Hop til indhold
daddycarsten

God fræk pige i Odense: Søde-tilde

Recommended Posts

 

Velities skrev, 1 time siden:

Det er et no-go for mig.

Det er et frit land. Hun bestemmer, hvad hun vil have. Du bestemmer, hvad du vil give. Og hvis I ikke er enige, mødes I ikke. Sådan fungerer markedsmekanismen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SD-hunter skrev, den 4.4.2019 at 19:01:

Nusset pige, der kun tænker på penge.  Forsøger at sælge billeder og film og tager penge for kemimøde. Totalt useriøs og klam tøs... Jeg ved hvor hun bor.

Fuld af løgn. Der er flere her i tråden der har haft gode oplevelser med hende. Underligt at brugeren der har kommet med denne kommentar er blevet slettet af admin og support. Det kan man jo tænke lidt over. Skide dejlig tøs 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ballevalle skrev, for 53 minutter siden:

Daddycarsten er såvidt jeg kan læse den eneste som har haft en god oplevelse. Han virker ikke troværdig...

Umiddelbart er der flere der giver udtryk for at hun er skide sød at være sammen med og snakke med. Hvem er du ? Hvor kommer du fra ? Har du også mødt Freja eller er du bare det forkerte sted ? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 5.4.2019 at 16:27:

Sikke en masse ny oprettede profiler der er i denne tråd :D

Jeg kunne ikke huske koden til min gamle bruger, og mailkontoen, den var tilknyttet, er lukket ned. Så må man jo starte forfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 19 timer siden:

 

Det er et frit land. Hun bestemmer, hvad hun vil have. Du bestemmer, hvad du vil give. Og hvis I ikke er enige, mødes I ikke. Sådan fungerer markedsmekanismen.

Det er et frit marked, så hun kan naturligvis gøre hvad hun vil. 

Men det er en forretnings metode hvor ganske mange bliver snydt. Så jeg håber ikke hun får nogen kunder på den måde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger

Er det kun mig der ikke længere kan se hendes profil på sd?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Ballevalle skrev, for 8 timer siden:

Daddycarsten er såvidt jeg kan læse den eneste som har haft en god oplevelse. Han virker ikke troværdig...

 

 

Ballevalle skrev, for 7 timer siden:

Freja? Handler tråden ikke om søde-thilde? 

Enhver der kan læse, kan se at du tager helt fejl...

Velities skrev, for 4 timer siden:

Det er et frit marked, så hun kan naturligvis gøre hvad hun vil. 

Men det er en forretnings metode hvor ganske mange bliver snydt. Så jeg håber ikke hun får nogen kunder på den måde. 

 

Redigeret af Jolly Roger
Fortrød

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ballevalle skrev, for 21 timer siden:

Freja? Handler tråden ikke om søde-thilde? 
 

 

Troede det var kommet frem i forummet de er samme pige. Hun hedder Freja.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddycarsten skrev, den 8.4.2019 at 11:32:

Troede det var kommet frem i forummet de er samme pige. Hun hedder Freja.
 

Hedder Søde-tilde ikke Carsten eller dadycarsten?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søde-tilde er tilbage på sugardaters.dk. Men jeg vil advare mod hende. Hun er KUN ude på at lokke penge ud af godtroende mænd. 

Redigeret af Ballevalle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Ballevalle skrev, for 44 minutter siden:

Søde-tilde er tilbage på sugardaters.dk. Men jeg vil advare mod hende. Hun er KUN ude på at lokke penge ud af godtroende mænd. 

Hvordan gør hun det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Ballevalle skrev, for 7 minutter siden:

Betalte "kemimøder", billed- og videosalg m.m.

Det bestemmer man vel selv om man vil acceptere?;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Ballevalle skrev, for 10 minutter siden:

Naturligvis. Men billed- og videosalg plejer vist nærmest at være det eneste sugardaters slår ned på... 

Enig. Uddrag af reglement/vedtægter på sd:

” profiler, hvis PRIMÆRE formål vurderes til at være salg af billeder, video, webcam-shows, telefon-/skypeopkald og tilsvarende “services”, der har karakter af egentlig prostitution vil blive slettet uden varsel”.

ligesom det er forbudt at spørge efter “timepriser” og det frarådes at bede/sende penge til profiler man endnu ikke har mødt.

Derimod står der intet om det ulovlige i at opkræve betaling for kemimøder af “godtroende mænd”

Så hvis du har viden om at hun, som sit primære formål, har til hensigt at sælge billeder og/eller video, bør du jo anmelde hende til sd, men ellers tjener din advarsel intet formål, da hun Intet ulovligt foretager sig;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sugardaters er ret ligeglad med sit eget regelsæt, det ved alle herinde jo. Men hvis man er interesseret i en pige der pumper mænd for penge for ingenting, så er "Tilde" anbefalet..

Redigeret af Ballevalle

Del dette indlæg


Link til indlæg

En interessant tråd.

Jeg er enig i, at SD-pigerne selvfølgelig selv bestemmer betingelser og rammerne.  Når det så er sagt, finder jeg det lidt komisk at man sælger kemimøder i størrelsesordenen kr 500. 

Jeg tænker, at hvis en SD reelt betjener flere Daddy´s så er vi vel tæt på almen privat/diskret, og her fordres der ikke megen tid (kemimøde) for at få afstemt. 1) skal der ske noget 2) hvad skal det koste 3) skal vi gå igang

Hvis man søger enkelt Daddy, som skal dække en passende del af ens økonomiske udfordringer, så er det vel ikke urimeligt at pigen må investere noget tid i udvælgelsen. Et eller andet sted synes jeg det signalere noget uheldigt hvis man skal forudbetale eksempelvis kr. 500.  Det er sådant set fair nok, at daddy betaler forplejningen på et sådant kemimøde.  

Det ville i hvert fald holde mig væk, hvis pigen´s interesse afhang af om jeg ville betale for lidt socialt samvær.   Er man interesseret i noget der skal løbe over længere tid, så burde begge parter være interesserede i, at investere lidt ikke betalbar tid. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Ballevalle skrev, for 21 minutter siden:

Sugardaters er ret ligeglad med sit eget regelsæt, det ved alle herinde jo. Men hvis man er interesseret i en pige der pumper mænd for penge for ingenting, så er "Tilde" anbefalet..

Jamen, det er jo præcist det jeg mener:) du siger hun pumper mænd for penge for ingenting ( du mener sex), jeg siger bare at hun jo ikke lægger skjul på at hun tager betaling for et kemimøde, selskab, gåtur, What ever. Der er mange piger der gør det samme på sd, der må jo være nogle mænd der efterspørger det og gerne vil det. Derfor er din advarsel uberettiget ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...