Hop til indhold

Recommended Posts

Hvem er den mindste GP, I kender (ud over Lilly, som jeg allerede har besøgt). Jeg taler først og fremmest om højden, hvor hun skal være så lav som overhovedet muligt - men jeg hører også gerne om spinkle piger. Alder er til gengæld underordnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gammeligård

Seneste anmeldelse af Lilly

Kunne ikke umiddelbart finde nogen af hverken Jennifer eller Naja ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
gammeligård skrev, for 7 minutter siden:

Seneste anmeldelse af Lilly

Kunne ikke umiddelbart finde nogen af hverken Jennifer eller Naja ?

Der ligger flere, dog af ældre dato, ved jeg om mig:P.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 48 minutter siden:

Der ligger flere, dog af ældre dato, ved jeg om mig:P.. 

Jeg må jo komme forbi at besøge dig en dag, Jennifer :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der også kommet en ny dansk Lilly på romantica som har samme højde som mig.. Jeg troede faktisk det var hende der blev nævnt:lol:.. Hun er noget så fin:wub:.. 

Jeg få altid helt præstationsangst når der er snak om besøg herindefra:P.. Hahaha.. Men jeg ville da føle mig beæret over et besøg;).. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Der også kommet en ny dansk Lilly på romantica som har samme højde som mig.. Jeg troede faktisk det var hende der blev nævnt:lol:.. Hun er noget så fin:wub:.. 

 

Lilly Romantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Der også kommet en ny dansk Lilly på romantica som har samme højde som mig.. Jeg troede faktisk det var hende der blev nævnt:lol:.. Hun er noget så fin:wub:.. 

Jeg få altid helt præstationsangst når der er snak om besøg herindefra:P.. Hahaha.. Men jeg ville da føle mig beæret over et besøg;).. 

Er hun også i Fjenneslev? Synes jeg kan kende den ubehagelige trappe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 11 timer siden:

Der også kommet en ny dansk Lilly på romantica som har samme højde som mig.. Jeg troede faktisk det var hende der blev nævnt:lol:.. Hun er noget så fin:wub:.. 

Jeg få altid helt præstationsangst når der er snak om besøg herindefra:P.. Hahaha.. Men jeg ville da føle mig beæret over et besøg;).. 

Det er i hvert fald den Lilly jeg har set på. Hun er også på Sexy Club. Jeg har i øvrigt aldrig besøgt nogen af stederne, men en gang skal jo værnedes første :P.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Yup:P.. Den er dog ikke så farlig siden der kom en pind på væggen til at holde i:lol:.. 

Hvis i holdt jer til kun at have gentlemænd som kunder, kunne i spare pinden. En skistav er vel rigeligt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Hehe.. Jeg husker fra nu af at eftersøge KUN gentlemen:P.. 

Så vil det tynde en del ud i kunderne :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...