Hop til indhold
Fyren1

Mangler sex

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker
Borende X skrev, for 4 minutter siden:

"Undskyld frøken, har De lyst til at knalde?".

Ha, ha. Jo det virkede faktisk. En af mine venner brugte den metode i starten af 80´erne. Han fik en del lusinger men utroligt meget fisse. Det var vist noget med 3-4 lusinger fredag og lørdag, men endte altid med at gå hjem med en skøn mø :mrgreen: Og piger slår ikke ret hårdt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Ha, ha. Jo det virkede faktisk. En af mine venner brugte den metode i starten af 80´erne. Han fik en del lusinger men utroligt meget fisse. Det var vist noget med 3-4 lusinger fredag og lørdag, men endte altid med at gå hjem med en skøn mø :mrgreen: Og piger slår ikke ret hårdt. 

Jeg troede sgu' ikke, at den var gangbar.

Men, selvfølgelig da, så forskellig er kønnene og deres lyster jo heller ikke: Møder en pige med kløe og våd trusse en fyr oppe ved baren og siger: "Giver du et stik?", så hvorfor ikke? Forskellen er nok, at han næppe giver hende en lussing.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Borende X skrev, for 52 minutter siden:

Jeg troede sgu' ikke, at den var gangbar.

Men, selvfølgelig da, så forskellig er kønnene og deres lyster jo heller ikke: Møder en pige med kløe og våd trusse en fyr oppe ved baren og siger: "Giver du et stik?", så hvorfor ikke? Forskellen er nok, at han næppe giver hende en lussing.

Jo det virkede. Det sjove var, at mens vi andre gik i tidens tøj, med trompet bukser, blomstrede skjorter, have langt hår og røg pibe, så gik han i garbadine bukser, nylon skjorte ( forvasket hvid/gul) tweed jakke og pomade hår plus hinkestens briller. Tror hans force var ligefremhed og et frækt og sjofelt grin. 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 18 minutter siden:

Jo det virkede. Det sjove var, at mens vi andre gik i tiden tøj, med tropet bukser, blomstrede skjorter, have langt hår og røg pibe, så gik han i garbadine bukser, nylon skjorte ( forvasket hvid/gul) tweed jakke og pomade hår plus hinkestens briller. Tror hans force var ligefremhed og et frækt og sjofelt grin. 

Det er ofte sådan, at det uventede og aperte virker. Den kunst har jeg aldrig behersket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Det er ofte sådan, at det uventede og aperte virker. Den kunst har jeg aldrig behersket.

Jeg har dyrket disciplinen, den virkede kun yderst sjældent :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Fyren1
Uha, jeg kender også problemet.
Jeg havde det svært med piger da jeg var ung, men jeg var faktisk lidt på vej ... fik nogle kys på dansegulvet.
Men så røg jeg ud i et parforhold, der desværre var en total katastrofe ... 
Og da jeg blev single og var i midt-trediverne, viste det sig totalt umuligt at få nærkontakt med det modsatte køn ... 
Jeg fik aldrig en kæreste igen, og der gik omkring 25 år før jeg 'kastede håndklædet i ringen' og besøgte en GP

For voksne dengang, og jeg tror også for unge nu, tror jeg det har noget med vores dating-kultur at gøre ...
De stille og tilbageholdende får ikke mange chancer hos pigerne, alt i bylivet foregår i et tempo hvor vi slet ikke kan være med .. 

Véd sq ikke helt hvad der er galt, eller hvad man gør .. 
Dating-apps er en mulighed, men her skal man sq ha' udseendet med sig - konkurrrencen er benhård ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Fyren1 skrev, for 8 timer siden:

Hej, jeg er en studerende, som er trængende efter sex. Problemet er at jeg ikke er i en økonomisk situation hvor jeg kan betale så meget for det. Jeg har prøvet at søge efter kvinder via dating apps, uden held. Jeg er ikke typen som går i byen og drikker, og føler mig i det hele taget ukomfortabel sammen med mange mennsker.

Hvad kan jeg gøre?

På forhånd tak for hjælpen!

Fyren1 skrev, for 2 timer siden:

Tak for de fine råd. :) Jeg synes ikke selv jeg har præstationsproblemer når det gælder. Men har dog svært ved at tage kontakten i første omgang når det gælder at mødes med nogen fysisk i f.eks byen eller på studie. Jeg er mere komfortabel foran en computer. Nu er jeg jo også kæmpe nørd hvad det angår.

Du kan også forsøge og oprette din egen annonce under mænd på Annoncelight. Her har du mulighed for at beskrive hvad du præcis søger og hvad du evt. Vil betale for oplevelsen. Det er en "hug og håb" løsning hvor du har chancen for at blive kontaktet af kvinder der gerne vil indgå en aftale på dine præmisser.:)

Jeg har 2 gange benyttet mig af muligheden når jeg jeg har haft nogle kinky tendenser som ikke hænger på træerne indenfor købesex. Jeg har venligt og kortfattet skrevet om mig selv,mine lyster og et ca. beløb jeg mente ydelserne var værd.

Det har specielt i anden omgang været en mindre succes syntes jeg selv. I gennemsnit har min annonce haft ca 15 visninger pr døgn i 4 uger hvilket nok kun er en brøkdel af hvad en kvinde har;)

Trods det har jeg fået 7 unikke henvendelser som alle tager mig seriøs ved billedsending og forslag til fælles hygge..en virkelig positiv oplevelse da jeg først havde fået lært og frasortere alle de useriøse homo,er som sidder og svare som kvinder og udelukkende søger gokkemateriale via detaljerede sexbeskrivelser.

Nogle har henvendt sig som erfarne glædespiger,andre har givet udtryk for at være helt grønne med stor nysgerrighed.

Jeg har i min korrespondance været klar i mælet og ikke søgt ret meget selvskab udover det der foregår  med sex. Jeg søger på ingen måde noget der minder om dating.:)

Enzo.

Redigeret af Enzo L'uri

Del dette indlæg

Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 12 timer siden:

Du kan også forsøge og oprette din egen annonce under mænd på Annoncelight.

Jeg har i min korrespondance været klar i mælet og ikke søgt ret meget selvskab udover det der foregår  med sex. Jeg søger på ingen måde noget der minder om dating.:)

Enzo.

Det kan godt være det er et velmenende råd, men det virker meget avanceret det du beskriver. Jeg tror slet ikke det er der Fyren1 er i livet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vendelbo773
Fyren1 skrev, for 23 timer siden:

Hej, jeg er en studerende, som er trængende efter sex. Problemet er at jeg ikke er i en økonomisk situation hvor jeg kan betale så meget for det. Jeg har prøvet at søge efter kvinder via dating apps, uden held. Jeg er ikke typen som går i byen og drikker, og føler mig i det hele taget ukomfortabel sammen med mange mennsker.

Hvad kan jeg gøre?

På forhånd tak for hjælpen!

Nu ved jeg ikke om du er højre eller venstre håndet, men brug den som passer dig bedt:rolleyes:

Spøg til side.

Måske scor.dk ville være en mulighed. Det koster et lille beløb, men jeg tror, at man ved at have lidt tålmodighed godt kan få noget på "krogen".

Jeg har selv været derinde engang, og fik, efter jeg selv havde lavet kontakt, et par tilbud, som jeg af forskellige grunde valgte, at takke nej tak til.

Held og lykke med dit forehavende.

Vh

V.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dating app'en Tinder er nem at gå til, og jeg oplever sjældent fakes der.

Jeg er godt med på du er den tilbageholdende og måske generete type, men har du overvejet swingerklub? 

Jeg ved godt det er meget grænseoverskridende, men det kan også være en god oplevelse. Find eventuelt en at følges med, som kender miljøet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej igen alle og tak for sidst. Jeg har nu været på scor.dk i et par måneder uden held. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg gør forkert. Jeg har godt og vel skrevet til samtlige personer på siden (~60 personer ca.), som siden markerer som mulig match for mig (både kvinder og par der søger mænd). Dog får jeg altid et nej tak eller intet svar tilbage overhovedet selvom man kan se de har læst beskeden. Jeg synes selv jeg gør et godt forsøg med en god indledende besked. Er der nogen som har nogle gode tips til mig hvad jeg kan gøre bedre?

Redigeret af Fyren1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fyren1 skrev, for 27 minutter siden:

Hej igen alle og tak for sidst. Jeg har nu været på scor.dk i et par måneder uden held. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg gør forkert. Jeg har godt og vel skrevet til samtlige personer på siden (~60 personer ca.), som siden markerer som mulig match for mig (både kvinder og par der søger mænd). Dog får jeg altid et nej tak eller intet svar tilbage overhovedet selvom man kan se de har læst beskeden. Jeg synes selv jeg gør et godt forsøg med en god indledende besked. Er der nogen som har nogle gode tips til mig hvad jeg kan gøre bedre?

tror ikke du gør noget forkert.

for hver pige og par der søger fyr- er der ca 500 fyre at vælge imellem.

som single mand er turen OP AD BAKKE på sådanne sites.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror der er fordi kvinderne på Scor får rigtig mange henvendelser, derfor kan de ikke overkomme at svare på alt. Kan huske det fra da jeg var aktiv på diverse datingsider. Det er ikke alle dem man skriver til som svarer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fyren1 skrev, for 1 time siden:

Hej igen alle og tak for sidst. Jeg har nu været på scor.dk i et par måneder uden held. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg gør forkert. Jeg har godt og vel skrevet til samtlige personer på siden (~60 personer ca.), som siden markerer som mulig match for mig (både kvinder og par der søger mænd). Dog får jeg altid et ne:wub: tak eller intet svar tilbage overhovedet selvom man kan se de har læst beskeden. Jeg synes selv jeg gør et godt forsøg med en god indledende besked. Er der nogen som har nogle gode tips til mig hvad jeg kan gøre bedre?

Jeg tror heller ikke du gør noget forkert, du lyser bare langt væk af mindreværd og usikkerhed. 

I min ungdom var et godt fif, nøglerne til en fed sportsvogn på fingeren, og flashe dem. Det hjalp ikke meget hvis man ikke havde taget cykelspænderne af bukserne:D

Har du prøvet mit råd fra sidst - Cougardating, der er indtil flere sites med det. Find en der og vær ærlig og fortælle om dit problem, indgå en aftale, hun lærer dig at knalde som en superelsker. Så skal du bare se, så står de jævnaldrende piger i kø for at få et dyt i bamsen. 

Jeg har selv prøvet det, jeg var 15 hun var 33. Selvom det snart er en menneskealder siden, ser jeg stadig med stor glæde tilbage på de 2 år. Inden hendes mand opdagede det. :wub:

Redigeret af Barske Rødskæg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sweex

Morgenbar er vejen frem. 

Gå på en populær bar der har åben til 4-5 tiden om morgenen. Hyg dig, drik rigeligt med vand og hold dig frisk. Hold øje med grupper af piger og se hvem der scorer og hvem der ikke gør. 

Når det så er ved at være lukketid, så er der næsten altid en forsømt veninde der ikke har scoret og er fuld. 

Det er som regel en der sidder alene i et hjørne mens hendes veninder snaver en eller anden gut i gulvet. 

Så sætter du dig over og byder på en drink, putter lidt rapedrug i den og så er du kørende... Pis til side. Du byder hende på en drink og snakker helt normalt med hende. Spørg hende evt. Om hvad hun laver og hvor hun er fra, en hel normal samtale uden pres på. Fordi du er ædru fremstår du smartere end de sidste 3 stive stoddere der har været og spurgt om hun ville med hjem. 

Bum, du står ud fra flokken og så skruer du charmen på. Spørg om hun vil med ud og have en bid morgenmad eller sig at du giver morgenmad på sengen i morgen, bare vær dig selv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sweex skrev, for 6 minutter siden:

.... Gå på en populær bar der har åben til 4-5 tiden om morgenen. Hyg dig, drik rigeligt med vand og hold dig frisk. Hold øje med grupper af piger og se hvem der scorer og hvem der ikke gør. 

Når det så er ved at være lukketid, så er der næsten altid en forsømt veninde der ikke har scoret og er fuld. 

Det er som regel en der sidder alene i et hjørne mens hendes veninder snaver en eller anden gut i gulvet.

Ja, ellers er det som i min ungdom: De, der ikke har scoret, står et stykke tid udenfor, måske i småklynger og småsnakker, mens de afventer situationen. Her kan man gøre en fangst, da de sidste muligheder er ved at være udtømte. Altså nærmest et brandudsalg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg plejer. når jeg er alt for trængende, og ikke har noget fisse i udsigt. At løbe en tur i mine klip-klapper. Det føles godt nok ikke på samme måde, men lyden er helt den samme. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fynbo skrev, for 6 minutter siden:

Jeg plejer. når jeg er alt for trængende, og ikke har noget fisse i udsigt. At løbe en tur i mine klip-klapper. Det føles godt nok ikke på samme måde, men lyden er helt den samme. 

Hvor langt løber du?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Barske Rødskæg skrev, for 4 timer siden:

Har du prøvet mit råd fra sidst - Cougardating, der er indtil flere sites med det. Find en der og vær ærlig og fortælle om dit problem, indgå en aftale, hun lærer dig at knalde som en superelsker. Så skal du bare se, så står de jævnaldrende piger i kø for at få et dyt i bamsen.

Ja jeg har kigget lidt rundt efter nogle sider, men aner ikke hvilke der er troværdige og ikke bare penge maskiner. Hvis du har nogle sider på tanken må du meget gerne dele, ellers prøver jeg mig bare frem. :)

Sweex skrev, 1 time siden:

Gå på en populær bar der har åben til 4-5 tiden om morgenen.

Desværre er jeg nok for meget en introvert til at kunne gå i byen og score. Alle de gange jeg har været af sted med venner har det altid kun været en ubehagelig oplevelse bare at være sådan nogle steder. For mange mennesker og for meget larm for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fyren1 skrev, for 28 minutter siden:

Ja jeg har kigget lidt rundt efter nogle sider, men aner ikke hvilke der er troværdige og ikke bare penge maskiner. 

Desværre er jeg nok for meget en introvert til at kunne gå i byen og score. Alle de gange jeg har været af sted med venner har det altid kun været en ubehagelig oplevelse bare at være sådan nogle steder. For mange mennesker og for meget larm for mig.

Til det første: jeg har ikke selv prøvet, men Dating.dk virker seriøs.

Til det næste: Har du overvejet at kigge efter en kæreste på dit studiested eller i forbindelse med din hobby / sport / interesse? :) 

Redigeret af Liv
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 30 minutter siden:

Til det første: jeg har ikke selv prøvet, men Dating.dk virker seriøs.

Til det næste: Har du overvejet at kigge efter en kæreste på dit studiested eller i forbindelse med din hobby / sport / interesse? :) 

Jeg vil give dating.dk et forsøg. :)

Desværre er min branche ikke ligefrem fyldt med kvinder (softwareudvikling).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fyren1 skrev, for 8 timer siden:

Ja jeg har kigget lidt rundt efter nogle sider, men aner ikke hvilke der er troværdige og ikke bare penge maskiner. Hvis du har nogle sider på tanken må du meget gerne dele, ellers prøver jeg mig bare frem. :)

Hej @Fyren1

Nej jeg ingen sider i tankerne, da jeg ikke har nogen profil andet end på Eroguide. Jeg har dog lige prøvet at kigge på nogle enkelte. Jeg er kommet til konklusion, at du nok som softwareudvikler, har langt større ekspertise, end en gammel computerspadser for at gennemskue det marked. Jeg syntes faktisk at de alle lover guld og grønne skove, og det er jo nok ikke rigtigt. Dating.dk som Liv foreslår syntes jeg også ser meget tilforladelig ud, og de har også en afdeling for Cougars. Det er stadig min mening at det er her du skal prøve, hvis du ikke har det Gen der skal til for at støve byen rundt og lege scorekaj.

Prøv at give det forsøg, vi hører gerne om resultatet uanset om du ad denne vej kan få smidt lidt af hæmningerne, eller det blev en skuffelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Barske Rødskæg skrev, for 6 timer siden:

Prøv at give det forsøg, vi hører gerne om resultatet uanset om du ad denne vej kan få smidt lidt af hæmningerne, eller det blev en skuffelse.

Det vil jeg gøre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 23 timer siden:

Lidt sjovt du skriver det ... 
Jeg prøvede dén fremgangsmåde i 20+ år efter min skilsmisse. 
Der skete absolut nul og en hatfuld.
Det er som om interessefællesskaber for voksne er strikt 'flirte-fri zone'.
Og man kan jo ikke vide om de jævnaldrende kvinder man møder de steder, er single .. man går jo ikke bare hen og spør' ... 

Det var længe et mysterium for mig, hvordan pokkerer voksne mennesker finder kærester ...
Men jeg tror, de fleste her til lands finder sammen igennem deres personlige netværk ... 
Veninden eller kollegaen kender een der kender een ... 

Det er derfor, tror jeg, nogle af os ryger ud på et sidespor .. 
Min bekendskabskreds er f. eks. ikke så godt egnet, i dén henseende ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg

@sneræven Det afhænger måske af, hvilke interessefælleskaber man er i, men har man været i den samme idrætsforening i lang tid ved man jo, hvem der er alene og hvem der er gift. Jeg kender i hvertfald en del, der har fundet sammen gennem fælles interesser :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...