Hop til indhold

Recommended Posts

Der er Deer som var i Brøndby for nogle år siden.Stadig samme super gode service som dengang og kroppen der er bare fantastisk.liile nips på 47 kg:wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smeden!

Deer er desværre på ferie og er først tilbage 12/3.

Jeg blev dog tilbudt hendes veninde Coffee som også er en sød thai pige.

Jeg syns måske ikke helt hun leverede samme indlevelse og frækhed som Deer gjorde da hun var i brøndby, men oplevelsen var egentlig okay. Jeg var liderlig og sæden skulle afleveres med en kvindes hjælp og ikke bare klør fem.

Glæder mig dog til Deer kommer tilbage og se om hun kan huske mig fra brønby tiden :)

Stedet er rigtig nok som nogen spurgte om et tidligere meget omtalt hus hvor naboerne ikke var begejstrede for beboerne. Nu er der fred og ro, og selvom huset har en fin parkeringsplads lige foran, valgte jeg dog at parkere lidt længere nede af vejen. Jeg fik øjenkontakt med en beboer, og om det var pga. mit forehavende at jeg var lidt ektra opmærksom ved jeg ikke, men jeg fornemmede at han udemærket vidste hvad mit ærinde var på hans vej.

Skidt pyt, sæden blev affyret og mit forehavende var overstået.

/Smeden!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Genkender er osse Deer nu hvor hun har ansigt på billederne og tænkte med det samme shit det er sku da .... hun skal da helt klart besøges snart . Husker hende ikke fra Brøndby der hvor legendariske Bee huseret som jeg osse besøgte en del gange . Jeg huske Deer fra år tilbage da hun var i Ishøj industri et massage sted som var åbent en 6 mdrs tid og som desværre ikke eksistere mere . kan nikke genkendende til hendes ekstrem sensuelle og erotiske fremgangsmåde måde at hugge om dig på, nået at besøge hende 3 gange i Ishøj . Hun er bare virkelig lækker eneste minus i min bog er sili babserne ( er meste til naturlige . 

Vh chawapa 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smeden!
Chawapa skrev, for 5 timer siden:

Genkender er osse Deer nu hvor hun har ansigt på billederne og tænkte med det samme shit det er sku da .... hun skal da helt klart besøges snart . Husker hende ikke fra Brøndby der hvor legendariske Bee huseret som jeg osse besøgte en del gange . Jeg huske Deer fra år tilbage da hun var i Ishøj industri et massage sted som var åbent en 6 mdrs tid og som desværre ikke eksistere mere . kan nikke genkendende til hendes ekstrem sensuelle og erotiske fremgangsmåde måde at hugge om dig på, nået at besøge hende 3 gange i Ishøj . Hun er bare virkelig lækker eneste minus i min bog er sili babserne ( er meste til naturlige . 

Vh chawapa 

Ja nu kom der billeder på. Hun er satme lækker. Også det billede hvor hun står og viser den flotte numse.. Uha! da da!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ligesom trådstarteren en af dem som har luret med længe uden at anmelde. Og kan sagtens forstå bekymringen om pr. det er set mange gange før. Men vi har præcis samme oplevelse af Deer. En sød, smuk og fræk pige som derudover også har en så dejlig personlighed, som jeg sjældent har oplevet på dette marked.

Hun får de varmeste anbefalinger fra mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Deer i sidste uge. Billederne er ægte, hun er super sød, taler godt engelsk. Jeg tror hun også taler noget dansk. Fik en ok massage, og en vild gang sex. Kan varmt anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stonehard9999 skrev, den 24/2/2019 at 10:16:

Jeg er også ny bruger herinde - men har luret med i nogle år efterhånden, især på thai fronten. Og jeg kan kun give murermads fuldstændig ret i hans anbefaling af Deer. Før jeg besøgte hende i går aftes havde jeg en delt top 1 bestående af den legendariske Bee og så Jip/May-ya, men de er blevet vippet ned på en delt 2. plads nu.

Billederne af hende er spot on - især dem taget i skoven (I thailand fortalte hun mig).

Hun er trænet (ikke så tit man ser det på thai-pigerne), slank, fantastiske (silicone) bryster, rigtigt sødt ansigt og smil, og så har hun det lange hår der som man også ser på billederne der bare er ekstra krydderi for mig. Bestilte 45 minutter hos hende til først massage, som hun gjorde (overraskende) godt, B2B som hun gjorde lige præcis så pirrende og dejligt som det skal være, og så den fulde pakke som jeg aldrig har fået bedre, hverken hos thai/ikke thai. 

Hendes engelsk er derudover rigtigt godt, og så har hun lært et par gode danske gloser også

Kort opsummering: Vanvittig sød pige med en helt fantastisk krop som gerne vil give en super oplevelse

Er hun lige så fræk og har samme service niveau som May-ya? Har brug for thaifisse bad

Del dette indlæg


Link til indlæg
murermads skrev, den 23/2/2019 at 21:11:

jeg er ny her inde men har fuldt med i nåde tid her på siden og tænkte at jeg ville give en

en anmeldes tilbage til holdet.

jeg har besøgt Deer i vanløse her i aftes til en times Cocktail hun er en sød pige og er meget venlig 

hun talte godt engelsk og hun har en god krop hun sagde at hun dyrker meget morion og passer på sin krop.

da jeg kom ind var jeg mega kold i kroppen at røre ved hindes hud blødt var den helt rigtig måde at varme mig op på

da vi kom ind i lokaldet started hun med at give mig massage, med kokosolie med sinde bløde hænder. det gjorde mig meget afslappet oven på en hærtig dag på arbejdet,

da hun begynder på sin body to body massage bliver det nådet hot med sin fit krop og varme bryster, hun glider hårdt og langsomt ned og  langsomt op igen med et lille kys på hals føj det var fantastik

og til sidst beder hun mig om at vende mig om og giver mig et sexet kys på kropen og går ned til min ... .... hun er meget rolig og langsom til at starte med og så bliver det lidt hårder og hurtigere 

derefter tager hun mig i den syvende himmel

 

kan stærkt andbefalede hinde.

 

Deer

 

Har nydt Deer og Bee samnen da de var i Brøndby. Fantatiske piger med utrolig lækker krop og nærvær. Deer gav mig et utrolig nærvær og liderlighed. Næste perfekt blowjob med fuld udløsning i munden med fræk sperm udsivning af munden ned på bryster på mig. Masser af kys og frække blikke.

DEER KAN VARMT ANBEFALES.

Ps..hvor er Bee blev af?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi all,

I have been using Eroguide for the last couple of years, never registered, but followed your recommendations ;)

I am frequent travelers and I have to say fun in Denmark is so expensive compared to other countries, and also difficult to find good girls that are worth the money. You should know if you looked around in other countries

Even with the adversity, I am not so demanding and can enjoy with every soul I found on my way, but trust me, with some girls it is soooooo difficult

Most of the cases I found very old women, most of the ads are never too similar to what you are going to see when visiting the girl. I understand they are not in this business because of the pleasure but because of the money, but they could imagine that keeping customers happy make them coming back again and even giving tips. But unfortunately there are many cold hearts out there with no sense saying they give massage when they are just hitting a piece of meat / chicken with no passion at all. And this is sad

Last week I came back to Dokkun, my 3rd visit, and have to say I won't be back because of their rudeness and no sense.

Now it is time to TALK ABOUT DEER

Today I found her and the pictures, not believe she was real, but a gift. I found a totally discrete clinic that is not publicly announced like that, just at normal house. I entered and ringed a small sweet girl opened the door. It was here !! Same as in the pictures. Smiling all the time and friendly. Good start!

Both went to tha basement and I took off my clothes, she went out and came back and the massage started. I have to admit the room was a little bit cold in temperature but she worked well to make it perfect;)

I got the best dry massage ever, with kisses in my back, softly and gently, child or romantic. She knows perfectly well where to apply pressure, where to massage and don't hurt. She asks if the pressure is ok and cares about you and how is your experience

After 20 minutes of dry massage, she poured some oil on my back and took the pleasure to the next level. Slowly she gave me pleasure and made me almost fall asleep, a good indication that I was so comfortable with here

When turning up I saw her amazing body. She goes very often to the gym (not like me :(), has very nice tits and a soft skin. We started playing with eachother and my dick liked it very much att erected Properly : D pointing to here

The service I asked for is massage plus pussy lick, since I enjoy a lot when the other person enjoys it. She lied down and then I started my job, and it looked like it and got horny and an orgasm, or it was my understanding. We both finished and got exhausted, and as a gentleman I cleaned my body of my little boys

She went to a quick shower while I was dressed up, and got some cold water. I was waiting for the chair in the room while having a candy, and she was seated on my legs and talked some time with me

It was like heaven. No rush. Erotic and caring. Short and gentle. Polite and nice all the time. Customer oriented

I will be definitively back and I can only recommend here. She is the best angel ever with in the cold and green Denmark

Trustworthy, discreet and sweet

 

 

Redigeret af Ultramedion
Mistake

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...