Hop til indhold
Administrator

Ny moderator fundet

Recommended Posts

Gæst

Herfra skal der lige lyde en tak for den varme velkomst. :)

Og til alle brugere herinde.

Håber, at I vil tage imod mig med den samme velvilje, som I udviste overfor min forgænger!

Jeg skal forsøge at udfylde embedet med pli og Fingerspitzgefühl, så savnet af co-admin forhåbentligt ikke bliver for stort.

Som brugerne i en anden tråd vil jeg her gerne komme med min anerkendelse af det store og uselviske arbejde, som co-admin gennem den forgangne tid har lagt for dagen.

Jeg vil i al ydmyghed forsøge at holde fanen højt, men ikke så højt, at den river mig benene fra jorden. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her gik jeg og håbet på det var rejsenetværket der skulle være den nye moderator....så vi kunne få en total udredning om div klinikkers forssate drift på månedesdrift med grafer og andet og med Halleluja tilbud og andet sat i skema, men nej....

Skuffelsen er stor! :lol:

Organizer velkommen til....jeg vil prøve....at holde mig i skindet så vi ikke behøver at skrives ved privat (her skal bemærkes prøve :lol::lol: )

Go for it! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Igen,

tak for velkomsten. :)

Og Cherie, hvis vi begge lægger os i selen med det gode formål "fred" for øje, mon så ikke vi undgår konfrontationer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igen,

tak for velkomsten. :)

Og Cherie, hvis vi begge lægger os i selen med det gode formål "fred" for øje, mon så ikke vi undgår konfrontationer?

Er helt sikker på Cherie har et par seler du kan få spændt på :lol:

Velkommen fra mig også.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LuckyLuke

Kan forstå at min ansøgning ikke kom videre til anden runde. Øv :D

Velkommen Organizer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Organizer, ellers er der jo kun en ting på bålet med heksen så kan hun flyve til Bloksbjerg

Jamen Ole dog er det allerede Sankt Hans igen....jamen gerne på bålet med mig, der har jeg jo været før og der skal jo rigtig fut i det bål ellers kan jeg jo ikke komme ned og danse med mine medhexe, vil du med?. :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...