Hop til indhold
Guest Peter26

Date mig nøgen - Lene

Recommended Posts

Guest Peter26

Hej

Nogle som har set date mig nøgen senest med Lene? Må sige hold kæft en krop og flotte sili bryster ;-) 

Gad godt møde sådan en som hende 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peter26 skrev, 1 time siden:

Hej

Nogle som har set date mig nøgen senest med Lene? Må sige hold kæft en krop og flotte sili bryster ;-)

Ja, også dejligt ansigt.

http://zulu.tv2.dk/2019-02-13-mor-frygtede-boerns-reaktion-da-hun-deltog-i-date-mig-noegen-de-var-bange-for-at-blive

"Jeg havde lyst til at gøre noget sindssygt i mit liv. Noget vildt og ekstremt. Det var vildt fedt at være med" siger hun.

Flere piger som hende Lene Stokholm.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, 1 time siden:

Ja, også dejligt ansigt.

http://zulu.tv2.dk/2019-02-13-mor-frygtede-boerns-reaktion-da-hun-deltog-i-date-mig-noegen-de-var-bange-for-at-blive

"Jeg havde lyst til at gøre noget sindssygt i mit liv. Noget vildt og ekstremt. Det var vildt fedt at være med" siger hun.

Flere piger som hende Lene Stokholm.

Det må være gået et eller andet helt galt i deres opdragelse hvis de kan blive forargede over én de kender stiller op til en gang nøgen dating på tv. Det siger så sandelig mere om dem end det gør om den friske pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tzatiki
Sammy skrev, for 1 time siden:

Det må være gået et eller andet helt galt i deres opdragelse hvis de kan blive forargede over én de kender stiller op til en gang nøgen dating på tv. Det siger så sandelig mere om dem end det gør om den friske pige.

Mener du hendes børn?

Jeg synes da også, at hun "er frisk", men når man har børn på 11 og 12 år, så skal man nok være lidt mere opmærksom på de mulige konsekvenser ved at stille sig nøgen frem på tv med en meget bramfri facon. Jeg kan allerede høre mobbe-sætningerne for mig, og derfor synes jeg, at det er en enorm egoistisk beslutning. 

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 time siden:

Jeg undre mig sgu mere over, at lidt nøgenhed kan får så mange til at klistre til skærmen.  

Det er en helt naturlig del af den produktudvikling der finder sted for fange seere. Grænserne er rykket milevidt siden Otto Leisner stod for weekend-underholdningen. 

Tro mig. Om få år sidder vi sikkert og stemmer om hvem der giver det bedste blæs eller giver den bedste baghyler. Så er et par bare bryster og en diller blevet for kedelige at se på. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 2 minutter siden:

Det er en helt naturlig del af den produktudvikling der finder sted for fange seere. Grænserne er rykket milevidt siden Otto Leisner stod for weekend-underholdningen. 

Tro mig. Om få år sidder vi og stemmer om hvem der giver det bedste blæs eller giver den bedste baghyler. Så er et par bare bryster og en diller blevet for kedelige at se på. 

Ha ha... er såmænd godt klar over, at man gør alverdens indenfor reality tv, for at få folk til at se noget uden reelt indhold,. Og her er sex og nøgenhed som regel et hit.  Her handler det så om et "dating koncept".  Personligt er lidt nøgenhed og overflødige kilo ikke nok til at jeg vil blinde op får at se et  koncept hvor man på ingen måder prøver at matche folk på andre parametre end "Ok, synes du min krop er mere tiltrækkende end de andre deltagere".  Med andre ord man vil egentligt bare vise nogle nøgne mennesker, det kan man jo se alle steder på nettet, hvorfor jeg undre mig over deres seer-succes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 3 timer siden:

Tro mig. Om få år sidder vi sikkert og stemmer om hvem der giver det bedste blæs eller giver den bedste baghyler. Så er et par bare bryster og en diller blevet for kedelige at se på. 

Det findes (næsten) allerede

https://sexfactor.com/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peter26 skrev, for 12 timer siden:

Hej

Ja hun er rigtig lækker :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
tzatiki skrev, for 23 timer siden:

Mener du hendes børn?

Jeg synes da også, at hun "er frisk", men når man har børn på 11 og 12 år, så skal man nok være lidt mere opmærksom på de mulige konsekvenser ved at stille sig nøgen frem på tv med en meget bramfri facon. Jeg kan allerede høre mobbe-sætningerne for mig, og derfor synes jeg, at det er en enorm egoistisk beslutning. 

Nej jeg tænkte nu i første omgang på at hun sagde at hun havde fået negativt feedback fra sine omgivelser. Mht til hendes børn, hvordan kan 2 børn på 11 og 12 år finde ud af at deres mor deltager i Date mig nøgen? IMO bør man nok nærmere kontrollere hvad børn i den alder ser.

En af de få positive ting der kom ud af 68 oprøret og hippie generationen, var det afslappede forhold til kroppen og nøgenhed. Et fænomen som stadig ses i Tyskland hvor den nøgne krop i større omfang end her hjemme opfattes som værende noget helt naturligt.

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sammy skrev, for 6 timer siden:

Nej jeg tænkte nu i første omgang på at hun sagde at hun havde fået negativt feedback fra sine omgivelser. Mht til hendes børn, hvordan kan 2 børn på 11 og 12 år finde ud af at deres mor deltager i Date mig nøgen? IMO bør man nok nærmere kontrollere hvad børn i den alder ser.

En af de få positive ting der kom ud af 68 oprøret og hippie generationen, var det afslappede forhold til kroppen og nøgenhed. Et fænomen som stadig ses i Tyskland hvor den nøgne krop i større omfang end her hjemme opfattes som værende noget helt naturligt.

Seriøst? Hvordan to børn på 11 og 12 år kan finde ud af det?...

Altså de kunne jo læse nyheder på nettet; måske på TV2-Zulu, hvor mor var på med billede. 

Ellers er der nok nogen, der har en storebror eller lign., der har læst det...

Altså tror du seriøst, at det vil kunne skjules for dem?:blink:

Hun er i øvrigt MØGlækker!:x Det smil og det blik på billedet der altså... huha!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE

Kunne aldrig selv finde på at stille op til den type program - selvom jeg absolut ingen problemer har med at være nøgen.

Det var meget lettere da jeg var teenager. Der var alle topløse ved stranden og vi stod ikke evig og altid foran spejlet og vurderede, om vi var ‘tynde’ nok...

Trist at grænserne er så snævre /skønhedsidealer har så trange kår.

Alle er smukke på hver deres måde. Personligheden er jo trods alt den vigtigste - hvis personligheden fejler så kan folk være nok så skønne, så dur det bare ikke i min bog. Og knapt så skønne mennesker kan vinde via en dejlig personlighed.

Men modigt at stille op. Ville aldrig byde mine børn det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, for 17 timer siden:

Hun er i øvrigt MØGlækker!:x Det smil og det blik på billedet der altså... huha!

Hun forventer vel noget pik når kameraerne er slukket ;):D:D:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE

Hvis i synes at hun er så ‘møglækker’, så er der da stadig håb for kvinder med former og topmave, smiler tommel up!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vendelbo773
Milf GFE skrev, for 3 timer siden:

Hvis i synes at hun er så ‘møglækker’, så er der da stadig håb for kvinder med former og topmave, smiler tommel up!

Kvinder med DIN beskrevne anatomi er rigtige kvinder<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...