Administrator 6269 Skrevet 13. November, 2012 Så fik vi fundet vores nye moderator til Eroguide.dk. Byd derfor Organizer varmt velkommen som moderator :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. November, 2012 Herfra skal der lige lyde en tak for den varme velkomst. Og til alle brugere herinde. Håber, at I vil tage imod mig med den samme velvilje, som I udviste overfor min forgænger! Jeg skal forsøge at udfylde embedet med pli og Fingerspitzgefühl, så savnet af co-admin forhåbentligt ikke bliver for stort. Som brugerne i en anden tråd vil jeg her gerne komme med min anerkendelse af det store og uselviske arbejde, som co-admin gennem den forgangne tid har lagt for dagen. Jeg vil i al ydmyghed forsøge at holde fanen højt, men ikke så højt, at den river mig benene fra jorden. :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. November, 2012 En varm velkomst til Organizer herfra Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. November, 2012 Rigtig hjertelig velkommen til Organizer :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Youngster 17 Skrevet 13. November, 2012 Tillykke Organizer. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heino 23 Skrevet 13. November, 2012 Velkommen Organizer :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cabelas 13 Skrevet 13. November, 2012 Velkommen, og tillykke med din nye titel.... :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 13. November, 2012 Her gik jeg og håbet på det var rejsenetværket der skulle være den nye moderator....så vi kunne få en total udredning om div klinikkers forssate drift på månedesdrift med grafer og andet og med Halleluja tilbud og andet sat i skema, men nej.... Skuffelsen er stor! Organizer velkommen til....jeg vil prøve....at holde mig i skindet så vi ikke behøver at skrives ved privat (her skal bemærkes prøve ) Go for it! :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. November, 2012 Igen, tak for velkomsten. Og Cherie, hvis vi begge lægger os i selen med det gode formål "fred" for øje, mon så ikke vi undgår konfrontationer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 14. November, 2012 Organizer, ellers er der jo kun en ting på bålet med heksen så kan hun flyve til Bloksbjerg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. November, 2012 Igen, tak for velkomsten. Og Cherie, hvis vi begge lægger os i selen med det gode formål "fred" for øje, mon så ikke vi undgår konfrontationer? Er helt sikker på Cherie har et par seler du kan få spændt på Velkommen fra mig også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LuckyLuke Skrevet 14. November, 2012 Kan forstå at min ansøgning ikke kom videre til anden runde. Øv Velkommen Organizer :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 14. November, 2012 Organizer, ellers er der jo kun en ting på bålet med heksen så kan hun flyve til Bloksbjerg Jamen Ole dog er det allerede Sankt Hans igen....jamen gerne på bålet med mig, der har jeg jo været før og der skal jo rigtig fut i det bål ellers kan jeg jo ikke komme ned og danse med mine medhexe, vil du med?. :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 14. November, 2012 Har været der, det er pisse koldt på toppen, der gider jeg ikke tage ned igen :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 16. November, 2012 Velkommen Organizer :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg