Hop til indhold
reknas

Vejle/Koldingvej 144

Recommended Posts

Jeg kan så supplere med en hurtig beretning fra stedet idag :-)

bookede 2 timer, da jeg har lidt med det ene ben, og massage er godt dertil.

Blev hilst velkommen af den ret frække dame, som I andre nævner. så viste en af de andre trunter mig ind i rummet, og bad mig tage tøjet af.

Da jeg så stod der splitternøgen, kommer hende den lækre ind smilende. Hun spørger så pænt, om der skal tilkøb til, og jeg svarer med et håndjob som afslutning.

Jeg spørger også til om hun giver B2B, hvilket hun gør (Det skal jeg have næste gang)

prisen var 1800 kr for 2 timers B2B, så ved ikke om 1 timer er 900 eller deromkring.

Nå, jeg aftalte 800 for 2 timers massage med HJ.

Hun gik igen, og trunte 1 kom ind og begyndte på massagen. Hun var sød og venlig, men som I andre siger, så var hun ikke ret pæn. Vil tro hun var omkring de 45+

Men hun gav en ganske gennemsnitlig massage som man kan forvente.

Da jeg blev bedt om at komme on på ryggen, gik hun, og den lækre lille chef kom ind. Hun var sød snaksaglig, og gik igang med HJ. Det var ganske fint, hun har prøvet det før kunne man mærke. Tog også lidt på hende, og det brokkede hun sig ikke over.

Efter salutten gjorde hun fint rent og snakkede. Så forlod hun igen, og trunte 1 var back in action.

Hun masserede fronten færdig, og jeg var godt tilpas efter den tur.

De giver i øvrigt hver 10. massage gratis, og de har også en sparsom hjemmeside:

http://www.lin-thaimassage.dk/

Jeg kommer der igen regner jeg med. Hende den fikse boss skal jeg have en gang B2B med!!!

Har du set at der er kommet ny flot assistent hos Lin Thaimassage...har du fået massage af hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil gerne lige høre hvem der lyver her :?: jeg mener ikke man kan få B2B hos lin. Hun er alletiders pige og gør meget for kunderne og der er pænt og rent . Men hun siger at hun ikke giver B2B og ikke massere uden tøj og heller ikke topløs .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm jeg skal ikke kunne sige hvad hun tilbyder generelt, men mine anmeldelser står jeg inde for.

Det er vel den klassiske med, at thai piger skal man ikke bare kræve af. Man kan gøre sig fortjent til mere og mere efterhånden som man kender dem bedre.

Hvor mange besøg har du haft på stedet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm jeg skal ikke kunne sige hvad hun tilbyder generelt, men mine anmeldelser står jeg inde for.

Det er vel den klassiske med, at thai piger skal man ikke bare kræve af. Man kan gøre sig fortjent til mere og mere efterhånden som man kender dem bedre.

Hvor mange besøg har du haft på stedet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til kondituren du siger hun smed tøjet og kravlede op :?: vil du komme med ud og stå over for hende og sige det :?: jeg kan sige at jeg kommer der næsten hverdag ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Det behøver ikke at være nogen der lyver, K/M. Du ved jo ikke hvilken behandling Konditoren har fået af pigen, for jeg går ikke ud fra at du er pigen selv, vel ;) Det er jo velkendt at nogle thaipiger på traditionelle thaimassagesteder giver forskellig behandling alt afhængig af hvem kunden er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til kondituren du siger hun smed tøjet og kravlede op :?: vil du komme med ud og stå over for hende og sige det :?: jeg kan sige at jeg kommer der næsten hverdag ;)

Ved ikke lige hvad du har spist, men et eller andet dårlig mad er det da blevet til her i julen.

Sjovt du har været her på forum siden idag, og det eneste du poster er tilsvining af brugerne.

Kan se du truer mig i private beskeder også, så mere tid på dig skal du ikke regne med jeg bruger.

Sgu da ikke min skyld du har fået anden behandling end mig. Find dog et sted, der sætter pris på dig og din opførsel, og som vil levere det du efterspørger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke lige hvad du har spist, men et eller andet dårlig mad er det da blevet til her i julen.

Sjovt du har været her på forum siden idag, og det eneste du poster er tilsvining af brugerne.

Kan se du truer mig i private beskeder også, så mere tid på dig skal du ikke regne med jeg bruger.

Sgu da ikke min skyld du har fået anden behandling end mig. Find dog et sted, der sætter pris på dig og din opførsel, og som vil levere det du efterspørger

Går da ellers godt i øjeblikket...en har altså også fået B2B hos Lin - men ikke her ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det behøver ikke at være nogen der lyver, K/M. Du ved jo ikke hvilken behandling Konditoren har fået af pigen, for jeg går ikke ud fra at du er pigen selv, vel ;) Det er jo velkendt at nogle thaipiger på traditionelle thaimassagesteder giver forskellig behandling alt afhængig af hvem kunden er.

Helt enig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har dog ikke truet nogen her men vil dog finde ud af om den jeg har brugt 3 år af mit liv på og 1.3mill kr på lyver for mig og hendes børn regner ikke med det er forkert :?: Jeg ELSKER denne Kvinne og hendes børn derfor dette

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg står også inde for mine anmeldelser, har fået både topløs og B2B hos Lin, både af Lin og assistenten, et par dejlige piger det er de.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg håber for dig at du finder bekræftelse - på den en eller anden måde K/M..uvisheden er en bitch.

det er ikke sikkert du bliver hverken beroliget eller gladere ved at læse strengen om Hvide Løgne i afsnittet generel debat... men det kan jo være du kan genkende noget - enten i Stumps eller Bananas indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nødtvunget må jeg også rette i dit ellers meget relevante indlæg, ellers giver det vist ingen mening at rette hos K/M

Håber på din forståelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu stopper du det der, personangreb med den slags antydninger betyder normalt advarsel/udsmidning fra boardet i gentagelsestilfælde, her nøjes du med en endog meget løftet pegefinger!

Uanset om dine motiver er forsmået kærlighed eller bare ondsindet tilsvining, så er du så langt over stregen, som du kan komme!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

jeg håber for dig at du finder bekræftelse - på den en eller anden måde K/M..uvisheden er en bitch.

det er ikke sikkert du bliver hverken beroliget eller gladere ved at læse strengen om Hvide Løgne i afsnittet generel debat... men det kan jo være du kan genkende noget - enten i Stumps eller Bananas indlæg

Ja. Et meget langt stykke hen ad vejen vil mange, i andre fora ville jeg skrive "en hvilken som helst" thailændere sige det, som han/hun tror at du gerne vil høre. Det sker for ikke at gøre dig ondt, og sikkert også for ikke at skabe problemer mellem han/hun, og den som modtager de ord, som thailænderen tror, at vi gerne vil høre.

Men det er jo desværre nok dynamit, at forsøge at forklare den slags til mænd, som allerede har noget i klemme med en thailænder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nødtvunget må jeg også rette i dit ellers meget relevante indlæg, ellers giver det vist ingen mening at rette hos K/M

Håber på din forståelse!

Tjo det da rimeligt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nødtvunget må jeg også rette i dit ellers meget relevante indlæg, ellers giver det vist ingen mening at rette hos K/M

Håber på din forståelse!

Det er da næsten en fuldtidsbeskæftigelse at være moderator på dette forum. Og så uden at få en krone for det...

Hvad med at folk holder kammertonen og respekterer hinanden lidt mere i debatten?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da næsten en fuldtidsbeskæftigelse at være moderator på dette forum. Og så uden at få en krone for det...

Hvad med at folk holder kammertonen og respekterer hinanden lidt mere i debatten?

Bare lige for at skabe klare linier, så blev mit indlæg modereret fordi der var henvisninger til det anstødelige indlæg. IKKE fordi jeg var uden for toneart ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bare lige for at skabe klare linier, så blev mit indlæg modereret fordi der var henvisninger til det anstødelige indlæg. IKKE fordi jeg var uden for toneart ;)

Kan til fulde bekræfte din udlægning af sagen, der er intet negativt mellem os 2 :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

kan det lade sig gøre, kun at få en massage her?? og hvad koster det?? eller er det et bordel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...