Jeg taler også altid pænt til damerne på EB, og vi driller hinanden og har et fint forhold.
Men det er gået galt nogle gange, og så mener jeg at EB bør give os en gratis indrykning eller lignende, når de dummer sig.
Selvfølgelig sker der fejl, men hvis vi ikke har annonce i deres avis, så er det sandsynligt at vi har en væsentlig dårligere vagt - og det er jo udgifter, som vi ikke får ind igen...
I dag var det heldigvis kun på nettet
Hej Liv
Tak for info - jeg håber det blot er på nettet, at det er galt. Jeg har også annoncer andre steder, men EB er jo ligesom den, der gælder...
Jeg er sikker på at jeg får en god - men stille - dag
God dag til dig også
Hej med jer!
Jeg er "en anelse" skuffet! Endnu engang har Ekstra Bladet lavet fejl, således at min annonce ikke er med i dag - og det er jo ikke første gang, det sker!
Nu kommer jeg til at sidde og glo uden noget at lave og har stadig udgifter til sted, annoncer osv... Hvad sker der for det?
Er jeg den eneste, der oplever det? Og hvad gør I ved det? De er jo tydeligvis fuldstændig ligeglade med deres kunder!
Nøj, hvor er jeg arrig lige nu! Øv!
Hej med jer!
Jeg undrer mig blot over at jeg ikke kan lave en 'annonce' i det dertil indrette forum?
Er det fordi jeg ikke har været her så længe eller noget i den stil?
Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.