Hop til indhold
Fyren1

Mangler sex

Recommended Posts

Liv skrev, for 11 timer siden:

@sneræven Det afhænger måske af, hvilke interessefælleskaber man er i, men har man været i den samme idrætsforening i lang tid ved man jo, hvem der er alene og hvem der er gift. Jeg kender i hvertfald en del, der har fundet sammen gennem fælles interesser :) 

Dét tror jeg du har helt ret i!!

De ting jeg har været involveret i, i årenes løb, har været noget der foregår på kryds og tværs af landet, og med mange forskellige mennesker fra gang til gang.
Det gælder både mine fritidsinteresser, og til dels også mit arbejde.
Tæt fællesskab i en gruppe - som f. eks. i en sportsforening - passer rigtig dårligt til mit gemyt. (Og så er jeg i øvrigt absolut ikke til sport!)
Dén måde jeg lever på, minder mere om en rejseguide ... 
Jeg har dog aldrig være rejseguide, men faktisk en gang noget der ligner ... 

Nogle af os er faktisk sociale af væsen, men ikke gruppemennesker - jeg kender adskillige ... 
Vi er "sociale enspændere" ... :D 
Og mange af dem har netop også store problemer med at finde en kæreste, og at få sex ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med at prøve at rejse med til de varme lande - fx. Asien og prøve at få noget der? De elsker hvide mennesker dernede... 

/DFyr_36 

Del dette indlæg


Link til indlæg

1. Hold dig væk fra digitale score sider, facebook-grupper mv. Der er En kæmpe pølsefest og 100 villige pikke for hver trunte. Det forskyder balancen totalt, så selv ikke så attraktive kvinder tror de er guds gave fordi de har en sønderbombet mailbox af liderlige mænd. De vælger selvfølgelig de pæneste og mest interessante liderbukke i deres inbox. Så skal man have held der, skal man være tiltrækkende visuelt eller få efter nogen som er +3 karakterer under en selv, eller gå efter nogen der er +10-20 år ældre. Det er et hårdt game. Ellers skal du se om du kan etablere dig på en af nichescenerne, Fetlife, Xklub, men kræver at du er til den slags. Skal det være digitalt, så er annoncelight, EG og lignende sider, samt cash vejen.

2. Der skal arbejdes med din selvtillid og hvordan du omgåes kvinder og gruppemekanikker. Hvordan du approacher mv. Der er masser af teknikker som selv introverte og generte kan lære og have succes med. Men det kræver at du er villig til at arbejde med dig selv og ikke stille dig tilfreds med status que. 

3. Køb en fleshlight. Er du towlig hvor er de gode. Min Destroya har sparet mig for meget pickupgaming og penge til frække kvinder. 

4. Bliv frivillig indenfor noget der interesserer dig lidt. Det kan være det lokale spillested, borgerforeningen, spejderklubben mv. Der kommer du ud blandt andre mennesker der har et par lighedspunkter i interessesfæren. Og det er derude, væk fra det obskure magtforhold på dating/scoresiderne, der er chancer.

5. Grindr. Tag en tur med en mand. Hvis du sørger for ikke at I ikke har øjenkontakt imens og at du ikke fniser når hans fuldskæg kilder dine klunker, så er du ikke homoseksuel. Så er du bare en nysgerrig og selvrealiserende type der udforsker din egen seksualitet. You go boy.

6. Vær realistisk. Hvis din stil er lort og du ligner en pepperonipizza, så hold dit ambitionsniveau derefter, med mindre du er god til snakke og kan de sociale spil. Eller er pisse rig.

Hvis du skal have tips til læsestof, så giv endelig lyd. 
Alle kan lære det, man skal bare kende spillet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gil3tte
DJX skrev, for 5 timer siden:


3. Køb en fleshlight. Er du towlig hvor er de gode. Min Destroya har sparet mig for meget pickupgaming og penge til frække .

5. Grindr. Tag en tur med en mand. Hvis du sørger for ikke at I ikke har øjenkontakt imens og at du ikke fniser når hans fuldskæg kilder dine klunker, så er du ikke homoseksuel. Så er du bare en nysgerrig og selvrealiserende type der udforsker din egen seksualitet. You go boy.

 

Råd nr 3 og 5 var lige det der skulle til for at min dag startede med et grin :biggrin:

Mange tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan godt arbejde med sig selv, som nogle skriver. Helt sikkert. Men nogle gange handler det også om, at lære at acceptere sig selv, som man er. At få en fred med sig selv. At hvile i sig selv. (Begge køn er tiltrukket af personer, der hviler i sig selv)

Der er rigtig mange, der har det som du har det – også kvinder. Det er ikke sikkert, at du lægger mærke til dem, for de “larmer” jo ikke så meget.  Prøv at få øje på dem. Der er masser af søde, dejlige kvinder i den kategori, og de behøver altså bestemt ikke at være kedelige, når du kommer om bag ved facaden.  Nogle af dem er også mere modne end jævnaldrende smarte trunter, som du måske fortrinsvis er tiltrukket af.

Bare så du er advaret: Det kan altså sagtens ske, at en af dem en dag lægger DIG ned og vil trække dig en tur hjem i sine velduftende lagner. Jeg så det i min ungdom, bl.a. hvor en kammerat, som af udseende var mindre attraktiv end jeg selv blev scoret. De er i øvrigt stadig gift Idag. :-) 

Selv har jeg både grebet og forpasset chancer. Sådan er livet. Men idag hvor jeg er en del ældre og hviler i mig selv, har jeg netop gjort den erfaring, at kvinderne idag er meget mere interesserede. Nu er jeg dog ikke desperat efter sex længere.... (Og mon ikke også det er en del af hemmeligheden? ;-) )

L

Del dette indlæg


Link til indlæg
Leglover skrev, for 14 timer siden:

Nu er jeg dog ikke desperat efter sex længere....

Kvinder kan lugte en desperat mand på kilometers afstand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...