19517 575 Skrevet 13. Februar, 2019 Livet går sin gang her på Filippinerne hvor jeg opholder mig i 3 måneder. Jeg mødte J den 27. Januar og har været sammen med hende siden. Hun er utrolig sjov og griner højt og lægger hovedet tilbage og lader latteren trille. Jeg griner sammen med hende. Dels fordi hun er sjov og griner af sig selv når hun fx prøver på at sætte en næseklemme på hendes nuttede lille næse, men ikke kan, fordi den jo bare er så lille. Men jeg griner også fordi det bobler af lykke inden i mig når hun griner, og min latter er den eneste kanal, eller ventil, jeg har til denne følelse jeg har når hun griner.. Hun går sexet klædt hele tiden så jeg bare bliver nød til at pille på hende. Jeg er manden der bestemmer ALT. Så jeg bestemmer at hun skal have dén kjole på. Dén top der kæler for hendes bryster og de der søde sko. Den anden dag havde jeg købt en fræk sød nederdel til den vilde sum af 450 php ca. 57 kr. Den går til midt på lårene og er blød at røre ved. Da hun havde taget den på efter badet hvor jeg så lige bestemte, at hun skulle barberer sin mis helt glat (Det første gang for hende, og hun gør det fordi jeg vil have det) og ellers taget en lille hvid top på, sat håret i hestehale som jeg kan lide. Ja så var hun bare så dejlig, . Sød og sexet at jeg måtte tage hende lige der op ad væggen. Kyssede hende lidt i nakken og det ene øre. Så var hun helt vild og glat. Ned med de små trusser og så ind med staven så hun klynkende, hylede og stønnede. Hun suger sig til mig som om jeg er vild lækker og qwapo (handsome). Ser på mig som om jeg er model. Sådan er det HELE TIDEN med hende. Hun viger ALDRIG fra mine kærtegn, kys og flirt. Jeg er 45, så jeg kan ikke hele tiden. Men det kan hun. Så jeg bliver hele tiden pumpet flad. Nu må jeg ikke vaske mis selv mere. Så når jeg skal i bad af sæber hun mig ind fra top til tå. Knæler ned og giver staven der altid bliver glad for dette bad, en ordentlig vasker. Dette er en utrolig intim måde at komme hinanden ved på. Ville ønske flere danske kvinder ville dette. Jeg har fået hende opdraget til at bede om at blive slikket. Det utroligt frækt at høre hendes liderlige hæse stemme kæmpe en inderlig kamp imod den gode pige Filippinerne jo er, og så, at hun bare for alt i verden vil have min tunge mellem benene på hendes glatte mis. "Please lick my pussy" skal hun sige igen og igen og igen. Højere og højere. Jeg spørger hende hvad hun vil have, og så skal hun sige det. Åhh dét frækt. 8 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 13. Februar, 2019 19517 skrev, for 14 minutter siden: Jeg er manden der bestemmer ALT. Hvis jeg havde et behøv for det skulle være sårn, havde jeg købt mig en hund i stedet for. 3 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 881 Skrevet 13. Februar, 2019 DETH skrev, for 11 minutter siden: Hvis jeg havde et behøv for det skulle være sårn, havde jeg købt mig en hund i stedet for. jeg trækker mit synes om tilbage, man skal være god ved sin hund. PS koster psykolog besøg meget i fjerøsten? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 13. Februar, 2019 jenslillemandhansenv2 skrev, for 6 minutter siden: jeg trækker mit synes om tilbage, man skal være god ved sin hund. PS koster psykolog besøg meget i fjerøsten? Selvfølgelig skal man være god ved de dyr man har ansvaret for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 13. Februar, 2019 Hvad gør du ved hende, når du rejser igen ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AnacondaNot 14 Skrevet 13. Februar, 2019 Du lyder som en kæmpe klovn, som har et virkelig forskruet syn på kvindekønnet. Af ren nysgerrighed - skriver du sådan en beretning fordi du tror det imponerer nogen? Håber din 26 årige "kæreste" har andre muligheder i livet end dig. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curiosity 541 Skrevet 13. Februar, 2019 (edited) Så for dén, @19517, dér lavede du vist en "Jørgen Leth" . Hør nu her, alle i forargede : Det er meget udbredt at "velstillede" mænd, på kortere eller længere ophold, i mindre privilligerede egne af verden, "tager sig" en lokal "kæreste". Og så længe det foregår ad frivillighedens vej, er det vel ikke anderledes end et normalt købesex-forhold, bare over længere tid. Jeg synes at @19517's beretning vidner om en kærlig mand, som er "vågnet op i baronens seng", og knap kan tro sin heldige situation. At det er ham som "vælger musikken" (og betaler festen), er vel kun naturligt i dén relation - så længe det ikke overskrider pigens grænser - og det er der da INTET som tyder på i beretningen! Tværtimod virker det da til at der er tale om en pige med sund appetit på livets glæder, som hun nyder sammen med @19517, mens hun tillige er økonomisk underholdt imens. Læs nu lidt mellem linierne! De fleste af jer har vel læst mandens beretninger fra "Mettetøsen", hvor der udspilede sig en slave/herre-leg med penge og stor lyst involveret. Er det også moralsk anstødeligt for d'herrer, eller er "rollespil" i orden, så længe begge parter er med på den? Uha, der er mange forhold vi skal have kigget efter i sømmene, hvis bytteforholdet "sex/ømhed/skønhed - penge/status/tryghed, generelt er fy-fy.... Ha' en fortsat god tur @19517, nyd din kæreste og beret gerne om det herinde Kh Curiosity Redigeret 13. Februar, 2019 af Curiosity Tilføjelse 7 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikaell 54 Skrevet 13. Februar, 2019 Du er helt forskruet op i hovedet! Er glad for at der er kommet en hård præsident i Filippinerne, der kan komme efter sådan nogle som dig! Pas på når du render og spiller fandango fordi der er dødspatruljer efter den nye præsident er kommet til. Men vi ved jo allesammen at denne unge pige kommer fra fattig omgivelser og bliver udnyttet for en sølle lille løn fra din side. Come on frivilligt og blabla... Så behandler du hende som en slave. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 13. Februar, 2019 Mikaell skrev, for 3 minutter siden: Du er helt forskruet op i hovedet! Er glad for at der er kommet en hård præsident i Filippinerne, der kan komme efter sådan nogle som dig! Pas på når du render og spiller fandango fordi der er dødspatruljer efter den nye præsident er kommet til. Men vi ved jo allesammen at denne unge pige kommer fra fattig omgivelser og bliver udnyttet for en sølle lille løn fra din side. Come on frivilligt og blabla... Så behandler du hende som en slave. Hvor skriver han at han behandler hende som slave? Feriekærester er sgu noget af det dyreste fisse, der kan købes for penge (bortregnet skilsmisser). "lille løn" skriver du. Lille i forhold til hvad? Det som hun betales skal ses i sammenhæng med det som er normalløn i landet, ikke hvad der er normalt i Danmark. Mindstelønnen i Filippinerne er cirka 475 piso om dagen (60 kroner). Jeg er ret så sikker på at hendes underhold koster mere end 60 kroner om dagen. Derudover skal du huske på hvis ikke hun er prostituret så ville hendes arbejde nok være hjemme på farmen, og det giver ingen løn at arbejde med mor og far. Ydermere er han nok næppe den eneste hun møder i løbet af året. Og efter nogle tid væk fra hinanden så begynder hun at sende beskeder til ham om at han skal sende penge til hende, fordi vandbøffel er syg, mor er syg, tante død og andre opdigtede historier. Sender hun en sådanne besked til 10 mænd, så er der nok 1 eller 2 som bider på og tror kærligheden er ægte og sender hende et par hundredtusind piso. Det er det samme i mange andre lande i sydøstasien, Thailand, Malaysia, Cambodja, Laos og andre lande. Hvem er det lige som udnytter hvem? Det lyder ærlig talt hult og feminimiseret når - undskyld udtrykket - luderkunder, ser sig berettiget til at kritisere og moralisere andre for at nyde livet. 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curiosity 541 Skrevet 13. Februar, 2019 Mikaell skrev, for 46 minutter siden: Du er helt forskruet op i hovedet! Er glad for at der er kommet en hård præsident i Filippinerne, der kan komme efter sådan nogle som dig! Pas på når du render og spiller fandango fordi der er dødspatruljer efter den nye præsident er kommet til. Men vi ved jo allesammen at denne unge pige kommer fra fattig omgivelser og bliver udnyttet for en sølle lille løn fra din side. Come on frivilligt og blabla... Så behandler du hende som en slave. Ja, lad os da endelig få en "Duerte" til magten i DK også, som kan sørge for at få ryddet ud (likvideret), i horderne af homoseksuelle, misbrugere, hjemløse, småkriminelle - og.... nå ja.... Prostituerede og deres kunder.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikaell 54 Skrevet 13. Februar, 2019 Curiosity skrev, for 5 minutter siden: Ja, lad os da endelig få en "Duerte" til magten i DK også, som kan sørge for at få ryddet ud (likvideret), i horderne af homoseksuelle, misbrugere, hjemløse, småkriminelle - og.... nå ja.... Prostituerede og deres kunder.... Du er god nok på bunden.... Selvom du er bundløs 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sweex Skrevet 13. Februar, 2019 Fed historie og spændende udvikling i tråden. Da jeg læste den tænkte jeg at det er sku da win win for de 2 VOKSNE mennesker. At folk syntes ts er forskruet og en gammel gris(45 år), forstår jeg ikke. @Visti-Vistisenforklarer situationen helt perfekt. Jeg har hørt adskillige historier som denne og den ender som regel med at det er pigen der vinder på det i sidste ende. Tror ikke I skal have ondt af hende og ts skal passe på ikke at falde for dybt i kløerne på sin nye "kæreste". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacob 1971 17 Skrevet 13. Februar, 2019 (edited) Sweex skrev, for 5 minutter siden: Fed historie og spændende udvikling i tråden. Da jeg læste den tænkte jeg at det er sku da win win for de 2 VOKSNE mennesker. At folk syntes ts er forskruet og en gammel gris(45 år), forstår jeg ikke. @Visti-Vistisenforklarer situationen helt perfekt. Jeg har hørt adskillige historier som denne og den ender som regel med at det er pigen der vinder på det i sidste ende. Tror ikke I skal have ondt af hende og ts skal passe på ikke at falde for dybt i kløerne på sin nye "kæreste". Vinder? Hvordan vinder pigen? Hun er 27 år og knepper en 45 årige for penge, som ikke gøre hende rig eller giver hende en bedre fremtid ? Hun skal sandsynligvis fortsætte sin rejse med andre gamle grisebasser. Manden kan rejse til DK og leve sit liv på værtshuset igen som om intet var hændt. Redigeret 13. Februar, 2019 af Jacob 1971 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curiosity 541 Skrevet 13. Februar, 2019 (edited) Jeg er forundret! Synes helt at I misser dén poesi og litterære "vinkling" af historien. Prøv lige at læse igen - og fortæl mig så om der tale om en stakkels forsagt pige, som modvilligt må lægge krop til en pervers gammel stodder. Jeg kan ikke få øje på det, men læs gerne nogle af @19517's tidligere beretninger, for at forstå hans "facon" at opleve og skrive på. Der er perler imellem. Helt anderledes poetiske, end mange af de beretninger fra Thailand og andre eksotiske egne, hvor "brødre" vælter sig rundt fra det ene "stykke kød" til det næste og beskriver det som sådan..... Dér falder sjældent fordømmende kommentarer! Jeg har en række spørgsmål til "dommerpanelet" : 1. Må man gerne købe/sælge en (frivillig) seksuel relation? Hvis ja... 2. Hvor længe må den vare? 3. Må man lege "jeg bestemmer" 4. Må en mindre pæn/ældre/velhavende person have sex med en smuk/ung/mindrebemidlet? 5. Hvor stor må aldersforskellen være, før man er en "gammel gris"? 6. Hvor langt fra DK er det OK at købe sex af lokale, uden at det bliver (u) moralsk udbytning og "koloniherre-mentalitet"? Flensborg? Krakow? Prag? Istanbul? Bangkok?...... Hvis svaret er "NEJ" til spørgsmål 1,3 og 4, foreslår jeg at vi alle pakker sammen, nedlægger forum og går hjem!!! - nå, det er langt over min sengetid - siger konen... Hun bestemmer AAALT Godnat - og sweet Dreams Redigeret 13. Februar, 2019 af Curiosity 6 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 13. Februar, 2019 (edited) Jacob 1971 skrev, for 1 time siden: Vinder? Hvordan vinder pigen? Hun er 27 år og knepper en 45 årige for penge, som ikke gøre hende rig eller giver hende en bedre fremtid ? Hun skal sandsynligvis fortsætte sin rejse med andre gamle grisebasser. Manden kan rejse til DK og leve sit liv på værtshuset igen som om intet var hændt. Dit navn indeholder tallet 1971, det er logisk at tro at det er dit fødeår. Ergo fylder du 48 i dette år. Skal man tage dit indlæg for pålydende, så vil du ikke springe på en 30 årig. Bare fordi du er til midaldrende damer er jo ikke ens betydende med at andre er det samme. Jeg er godt klar over at mere end et par års aldersforskel er stort tabu ude på Fanø, men Fanø og omegn er jo ikke verdens navle, og mange steder ude i den store verden er aldersforkel intet tabu. Hvordan vinder pigen? Læs mit indlæg foroven. Og når han rejser hjem til Danmark og værtshuset, så rejser hun videre rundt på Filippinerne med en nu mand. At være feriekæreste er hendes job. Hvorfor så meget foragt over hendes job som prostituret? Så skal du også foragte de damer som du betaler for samvær i Esbjerg, eller hvor du nu ellers besøger dem. Redigeret 13. Februar, 2019 af Visti-Vistisen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 881 Skrevet 14. Februar, 2019 Visti-Vistisen skrev, for 7 timer siden: Dit navn indeholder tallet 1971, det er logisk at tro at det er dit fødeår. Ergo fylder du 48 i dette år. Skal man tage dit indlæg for pålydende, så vil du ikke springe på en 30 årig. Bare fordi du er til midaldrende damer er jo ikke ens betydende med at andre er det samme. Jeg er godt klar over at mere end et par års aldersforskel er stort tabu ude på Fanø, men Fanø og omegn er jo ikke verdens navle, og mange steder ude i den store verden er aldersforkel intet tabu. Hvordan vinder pigen? Læs mit indlæg foroven. Og når han rejser hjem til Danmark og værtshuset, så rejser hun videre rundt på Filippinerne med en nu mand. At være feriekæreste er hendes job. Hvorfor så meget foragt over hendes job som prostituret? Så skal du også foragte de damer som du betaler for samvær i Esbjerg, eller hvor du nu ellers besøger dem. Jeg tror folk bliver "forargede" over (ja jeg hader at skrive det) tonen i det oprindelige skriv. Ferie kæreste og aldersforskel det er sku ok og ja du har sikkert ret i at der efterfølgende vil være et ganske voldsomt udbrud af bøffelpest, det handler om at behandle andre mennesker med værdighed uanskønt om vi køber sex og samvær af dem. Nemtøs er også nævnt i denne tråd, jeg kender ikke nemtøs men har en meget stærk fornemmelse af at hun er en voksen kvinde med en stor bevidsthed omk. egne lyster og grænser. Det er her filmen knækker lidt for mig, ja jeg køber sex af dig men jeg behandler dig værdigt, gir det mening? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 14. Februar, 2019 jenslillemandhansenv2 skrev, for 11 minutter siden: Jeg tror folk bliver "forargede" over (ja jeg hader at skrive det) tonen i det oprindelige skriv. Ferie kæreste og aldersforskel det er sku ok og ja du har sikkert ret i at der efterfølgende vil være et ganske voldsomt udbrud af bøffelpest, det handler om at behandle andre mennesker med værdighed uanskønt om vi køber sex og samvær af dem. Nemtøs er også nævnt i denne tråd, jeg kender ikke nemtøs men har en meget stærk fornemmelse af at hun er en voksen kvinde med en stor bevidsthed omk. egne lyster og grænser. Det er her filmen knækker lidt for mig, ja jeg køber sex af dig men jeg behandler dig værdigt, gir det mening? Har ikke fået mine briller på, hvor er jeg nævnt i denne tråd? Og tak - jeg kender mine lyster og grænser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 881 Skrevet 14. Februar, 2019 Nemtøs skrev, for 4 minutter siden: Har ikke fået mine briller på, hvor er jeg nævnt i denne tråd? Og tak - jeg kender mine lyster og grænser kæmpe undskyld jeg mente Mettetøsen, undskyld og hav en dejlig dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 14. Februar, 2019 (edited) jenslillemandhansenv2 skrev, for 3 minutter siden: kæmpe undskyld jeg mente Mettetøsen, undskyld og hav en dejlig dag. Helt i orden og god dag til dig også Jeg har været i dialog med trådopstarter for lang tid siden - hans præmisser for at have en tøs er ikke de samme ønsker som mine. Så ville blot sikre mig at jeg ikke havde overset noget. Redigeret 14. Februar, 2019 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 14. Februar, 2019 Jacob 1971 skrev, for 10 timer siden: Vinder? Hvordan vinder pigen? Hun er 27 år og knepper en 45 årige for penge, som ikke gøre hende rig eller giver hende en bedre fremtid ? Hun skal sandsynligvis fortsætte sin rejse med andre gamle grisebasser. Manden kan rejse til DK og leve sit liv på værtshuset igen som om intet var hændt. Pigen vinder på flere parameter. Først og fremmest så findes der ingen stigmatisering mod prostitution i den landsby hun givetvis kommer fra. Det gør at hun nærmest bliver en heltinde i familien,når hun bringer mad på bordet for 6-7 andre Man lukker øjnene for virkeligheden og anerkender bare nødvendigheden af erhvervet ved at kalde det alt mulig andet. Sandsynligvis er hun det ældste hunkøn og har kendt sin plads længe som en del af en kultur hvor der ikke kendes til bedre indtægtskilde end prostitution. Vi er på udebane på disse kanter,og skal huske på at vores moral og etik ikke holder over hele kloden..Her findes ikke et system der holder Røven oppe på selv de svageste Enzo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 575 Skrevet 14. Februar, 2019 Jeg skriver denne tråd her fordi jeg ikke skriver dagbog. Mine tanker er alene om denne dejlige pige. Jeg føler mig privilegeret over, at en dejlig frisk og sjov ung kvinde er forelsket i mig. At hun sidder og kikker på mig hele tiden og blev jaloux den anden dag hvor jeg snakkede med en svensk kvinde (på svensk) I måske 40 sekunder. Jeg troede ikke at hendes kærlighed til mig ville være så vild og intens. Det skræmmer mig at en ung kvinde er så vild med mig. Når jeg kommer hjem vil jeg finde ud af hvad jeg egentlig føler. Lige nu vil jeg bare nyde at vågne op ved siden af en dejlig kvinde der kysser mig, puttet sig ind til mig. Håber I vil finde Filippinerne. For kvinderne ER virkelig vilde med os hvide. Det er mange lande der har flere penge end dem. Så hvis du er afrikaner eller asiater er du ikke lækker her. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 14. Februar, 2019 Det lyder da som en fed tur, og ja totalt win-win for begge parter. Er det gummi på hver gang eller? Må du også tage hende analt? Evt lidt hårdt? Jeg tænkte på når nu du har lavet sådan et godt stykke arbejde med at "opdrage" hende, om så ikke det var muligt engang at få kontakt oplysningerne hvis nu man skulle komme på de kanter. Så var der lidt at arbejde videre med Nyd det ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 14. Februar, 2019 Du søde milde. Man skal helst ikke stikke næsen for langt frem i disse tider hvor forargelseskulturen og krænkelsenskulturen har kronede dage. Jeg synes indslaget fra ts virkede ganske så uskyldigt. På intet tidspunkt fremstod det som om pigen i historien led nogen overlast. Jeg kunne sq også godt tænke mig at have bukserne på hjemme på matriklen. Men den illusion har jeg skudt en hvid pil efter for længe siden....nu er jeg reduceret til: “Far. Kan jeg låne....skal nok betale dig tilbage”. Yer right. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez 136 Skrevet 14. Februar, 2019 19517 skrev, for 4 timer siden: Jeg skriver denne tråd her fordi jeg ikke skriver dagbog. Mine tanker er alene om denne dejlige pige. Jeg føler mig privilegeret over, at en dejlig frisk og sjov ung kvinde er forelsket i mig. At hun sidder og kikker på mig hele tiden og blev jaloux den anden dag hvor jeg snakkede med en svensk kvinde (på svensk) I måske 40 sekunder. Jeg troede ikke at hendes kærlighed til mig ville være så vild og intens. Det skræmmer mig at en ung kvinde er så vild med mig. Når jeg kommer hjem vil jeg finde ud af hvad jeg egentlig føler. Lige nu vil jeg bare nyde at vågne op ved siden af en dejlig kvinde der kysser mig, puttet sig ind til mig. Håber I vil finde Filippinerne. For kvinderne ER virkelig vilde med os hvide. Det er mange lande der har flere penge end dem. Så hvis du er afrikaner eller asiater er du ikke lækker her. Jeg har svært ved at tro, at denne unge filipina pige er virkelig forelsket i dig. Jeg tror ikke på hun er selve forelsket i dig, men mere om at ha en gyldne billet til Danmark, og ha en bedre fremtid. Jeg har set det mange gange. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 14. Februar, 2019 Det var da utroligt så mange sørgelige og sure smileys der gives i denne tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg