Guest Smeden! Skrevet 4. Marts, 2019 Halløjsa! Dem af jer der engang imellem frekventerer thai massage stederne, hvad kan I bedst lide. Efter agten, hvis man har valgt afslutning. At blive tørt af med et par vådservietter, eller med en vaskeklud med rigtig sæbe/varmt vand? Jeg er indehaver af en pik der "siver" ret meget efter udløsning, og jeg syns ikke det er særligt fedt at sidde i bilen med sædindsmurte underbukser på vej hjem. Typisk er det jo mest "diskount" stederne der benytter vådservietterne, men jeg er lidt nysgerrig efter om det kun er mig der har det problem eller om der er andre i "klubben" De par gange hvor jeg har efterspurgt vaskeklud/varmt vand, eller ligefrem bad, er det ikke ligefrem blevet mødt med entusiasme ... /Smeden! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. Marts, 2019 Smeden! skrev, 1 time siden: Halløjsa! Dem af jer der engang imellem frekventerer thai massage stederne, hvad kan I bedst lide. Efter agten, hvis man har valgt afslutning. At blive tørt af med et par vådservietter, eller med en vaskeklud med rigtig sæbe/varmt vand? Jeg er indehaver af en pik der "siver" ret meget efter udløsning, og jeg syns ikke det er særligt fedt at sidde i bilen med sædindsmurte underbukser på vej hjem. Typisk er det jo mest "diskount" stederne der benytter vådservietterne, men jeg er lidt nysgerrig efter om det kun er mig der har det problem eller om der er andre i "klubben" De par gange hvor jeg har efterspurgt vaskeklud/varmt vand, eller ligefrem bad, er det ikke ligefrem blevet mødt med entusiasme ... /Smeden! Jeg får altid bad. Kender vist kun et enkelt sted hvor der ikke er bad. Jeg har aldrig oplevet en sur mine. Ofte går pigen med i bad Men ellers en vaskeklud og lunt vand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 4. Marts, 2019 I Litle Pattaya - til soulducks, den jyske trekant - kan jeg næsten alle steder få et bad, og som @Aarhuselsker skriver ofte med pigen. Den værste - læs: Sjoveste oplevelse var, at jeg i en meget diminutiv bruseniche pludselig var omgivet af 2 piger - Der blev vasket og hygget., mens vi forsøgte at holde vandet i brusenichen . . . Jeg endte til sidst i en lille mellemgang med sko og overtøj i favnen, mens min afløser blev vist ind på briksen . . . - Jeg kunne have fortalt ham, at pigen var meget ren og nyvasket . . . Ikke sidste gang jeg skal besøge det sted . . . 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 492 Skrevet 4. Marts, 2019 Jeg spørger om der er mulighed for bad, når jeg bestiller tid. og går kun der. Ikke så meget pikken, den skal gerne være helt tom men alt det olie på mig, i tøjet og i bilen. Det er ikke så fedt... (eller øhh jo det er det jo så) Nogle gange er jeg så godt nok blevet vist ind på et toilet i kælderen med en bruser bundet op... Men bad det fik jeg. Gider slet ikke det vaske eller vådserviet noget på pikken. Jeg synes det er mærkeligt Hvis det skal være, (altså efter besøg uden olie) så bare køkkenrulle og ud af døren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 492 Skrevet 4. Marts, 2019 an2n skrev, for 3 minutter siden: I Litle Pattaya - til soulducks, den jyske trekant - kan jeg næsten alle steder få et bad, og som @Aarhuselsker skriver ofte med pigen. Den værste - læs: Sjoveste oplevelse var, at jeg i en meget diminutiv bruseniche pludselig var omgivet af 2 piger - Der blev vasket og hygget., mens vi forsøgte at holde vandet i brusenichen . . . Jeg endte til sidst i en lille mellemgang med sko og overtøj i favnen, mens min afløser blev vist ind på briksen . . . - Jeg kunne have fortalt ham, at pigen var meget ren og nyvasket . . . Ikke sidste gang jeg skal besøge det sted . . . hi hi ja det sker man halvnøgen hilser på en mand der står og rødmer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 492 Skrevet 4. Marts, 2019 Det er måske udenfor tråden. Men da om massage, olie og vask. Har i også oplevet sådan noget "træls" olie de absolut skal klistre en ind i. Som i badet er super svær at vaske af. Også af pikhovedet som beholder sådan en olieklistret overflade.... Ja det gør hele kroppen jo sådan set. Ved ikke om det er olien eller deres dårlige sæbe. Men det udsætter jo næste gangs sex. Pisse irriterende Har lært at teste olie inde de smørrer mig ind i det, og vil ikke have olie på pikken. Som ellers er VILDT dejligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9744 Skrevet 4. Marts, 2019 Vil I anbefale at man prioriterer de annoncer, hvor de specifikt tilbyder et bad før og efter. Er disse steder som oftest lidt dyrere, end de steder der ikke gør, og er det som oftest udtryk for at servicen, også er bedre, og derfor også er værd at betale lidt mere for. Jeg vil personligt ikke ret gerne risikere, ikke at kunne få et bad efter, hjemmefra kommer jeg lige fra badet. Våd servietter, er lige som ikke sagen, hverken når man er i bil, eller når man som jeg kører med den offentlige trafik Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TeleTrunten 98 Skrevet 4. Marts, 2019 (edited) Smeden! skrev, for 1 time siden: Halløjsa! Dem af jer der engang imellem frekventerer thai massage stederne, hvad kan I bedst lide. Efter agten, hvis man har valgt afslutning. At blive tørt af med et par vådservietter, eller med en vaskeklud med rigtig sæbe/varmt vand? Jeg er indehaver af en pik der "siver" ret meget efter udløsning, og jeg syns ikke det er særligt fedt at sidde i bilen med sædindsmurte underbukser på vej hjem. Typisk er det jo mest "diskount" stederne der benytter vådservietterne, men jeg er lidt nysgerrig efter om det kun er mig der har det problem eller om der er andre i "klubben" De par gange hvor jeg har efterspurgt vaskeklud/varmt vand, eller ligefrem bad, er det ikke ligefrem blevet mødt med entusiasme ... /Smeden! Nu er jeg ikke på noget Thai massage sted - men syntes generelt de vådservietter er en irriterende uskik. Varmt vand, evt noget intim sæbe og en ren vaskeklud/lille gæste håndklæde er klart at foretrække - eller et bad. Tak Redigeret 4. Marts, 2019 af TeleTrunten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smeden! Skrevet 4. Marts, 2019 Mr Comeagain skrev, for 11 minutter siden: Det er måske udenfor tråden. Men da om massage, olie og vask. Har i også oplevet sådan noget "træls" olie de absolut skal klistre en ind i. Som i badet er super svær at vaske af. Også af pikhovedet som beholder sådan en olieklistret overflade.... Ja det gør hele kroppen jo sådan set. Ved ikke om det er olien eller deres dårlige sæbe. Men det udsætter jo næste gangs sex. Pisse irriterende Har lært at teste olie inde de smørrer mig ind i det, og vil ikke have olie på pikken. Som ellers er VILDT dejligt Du har faktisk fat i noget der. Men min erfaring siger mig, at de steder som er lidt mere seriøst omkring massage og brugen af olie, har stort set altid klud/vand eller mulighed for bad. De steder hvor det er mere for sex'ens skyld (altså rent bordel) har jeg oplevet mest vådservietter. Olien betyder dog ikke så meget for mig, det er mere de sædfyldte underbukser der kan være lidt svære at bortforklare Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 4. Marts, 2019 Rejsenetværk skrev, for 25 minutter siden: Vil I anbefale at man prioriterer de annoncer, hvor de specifikt tilbyder et bad før og efter. Er disse steder som oftest lidt dyrere, end de steder der ikke gør, og er det som oftest udtryk for at servicen, også er bedre, og derfor også er værd at betale lidt mere for. Jeg vil personligt ikke ret gerne risikere, ikke at kunne få et bad efter, hjemmefra kommer jeg lige fra badet. Våd servietter, er lige som ikke sagen, hverken når man er i bil, eller når man som jeg kører med den offentlige trafik Venlig hilsen Rejsenetværk Har som regel spurgt ind til, om der var bademuligheder . . . Hvis det er i weekender jeg skal på besøg, er der ofte sand mellem tæerne og salt på resten af kadaveret . . . Bruger gerne de 5 minutter af massagetiden . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2838 Skrevet 4. Marts, 2019 på mine ældre dage, besøger jeg kun de steder der tilbyder bad. har tidligere prøvet den med spand og vaskeklud, hvor det er medbragt i rummet, inden massagen starter vandet når så at blive halv koldt inden brug, så det bliver en klam fornøjelse at ligge krop til. så nu vælger jeg kun steder , der tilbyder bad. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9573 Skrevet 5. Marts, 2019 Rejsenetværk skrev, den 4/3/2019 at 16:34: Er disse steder som oftest lidt dyrere, end de steder der ikke gør, og er det som oftest udtryk for at servicen, også er bedre, og derfor også er værd at betale lidt mere for. Nej, der er ingen entydig sammenhæng mellem de ting. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17705 Skrevet 5. Marts, 2019 Kan godt lide det at blive tørret af med varmt vand og vaskeklud. Det er lidt wellness feeling over det. Men vil så gerne alligevel tage en bruser efterpå. Nej kan ikke sige at det har nogen direkte sammenhæng med prisen. Dokkun forsøgte sig på at tage 50 kr ekstra hvis man ville have en bruser. Men det fik de hurtigt holde op med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 5. Marts, 2019 Nu kommer jeg så ikke på Thai-steder men derimod på klinikker. Jeg tror aldrig "værktøjet" er blevet renses og poleret med vaskeklud og mini håndklæde. Det har vist typisk været den slags vådservietter, jeg selv købte da ungerne var blebørn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1869 Skrevet 7. Marts, 2019 Normalt nyder jeg et hurtigt bad inden og efter thai massage, men husker et sted hvor jeg blev vasket i varmt vand og vaskeklud inden massage og nyt varmt vand efter, det var rigtigt dejligt og luksus. Men bad har ikke indflydelse på prisen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg