Hop til indhold

Shit mand,,,,

Featured Replies

Skrevet

Jeg ved ikke om det kan trøste dig lidt, men der findes skæbner værre end din: “senibilitetspsykose i maniarkalsk form med stærk erotisk opstemthed”, kort sagt, man KAN faktisk godt dø af stiv pik:D, og ikke noget sted at gøre af den.  Til gengæld er kuren noget sjovere end penicillin;)

• Svar 52
  • Visninger 5.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Nikita Darling
    Nikita Darling

Den dér mande-influenza er en meget alvorlig sag....

• Jeg har det nøjagtig lige som ham der når jeg er angrebet af denne frygtelige sygdom............det eneste der virkelig lindrer, er et sæt dejlige bryster som jeg kan hvile øjnene, eller kinden på 

• The? Der skal redbull og Panodil til, virker det ikke er der kun løkken tilbage. 

Postede billeder

Skrevet

Glem dog alt om Panodil(paracetamol) eller ibuprofen - de gør noget, men langtfra nok.

Vil klart anbefale kodimagnyl - de indeholder, udover bedre smertestillende stoffer en smule kodein, som giver en det overskud som sygdommen ellers beslaglægger. Det brugte vi altid i gamle dage.

Piller skal dog ikke anvendes for at forcerere sygdommen - man skal blive i sin seng.

God bedring.

Skrevet

Ja ja, men som en tidligere skrev, er vi mænd faktisk hårdere ramt end kvinder, Kilde Netdoktor ; https://www.netdoktor.dk/nyheder/mandeinfluenza-bliver-maend-mere-syge.htm

Jer er også blevet vaccineret, bliver det altid, men jer erindre ikke at det er lykkedes at få vaccine mod netop den typer influenza der rammer, det er lidt af et lotteri.

På positiv siden tror jeg at man trods alt kommer lidt nemmere over det når man er vaccineret...

Eller er jeg meget enig med Dr. @underdog40  :smile:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.