Hop til indhold
daddycarsten

God fræk pige i Odense: Søde-tilde

Recommended Posts

daddycarsten skrev, for 16 minutter siden:

Jeg kan varmt anbefale Søde-tilde fra Odense.  En dejlig fræk pige der er med på den værste, hvis man behandler hende ordentligt. God sutter, dejlig slank pige med former. Kan lide det hårdt ;) 

Link??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Din anbefaling får det til at lyde som om hun leverer engangs ydelser.

 

Er hun Sugar prostitute eller er hun Sugar kæreste?

 

spørger fordi jeg er nysgerrig og ikke fordi jeg fordømmer nogen af typerne. Det er bare meget rart at vide inden jeg evt tager kontakt selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman Panda skrev, for 3 timer siden:

Din anbefaling får det til at lyde som om hun leverer engangs ydelser.

 

Er hun Sugar prostitute eller er hun Sugar kæreste?

 

spørger fordi jeg er nysgerrig og ikke fordi jeg fordømmer nogen af typerne. Det er bare meget rart at vide inden jeg evt tager kontakt selv. 

Hun søger en fast, siger hun så det er nok ikke lige mig. skal lige rundt og smage lidt på sagerne :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun forlanger forudbetaling 600,-  når hun siger hej ved kemimøde og så 1000,- mere hvis gider at have dig med hjem. Lidt muggent?

Del dette indlæg


Link til indlæg
barrøv skrev, for 1 minut siden:

Hun forlanger forudbetaling 600,-  når hun siger hej ved kemimøde og så 1000,- mere hvis gider at have dig med hjem. Lidt muggent?

 

daddycarsten skrev, den 11.3.2019 at 23:40:

Jeg kan varmt anbefale Søde-tilde fra Odense.  En dejlig fræk pige der er med på den værste, hvis man behandler hende ordentligt. God sutter, dejlig slank pige med former. Kan lide det hårdt ;) 

Pige 10/10

Sted 8/10

Sex 10/10

https://sugardaters.dk/show?alias=søde-tilde 

det kan vist kun være pimpen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
barrøv skrev, 1 time siden:

 

det kan vist kun være pimpen

Sugarbabes har da ikke pimps?

 

barrøv skrev, 1 time siden:

Hun forlanger forudbetaling 600,-  når hun siger hej ved kemimøde og så 1000,- mere hvis gider at have dig med hjem. Lidt muggent?

Hvorfor synes du det er muggent? 

Hun bestemmer vel selv under hvilke omstændigheder hun vil mødes? “Take it or leave it “;)

daddycarsten skrev, den 12/3/2019 at 11:02:

Hun søger en fast, siger hun så det er nok ikke lige mig. skal lige rundt og smage lidt på sagerne :P

Og så har hun da slet ikke brug for en pimp

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dalen

Jeg vil vædde med at pige er den samme som omtales i denne tråd. En fusker:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
norubber skrev, for 1 time siden:

Hun ville have 500- for et kemimøde. Mødte hende, eller rettere vendte om da jeg så hende. Hun er usoigneret, fedtet hår og et lag make-up. Ligner narkoman.

Jeg vil også postulere, at hvis du betaler for et kemimøde, så er der 99.9% (recurring, of course) sandsynlighed for, at du ikke får andet end en lettere pengepung. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skrevet med hende så sent som her til aften. Hun er hele tiden meget opsøgende efter at mødes. Tidligere forsvandt hun pludselig fra samtalen ved det tidspunkt, vi skulle ha' mødtes. Nu vil hun pludselig mødes spontan her i nat og siger, at hun "plejer at få 1000 kr. for hygge".

Hun vil dog ikke lade mig se det ene billede, hun har derinde (et privat et). Hun ville hellere sende nogle på mail, fordi det andet ikke var så pænt, og så driller hendes mail sjovt nok, så hun ikke kan sende.

Hun foreslår, at vi skal mødes her kl. lidt før 2 om natten inde ved Ansgar Kirke, fordi hun ikke bor så langt derfra.

I min optik lugter det godt nok meget af scam.

Del dette indlæg


Link til indlæg
norubber skrev, for 17 timer siden:

Hun ville have 500- for et kemimøde. Mødte hende, eller rettere vendte om da jeg så hende. Hun er usoigneret, fedtet hår og et lag make-up. Ligner narkoman.

Hvilken pige har du mødt haha :D tror du forveksler hende. Hun er meget pæn og ren, naturligt smuk. Ikke sådan en dulle eller en lerkrukke ... Jeg har set hende to gange. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SD-hunter

Nusset pige, der kun tænker på penge.  Forsøger at sælge billeder og film og tager penge for kemimøde. Totalt useriøs og klam tøs... Jeg ved hvor hun bor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
SD-hunter skrev, for 50 minutter siden:

Nusset pige, der kun tænker på penge.  Forsøger at sælge billeder og film og tager penge for kemimøde. Totalt useriøs og klam tøs... Jeg ved hvor hun bor.

Du ved hvor hun bor? Og hvad så? Den oplysning hører sgu da ikke hjemme i en anmeldelse?;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SD-hunter skrev, for 21 timer siden:

Nusset pige, der kun tænker på penge.  Forsøger at sælge billeder og film og tager penge for kemimøde. Totalt useriøs og klam tøs... Jeg ved hvor hun bor.

Du er skuda hidtil den største taber herinde var mester. Så fortæl verden hvor du tror hun bor, det er sjovt du tror du har den fjerneste ide. Jeg ser hende fast, og jeg ved andre gør det samme. Du er vel bare en af de klamme fattige hun sagde nej tak til efter en 4 min gåtur. Tænk dig nu om forhelvede .... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Sikke en masse ny oprettede profiler der er i denne tråd :D

Jeg fatter ikke hvad der foregår. Hvordan kan den samme pige efterlade så forskelligt indtryk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Gentleman Panda skrev, den 12/3/2019 at 07:39:

 

 

Er hun Sugar prostitute eller er hun Sugar kæreste?

 

 

Hvornår kan man kalde sig Sugar kæreste?

Please!!...Bare ik den der med at man er den eneste hun ser;)

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Enzo L'uri skrev, 1 time siden:

Hvornår kan man kalde sig Sugar kæreste?

Please!!...Bare ik den der med at man er den eneste hun ser;)

Enzo.

Tro flytter bjerge;) men i princippet kan det da godt lade sig gøre. Et normalt kæreste forhold er baseret på kærlighed, en sugar kæreste er vel et forhold baseret på en eller anden form for økonomisk forståelse. Daddy stiller krav om at hun ikke må se andre end ham imen, hvis hun honorerer det krav er hun vel sugar kæreste?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den er sgu svær den her. Jeg ved hun har en bruger og læser med, så skal holde mig så meget som muligt til hvad jeg oplevede.

vi mødtes, køn pige, meget ung. Hun ville ha penge for at møde og så kunne vi se om det blev til mere (det fik jeg først af vide da vi mødtes).

jeg takkede nej.

så ville hun ses alligevel, men selv om hun havde set mig, ville hun alligevel ha kr for at jeg var i hendes lejlighed og så evt penge hvis det blev til mere.

Jeg er ik tilhænger for at give penge for ingenting, så det blev ik til mere.

Det er umuligt for mig at sige om hun er seriøs eller bare har gang i en smart forretning hvor hun får gode penge for en gåtur og/eller vise sin lejlighed. 

Idet hun er her på siden, så må man huske på lidt kildekritik ifht indlæg og svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger

Det er altid godt at tage hensyn til dem man skriver om. Alle kan jo læse her, uanset om man er bruger eller ej. Seriøs eller ej, hun lægger jo ikke skjul på at hun tager betaling for møder. Uanset om det fører til noget mere, og det er der mange andre på sd der også gør, altså tage betaling for møder, gåture, selskab, What ever. Så kan hver enkelt jo gøre op med sig selv om man ønsker at betale for den slags møder;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...