat vil yde diverse thaiklinikker sin EDB mæssige assistance :mrgreen: :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Han fandt bla ud af at jeg var Stabilizer,

Ja den tilfaldt også mig, så det program han havde kørende var ikke helt uden huller :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige været inde og kigge, og her skriver han, at han har "afhændet" stedet til Stump, der ellers ikke har ladet høre fra sig i lange tider. Det kunne også se ud til, at nogen forsøger at få talk2us op igen. Der er i hvert fald sket forandringer derinde, men de er vist ikke lykkedes helt.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 7 minutter siden:

Ja den tilfaldt også mig, så det program han havde kørende var ikke helt uden huller :D

Jamen så er påstanden nok at alle tre alias er samme person :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 28 minutter siden:

Jeg har lige været inde og kigge, og her skriver han, at han har "afhændet" stedet til Stump, der ellers ikke har ladet høre fra sig i lange tider. Det kunne også se ud til, at nogen forsøger at få talk2us op igen. Der er i hvert fald sket forandringer derinde, men de er vist ikke lykkedes helt.

Ha, ha. Hvis der er korrekt så bliver den side nok snart overplastret med annoncer der fiser og farer forvirret hen over siden og gør den ulæselig. 

Stumps Thaioaser, eller hvad den nu hedder, er til at få spat af at læse pga rodet opsætning,  annoncer der pludselig dukker op midt i en tekst,  osv. Meget amatøragtigt. 

Men det bliver da sjovt at se. Enhver forandring af Massageplus kan næsten kun være positiv. 

T2U ser ud til at have fået ryddet op på forsiden, men der er ikke nogen indlæg af nyere dato. 

Det er nok sådan at EG er som Google. Der er andre udbydere, men en enkelt har fundet det rigtige koncept. 

 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må igen-igen udstille min uvidenhed....... Hvem fanden er Roland?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 54 minutter siden:

Jeg må igen-igen udstille min uvidenhed....... Hvem fanden er Roland?

 

Prøv at læs mit indlæg længere oppe. 

Jeg kan tilføje at på trods af mandes umådeligt store interesse for thai klinikker besøgte han dem aldrig selv - sagde han. Desuden påstod han hårdnakket at det kun var meget få klinikker der tilbød andet end ren massage. Jeg tror han fik en ret høj stjerne hos en del klinikejere med denne påstand :ph34r:

Redigeret af Aarhuselsker
tyrkfajl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Det kunne også se ud til, at nogen forsøger at få talk2us op igen. Der er i hvert fald sket forandringer derinde, men de er vist ikke lykkedes helt.

Det vil sige, at der er liv i den såkaldte "belevne gentlemand" derovre stadig :D 

Han har vel også et efterslæb med efterlysninger af rumænske tyvebander :D

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 3 minutter siden:

Han har vel også et efterslæb med efterlysninger af rumænske tyvebander

Og advarsler mod snydende møjfisser :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, 1 time siden:

Jeg må igen-igen udstille min uvidenhed....... Hvem fanden er Roland?

Jeg må give dig ret. I første halvdel af dit indlæg :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Aarhuselsker skrev, for 11 minutter siden:

Og advarsler mod snydende møjfisser :lol:

Det var også ham som ‘begik’ betalings skemaet :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, Lige nu:

Det var også ham som ‘begik’ betalings skemaet :lol:

Du mener der hvor han forsøgte at skema lægge hvad en mand måtte betale en pige for diverse ydelse:rolleyes:r?  Det var Roland på Massagplus

Ham den Belevne Gentleman med møjfisser og bulgarske forbrydere var Big Dick på Talk2us.dk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Jamen så er påstanden nok at alle tre alias er samme person :mrgreen:

Vi må slet ikke skrive i samme tråd !! :shock:

........ og så de satans stemmer inde i hovedet altså :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Må jeg tilføje, at da det gik bedst for Massageplus og talk2us, det vil sige da "Nille + Nilles børn, forældre og bedsteforældre" skrev deres for det meste tåbelige indlæg på begge forums, og da derved var minimal aktivitet på de to forums, der tilbød Roland gentagne gange at købe "guldgruben" talk2us, så han kunne sammenlægge disse to sider, til et nyt stor forum, men "den gamle belevne gentleman" nægtede at sælge talk2us :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 1 minut siden:

Jeg savner Talk2us da det var vildt underholdende da der var lidt gang i indlægene.

Ja hvis man kunne nå at læse dem før de blev slettet eller redigeret til ukendelighed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 2 timer siden:

Det vil sige, at der er liv i den såkaldte "belevne gentlemand" derovre stadig :D 

Han har vel også et efterslæb med efterlysninger af rumænske tyvebander :D

Ja, tænk, at jeg andetsteds har måttet læse mig til udvisningen af to Levakovic'er :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 38 minutter siden:

Ja hvis man kunne nå at læse dem før de blev slettet eller redigeret til ukendelighed. 

Det var underholdende på sådan en lidt skræmmende og skøre måde, hvor man nogle gange tabte underkæben af bare forbavselse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 3 minutter siden:

Det var underholdende på sådan en lidt skræmmende og skøre måde, hvor man nogle gange tabte underkæben af bare forbavselse.

Du kan jo bare lave et indlæg på siden, og se om du kan få en diskussion igang :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Jeg må give dig ret. I første halvdel af dit indlæg :D

Hahahaha. Tak. Du gav mig ret i første del, men kunne ikke svare på anden del ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, 1 time siden:

Jeg savner Talk2us da det var vildt underholdende da der var lidt gang i indlægene.

Kan du ikke bare gå ind på Nationen på Ekstrabladet? Det virker nogenlunde som værende på samme niveau.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hrolandj skrev, for 13 minutter siden:

Sidder altså med et fromt håb om, at folk aldrig kommer til at forveksle mig med ham.... trods det noget unikke navn vi deler...

Hej Roland  :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...