Hop til indhold

Recommended Posts

stor skrev, for 36 minutter siden:

du kan få alt. hvad du beder om.. 

Har haft ringet der er åbentbart flere der. Så ved ikke lige hvem der er hvem men kan forstå at patty er ok var hende jeg talte med lød rigtig sød

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der to gange indenfor de sidste 3 måneder, begge gange en times rigtig god hård massage afsluttende med bj til 800,-

Del dette indlæg


Link til indlæg
natdyr skrev, for 3 timer siden:

Jeg har været der to gange indenfor de sidste 3 måneder, begge gange en times rigtig god hård massage afsluttende med bj til 800,-

Kan du fortælle lidt om hver der er der? Ca alder (ja jeg ved det er svært) og udseende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
natdyr skrev, for 4 timer siden:

Jeg har været der to gange indenfor de sidste 3 måneder, begge gange en times rigtig god hård massage afsluttende med bj til 800,-

 
Ved du jeg ikke, hvor mange massører der arbejder der, og kan jeg vælge? Tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt to piger/damer på adressen, de var vel mellem 35 og 45 år. Den ganske køn pige, den anden en lille rund sag, men hun gave en super god massage. Hvad de hedder ved jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har også besøgt stedet for ca 14 dage siden.... fik en udmærket massage samt en rigtig god gang sex....pigen var en lille buttet en med langt sort hår.og nogle dejlige naturlige bryster...... hun vil have den i alle huller....så det fik hun mange gange.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
stor skrev, den 6.10.2020 at 12:27:

jeg har også besøgt stedet for ca 14 dage siden.... fik en udmærket massage samt en rigtig god gang sex....pigen var en lille buttet en med langt sort hår.og nogle dejlige naturlige bryster...... hun vil have den i alle huller....så det fik hun mange gange.....

Ved du om det hende der kalder sig Linda? Buttet thai med en forholdsvis stor røv...

Del dette indlæg


Link til indlæg

nej det ved jeg ikke hvad hun hed.... Synes ikke hun have så stor en røv....jeg kneppede jo hende bare,men måske jeg skal forbi snart igen.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvorfor ikke tage 60 min 1200 kr.... har været der lørdag.. fik en rigtig god og hård massage med en lækker thai med nogen dejlige store naturlige bryster.... lækker lækker. hun fortalte at hun vare der hver weekend... men da vi skule til det sjove gik den inden vi rigtig kom igang.men lovede at komme igen og gøre det færdig....men hun var meget men at tale med.

 og meget køn....

Del dette indlæg


Link til indlæg
stor skrev, for 2 timer siden:

hvorfor ikke tage 60 min 1200 kr.... har været der lørdag.. fik en rigtig god og hård massage med en lækker thai med nogen dejlige store naturlige bryster.... lækker lækker. hun fortalte at hun vare der hver weekend... men da vi skule til det sjove gik den inden vi rigtig kom igang.men lovede at komme igen og gøre det færdig....men hun var meget men at tale med.

 og meget køn....

Er der billeder af hende nogle steder ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
stor skrev, den 13.10.2020 at 19:21:

hvorfor ikke tage 60 min 1200 kr.... har været der lørdag.. fik en rigtig god og hård massage med en lækker thai med nogen dejlige store naturlige bryster.... lækker lækker. hun fortalte at hun vare der hver weekend... men da vi skule til det sjove gik den inden vi rigtig kom igang.men lovede at komme igen og gøre det færdig....men hun var meget men at tale med.

 og meget køn....

 
hvad er hendes navn? Tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenGenertetype skrev, den 13.10.2020 at 22:12:

Er der billeder af hende nogle steder ?

nej  det tror jeg ikke.. jeg kan ikke finde nogen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Brovejen igen i weekenden.

blev taget godt imod. og den smukke nye weekend pige stod klar... Hold nu k... hun er lige min kop te.. jeg lagde mig til rette og hun gik igang med en dejlig massage ,men jeg kunne ikke holde fingerne fra mig selv. så jeg gik på opdagelse under hendes kjole... lækre sager var der.. slikkede på hendes bryster og på en lækker fisse...

Vi blev hurtige enige om at hun hellere måtte smide resten af tøjet... . så gav hun body to body... med de lækreste frække bryster...  hun fik den  stiv.... malkede den tom og fik det ud over sine bryster . hun tørrede det af. og massagen fortsatte. til hun nåde  hendes ven  igen.....denne gang kom er regnfrakke på  hun satte sig på den..og hun begyndte at ride mig.... hun stønnede og stønnede .Skal lige sige jeg er meget stor.som hun også kommenterede...hun red og red til hun vendte det hvide ud af øjene.2 gange... så smilte hun og sagde det var rigtigt godt og kyssede mig helt vildt.....Hun blev lagt briksen og så gik jeg igang med en lækker slikketur i hendes våde fisse... . hun stønnede igen (ikke noget fake her men rigtigt) hun belv lagt på alle 4 så gik jeg igen og kneppede hende hårdt og længe i hendes snævre fisse... Tror sku hun kom en gang eller to mere. synes jeg kunne se og mærke det..Hun fik en ladning i regnfakken...og hun vendte sig og og sagde igen.. det var rigtigt godt. længe siden jeg er kommet så meget ved et besøg.

hun spurte hvornår jeg kom forbi igen... for hun vil gerne have mere af min pik....men pengene skal jo også findes til det.. og jeg ved stadigvæk ikke hvad hun hedder men lækker er hun set i mine øjne......så pas på hende ,min lille beretning fra Brovejen igen efter en susces 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stor skrev, for 2 timer siden:

og hun vendte sig og og sagde igen.. det var rigtigt godt. længe siden jeg er kommet så meget ved et besøg.

hun spurte hvornår jeg kom forbi igen... for hun vil gerne have mere af min pik....men pengene skal jo også findes til det.

Hun burde sgu give den næste tur gratis.... ;-)  Med mindre det reelt var penge hun gerne ville have mere af....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...