Hop til indhold

Recommended Posts

jeg er ny her inde men har fuldt med i nåde tid her på siden og tænkte at jeg ville give en

en anmeldes tilbage til holdet.

jeg har besøgt Deer i vanløse her i aftes til en times Cocktail hun er en sød pige og er meget venlig 

hun talte godt engelsk og hun har en god krop hun sagde at hun dyrker meget morion og passer på sin krop.

da jeg kom ind var jeg mega kold i kroppen at røre ved hindes hud blødt var den helt rigtig måde at varme mig op på

da vi kom ind i lokaldet started hun med at give mig massage, med kokosolie med sinde bløde hænder. det gjorde mig meget afslappet oven på en hærtig dag på arbejdet,

da hun begynder på sin body to body massage bliver det nådet hot med sin fit krop og varme bryster, hun glider hårdt og langsomt ned og  langsomt op igen med et lille kys på hals føj det var fantastik

og til sidst beder hun mig om at vende mig om og giver mig et sexet kys på kropen og går ned til min ... .... hun er meget rolig og langsom til at starte med og så bliver det lidt hårder og hurtigere 

derefter tager hun mig i den syvende himmel

 

kan stærkt andbefalede hinde.

 

Deer

 

Redigeret af Rooster
Billede fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Teksten er identisk med den som den hedengangne og meget populære Bee brugte den gang hun huserede. Giver Deer blot halv så god en oplevelse må det være fantastisk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Siddeerr og kikker på teksten og overvejer om "muremads" er ordblind eller om google translate har drillet pigen. Det er påfaldende, at der er så mange fejl i en tekst, samtidig med at det er første indlæg herinde...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også ny bruger herinde - men har luret med i nogle år efterhånden, især på thai fronten. Og jeg kan kun give murermads fuldstændig ret i hans anbefaling af Deer. Før jeg besøgte hende i går aftes havde jeg en delt top 1 bestående af den legendariske Bee og så Jip/May-ya, men de er blevet vippet ned på en delt 2. plads nu.

Billederne af hende er spot on - især dem taget i skoven (I thailand fortalte hun mig).

Hun er trænet (ikke så tit man ser det på thai-pigerne), slank, fantastiske (silicone) bryster, rigtigt sødt ansigt og smil, og så har hun det lange hår der som man også ser på billederne der bare er ekstra krydderi for mig. Bestilte 45 minutter hos hende til først massage, som hun gjorde (overraskende) godt, B2B som hun gjorde lige præcis så pirrende og dejligt som det skal være, og så den fulde pakke som jeg aldrig har fået bedre, hverken hos thai/ikke thai. 

Hendes engelsk er derudover rigtigt godt, og så har hun lært et par gode danske gloser også

Kort opsummering: Vanvittig sød pige med en helt fantastisk krop som gerne vil give en super oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke der hende Alice også er rykket over til.... Det bli'r troværdigheden om en god oplevelse ikke bedre af. Jeg ved ikke med jer andre .. men jeg venter i hvert fald til en rutineret bruger herinde har været forbi.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Solskin skrev, for 8 minutter siden:

Gents, det er selvfølgelig helt op til jer selv hvem I vil lægge jeres penge hos. Jeg har læst de selvsamme foruroligende anmeldelser af Alice, hvilket var grunden til at jeg valgte Deer til at starte med - og det kom jeg ikke til at fortryde

God søndag til alle

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe

Jeg er normalt forbeholden for at kritisere nye medlemmer vedr deres første indlæg.

Men det virker lidt mærkeligt at 2 fuldkommen nye medlemmer (oprettet for hhv. 13 timer og 42 minutter siden) begge starter med en virkelig positiv og nærmest reklameagtig anmeldelse af Deer.

Begge profiler er oprettet inden for de sidste 24 timer og de har sandelig også besøgt hende samme dag. What are the odds???

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lagaffe skrev, for 14 minutter siden:

Jeg kan ikke svare for murermads - men når jeg på vej hjem fra oplevelsen får en besked fra Deer hvor hun spørger om jeg vil lave en eroguide anmeldelse, og hun så krydrer det med et af billederne fra skoven, hvor ansigtet ikke er dækket til - så er jeg solgt

Og yes - det er min første anmeldelse. Kommer der flere? Måske :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæ hæ  :D

Jeg vil give Lagaffe og Solskin ret, lyder ikke særlig troværdigt,  at 2 nye medlemmer, kommer med gode anmeldelser af samme pige, måske et PR stunt ;) tjaa ?

Mvh  butterfly, ( troværdigt medlem i 6 år ) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er da ked af at Jeg ikke er troværdig nok og at Jeg er ordblind som sagt har Jeg føldt med nåde tid og hade kikket på hinde sidste gang Hun var her under Samme navn Smider nogle link til gamle andmeldelser af hinde Da Hun var her 

Da Jeg så at Hun var tilbage måtte Jeg af sted til hinde 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/65470-deer-i-brøndby/?tab=comments#comment-524390

https://www.eroguide.dk/forum/topic/68003-deer-hunting/?tab=comments#comment-552308

 

Der var 2 så kan I søge resten selv 

Går tilbage og kikker og læser med i baggrunden 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anmeldelsen vil jeg ikke forholde mig til.

Men hvad er et troværdigt medlem egentlig for en størrelse?

Antal skriv

Antal likes

Antal påtaler/karantæner

Antal år på lille EG 

Antal: fortsæt selv.

Det er en svær øvelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

nu skal man ikke jage alle nye væk, der gider lave en anmeldelse.

men lige i denne tråd, indrømmer jeg det virker lidt mistænkeligt,

2 nye medlemmer skrive så positivt om samme pige, med så kort tids interval.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer,

Der er uden tvivl hel hysterisk mange fake's derude. Jeg har bestemt lagt min del og også min hjerne, hvor jeg har spildt mange penge på de forkerte oplevelser.

Lige her er den god nok. Her er høj kvalitet.

Har lige været hos Deer som jeg aldrig har set før nogen steder. Kommer fra Bangkok og alderen passer. Hun er mega lækker og har virkelig en god krop. Super trimmet. Hertil rigtig god karma, nem at tale med og gøre sit for at man kommer på bølgelængde. Klart en kvik pige og kan finde ud af at føre en god samtale. Hertil har hun nogen af de bedste bryster i byen. Virkelig delikate og smukke. Ved ikke om der var silikone i. Jeg havde nærmest alt andet end sex, hvilke jeg ikke havde bestilt, men det kan man. En anden ting var at hun slet ikke prøve at sælge det igennem. Huset ser lidt slummet ud udefra, men er fint inde i. Blev taget i mod, tilbudt vand eller cola og fine forhold nedenunder. Et godt bad og alt det der skal være. Hun er her i 3 måneder - pas på hende.!

Jeg kommer 110% igen.

/Poppe

Del dette indlæg


Link til indlæg
anmelder skrev, for 6 timer siden:

Siddeerr og kikker på teksten og overvejer om "muremads" er ordblind eller om google translate har drillet pigen.

Hvordan synes du selv det går? Prøv nu at tage brillerne på, Sherlock. Google Translate (GT) laver ikke stavefejl eller komplette ordforvekslinger.  "morion" findes godt nok som ord på dansk, men det er åbenlyst en tastefejl ("r" ligger ved siden "t" på et dansk tastatur). "hindes" er også et ord, men en typisk fejl svage skrivere lavere for "hendes" på grund af ordets lyd - det samme gælder fuldt/fulgt, nåde/noget osv. Men GT vil aldrig skrive "anbefaldet", "started" eller "lokaldet" - det kan man kun skrive, når man kan dansk, men ikke er så stærk til det skriftlige.

Der er ikke specielt mange fejl i teksten - du har selv et par på din ene linje - du kan ikke engang stave til brugerens navn.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe

@Bebop. Jeg tror heller ikke, at de 2 nye anmeldere er fake. Og du har ret i, at indlægget fra @murermads mere bærer præg af reel ordblindhed end af en dårlig google translate oversættelse. Men som @stonehard9999 selv skriver,  er han jo decideret blevet opfordret til at skrive en anmeldelse på  Eroguide af Deer og har i den forbindelse modtaget en lille “gave”. Det synes jeg er lidt problematisk. Om @murermads har oplevet det samme kan jeg jo ikke udtale mig om.

Jeg vil dog gerne opfordre de 2 fyre til at komme op på hesten igen og komme med nye anmeldelser. Og jeg vil da også gerne komme med et lille velment råd til dem. Vent en 2-4 dage med at lave en anmeldelse af en GP. Herved har oplevelsen bundfældet sig og man har måske et bedre udgangspunkt for at lave en mere velovervejet (men stadig subjektiv) anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smeden!

Jeg ved ikke om det er den samme pige, men for et par år siden besøgte jeg en pige der kaldet sig Deer, hun var på det velkendte sted i Brøndby på første salen hvor den legendariske Bee også huserede.

Jeg erindrer Deer som en mega fræk og petit pige. Det var en dejlig oplevelse hos hende. Ret frækt at se hende trusseløs gå op af trappen, hvor man havde røven lige i øjenhøjde :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fake eller ej! Så er det Deer som var i Brøndby for noget tid siden. Hun er her i 3 måneder og hun er lige så lækker, fræk og super nærværende som tidligere. Måske endnu mere trimmet. Dejlige sillekasser der ikke er hårde og sidder perfekt.

Eneste minus er at man kommer igennem huset hvor hele thai- familien kan se hvem der kommer på besøg. Ikke så diskret. Kælderdøren kan også bruges, fandt ud af det på vej ud:blink:

Ja, Hun er glatbarberet, hvis nogen har interesse for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er bestemt ikke fake. Det kan vel ikke være så kompliceret end at der snart er et par andre som kan bekræfte hende. Folk der ikke sidder bag et tastatur og forsøger at analysere sig frem til hvad der er ret og vrang. Jeg aner ikke om hun har været her før eller ej. Som JDONG skriver, er det præcis korrekt, at man komme gennem hele huset for at møde hende. Hun er sandsynligvis blot en der har 'lejet' sig ind. Hertil et ganske stort rum med en sofa der er velegnet til storrums-møder. Faktum er, at jeg oplevede hende som særlig lækker og hun ganske behagelig at være sammen med. Jeg tænker endvidere, at det er ganske naturligt at der er en masse fejl i deres tekster. Det er vel primært 'google translate' der anvendes. Det er vel de færreste som anvender et oversættelse bureau. Hele eroguide er et stort virvar af dårlig kommunikation.

Hertil er det er dårlig stil at hænge folk, der vælger at skriver deres anmeldelser negativt ud med mindre man reelt er sikker i sin sag. Også med det perspektiv, at det kan få betydelige omkostninger for de kvinder som er taget hele vejen til Danmark for at tilbyde sig selv til midaldrende mænd. Det er ikke fair. 'Fake' skal dog altid formidles så vi kan undgå dårlige oplevelser, hvilke jeg tror vi alle har prøvet. Dette forum er dog ved at blive for negativ at opholde sig i.

/Poppe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smeden! skrev, for 23 timer siden:

Jeg ved ikke om det er den samme pige, men for et par år siden besøgte jeg en pige der kaldet sig Deer, hun var på det velkendte sted i Brøndby på første salen hvor den legendariske Bee også huserede.

Jeg erindrer Deer som en mega fræk og petit pige. Det var en dejlig oplevelse hos hende. Ret frækt at se hende trusseløs gå op af trappen, hvor man havde røven lige i øjenhøjde :)

 

Forholder det sig således at det er den selv samme Deer fra det hedengangne pigeteam anført af den legendariske Bee, skal jeg helt bestemt aflægge hende en snarlig visit.

Husker også tydeligt synet af hendes veltrimmede  missekat som forgæves forsøgte at skjule sig  oppe under det korte miniskørt, mens hun æstetisk bevægede sig op ad den stejle ledoplyste trappe til førstesalen.

Uuuha  - kan næsten ikke vente med at smage hende igen..

 

 

.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har booket tid hos Deer i aften,hun sagde det var hende som var i Brøndby for et par år siden.Hun var beæret over jeg kunne huske hende og sagde hun også kunne huske mig.Håber det bliver ligeså godt som dengang:smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er DEER fra den lille lejlighed på første sal i Brøndby...

Ja, så skal det prøves meget snart... problemet er nogle gange når man ikke kan huske thai’erne fra hinanden.... B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...