Hop til indhold
Guest Scandinavian G

Russian Candy ​​​​​​​

Recommended Posts

Guest Scandinavian G

Hej igen ;-)

Jeg er kravlet op af beskyttelsesrummet efter den voldsomme beskydning.

Candy har skiftet sine billeder ud og hun ser super lækker ud på de nye billeder. Hendes ansigt er skjult, så jeg kan faktisk ikke garantere at det er hende på billederne ;-), men de ligner hende rigtig meget og jeg kan genkende indretning af rummet på det ene foto.

Der var et par spørgsmål
"Sprøde ungpigebryster"? De er ikke store, men jeg synes at de er fine og føles helt naturlige.
"Ansigt"? Jeg synes at hun har et meget fint ansigt og flot hud. Den smukkeste af naboernes døtre skrev jeg vist.
"Ikke åleslank" Hun kan godt se ud som om hun kun er skind og ben, men hun har også "kød på kroppen" - opleves rigtigt fint i doggy ;-)
"Der var link til anmeldelsen 1 time efter den blev lagt på"? Jeg var rigtig tilfreds med mit besøg hos Candy og det sagde jeg til hende. Hun spurgte om jeg ville skrive en anmeldelse og jeg sagde ja. Jeg fik den først skrevet dagen efter og sendte en besked til hende da jeg havde lagt den op, så hun var nok en af de første der så den og så var hun åbenbart lidt for hurtig.

Der har været meget snak om fake billeder. Jeg er meget opmærksom på om virkeligheden passer til det jeg har set på pigens billeder, for ellers går jeg igen. Candy levede op til mine forventninger og der stoppede min billedanalyse. For mig er det vigtigste at der ikke er annoncer hvor gamle krager gemmer sig bag billeder smukke unge piger, eller hvor der faktisk er tale om rigtige billeder som bare er 8 år og 22 kg gamle.

I fremtiden må jeg nok hellere lade være med at sige god for billeder, med mindre jeg selv har taget dem, for det er sgu umuligt at være 100% sikker. Jeg vil nøjes med at sige om de passer til den pige man møder eller ej, for det er hvad jeg selv har behov for at vide. 

Og så må jeg vist hellere få lavet en aftale med Candy (inkl. kys) og se om hun stadig lever op til den anmeldelse jeg skrev i går....

SG

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...