Hop til indhold
fiskermanden

Anmelse af danske piger savnes ????

Recommended Posts

Guest BadGuy
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

Det giver en hvis ro at have bestilt ekstra god tid - det får dem måske til at slappe af og komme hurtigere?

Hos mange udenlandske fungerer det desværre sådan, at selvom man har bestilt en hel time - så forsøger de at få en til at komme i løbet af max 10 min - og bagefter styrter de ud på toilettet og tager et bad for ligesom at skylle det "urene" af - og når de så kommer tilbage til rummet, kigger de noget forbavset på en, over at man stadig er der - og ikke har fået tøj på endnu. 

"Hej, søster jeg har altså bestil en hel time" - "Nej, only one time cum" og så er der lukket hermetisk for det varme vand og ikke noget massage eller andet på tapetet. Det er måske det mange mænd er vant til - og derfor de udenlandske piger kan slippe afsted med det?

Det er nu ikke min oplevelse, du ka ikke skære alle over en kam, mange jeg har besøgt har da givet fuld valuta for penge og tid og enda gået over tid en del gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 13 minutter siden:

Det giver en hvis ro at have bestilt ekstra god tid - det får dem måske til at slappe af og komme hurtigere?

Hos mange udenlandske fungerer det desværre sådan, at selvom man har bestilt en hel time - så forsøger de at få en til at komme i løbet af max 10 min - og bagefter styrter de ud på toilettet og tager et bad for ligesom at skylle det "urene" af - og når de så kommer tilbage til rummet, kigger de noget forbavset på en, over at man stadig er der - og ikke har fået tøj på endnu. 

"Hej, søster jeg har altså bestil en hel time" - "Nej, only one time cum" og så er der lukket hermetisk for det varme vand og ikke noget massage eller andet på tapetet. Det er måske det mange mænd er vant til - og derfor de udenlandske piger kan slippe afsted med det?

Det kan jeg slet ikke genkende. Tværtimod. Altid god tid til snak og massage hvis man ønsker det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

.... Hos mange udenlandske fungerer det desværre sådan, at selvom man har bestilt en hel time - så forsøger de at få en til at komme i løbet af max 10 min - og bagefter styrter de ud på toilettet og tager et bad for ligesom at skylle det "urene" af - og når de så kommer tilbage til rummet, kigger de noget forbavset på en, over at man stadig er der - og ikke har fået tøj på endnu.

Og hvilken konklusion har du så draget af det?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Statham skrev, for 1 time siden:

Undskyld nemtøs. Hvor ser du at det er blevet en dialog om pris?? Et enkelt indlæg eller to måske omtaler pris. 

Pris er heller ikke altid et parameter. 

Du overser nok også at nogle af de bedste udenlandske piger kan opretholde samme og i nogle tilfælde en højere pris end danske. Muligvis har de en lav entry-price. Men tillæg ekstra minutter og ydelser. Så når mange op på samme niveau. 

Jeg er selv ligeglad med prisen. Pigen og ydelser kommer først. Hvad enten det er udenlandsk eller køb dansk. 

Min  pointe  er,  at  det  er  et  frit  marked.  I mænd  skal  vælge  det  som  I foretrækker,  og  acceptere de rammer  som  der  findes  hos  den  enkelte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kan jeg jo kun tale for mig selv. (I øvrigt var min seneste anmeldelse på en dansk pige).

Men det overvejende flertal af danskerne, tilbyder ikke det jeg efterspørger. Nemlig en yngre, slank kvinde. Med bryster og mås i superklasse. Dertil superfransk og GFE oplevelser. 

Når en sådan viser sig indenfor overkommelig afstand, og det passer med arbejdet, så er jeg der ASAP. Jeg kigger egentlig ikke på prisen, ofte hvis pigen ikke selv har stedet, så koster det oveni et hotelværelse. Men pyt. 

Derimod er der hele tiden udenlandske som lever op til mine krav til udseende og ydelser. Kræver ofte ikke engang nogen særlig lang køretur. Desværre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For min del værdsætter jeg et godt blæs uden gummi. Der er de udenlandske piger mere rummelige hvad det angår. 

Og så vil den vittige måske påpege at det er hipsumhap hvad sprog pigen nu en gang behersker med sådan en javertus i munden. Så lyder det hele meget ens :) 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 8 timer siden:

Og hvilken konklusion har du så draget af det?

Udenlandske piger er for dyre i DK - derfor jeg hellere drager udenlands for at besøge dem - og hvor konkurrencen er hårdere, så de ikke sådan tillader sig at løbe om hjørner med mig ;-)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden:

 

Kan konkurrencen efterhånden være hårdere i Danmark med østpigernes indtog? Danske piger har været nødt til at sænke priserne, mens udenlandske har haft rum til at sætte deres op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 9 timer siden:

Kan konkurrencen efterhånden være hårdere i Danmark med østpigernes indtog? Danske piger har været nødt til at sænke priserne, mens udenlandske har haft rum til at sætte deres op.

De danske piger har mig bekendt ikke sænket priserne, men har kunnet fastholde dem - trods øget konkurrence fra østpiger og andre, der bare sætter deres priser lige under de danske pigers, fordi vi har en glædespigemafia, der sætter priserne.

Tag blot til Flensburg, hvor priserne er under ½ pris af de udenlandske pigers på den danske side af grænsen - måske ikke lige i Kruså - men såsnart du kommer lidt op i trekantområdet  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sdrj6500 skrev, den 27.2.2019 at 13:10:

 

Tror mere det er et spørgsmål om "gæsterne" er seriøse nok men især om de vil betale prisen, om det så er ved en dansker eller udlænding.

Jeg oplever tit mænd bestiller 45 og 60 minutter, og så holder de måske 10, og efter de er kommet vil de ikke mere, hverken nusses eller have mere sex, nej tøj på og ud af døren (deres valg) og så brokker de sig over , jeg er for dyr, men havde de valgt 30 eller 45 minutter, (når de alligevel kun kunne holde 10 min), så havde det jo været billigere, de valgte at acceptere prisen (aftales altid 100% inden besøget) 
Så ses med nogle udenlandske GP priser, så bliver jeg nok fravalgt med mine, men det har jeg det fint med. - Jeg har grisen, så jeg sætter prisen.

Og vi danske piger skal nok blive ved med at være her, for der vil altid være mænd, der helst vil have en dansk pige/kvinde. Ligesom der osse er dem der vil have en udenlandsk pige/kvinde.

Og vil i være sikre på, danske piger bliver ved med at være her, så besøg dem fremfor de udenlandske, det er nok den bedste måde at bibeholde dem.

Kys

Jeg oplever tit mænd bestiller 45 og 60 minutter, og så holder de måske 10, og efter de er kommet vil de ikke mere, hverken nusses eller have mere sex, nej tøj på og ud af døren (deres valg) 

________________________________________________________

Mit svar er at :

Der havde jeg nok valgt og give nogle penge retur 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 1 time siden:

Jeg oplever tit mænd bestiller 45 og 60 minutter, og så holder de måske 10, og efter de er kommet vil de ikke mere, hverken nusses eller have mere sex, nej tøj på og ud af døren (deres valg) 

________________________________________________________

Mit svar er at :

Der havde jeg nok valgt og give nogle penge retur 

Hvorfor dog det ?. Hvis det kundens valg. Jeg bestiller da som regel tid, så der også er tid til snak før og efter - om det så er pilow talk, kaffe, smøg eller massage, er for mig ligegyldigt, da jeg betaler for illusionen, at der stadig er nogen der "elsker" mig, ligesom dengang jeg var ung smuk og ridderlig.:rolleyes:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Barske Rødskæg skrev, for 3 timer siden:

Hvorfor dog det ?. Hvis det kundens valg. Jeg bestiller da som regel tid, så der også er tid til snak før og efter - om det så er pilow talk, kaffe, smøg eller massage, er for mig ligegyldigt, da jeg betaler for illusionen, at der stadig er nogen der "elsker" mig, ligesom dengang jeg var ung smuk og ridderlig.:rolleyes:

 

Hvis man gerne vil opretholde sit gode ry og rygte så er det en god skik. Gæsten skal da have tilbuddet om penge retur. Om han så vælger at give pengene til mig som tak for god behandling vil jeg lade være op til  ham. Men valget skal han da have. Alt andet er da dårlig skik. MEN

Så´n er vi så forskellige af opfattelser og meninger.

Det skal der også være plads.

 

Redigeret af Madame Illona

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxi90

Jeg tror at grunden til at danske piger ikke bliver anmeldt så meget, er fordi de fleste af dem arbejder på div. klinikker som allerede har et godt ry. Det andet er, nogle af de danske piger er aktive herinde, på den måde har de så også fået et ry blandt folk. Det er bare min lille teori/formodning :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 2 timer siden:

Hvis man gerne vil opretholde sit gode ry og rygte så er det en god skik. Gæsten skal da have tilbuddet om penge retur. Om han så vælger at give pengene til mig som tak for god behandling vil jeg lade være op til  ham. Men valget skal han da have. Alt andet er da dårlig skik. 

 

Vil give dig fuldstændig ret, alt andet er dårlig stil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De etablerede danske piger har et helt kor af rygklappere, som overfalder den formastelige, der tillader sig at komme med en kritisk anmeldelse, som et kobbel glubske ulve.

De eneste danske piger, som har været lige så nemme at have med at gøre som de gode udenlandske piger, var Angela "30" og Stephanie.

De andre har haft mærkelige grænser og telefonpiger som bankede på efter 2/3 af tiden var gået.

Redigeret af Finger

Del dette indlæg


Link til indlæg

tror grunden til de få danske anmeldelser er,

det kommer for tæt på, at anmelde en pige der måske også er medlem her, eller kigger med her.

især hvis anmeldelsen er negativ, syntes man nok der er " synd" for hende og skriver den ikke.

den påstand med " rygklapperne" er der også en gran af sandhed i .

så det er nemmere at anmelde udenlandske piger -der kommer og går igen, og sjældent læser med her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Finger skrev, for 6 timer siden:

De etablerede danske piger har et helt kor af rygklappere, som overfalder den formastelige, der tillader sig at komme med en kritisk anmeldelse, som et kobbel glubske ulve.

De eneste danske piger, som har været lige så nemme at have med at gøre som de gode udenlandske piger, var Angela "30" og Stephanie.

De andre har haft mærkelige grænser og telefonpiger som bankede på efter 2/3 af tiden var gået.

Jeg kender ikke de Danske piger du nævner - Men jeg er nysgerrig efter hvad der har gjort dem ‘nemmere’ ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 2 timer siden:

tror grunden til de få danske anmeldelser er,

det kommer for tæt på, at anmelde en pige der måske også er medlem her, eller kigger med her.

især hvis anmeldelsen er negativ, syntes man nok der er " synd" for hende og skriver den ikke.

den påstand med " rygklapperne" er der også en gran af sandhed i .

så det er nemmere at anmelde udenlandske piger -der kommer og går igen, og sjældent læser med her.

Jeg har tidligere ytret, at jeg ikke ville skrive en anmeldelse af en pige, hvis hun har frabedt sig anmeldelser. Hvis pigen ønsker det skriver jeg gerne en anmeldelse. Dette gælder for positive anmeldelser.

Hvis jeg havde fundet det berettiget at skrive en negativ anmeldelse eller direkte advarsel, ville jeg da bestemt skrive en, hvad enten hun ønskede det eller ej, og uanset om jeg så fik nok så mange hylende ulve til tasterne. 

Hvis man skriver en negativ anmeldelse, hvad enten der er tale om en dansk eller udenlandsk pige, syntes jeg man er forpligtet til at tænke sig om inden man gør det. Der skal to til at opbygge den rette kemi, det kræver at begge yder for at besøget bliver godt, så man skal jo være sikker på at fejlen ligger hos sælgeren - før man skriver om dårligt indhold af besøget.

Hvis man derimod skriver om falsk markedsføring - tilbudte ydelser der ikke kan opfyldes, snyd med tiden, piger der glemmer at aflyse osv. Syntes jeg også det er god info til os andre købere.

En anmeldelse hvor en bare skriver "hun er en klam rusten so - hold jer væk" det kan ingen bruge til noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
sweetstone skrev, for 4 timer siden:

tror grunden til de få danske anmeldelser er,

det kommer for tæt på, at anmelde en pige der måske også er medlem her, eller kigger med her.

især hvis anmeldelsen er negativ, syntes man nok der er " synd" for hende og skriver den ikke.

den påstand med " rygklapperne" er der også en gran af sandhed i .

så det er nemmere at anmelde udenlandske piger -der kommer og går igen, og sjældent læser med her.

Der er meget sandhed i det her skriv.

Og jeg vil tilføje at det er jo nemt nok at sidde bag en skærm og være anonym og så få sin egen skuffelse ud på skrift og så oveni lægge en masse grove - men unødvendige tillægsord til - bare for underholdningens skyld - når pigen man skriver dårligt om - ikke læser med.

I det øjeblik man opdager at hun læser med bliver det pludselig lidt mere personligt og alvorligt og man risikerer at skulle stå til ansvar for det man skriver ved at der tages til genmæle. Enten af pigen eller andre. Så det er nok også det der afholder nogle fra at skrive anmeldelser af danske gp. Tænker Jeg.

Samt det faktum at der er gp der frabeder sig anmeldelser. Af den ene eller anden grund men nok mest af alt grundet den eksponering det giver at få en anmeldelse. Jeg ville mene at der er langt mere på spil for en dansk gp der jo er bosat her i landet - har familie og venner og måske også et civilt arbejdsliv ved siden af . Der er langt mere at miste for hende ved en eksponering ( og dermed risiko for afsløring ) herinde end der er for en udenlandsk gp der kommer og går og har sit civile liv i et helt andet land end lille DK.

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, 1 time siden:

Samt det faktum at der er gp der frabeder sig anmeldelser. Af den ene eller anden grund men nok mest af alt grundet den eksponering det giver at få en anmeldelse. Jeg ville mene at der er langt mere på spil for en dansk gp der jo er bosat her i landet - har familie og venner og måske også et civilt arbejdsliv ved siden af . Der er langt mere at miste for hende ved en eksponering ( og dermed risiko for afsløring ) herinde end der er for en udenlandsk gp der kommer og går og har sit civile liv i et helt andet land end lille DK.

Det er muligt, at jeg ikke er den "hurtigste knallert på kajen", men jeg forstår ikke hvordan en anmeldelse af en dansk pige skulle medføre eksponering/afsløring. Der er jo ingen herinde der står med navns nævnelse, så hvordan "Hold fest - jeg besøgte Liderlige langbenede Alvilda lidt øst for Jernløse, og det var det bedste.........." skulle informere hendes øvrige civile om den hemmelige forretning, kan jeg ikke følge. 

Er det bare den gamle der igen er langsomt opfattende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Barske Rødskæg skrev, for 3 minutter siden:

Det er muligt, at jeg ikke er den "hurtigste knallert på kajen", men jeg forstår ikke hvordan en anmeldelse af en dansk pige skulle medføre eksponering/afsløring. Der er jo ingen herinde der står med navns nævnelse, så hvordan "Hold fest - jeg besøgte Liderlige langbenede Alvilda lidt øst for Jernløse, og det var det bedste.........." skulle informere hendes øvrige civile om den hemmelige forretning, kan jeg ikke følge. 

Er det bare den gamle der igen er langsomt opfattende?

Det er kun en af grundene til at en gp evt. ikke ønsker en anmeldelse. Der er også andre som nok ikke vil være passende at skitsere i dette forum.

Men jo flere anmeldelser - gode eller dårlige - vil henføre opmærksomheden på den gp der omtales. Ja de er anonyme men jo mere opmærksomhed - jo mere "forskning " vil der være på den specifikke gp.  Heriblandt også "uheldige" typer synes det kunne være fedt at finde ud af hendes civile identitet . Riskoen for stalking bliver højere jo mere eksponeret man bliver .

Som før skrevet er det en grund iblandt mange andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finger skrev, for 11 timer siden:

De etablerede danske piger har et helt kor af rygklappere, som overfalder den formastelige, der tillader sig at komme med en kritisk anmeldelse, som et kobbel glubske ulve.

De eneste danske piger, som har været lige så nemme at have med at gøre som de gode udenlandske piger, var Angela "30" og Stephanie.

De andre har haft mærkelige grænser og telefonpiger som bankede på efter 2/3 af tiden var gået.

Ja jeg kan desværre ikke genkende det du skriver - Jeg har ingen "rygklappere" - "mærklige grænser " ( tja grænser har vi vel alle.  Vi er jo alle forskellige & gudske lov for det ) Om de kan kaldes for mærklige det er jo set ud fra din egen optik. & til sidst ... Så har jeg heller ikke nogen som banker på min dør når tiden er gået. Men jeg har også min egen lykkes smed med  "fod under eget bord " & bestemmer selv hvor meget tid jeg vil bruge på den enkelte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 19 minutter siden:

Det er kun en af grundene til at en gp evt. ikke ønsker en anmeldelse. Der er også andre som nok ikke vil være passende at skitsere i dette forum.

Tænker at du her tænker skat osv. Og hvis jeg ikke tager fejl, så er risikoen jo ens for GP og VVS’eren som udfører sort arbejde. Ved godt du formentlig også har det i tankerne, at en forholdsvis stor del af i hvert fald privat/diskret GP’ere, er på en art overførselsindkomst. 

Lady C skrev, for 19 minutter siden:

Men jo flere anmeldelser - gode eller dårlige - vil henføre opmærksomheden på den gp der omtales. Ja de er anonyme men jo mere opmærksomhed - jo mere "forskning " vil der være på den specifikke gp.  Heriblandt også "uheldige" typer synes det kunne være fedt at finde ud af hendes civile identitet . Riskoen for stalking bliver højere jo mere eksponeret man bliver .

Hvis ovenstående skulle være en grund, syntes jeg helt sikkert man skal overveje, om man virkelig skal være i den branche. I min optik lyder det lidt paranoia agtigt. Og bestemt efter min bedste overbevisning, kun noget som sker for ganske ganske få. 

Barske Rødskæg skrev, for 3 timer siden:

 

Hvis jeg havde fundet det berettiget at skrive en negativ anmeldelse eller direkte advarsel, ville jeg da bestemt skrive en, hvad enten hun ønskede det eller ej, og uanset om jeg så fik nok så mange hylende ulve til tasterne. 

Hvis man derimod skriver om falsk markedsføring - tilbudte ydelser der ikke kan opfyldes, snyd med tiden, piger der glemmer at aflyse osv. Syntes jeg også det er god info til os andre købere.

En anmeldelse hvor en bare skriver "hun er en klam rusten so - hold jer væk" det kan ingen bruge til noget. 

Tror den gode BR har ramt hovedet på sømmet her. Hvis man kigger tilbage på historikken i anmeldelser, specielt de der også er aktive herinde, syntes jeg de som oftest bærer brag af fedteri, lobhudleri, overdreven skamroseri. Om det der er grunden, er at få lidt på goodwill kontoen, jeg ved det ikke. 

Omvendt hvis nogen har formastet sig til en ikke så god anmeldelse, af det samme klientel i GP’erne, altså de som også er meget aktive herinde. Så bliver vedkommende sablet ned. Både SF rygklapperne og de øvrige etablerede GP’ere herinde fra (Dog undtaget, er dem alle er enige om at hakke på - uanset hvad der skrives).

Tankevækkende er det i hvert fald. Og set i lyset af de tilbagevendende “De danske piger har det svært” er det svært at forstå modviljen til god gratis promovering og reklame. 

Redigeret af Æ´Synderjyde
Stavefejl og helt afsnit manglede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Æ´Synderjyde skrev, for 1 minut siden:

Tænker at du her tænker skat osv. Og hvis jeg ikke tager fejl, så er risikoen jo ens for GP og VVS’eren som udfører sort arbejde. Ved godt du formentlig også har det i tankerne, at en forholdsvis stor del af i hvert fald privat/diskret GP’ere er på en art overførselsindkomst. 

Hvis ovenstående skulle være en grund, syntes jeg helt sikkert man skal overveje, om man virkelig skal være i den branche. I mit optik lyder det lidt paranoia agtigt. Og bestemt efter min bedste overbevisning, kun noget som sker for ganske ganske få. 

Tror den gode BR har ramt hovedet på sømmet her. Hvis man kigger tilbage på historikken i anmeldelser, specielt de der også er aktive herinde, syntes jeg de som oftest bærer brag af fedteri, lobhudleri, overdreven skamroseri. Om det der er grunden er lidt på goodwill kontoen, jeg ved det ikke. 

Imvendt hvis nogen har formastet sig til en ikke så god anmeldelse, af det samme klientel i GP’erne, altså de som også er meget aktive herinde. Så kommer bliver vedkommende sablet ned. 

Nej - det er overhovedet ikke skat jeg tænkte på. Men nu du nævner det så er det da også en grund til at man ikke ønsker anmeldelse.

Når der skrives en "anmeldelse "  bliver noget der burde være intimt og personligt - stå  til evig tid. Hvem ønsker i virkeligheden at blive beskrevet som en vare ?  Jeg gør ihvertfald ikke og jeg ville personligt blive edderspændt rasende hvis det fandt sted. ( det var så den anden grund ) 

Men jeg må acceptere at det er sådan det er . At præmissen for eroguide er at en kvinde som er gp betegnes som en vare og beskrives som en sådan.   Det kan så diskuteres i en uendelighed og jeg kender godt de argumenter der vil komme efterfølgende til dette skriv. Men det ændrer ikke på min holdning til at det er særdeles usmageligt ( igen min egen personlige holdning ) at fortælle intime detaljer om en man har delt en intim stund med til alle og enhver.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

uanset hvordan man vender og drejer det, er det en nødvendighed at markedsføre sig (blive eksponeret).  Om ikke andet, så er man som minimum nødt til at have annonce.  Ja, og selvfølgelig kigger skat også annoncer, hvis og når de ønsker at kontrollere om der nu også indbetales noget B-skat.

Jeg er sådant set enig i, at der findes forskellige holdninger til anmeldelser, herunder også hvad indholdet må være, så nogle piger vil gerne have positive annoncer, andre ønsker det ikke.  Nu skal man så nok også huske på, at hvis man som GP blot debattere, så sker der også en eksponering.  Omkring afsløring må man forvente, at hver GP har gjort sig nogle tanker om, at finde en passende balance imellem hvad man siger, oplyser, annoncerer, hvor genkendelige ens billeder er, om man bruger de samme devices til business og privat brug.  Nutidens software er ret udspekuleret med hensyn til at finde mønstre og oplysninger der kan kæde det private og business orienterede sammen. 

Bortset fra det,  tror jeg nu nok at anmeldelser af danske piger er passende repræsenteret, sat i forhold til den lille andel de reelt kun udgør af markedet.  

 

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...