Hop til indhold
asspassion

Desperate mænd

Recommended Posts

Ja så fik jeg mig endelig taget sammen til og melde mig ind på Eroguide.

Jeg starter ud med en tråd, som sikkert vil støde nogen. Især dem jeg rette henvendelse til ;)

Jeg sidder ofte og kigger på siden "Annoncelight". Jeg hæfter mig ved, overbuds indlæg fra "desperate mænd". Mænd som skruer prisen op, for og få et knald med en pige.

I dag er der en mand der vil betale kr. 8000,- :lol: for et knald.

Det er selvfølgelig en privat sag og bruge penge. Men helt ærlig "mænd" come on...

har i igen stolthed :?

Hvorfor skrue priserne helt der op? Kvalitet følger jo ikke med, af den grund.

Du kan finde søde piger til 1000,- hvor kvaliteten er i top. Besøger man ex. (som jeg) den samme pige flere gange, stiger kvaliteten, "måske" oven i købet. Af den simple grund, at man finder hinanden, og bliver lidt mere "fri".

Oven i hatten kan man for kr. 1000,- få otte knald, i stedet for et, hvis man er så dum og betale kr. 8000,- :P

Mvh. Ass :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Økonomi er jo relativt - hvis 8000 kr er et greb i lommen er det et greb i lommen :?

Med alle de gode muligheder til 1000 kr, mon så ikke der til tider kan ligge ekstreme præferencer til grund for ekstreme økonomiske overbud?

Måske præferencer, der ikke kan og efter min mening ikke bør imødekommes for penge på velrenommerede etablisementer - måske ønsker om de mest usikre former for sex.

Her kan det godt give indtryk af at annoncelight.dk, udgør lidt af et frirum for udbud og efterspørgsel af ydelser, som man aldrig ser udbudt af velrenommerede veletablerede etablisementer - heldigvis da :!:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror du skal regne med at der er ca. lige så mange fake annoncer fra mænd som fra kvinder i dette miljø.

Mænd der får et kick ud af, at få nogle henvendelser fra piger som byder sig til, måske endda sender nøgenbilleder eller afslører personlige detaljer, når der viftes med mange penge for et enkelt knald.

Lige som der er kvinder der får et kick ud af fantasien om at sælge sig selv, men som aldrig laver en endelig aftale med en kunde, men blot nyder at læse en masse mails fra liderlige hanhunde der svarer på deres annonce.

Der findes selvfølgelig også mænd som har råd til at betale 8000 hvis den helt rette pige byder sig til og nyder at det er dem der vælger og vrager mellem pigerne end omvendt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eromon - der tror jeg at du rammer meget mere plet end jeg gør :!:

Der er gode grunde til at piger ikke bare sender billeder, ofrer tid på at kommunikere med sådan nogle mænd, men prøver no nonsens at få vished for at de har så mange penge, de kan og vil betale.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa asspassion.

Jeg mener, ligesom Eromon og Rejsenetværk, at du skal tage annoncelight med et gran salt - eller ti.

Der er erfaringsmæssigt mange fakes på det site. Desværre.

Sørgeligt men sandt er det efter min mening, at Travbladet, når man ser bort fra eroguide, stadig er det bedste annoncevindue.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej tillader mig også lige at være med har :)

jeg tro bestemt også at der er langt mellem de fyre der betaler 8000 kr for sex

vi får tit en sms hvor en fyr tilbyder det vilde men tror aldrig det er blevet til noget

ved også fra mange piger der har fået tilbud det vilde hvis de har prøvet at selv lave jobs og de fortæller den samme historie

med hensyn til fake annoncer tror jeg et godt råd er kik på de sider hvor det koster penge at have en profil på da de sider der er gratis er dem der vil lave fake annoncer bruger

Mvh telefon pigen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa asspassion.

Jeg mener, ligesom Eromon og Rejsenetværk, at du skal tage annoncelight med et gran salt - eller ti.

Der er erfaringsmæssigt mange fakes på det site. Desværre.

Sørgeligt men sandt er det efter min mening, at Travbladet, når man ser bort fra eroguide, stadig er det bedste annoncevindue.

Ahhh, jeg bruger da ikke stedet her til andet end at få information.

Der er da ikke mange annoncer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gør som jeg

læs aldrig annoncelight

:D

jeg synes faktisk annoncelight er ganske udemærket... for det er relevante annoncer der kommer op hvis man gider sætte søgekriterier og vælger alle mændene fra :)

Jeg fandt en pige derinde (ganske vist en jeg aldrig besøger igen) som tilbød det jeg søgte så det er jo oplagt at vælge fx Kvinder/Sjælland og så sortere alle dem der ser "forkerte" ud

Den erfaring får man lynhurtigt vil jeg mene

Det site har den fordel at det er real-time opdateret - så det er dem der er aktive der bliver set først

Det er en fordel ifht fx voksenlisten hvor man ikke kan sortere på hvem der er på vagt - det er i mine øjne voldsomt irriterende.

Desperate mænd kan man finde allesteder der er gratis vil jeg tro - dem går der 13 af på dusinet.

Jeg tror den velkendte tommelfingerregel "når noget er for godt til at være sandt er det som regel løgn" er det kriterie man skal gå efter. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selv prøver jeg at huske den gamle and-regel når min entusiasme risikerer at trække mig af sted: If a bird looks like a duck, swims like a duck and quacks like a duck - then it probably is a duck.

duck-169.gif

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...