Hop til indhold
Peterpedal

Kvalitetsbevidste gentlemen og cool drengerøve

Recommended Posts

Seductiongirls nye underliner hedder: Kvalitetsbevidste gentlemen og cool drengerøve foretrækker altid Seductiongirls

Det vil åbenbart sige at hvis man ikke finder en pige efter sin smag eller en der yder den service som man ønsker hos dem så er man ikke kvalitetsbevidst?

Det er efter min mening en sandhed med STORE modifikationer og en linie som nok vil få mig til at overveje om jeg overhovedet vil støtte sådan et sted hvis lysten skulle melde sig en dag.

Jeg har aldrig besøgt stedet seductiongirls eller nogen af deres piger men jeg mener da selv at jeg er rimelig kvalitetsbevidst ved de fleste ting jeg bruger penge på og da speciel købesex. Jeg smider ikke bare mine penge i grams ved den første og bedst fisse jeg kan finde.

Så påstanden holder langt fra vand. Det er jo lige før jeg vil sige at det er en direkte løgn og falsk reklame og efter min mening ikke seriøst at skrive sådan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kvalitetsbevidste gentlemen og cool drengerøve foretrækker altid Seductiongirls

Nu har Seductiongirls alle dage været et bordel der har kommunikeret med den store malepensel i overskrifterne, uden at kere sig om de finere nuancer i hvordan den ene, den anden og den tredje læser fortolker en oneliner, som der jo er tale om, og ikke andet.

Det er jo bare et slogan, der skal fange interessen, ikke noget som stedet skal måles og vejes på. Det er jo ikke et juridisk dokument der skal stå sin prøve i byretten.

Om påstanden om kvalitet holder eller ikke, ja det kommer an på den individuelle oplevelse, det være sig om det er et VSS firma, en pølsevogn eller et bordel.

Heldigvis er mange mindre selvstændige erhverdrivende særdeles kreative med egne ordblomster - det har sin charme frem for mange dyrt betalte kommunikations eksperters assistance.

Holder den grundlæggende kvalitet bag produktet og servicen ikke, holder en sådan overskrift heller ikke i længden. Seductiongirls har bestået prøven gennem 12 år nu, de seneste godt 10 år på nettet med, de mange mange gode anmeldelser de har fået gennem årene.

Kommer der ret mange dårlige anmeldelser i rap, der opfattes som troværdige kan SG påstå nok så meget hvad gentlemen og cool drengerøve altid foretrækker - lige lidt vil det hjælpe, de vil næppe have 12 år mere igen i branchen, skulle det sådan gå.

Salige købmand Herman Salling sagde altid:

Kundernes dom kan være den værst tænkelige - de kan vælge at blive væk

Det gør gæsterne tydeligvis ikke hos SG - vælger at blive væk, nu på 12 år :!:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Seductiongirls nye underliner hedder: Kvalitetsbevidste gentlemen og cool drengerøve foretrækker altid Seductiongirls

Det vil åbenbart sige at hvis man ikke finder en pige efter sin smag eller en der yder den service som man ønsker hos dem så er man ikke kvalitetsbevidst?

Det er efter min mening en sandhed med STORE modifikationer og en linie som nok vil få mig til at overveje om jeg overhovedet vil støtte sådan et sted hvis lysten skulle melde sig en dag.

Jeg har aldrig besøgt stedet seductiongirls eller nogen af deres piger men jeg mener da selv at jeg er rimelig kvalitetsbevidst ved de fleste ting jeg bruger penge på og da speciel købesex. Jeg smider ikke bare mine penge i grams ved den første og bedst fisse jeg kan finde.

Så påstanden holder langt fra vand. Det er jo lige før jeg vil sige at det er en direkte løgn og falsk reklame og efter min mening ikke seriøst at skrive sådan.

Ja folk og selv aber skal nok finde noget at pege fingre af!!

Den er ikke ny, den er gammel. Lige som vores andet slogan forførelse fremmer dine fantasier, men det skal vi ikke komme ind på her.

Nu bruger alle steder slogans, ja faktisk alle virksomheder, men godt du har set dig fast på vores, så virker det jo :o Der er også nogen der skriver eventyret starter hos dem, så forventer du vel også at Alice i eventyr land dukker op eller ?

Kunne være du måske skulle prøve at besøge steder kendt for deres niveau, service og med 12 år på bagen and still going strong, så er der måske noget om snakken, der er sjovest på.. Ja ja da lagnet hos Seduction.. Men så er der vist ikke meget andet at pege fingre af end et slogan, som vores.

Hvordan kan du vide om påstanden holder langt væk fra vandet, falsk og løgn, hvis du aldrig har været over vores dørtrin, aldrig har mødt eller set en af vores piger?

Alle undersøger vel marked efter deres ønsker, brunette, blondine, små bryster, store bryster, buttet eller slank, så ja, hvis man ved hvad man søger, then you will find :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Seductiongirls nye underliner hedder: Kvalitetsbevidste gentlemen og cool drengerøve foretrækker altid Seductiongirls

Det vil åbenbart sige at hvis man ikke finder en pige efter sin smag eller en der yder den service som man ønsker hos dem så er man ikke kvalitetsbevidst?

Nej, det betyder det ikke.

I denne kontekst er følgende ord: kvalitet, gentlemen, cool, drengerøv i den grad subjektivt defineret.

Så det står dig fuldkommen frit at definere f.eks. kvalitet helt anderledes, end SG gør.

Og for at du kan få selvtilliden helt op og ringe: Jeg er helt sikker på, at du er en super kvalitetsbevidst gentleman, og til og med også en cool drengerøv (kan man være det på samme tid?) selvom du ikke foretrækker SG.

God vind fremover.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ville da være mere underligt, hvis Seduction Girls opfordrede folk til at holde sig væk.

Hvis jeg endelig skulle kommentere på "Kvalitetsbevidste gentlemen og cool drengerøve foretrækker altid Seductiongirls..", udover det er et ok sjovt slogan, skulle det da lige være, at der er et punktum for meget i slutningen efter min smag.

:lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ville da være mere underligt, hvis Seduction Girls opfordrede folk til at holde sig væk.

Hvis jeg endelig skulle kommentere på "Kvalitetsbevidste gentlemen og cool drengerøve foretrækker altid Seductiongirls..", udover det er et ok sjovt slogan, skulle det da lige være, at der er et punktum for meget i slutningen efter min smag.

:lol::lol::lol:

Takker for opmærksomheden Heino, det er hermed rettet ;);) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg må dog sige, at det kunne være ganske nice, hvis SG trak teltpælene op af asfalten i Rødovre og plantede dem solidt i hjertet af den jyske muld, dvs. Aarhus :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Seductiongirls nye underliner hedder: Kvalitetsbevidste gentlemen og cool drengerøve foretrækker altid Seductiongirls

Det vil åbenbart sige at hvis man ikke finder en pige efter sin smag eller en der yder den service som man ønsker hos dem så er man ikke kvalitetsbevidst?

Jeg åbnede først tråden for et par minutter siden. Jeg synes at bordellets erklæring/ reklameslogan er morsomt.

Kvalitetsbevidste gentlemen og cool drengerøve foretrækker altid Seductiongirls

Jeg ved stort set hvad jeg består af, og føler mig hverken mindre kvalitetsbevidst, mindre gentle, eller en cool drengerøv, at at bordellet bruger det, eller andre slogans.

:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

SG kunne også prøve følgende slogan?

Vores piger i læder dufter vidunderligt af ny bil - tænder dig helt vildt

Så tager Heino nok fluks toget fra det mørke Jylland, og stiller i entreen, med næsen i sky efter duften af ny bil :D

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må dog sige, at det kunne være ganske nice, hvis SG trak teltpælene op af asfalten i Rødovre og plantede dem solidt i hjertet af den jyske muld, dvs. Aarhus :D

Takker mange gange ;) men et sted er mere er rigeligt. Der er fandeme mange piger i forvejen at holde styr på ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg åbnede først tråden for et par minutter siden. Jeg synes at bordellets erklæring/ reklameslogan er morsomt.

Kvalitetsbevidste gentlemen og cool drengerøve foretrækker altid Seductiongirls

Jeg ved stort set hvad jeg består af, og føler mig hverken mindre kvalitetsbevidst, mindre gentle, eller en cool drengerøv, at at bordellet bruger det, eller andre slogans.

:lol:

Og det er lige præcis sådan det skal opfattes, med et smil på læberne :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Takker mange gange ;) men et sted er mere er rigeligt. Der er fandeme mange piger i forvejen at holde styr på ;)

Det forstå jeg også godt. Det er derfor stedet bare skal FLYTTE :D Så må de stakkels sjællændere finde sig et andet sted at boltre sig :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...