Hop til indhold

Recommended Posts

Hej drenge,

jeg har længe tænkt og fantaseret omkring er besøg hos en Thai massør. Syntes at det er vildt frækt, med disse små nips, som bare kan/vil sexe.

jeg har endnu ikke taget mig sammen til at få foretaget et besøg, men nu syntes jeg at pigen i denne annonce ser godt ud, og med det tilbud hun kører i marts, kan det vel ikke gå helt galt, eller hvad?

hvad siger i erfarne??

https://annoncelight.dk/showad/263059

Del dette indlæg

Link til indlæg
sunkist1 skrev, for 2 timer siden:

Hej drenge,

jeg har længe tænkt og fantaseret omkring er besøg hos en Thai massør. Syntes at det er vildt frækt, med disse små nips, som bare kan/vil sexe.

jeg har endnu ikke taget mig sammen til at få foretaget et besøg, men nu syntes jeg at pigen i denne annonce ser godt ud, og med det tilbud hun kører i marts, kan det vel ikke gå helt galt, eller hvad?

hvad siger i erfarne??

https://annoncelight.dk/showad/263059

Det er bare op på hesten og afsted. Min erfaring siger mig at det først er bagefter man ved om det er en succes. 

Jeg har tidligere haft en god oplevelse på adressen, dog med en anden pige.

Glæder mig til din anmeldelse.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er en dejlig thai og ganske fræk. Hendes tilbud kan du få mange steder i Vejle. 

Normalpris i vejle 1200 men de fleste steder kan du forhandle det ned til en tusse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ginne skrev, for 2 timer siden:

Hun er en dejlig thai og ganske fræk. Hendes tilbud kan du få mange steder i Vejle. 

Normalpris i vejle 1200 men de fleste steder kan du forhandle det ned til en tusse.

Har du besøgt hende?

er det hende på billederne? Syntes at have læst engang at hun har taget noget på, i forhold til de viste billeder. Vil bare gerne have det vericeret inden besøg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja jeg tror det er hende på billederne. Men uden ansigt på er det svært at sige.

ja hun har taget lidt på, men ok for mig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ginne skrev, for 2 timer siden:

Ja jeg tror det er hende på billederne. Men uden ansigt på er det svært at sige.

ja hun har taget lidt på, men ok for mig

Ok,

tak for svar. Jeg må hellere få det prøvet. Og ligger selvfølgelig en anmeldelse bagefter

Del dette indlæg

Link til indlæg
sunkist1 skrev, den 1.3.2019 at 16:44:

Har du besøgt hende?

er det hende på billederne? Syntes at have læst engang at hun har taget noget på, i forhold til de viste billeder. Vil bare gerne have det vericeret inden besøg

Der er noget mere sul på kroppen, end på billederne. Jeg kunne ikke genkende hende fra billeder, men havde dog et skægt besøg hos hende. Dog ingen gentagelse herfra

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...