DonJohn 3 Skrevet 2. Marts, 2019 Jeg er på udkig efter en dejlig TS, som er god i den aktive rolle. Jeg er relativt uerfaren og er på udkig efter en behagelig/tryg oplevelse. Hvem kan i anbefale i disse dage? (Har prøvet Nadie) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hulbror 1462 Skrevet 2. Marts, 2019 Ville snuppe Alana. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
L70ETC 74 Skrevet 2. Marts, 2019 (edited) Kan anbefale både Alana of Isabella. De er begge søde, feminine og dejlige at snakke med (uden det bliver for meget). Vil dog lige nævne af personlig erfaring at Alana primært er modtageren/passiv. Og hvis du vil besøge Isabella så husk at fortælle hende at du er uerfaren som passiv ̶D̶e̶r̶ ̶e̶r̶ ̶o̶g̶s̶å̶ ̶N̶a̶d̶i̶e̶ ̶s̶o̶m̶ ̶e̶r̶ ̶m̶e̶g̶e̶t̶ ̶p̶o̶p̶u̶l̶æ̶r̶ ̶h̶e̶r̶i̶n̶d̶e̶,̶ ̶h̶a̶r̶ ̶d̶o̶g̶ ̶i̶k̶k̶e̶ ̶m̶ø̶d̶t̶ ̶h̶e̶n̶d̶e̶.̶ Redigeret 2. Marts, 2019 af L70ETC Missede sidste sætning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hulbror 1462 Skrevet 2. Marts, 2019 Sjovt, jeg har omvendt opfattelse, Alana opfordrede mig til at hun startede med at tage mig, og på en time var hun både aktiv og passiv, Isabella har jeg mødt to gange og begge gange har det bare føltes naturligt at jeg var den aktive så har faktisk ikke prøvet hende aktiv, efter min mening er Isabella og Alana de flotteste vi har lige nu, men til en begynder vil jeg anbefale Alana, Isabella er som sagt skøn men har lidt mere diva gemt i maven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
L70ETC 74 Skrevet 2. Marts, 2019 Man har da også kun lyst til at være aktiv med Isabella når hun render rundt med den sindssyge røv Og begge gange jeg har mødt Alana har været meget tæt på lukketid så måske derfor jeg har den opfattelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg