Hop til indhold

Recommended Posts

Den Lange skrev, for 1 time siden:

Denne tråd omhandler Sabai Dee Thaimassage i Odense, men @Stor's anmeldelser omhandler så vidt jeg kan se Brovejen i Middelfart.? :huh:

han er nok en gl. mand, der ikke kan finde rundt herinde

Del dette indlæg


Link til indlæg
stor skrev, den 29.10.2020 at 14:49:

Så fik jeg besøgt Brovejen igen i weekenden.

blev taget godt imod. og den smukke nye weekend pige stod klar... Hold nu k... hun er lige min kop te.. jeg lagde mig til rette og hun gik igang med en dejlig massage ,men jeg kunne ikke holde fingerne fra mig selv. så jeg gik på opdagelse under hendes kjole... lækre sager var der.. slikkede på hendes bryster og på en lækker fisse...

Vi blev hurtige enige om at hun hellere måtte smide resten af tøjet... . så gav hun body to body... med de lækreste frække bryster...  hun fik den  stiv.... malkede den tom og fik det ud over sine bryster . hun tørrede det af. og massagen fortsatte. til hun nåde  hendes ven  igen.....denne gang kom er regnfrakke på  hun satte sig på den..og hun begyndte at ride mig.... hun stønnede og stønnede .Skal lige sige jeg er meget stor.som hun også kommenterede...hun red og red til hun vendte det hvide ud af øjene.2 gange... så smilte hun og sagde det var rigtigt godt og kyssede mig helt vildt.....Hun blev lagt briksen og så gik jeg igang med en lækker slikketur i hendes våde fisse... . hun stønnede igen (ikke noget fake her men rigtigt) hun belv lagt på alle 4 så gik jeg igen og kneppede hende hårdt og længe i hendes snævre fisse... Tror sku hun kom en gang eller to mere. synes jeg kunne se og mærke det..Hun fik en ladning i regnfakken...og hun vendte sig og og sagde igen.. det var rigtigt godt. længe siden jeg er kommet så meget ved et besøg.

hun spurte hvornår jeg kom forbi igen... for hun vil gerne have mere af min pik....men pengene skal jo også findes til det.. og jeg ved stadigvæk ikke hvad hun hedder men lækker er hun set i mine øjne......så pas på hende ,min lille beretning fra Brovejen igen efter en susces 

hvad har det med Sabai Dee Thaimassage i Odense, at gøre det er det tråden handler om

Del dette indlæg


Link til indlæg
egekilde skrev, den 7.11.2020 at 18:17:

Patty er der vel stadig er hun ikke? Og hvordan ser det ud med nye piger? Har ikke været der siden sidste århundred xD 

Hun er den der tegner stedet.. så JA :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...