Hop til indhold
fiskermanden

Anmelse af danske piger savnes ????

Recommended Posts

fiskermanden skrev, for 3 minutter siden:

Anmeldelserne er for det meste af udenlandske  piger, sjældent af danske piger fra de kendte steder, er det fordi man er tilfreds eller hvad ?

Nok fordi  det er sjovere at anmelde nye piger ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Tror  der  er  en  del  der  frabeder  sig  anmeldelser. Ofte  har de  danske  piger på  de kendte  steder   nok  også  en  del  faste  kunder,  som  måske  i tidernes morgen har  lavet  en  anmeldelse. 

Der  er  lavet  anmeldelser  af mig, men  langt  fra  alle  der  deler  deres  oplevelse.

Hvad  ved  jeg  - blot  mit bedste  bud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sdrj6500

Det er jo ikke os, der bestemmer og vores gæster vil lave anmeldelse af besøget
Måske nogle frabeder sig at få lavet en anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
fiskermanden skrev, for 18 minutter siden:

Anmeldelserne er for det meste af udenlandske  piger, sjældent af danske piger fra de kendte steder, er det fordi man er tilfreds eller hvad ?

Tror du ikke bare det er den naturlige konkurrence der spiller ind?

Lavere pris samt muligheden for blow uden gummi.

Enzo.

Redigeret af Enzo L'uri
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kiki Kongerøv
Enzo L'uri skrev, for 18 minutter siden:

Tror du ikke bare det er den naturlige konkurrence der spiller ind?

Lavere pris samt muligheden for blow uden gummi.

Enzo.

Du har måske ret og så alligevel ikke. Jeg mener at GP tiltrækker forskellige typer af gæster. Nogle typer anmelder og andre sender søde sms bagefter.

Naturligvis er der konkurrence og det er der formentlig mange steder og i forskellige brancher. 

Skulle der være en gæst der søgte om du beskriver - blow uden gummi samtidig med en billig pris. Så er det fucking ingen konkurrence til mig!!

Tænder mine gæster ikke på mig. Søger de uden gummi. Så må de besøge de søde og dejlige GP kolleger der tilbyder dette. Så kan gæsten skrive hvad han han ønsker i en evt anmeldelse om mig. Formentlig at jeg er en sur gammel kone med en stor numse.

Husk på i min lille verden er det mig der bestemmer og ikke en liderlig gæst der ønsket hele butikken til den halve pris uden gummi. 

Sender da lige søde kysser og krammer til dem der ønsker.:wub:

 

 

Redigeret af Kiki Kongerøv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 27 minutter siden:

Tror du ikke bare det er den naturlige konkurrence der spiller ind?

Lavere pris samt muligheden for blow uden gummi.

Enzo.

Helt enig. Udbudet gør jo nok, at der naturligt er flere anmeldelser af udenlandske. 

Og selvom man da hellere end gerne vil besøge danske piger, så er udbudet i mit nærområde. (Vejle) Meget begrænset. 

De få der kommer, tilbyder meget sjældent blow uden gummi. 

Det er jo helt OK, men afholder mig fra besøg. Og pengene lægges hos de polske og thai. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Kiki Kongerøv skrev, for 5 minutter siden:

Du har måske ret og så alligevel ikke. Jeg mener at GP tiltrækker forskellige typer af gæster. Nogle typer anmelder og andre sender søde sms bagefter.

Naturligvis er der konkurrence og det er der formentlig mange steder og i forskellige brancher. 

Skulle der være en gæst der søgte om du beskriver - blow uden gummi samtidig med en billig pris. Så er det fucking ingen konkurrence til mig!!

Tænder mine gæster ikke på mig. Søger de uden gummi. Så må de besøge de søde og dejlige GP kolleger der tilbyder dette. Så kan gæsten skrive hvad han han ønsker i en evt anmeldelse om mig. Formentlig at jeg er en sur gammel kone med en stor numse.

Husk på i min lille verden er det mig der bestemmer og ikke en liderlig gæst der ønsket hele butikken til den halve pris uden gummi. 

Sender da lige søde kysser og krammer til dem der ønsker.:wub:

 

 

Jeg er da enig med dig:)

Det er bare ikke alle der har råd til at gøre som du,og som er her på andre præmisser end du og flere af dine danske kollegaer. De har bragt nogle ydelser til landet som nærmest ikke fandtes for 15-20 år siden.

En ydelse som størstedelen af danske pige nu tilbyder i privat regi. Det må da skyldtes at mange fravælger de større steder som efterlyses. Steder hvor man i flere år har kunne mærke presset udefra.

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy

de danske piger, er ved at blive overhælet af de mange øst piger, både mht pris og service til prisen...

Ville helt klart foretrække danske piger hvis pris og ydelse var som hos øst pigerne...

En del kendte bordeller i kbh med danske piger tilbyder feks dansk for 700 kr og det kan man sagtens få en halv time el mere hos udenlandske piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror mere på at man ikke orker de ulvehyl der kommer fra køb dansk lobbyen og sure opstød hvis ikke lige anmeldelsen falder ud til pigens fordel. Men hvad ved jeg...

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes det ind i mellem er svært at finde Danske Piger, som tilbyder GFE som jeg normalt efterspørger. Når jeg har fundet det jeg søger, frabeder de sig for det meste anmeldelser. Enkelte skriver det jo ligefrem i annoncerne. Derfor vil det jo være meget dårlig stil at begynde og skrive en anmeldelse, med mindre man tænder på at modtage SM, og i øvrigt besøger hende efterfølgende.

Pris hos udenlandske kontra danske piger siger mig ikke så meget, for jeg ser ikke efter prisen som det første parameter, og betaler gerne for kvalitet. Senest i søndags hvor jeg ikke kunne opdrive en tiltalende Dansk pige, fandt jeg en udenlandsk. ( anmeldelse er skrevet i korrekt forum). 

Vi er alle forskellige -  dem der søger efter pris, får jo gerne hvad det de betaler for. Piger der tilbyder 30 minutter til 500,00 kr. Tillæg for at kysse, røre, lege, sf eller hvad ved jeg. De får en pige, der i bedste fald smider tøjet, lægger sig på en madras spreder benene og siger værsgo, selve akten er så  uden indlevelse eller andet. Eller også handler det kun om at få kunden til at komme hurtigst muligt, og ud af døre med ham.

Undskyld sammenligningen - men jeg køber heller ikke den billigste bøf hos slagteren, for bagefter at skrive en anmeldelse om,  at hans bøffer skal køres igennem kødhakkeren for at være spiselige for min hund.

Tillæg er for mig noget de kan bruge i Ryan Air, hos pigerne går jeg en lang bue uden om dette.

Anmeldelser er noget man skriver når man er tilfreds, og mener andre kunne have glæde af prøve også. Negativ anmeldelse er noget man skriver hvis ikke ydelserne står mål med prisen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fiskermanden skrev, for 1 time siden:

Anmeldelserne er for det meste af udenlandske  piger, sjældent af danske piger fra de kendte steder, er det fordi man er tilfreds eller hvad ?

Nej, det er desværre nok, fordi danske piger langsomt er ved at forsvinde helt fra markedet.

De kan i længden ikke klare konkurrencen fra udenlandske piger, der for de samme ydelser i danske kroner er langt billigere – faktisk ofte op mod halv pris, hvilket alligevel er en formidabel formue i deres hjemland.

Og når så mange af dem så som et yderligere parameter tilbyder gummiløs sex, er det jo ikke vanskeligt at forestille sig, at hovedløse danske mænd med et stort blåt hovede strømmer til.

Jeg forstår godt, at nogle udenlandske kommer op, arbejder i et par uger, skummer en skatte- og momsfri fortjeneste, og drager hjem igen. Men er det en farbar vej, hvis der indenfor sigt skal forventes danske glædespiger?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Tror  der  er  en  del  der  frabeder  sig  anmeldelser. Ofte  har de  danske  piger på  de kendte  steder   nok  også  en  del  faste  kunder,  som  måske  i tidernes morgen har  lavet  en  anmeldelse.

Et meget logisk bud. Selv har jeg erfaret, at flere (begejstrede) oplevelsesberetninger om den samme pige kan vække misnøje og ikke altid være til pigens fordel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sdrj6500
BadGuy skrev, for 41 minutter siden:

de danske piger, er ved at blive overhælet af de mange øst piger, både mht pris og service til prisen...

Ville helt klart foretrække danske piger hvis pris og ydelse var som hos øst pigerne...

En del kendte bordeller i kbh med danske piger tilbyder feks dansk for 700 kr og det kan man sagtens få en halv time el mere hos udenlandske piger.

men til gengæld er man sikker på der ikke kommer misforståelser pga sprog-vanskligheder.
og hellere kvalitet frem for kvantitet
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det med anmeldelser er nu en mega svær øvelse.

Ikke alle  -  nok snarere de fleste  - er ikke gode skribenter med den X-fakta, der gør en anmeldelse læseværdig.

Derudover bliver der efter min mening ofte hakket for meget på de enkelte skriv.

Det hagler med spørgsmål som:

Pris  -  alder  - øko fransk  -  ligger det diskret  - hvor holder hun til (gerne PM med adresse)  -  und so weiter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Borende X skrev, for 9 minutter siden:

 

Jeg forstår godt, at nogle udenlandske kommer op, arbejder i et par uger, skummer en skatte- og momsfri fortjeneste, og drager hjem igen. Men er det en farbar vej, hvis der indenfor sigt skal forventes danske glædespiger?

Nej det er det bestemt ikke.

Dog tror jeg altid der vil kunne findes danske piger på markedet. Det er nok mere et spørgsmål om seriøsiteten vil bestå?

 Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 6 minutter siden:

Nej det er det bestemt ikke.

Dog tror jeg altid der vil kunne findes danske piger på markedet. Det er nok mere et spørgsmål om seriøsiteten vil bestå?

 Enzo.

Er det ikke mere et spørgsmål om i dette pressede marked at finde en niche?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sdrj6500
Enzo L'uri skrev, for 16 minutter siden:

Det er nok mere et spørgsmål om seriøsiteten vil bestå?

 

Borende X skrev, for 11 minutter siden:

Er det ikke mere et spørgsmål om i dette pressede marked at finde en niche?

Tror mere det er et spørgsmål om "gæsterne" er seriøse nok men især om de vil betale prisen, om det så er ved en dansker eller udlænding.

Jeg oplever tit mænd bestiller 45 og 60 minutter, og så holder de måske 10, og efter de er kommet vil de ikke mere, hverken nusses eller have mere sex, nej tøj på og ud af døren (deres valg) og så brokker de sig over , jeg er for dyr, men havde de valgt 30 eller 45 minutter, (når de alligevel kun kunne holde 10 min), så havde det jo været billigere, de valgte at acceptere prisen (aftales altid 100% inden besøget) 
Så ses med nogle udenlandske GP priser, så bliver jeg nok fravalgt med mine, men det har jeg det fint med. - Jeg har grisen, så jeg sætter prisen.

Og vi danske piger skal nok blive ved med at være her, for der vil altid være mænd, der helst vil have en dansk pige/kvinde. Ligesom der osse er dem der vil have en udenlandsk pige/kvinde.

Og vil i være sikre på, danske piger bliver ved med at være her, så besøg dem fremfor de udenlandske, det er nok den bedste måde at bibeholde dem.

Kys

Redigeret af Sdrj6500
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sdrj6500 skrev, for 24 minutter siden:

Tak for dit indspark. Du skriver:

"Så ses med nogle udenlandske GP priser, så bliver jeg nok fravalgt med mine, men det har jeg det fint med. - Jeg har grisen, så jeg sætter prisen".

Det er i udgangspunktet fint nok, men din grisebestemmelsespris er lidt vanskelig at håndtere, for den er afhængigt af flere parametre. Først og fremmest: Vil danske blåhoveder betale mere hos en dansk pige, end de behøver for det samme hos en udenlandsk?

I en dagligdag, hvor de fleste er vant til at betale i omegnen af sølle "100 kr. for fem lørdagskyllinger", kan det være svært.

 

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Nu  er det  igen  blevet  en  dialog  om  pris  - valg af dansk/udlandsk gp. 

Lad  mændene frit  vælge  hvem  de  vil  besøge,  der  findes  gode  og  dårlige  oplevelser  både  hos  danske  og  udenlandske  gp'er. 

Har  mine  priser  været  for  dyre,  så  vælg  en  med  lavere  priser.  Er  jeg  for  gammel  - vælg en  yngre. Er  jeg  for  tyk  - vælg en  tyndere  udgave.  Søges  der  samleje  uden  kondom  - find  en  der  tilbyder  det. 

Sådan  kan  jeg  blive  ved  i det  uendelige. Der er  et  marked  for  alle  - både  til  dem  der  foretrækker  at  handle i Aldi eller  Irma og  sørme  også  til  de  mænd  som  ønsker  at  handle  i  en  specialbutik

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 21 minutter siden:

Nu  er det  igen  blevet  en  dialog  om  pris  - valg af dansk/udlandsk gp. 

 

 

Undskyld nemtøs. Hvor ser du at det er blevet en dialog om pris?? Et enkelt indlæg eller to måske omtaler pris. 

Pris er heller ikke altid et parameter. 

Du overser nok også at nogle af de bedste udenlandske piger kan opretholde samme og i nogle tilfælde en højere pris end danske. Muligvis har de en lav entry-price. Men tillæg ekstra minutter og ydelser. Så når mange op på samme niveau. 

Jeg er selv ligeglad med prisen. Pigen og ydelser kommer først. Hvad enten det er udenlandsk eller køb dansk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 3 timer siden:

Tror du ikke bare det er den naturlige konkurrence der spiller ind?

Lavere pris samt muligheden for blow uden gummi.

Enzo.

Det er sikkert en del af forklaringen (bortset fra, at prisen ofte er den samme, når alle tillæg er regnet med). 

De danske piger er her hele tiden hver uge, dem kan man altid besøge, men de udenlandske piger skal man lige nå inden de rejser, eller måske kommer der nye piger, der skal “prøves”. Når så en dansk pige stopper er der ramaskrig fra alle dem, der ikke nåede at besøge hende ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 21 minutter siden:

Når så en dansk pige stopper er der ramaskrig fra alle dem, der ikke nåede at besøge hende

Heldigvis er der så mange af dem, der når at stoppe flere gange, så husarerne også lige kan nå en tur ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sdrj6500 skrev, for 1 time siden:

Jeg oplever tit mænd bestiller 45 og 60 minutter, og så holder de måske 10, og efter de er kommet vil de ikke mere, hverken nusses eller have mere sex, nej tøj på og ud af døren (deres valg) og så brokker de sig over , jeg er for dyr, men havde de valgt 30 eller 45 minutter, (når de alligevel kun kunne holde 10 min), så havde det jo været billigere, de valgte at acceptere prisen (aftales altid 100% inden besøget)

Det giver en hvis ro at have bestilt ekstra god tid - det får dem måske til at slappe af og komme hurtigere?

Hos mange udenlandske fungerer det desværre sådan, at selvom man har bestilt en hel time - så forsøger de at få en til at komme i løbet af max 10 min - og bagefter styrter de ud på toilettet og tager et bad for ligesom at skylle det "urene" af - og når de så kommer tilbage til rummet, kigger de noget forbavset på en, over at man stadig er der - og ikke har fået tøj på endnu. 

"Hej, søster jeg har altså bestil en hel time" - "Nej, only one time cum" og så er der lukket hermetisk for det varme vand og ikke noget massage eller andet på tapetet. Det er måske det mange mænd er vant til - og derfor de udenlandske piger kan slippe afsted med det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Sdrj6500 skrev, for 2 timer siden:

men til gengæld er man sikker på der ikke kommer misforståelser pga sprog-vanskligheder.
og hellere kvalitet frem for kvantitet
 

har nu oplevet masser kvalitet hos de udenlandske piger, kan du uddybe hvad du mener helt præcist ? en dansk pige er jo ingen garanti for kvalitet nemlig skulle jeg hilse at sige..men har du da selv været på besøg hos de udenlandske piger, nu du antyder at det er dårlig kvalitet, eller ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...