Hop til indhold

Recommended Posts

Fausto skrev, den 24.2.2019 at 14:05:

Godt bud! Tak for det! Vildt, at hun er under 1½ meter!

Ægte billeder - tatoveringen under brysterne er i hvert fald at finde på pigen - og nogle af billederne - dem med den hvide skænk - er fra lejligheden, hun modtager besøg i. Hun deler den med 3 andre polske piger. Det er en lidt speciel oplevelse at høre de andre 3 kagle løs uden for døren til værelset imens man knokler løs. Og skal forbi dem for at komme ud. Men de er også GP'er, og deres annoncer følger alle samme opskrift, og nævner Sundbyøster Hallen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HeinoH skrev, for 13 minutter siden:

Det er en lidt speciel oplevelse at høre de andre 3 kagle løs uden for døren til værelset imens man knokler løs. 

Minder mig om en gang jeg var i den lejlighed. Det var god stemning og lidt drikkevarer på bordet da jeg ankom til en aftale med den ene pige... Jeg fik en drink i køkkenet med alle tøserne, og forsvandt ind på værelset med den udvalgte. Efter at have hygget i lidt tid, så var der hævede stemmer i køkkenet, og det endte med (mindst) en grædende pige... Lidt svært at holde begejstringen, og "min" pige måtte da også ud og agere mellem-mand, for at oprette den gode stemning igen, hvorefter vi kunne fortsætte.

Lidt speciel oplevelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...