Hop til indhold
DonJohn

Hvem kan anbefales i kbh?

Recommended Posts

Jeg er på udkig efter en dejlig TS, som er god i den aktive rolle. Jeg er relativt uerfaren og er på udkig efter en behagelig/tryg oplevelse. Hvem kan i anbefale i disse dage? (Har prøvet Nadie)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan anbefale både Alana of Isabella.

De er begge søde, feminine og dejlige at snakke med (uden det bliver for meget). 

Vil dog lige nævne af personlig erfaring at Alana primært er modtageren/passiv.

Og hvis du vil besøge Isabella så husk at fortælle hende at du er uerfaren som passiv :rolleyes:

 

 ̶D̶e̶r̶ ̶e̶r̶ ̶o̶g̶s̶å̶ ̶N̶a̶d̶i̶e̶ ̶s̶o̶m̶ ̶e̶r̶ ̶m̶e̶g̶e̶t̶ ̶p̶o̶p̶u̶l̶æ̶r̶ ̶h̶e̶r̶i̶n̶d̶e̶,̶ ̶h̶a̶r̶ ̶d̶o̶g̶ ̶i̶k̶k̶e̶ ̶m̶ø̶d̶t̶ ̶h̶e̶n̶d̶e̶.̶

Redigeret af L70ETC
Missede sidste sætning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt, jeg har omvendt opfattelse, Alana opfordrede mig til at hun startede med at tage mig, og på en time var hun både aktiv og passiv, Isabella har jeg mødt to gange og begge gange har det bare føltes naturligt at jeg var den aktive så har faktisk ikke prøvet hende aktiv, efter min mening er Isabella og Alana de flotteste vi har lige nu, men til en begynder vil jeg anbefale Alana, Isabella er som sagt skøn men har lidt mere diva gemt i maven :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man har da også kun lyst til at være aktiv med Isabella når hun render rundt med den sindssyge røv :D:D:D

Og begge gange jeg har mødt Alana har været meget tæt på lukketid så måske derfor jeg har den opfattelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...