Hunting for beaver 4208 Skrevet 5. Marts, 2019 jeg har været sengeliggende de sidste 4 dage. Har ingen energi what so ever,det stikker ,prikker over det hele,og alt gør bare skide ondt,,prøver at gå bare en lille tur ude i luften ,men må opgive efter ,,,ja max 3 min.,,shit den er sgu helt gal Hunter har ellers et jernhelbred ,men lige denne gang her er jeg da i den grad ramt af mande influenzaen,har flere gange været døden nær,ja ikke bogstavelig talt,mere sådan følelsen af dette. I må endelig ikke gøre grin med mig det magter jeg simpelthen ikke,,hellere komme med gode foreslag hvad jeg dog skal gøre,,jeg er også mega rastløs,,sover intet om natten vender og drejer mig hele tiden,får dog sovet lidt i løbet af dagen. PFT Den sjældent syge Hunter P.S. Er ikke så glad for piller,laver shots med ingefær og appelsin og citron ,smager ad ht.,men det burde da give et lille boost i den rigtige retning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sdrj6500 Skrevet 5. Marts, 2019 Min mand siger... en hjemmelavet smøg med gode"grøntsager" og en rødvins- eller romtoddy eller to, og så ellers under dynen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 5. Marts, 2019 Har selv lige været der, der er ingen genveje, man må bare prøve at overleve Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 5. Marts, 2019 Log dig på Netflix og start på serien "Narcos" Det er den fedeste serie ever,og så er det uden recept God bedring. Enzo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 5. Marts, 2019 Du kan ikke gøre noget andet end at vente på at det går over af sig selv. God bedring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 5. Marts, 2019 Enzo L'uri skrev, for 43 minutter siden: Log dig på Netflix og start på serien "Narcos" Det er den fedeste serie ever,og så er det uden recept God bedring. Enzo. Tak er halvt inde i 1 afsnit, og ja den er sgu meget god Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leo kbh 656 Skrevet 5. Marts, 2019 (edited) Ja, sålænge du kan koncentrerer dig om eroguide, så er du nok laaangt fra døden nær , så op med humøret Man blir jo fuldstændig umattet af en influenza, så er dét bare under dynen, for at sove & svede den ud af kroppen. Men du kan ikke engang sove, siger du, så det er nok slet ikke så slemt, ska du se , du er nok bare lidt pylret, og søger lidt trøstende ord fra G.B.erne Redigeret 5. Marts, 2019 af leo kbh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 5. Marts, 2019 Christina ssbbw skrev, for 17 minutter siden: Du kan ikke gøre noget andet end at vente på at det går over af sig selv. God bedring. Tak søde Christina, ja det går vel snart den rigtige vej,,,,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 5. Marts, 2019 leo kbh skrev, for 1 minut siden: Ja, sålænge du kan koncentrerer dig om eroguide, så er du nok laaangt fra døden nær , så op med humøret Man blir jo fuldstændig umattet af en influenza, så er dét bare under dynen, for at sove & svede den ud af kroppen. Men du kan ikke engang sove, sigerdu, så det er nok slet ikke så slemt, ska du se , du er nok bare lidt pylret, og søger lidt trøstende ord fra G.B.erne Ja har da tænkt tanken at jeg bare er pylret, men rart lige at høre lidt med på vejen fra jer andre,, og især de lyserøde det varmer da lige lidt ekstra meget @Christina ssbbw ,, takker for din altid omsorgsfulde personlighed, du er et dejligt menneske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 800 Skrevet 5. Marts, 2019 Jeg kan kan befale blå gajol, ikke noget jeg drikker til en fest, Amagerbro ikke godt, men hjælper ved influenza og noget varm du kan lide med Black rum i. Ønsker dig god bedring 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia Skrevet 5. Marts, 2019 Masser af C-vitamin, rå hvidløg og hvile. Lav en kæmpe spand med tzatziki og køb fire flutes, og så ellers bare i gang God bedring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 5. Marts, 2019 AmandaCassiopeia skrev, for 3 minutter siden: Masser af C-vitamin, rå hvidløg og hvile. Lav en kæmpe spand med tzatziki og køb fire flutes, og så ellers bare i gang God bedring Er du frisk på en gang dybdesnarv med hunter fra morgenstunden i morgen? Enzo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 5. Marts, 2019 Hunting for beaver skrev, for 1 time siden: .... I må endelig ikke gøre grin med mig det magter jeg simpelthen ikke,,hellere komme med gode foreslag hvad jeg dog skal gøre,,jeg er også mega rastløs,,sover intet om natten vender og drejer mig hele tiden,får dog sovet lidt i løbet af dagen. Du lyder nærmest som en offentlig ansat, der har fået stress, og det bliver desværre mere og mere almindeligt grundet de aldrigt ophørende effektivitetskrav. Men tilbage til emnet: Det bedste af de råd, der alligevel ikke virker, er nok en dygtig whisky. Så har du i det mindste undskyldningen/fornøjelsen. Jeg kunne f.eks anbefale en Lagavulin https://www.google.com/search?q=lagavulin+whisky&oq=laguvullin%2Bwhisky&aqs=chrome.1.69i57j0l5.16607j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flax Skrevet 5. Marts, 2019 Ja nu er det jo sket, men man også vælge at blive vaccineret mod influenza, jeg har været hos en sexet sygeplejerske der gav et stik, jeg opdagede slet ikke hun stak mig, mine tanker var helt andre steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 5. Marts, 2019 Nu har jeg fuld forståelse for at der godt kan snige sig en lidt spydig kommentar ind,,, det havde jeg sikkert selv gjort, Når jeg skal op og tisse, så får jeg de vildeste ryste ture og fortsætter "anfaldene" inde i sengen i lang tid bagefter. Så ligesom det går lidt bedre og jeg næsten er faldet i søvn,, så starter det hele forfra igen. Har taget nat potten i brug nu og må så tisse sådan lidt ud af side benene, derved formår jeg at opretholde min egen kropstemperatur. Shit føler mig som en 80 årig på plejehjem, der er bare (desværre), ingen til at nurse mig Nu vil jeg prøve at få sovet lidt igen er sådan ca 2 døgn bagud nu,,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 860 Skrevet 5. Marts, 2019 Jeg har det på 3 uge hvis det kan være en trøst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Poptrold 247 Skrevet 5. Marts, 2019 Hunting for beaver skrev, for 13 minutter siden: Har taget nat potten i brug nu og må så tisse sådan lidt ud af side benene, Aargh. Too much information, Hunter :-0 Men god bedring, du gamle. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1682 Skrevet 5. Marts, 2019 "Græs" og "Svampe" gør hverdagen lidt sjovere, især når man er syg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8098 Skrevet 5. Marts, 2019 Hunting for beaver skrev, for 52 minutter siden: Nu har jeg fuld forståelse for at der godt kan snige sig en lidt spydig kommentar ind,,, det havde jeg sikkert selv gjort, Når jeg skal op og tisse, så får jeg de vildeste ryste ture og fortsætter "anfaldene" inde i sengen i lang tid bagefter. Så ligesom det går lidt bedre og jeg næsten er faldet i søvn,, så starter det hele forfra igen. Har taget nat potten i brug nu og må så tisse sådan lidt ud af side benene, derved formår jeg at opretholde min egen kropstemperatur. Shit føler mig som en 80 årig på plejehjem, der er bare (desværre), ingen til at nurse mig Nu vil jeg prøve at få sovet lidt igen er sådan ca 2 døgn bagud nu,,, Der er ingen kur der virker mod influenza, men masser af romtoddyer er klart den sjoveste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 5. Marts, 2019 Selvom du er imod piller, så vil du få det langt mere tåleligt, hvis du tog en kombi mellem ibuprofen (muskelafslappende) og paracetamol (mod feber). Så vil du kunne få din søvn. For lidt søvn og hvile i dagevis forlænger din sygdomsperiode og du lyder ikke som om, du gider ligge der i længere end højst nødvendigt vel? Har selv været gift i perioder af mit voksenliv og manfluenza er det værste smiler. Synd for dig. God bedring. kram M Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 5. Marts, 2019 Hunting for beaver skrev, 1 time siden: Nu har jeg fuld forståelse for at der godt kan snige sig en lidt spydig kommentar ind,,, det havde jeg sikkert selv gjort, Når jeg skal op og tisse, så får jeg de vildeste ryste ture og fortsætter "anfaldene" inde i sengen i lang tid bagefter. Så ligesom det går lidt bedre og jeg næsten er faldet i søvn,, så starter det hele forfra igen. Har taget nat potten i brug nu og må så tisse sådan lidt ud af side benene, derved formår jeg at opretholde min egen kropstemperatur. Shit føler mig som en 80 årig på plejehjem, der er bare (desværre), ingen til at nurse mig Nu vil jeg prøve at få sovet lidt igen er sådan ca 2 døgn bagud nu,,, Så håber jeg du sidder ned på kummen......... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 5. Marts, 2019 Den dér mande-influenza er en meget alvorlig sag.... 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheSilentOne Skrevet 5. Marts, 2019 Man overser videnskaben. Mænd ER faktisk hårdere ramt: http://time.com/4683864/men-sick-cold-flu/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 5. Marts, 2019 TheSilentOne skrev, for 3 minutter siden: Man overser videnskaben. Mænd ER faktisk hårdere ramt: http://time.com/4683864/men-sick-cold-flu/ Det er jo det, jeg siger... Meget alvorlig sag! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheSilentOne Skrevet 5. Marts, 2019 Nikita Darling skrev, for 3 minutter siden: Det er jo det, jeg siger... Meget alvorlig sag! mixed signals. teksten siger et, billederne noget andet. sluuuuut. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg