Hop til indhold
Hunting for beaver

Shit mand,,,,

Recommended Posts

Guest Jolly Roger

Jeg ved ikke om det kan trøste dig lidt, men der findes skæbner værre end din: “senibilitetspsykose i maniarkalsk form med stærk erotisk opstemthed”, kort sagt, man KAN faktisk godt dø af stiv pik:D, og ikke noget sted at gøre af den.  Til gengæld er kuren noget sjovere end penicillin;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus

Glem dog alt om Panodil(paracetamol) eller ibuprofen - de gør noget, men langtfra nok.

Vil klart anbefale kodimagnyl - de indeholder, udover bedre smertestillende stoffer en smule kodein, som giver en det overskud som sygdommen ellers beslaglægger. Det brugte vi altid i gamle dage.

Piller skal dog ikke anvendes for at forcerere sygdommen - man skal blive i sin seng.

God bedring.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Ja ja, men som en tidligere skrev, er vi mænd faktisk hårdere ramt end kvinder, Kilde Netdoktor ; https://www.netdoktor.dk/nyheder/mandeinfluenza-bliver-maend-mere-syge.htm

Jer er også blevet vaccineret, bliver det altid, men jer erindre ikke at det er lykkedes at få vaccine mod netop den typer influenza der rammer, det er lidt af et lotteri.

På positiv siden tror jeg at man trods alt kommer lidt nemmere over det når man er vaccineret...

Eller er jeg meget enig med Dr. @underdog40  :smile:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...