Hop til indhold
reknas

Vejle/Koldingvej 144

Recommended Posts

Guest Professoren

Hej

Jeg var forbi for nogle dage siden, og blev modtaget og betjent af en yngre lille pige der kaldte sig Min. Rigtig dejlig og ret slank pige, dog med fine former.

Hendes massage var ikke noget at råbe hurra for, og på forespørgsel ville hun 'kun' give et HJ, hvilket hun var rigtig god til :-)

Men hun bad om 800 spir for denne tjeneste - hvilket jeg fik forhandlet ned til 600 - og massagen taget i betragtning, måske 100 for meget.

Jeg har tidligere fået et super blowjob som afslutning på en skøn massage hos ejeren, og betalte kun 700 for det. Så måske skal I holde øje med priserne der ude, godtfolk. Vi skulle nødig ende i den situation, at der kun var råd til gadepigerne...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hanzen

Jeg har været forbi her i påsken, der var en ny pige der hed Jane/Ten jeg var godt tilfreds med "servicen" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slettet bruger

Jeg har været forbi her i påsken, der var en ny pige der hed Jane/Ten jeg var godt tilfreds med "servicen" :D

Hej Hanzen - du må meget gerne komme frem med et par detaljer eller flere.

Har en også tænkt at skulle forbi i den kommende uge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hanzen

@Jydeka'l og Tantrafan

Hun er en høj og meget tynd pige på ca. 30 år (der er lidt svært det med alderen). Der er kun en massage briks så hvis man er til missionær skal man nok ha nogle knæpuder med :oops:

Prisen kan/vil jeg ikke sige så meget om det er jo det de lever af så hvis man vil prutte om prisen kan man jo gøre det hvis man syntes det er for dyrt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jydeka'l og Tantrafan

Hun er en høj og meget tynd pige på ca. 30 år (der er lidt svært det med alderen). Der er kun en massage briks så hvis man er til missionær skal man nok ha nogle knæpuder med :oops:

Prisen kan/vil jeg ikke sige så meget om det er jo det de lever af så hvis man vil prutte om prisen kan man jo gøre det hvis man syntes det er for dyrt.

Tak for svaret, selvom det var meget kort :lol:

Fik du "kun" missionæren eller var du på besøg i de andre huller??? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...