Alting skrevet af ZEUS
-
Thailand.. Planlægning af tur
Nej kender desværre ikke nogen der kender nogen der Men okay er vel også i lavpris sæsonen jeg snakker om.. Tjekkede lige der er stadig masser af billetter fra April maj og juni måned til den pris Afgange om lørdagen fra København i nævnte måneder der kan man næsten alle uger finde dem til 1299,-... Retur er der så færre af de billige men da stadig stort udvalg. Og her er prisen 1644,- Så er under 3000,-
-
Thailand.. Planlægning af tur
Tak for du og andre gider at bruge jeres tid på at hjælpe Jeg har tænkt på i perioden fra April, maj eller Juni.. Der er endnu masser af billetter i alle 3 måneder inde hos norwegian, så man kan tilpasse selv hvornår man vil derover og hvor mange uger... Du går bare ind på Norwegian, og er hvis noget "billig billetter" man kan tilføje, -vælger afgang fra København til Bangkok og kan så du surfe fra måned til måned.. Priserne er virkeligt billige Dvs nu ikke set hvad de er den måned du skal afsted for der sikkert meget dyrere da højsæson og kort varsel.. Jeg kiggede bare fra April, og der flere måneder frem hvor der var masser af afgange fra København fra 1299.-... - Retur selvfølgelig ingen så billige, men sagtens finde masser hvor man holder sig under 3000 kroner i alt for en retur billet. Så vidt jeg har læst mig til, så vist nok det der kaldes lavsæson.. Dvs begynder måske at være meget varmt der, og der er vist også en periode hvor det er regntid, ved så ikke om det er der eller om efteråret.. Men med det danske klima , så er jeg ikke så forvænt der Derudover læst at godt nok er der færre piger der, men altid minimum 10 piger for hvert turist uanset høj eller lav sæson.. Man skulle endda kunne opleve fordele ved at pigerne der var lidt mere desperate for at få kunder. Men man kan få en pige for natten fra 1300 bath inclusiv drinks ? -det er godt nok billigt -ligesom 2000 for en go go pige er det.. -og ja jeg er heller ikke nærig der men man vil helst gerne vide normal priserne og der hvor man får mest valuta for pengene. I Danmark og Polen har jeg selv på egen krop måtte være sammen med virkeligt mange (uha det har været hårdt ) og nogle gange været dyrekøbte erfaringer før man fandt fiduserne.. Specielt i Polen hvor der jo er kæmpe forskel fra de halv dårlige men meget dyre på klubber kontra til man fandt ud af at man kunne finde kvali til meget færre penge på Roksa.pl... Det er også sådanne erfaringer jeg tager imod med kyshånd her i denne tråd.. Fek hvis der er gode steder der bliver anbefalet.. Nu læst en del og blevet lidt klogere.. Der er så noget der hedder bar og go go piger.. -og sidst nævnte helt klart en lidt bedre kvalitet generelt. Der er short og long time.. Takker for svaret på priserne for long time.. -går ud fra beløbet sikkert ikke er meget billigere ved short time. Hvis der er nogle der ved hvor det i henholdsvis Pattaya og Bangkok er bedst at støve de der freelance piger op, så også meget gerne høre nærmere.. Og priserne normalt/ ca på dem. Og hvad hvis man feks vælger at tage en bar eller go go pige med ovenpå et sted.. Hvad er prisen så der ? Syntes bare jeg læste hvor nogle betalte en del mere.. Personligt foretrækker jeg dog at tage en med hjem på hotellet Takker også for oplystningerne vedr hotel, men hvor langt lå det ca fra walking street ? -dvs ca taxi pris ?
-
Thailand.. Planlægning af tur
Det har altid heddet sig man fik virkeligt meget for pengene i Thailand, men selve rejsen derned var besværlig og meget dyr. Nu når man kan få en retur billet til under 3000. med direkte afgang fra København, og hoteller alt andet lige er meget billigere end i DK så kan man teoretisk få en 14 dages ferie i varme og skønne omgivelser for under 5000,- kroner.. -med hotel og rejse.. -hvis man finder et af de mange hoteler hvor det ikke koster mere end 200,- pr overnatning.. Det er da utroligt billigt !!! Men hvis så 10.000 til 12 dage er i underkanten så foretrækker jeg nok heller Polen hvor jeg har stor erfaring.. Der kan man i hvert fald komme langt for de penge,
-
Thailand.. Planlægning af tur
Nemlig der mine overvejelser går Jeg vil selvfølgelig have mit visakort med og der også penge så jeg kan overskride budget meget -hvis jeg dog tager afsted !! Pt går det på at efterforske så jeg er helt sikker på prisniveauet Men netop nu hvor jeg har hørt fra en bekendt om priserne dernede, -han var endda på Phuket hvor det siges at være dyrere, og han sagde at det var svært at bruge mere end 1000,- kr pr dag trods flittige dame og bar besøg. de 2 uger han var dernede.. Derfor jeg blev fristet, nu priserne på fly var så lave. Men vil være sikker.. Ellers dropper jeg nok rejsen.
-
Thailand.. Planlægning af tur
Så planlægges en tur til Thailand.. Aldrig været der før, men læst en del herinde og om oplevelser så helt sikkert har virket lokkende Det hjælper så også på det at man nu kan få billetter med afgang fra København, uden mellemlandinger og til en pris af KUN 1300,- !!! Retur til under 3000,- kroner når man bare i de lidt ældre tråde herinde kan se priser der normalt ligger på 7000,- og endda med flere mellemlandinger. For en som mig som ikke har et stort budget, burde man kunne få en rigtigt god tur for ca 15000,-.. for 14 dage.. -inkluderet alt såsom fly og hoteller, så burde der være rigeligt til de sjove fornøjelser. Når de 3000,- kroner til fly er fratrukket, så skulle der være ca 1000,-kroner /5500 bath pr dag i de 12 dage ferien så bliver, når de 2 rejsedage er fratrukket. -hvor der så skal findes overnatning fra 100- til 400 kroner pr dag.. Mad og taxier vil nogle af pengene også blive brugt til. Jeg har overvejet at tage 2 dage i Bangkok og så videre til Pattaya i 5 dage og så de sidste 3-4 dage i Bangkok igen. På den måde så se stederne an - og eventuelt blive længere i Pattaya hvis det viser sig bedre end Bangkok... -og omvendt tage tilbage til Bangkok tidligere hvis Pattaya ikke var bedre. -selvfølgelig udelukkende efter min smag Jeg har læst en masse herinde men syntes det er svært at huske navnene og specielt der hvor der har været anbefalet hoteller , så svært at finde dem via hotel.com -simpelthen fordi byen er så stor at der er 4-5 hoteller der hedder næsten det samme Så søger rådgivning fra jer der har erfaring i Thailand.. Jeg vil selvfølgelig hen hvor det sner Muligvis nogle sidegade derfra hvor der ikke er for meget larm, men må ikke være længere end max 5 min. gang fra hvor centrum af "forlysterne" er - isåfald vælger jeg heller larmen Så hvilke hoteller anbefaler i ? -i henholdsvis Bangkok og på Pattaya ? Alt mellem 2 til 400,- har min interesse. Jeg vil gerne have et ryger værelse, men ved ikke hvor fanatiske de er i Thailand, så det bliver et problem.. Derudover så gerne høre lidt om priser.. -syntes det er svært at danne sig et indtryk, da man kan se post herfra hvor de virkeligt afviger meget.. Nu godt klar over der dels kan være forskel på både sted og kvalitet , samt ikke mindst for hvilken ydelser man går efter, - men hvad jeg kunne læse mig til skulle priserne generelt være gode i Pattaya. Læst om det normale at en barpige skal have et beløb for at blive løskøbt , samt obligatoriske 2 drinks.. Er der ikke nogle der kunne uddybe de her ca priser for hvert ydelse man normalt kan regne med ? -Både fra barer,steder hvor der er massage -og ikke mindst hvis der er nogle steder man kan finde dem direkte fra gade -uden at en bar skal have penge -så må i meget gerne fortælle om det. Ps fra en kammerat netop hjemvendt derfra hører jeg om priser hvor man kan leje en pige et helt døgn for mellem 2-350- danske kroner.. -men kan det virkeligt passe ?
-
Japanske Sakula
Arg sådan noget er ærgeligt Jeg syntes det er utroligt vigtigt man kan stole på det man ser i en annonce.. Selvom man burde gå der, så ved jeg hvor svært det er... Det er på en måde lidt uhøfligt, og sikkert ikke specielt sjovt for en pige der bliver afvist på den måde... På den anden side så jo intet med dem personligt at gøre, men at man føler sig røvrendt af en falsk annonce. Af de 4 gange jeg har besøgt stedet så også haft en oplevelse som ikke var så god.. Det var også en ældre en og hun virkede mere som en der bare skulle have forretningen overstået.. så da jeg var kommet hurtigt første gang , gad jeg faktisk ikke spilde min tid der mere hos hende, så forlod stedet uden nogen form for venlig hilsen osv.
-
Japanske Sakula
http://side6.dk/resultatside/?q=2872 Var et hurtigt smut i Kbh. og besøgte stedet endnu engang.. Og levede som de andre gang endnu en gang op til alle forventninger... Super service og utroligt billigt når man ser hvad man får.. Her er der service ud over alle grænser samtlige minutter man har betalt for. Hvis man endelig skulle sige noget negativ om stedet. så har det været at billederne ofte har været fake i annoncerne.. Kan dog sige med sikkerhed at pigen man ser i annoncen 1-4 er hende man møder i RL. Vil ikke gå nærmere ind i detaljerne , men havde en lidt sjov oplevelse -dvs måske ikke for hende Men da vi i starten lå i en 69´er så fik jeg udløsning og det opdagede hun først som det var sket. Måske lidt svært at se på billederne , men ellers fortælle at hun har nogle naturlige små B bryster vil jeg skyde dem til.. Jege r selv til sådanne bryster så blot oplyse det til dem der går efter en naturlig naboens pige... -og ellers meget sød pige som de plejer at være, og lige hende her mestre virkeligt fransk/svensk... Efter den hurtige udløsning og massage så var det atter tid til sex.. Efter flere forskellige stillinger endte det til sidst med hun gik over til en form for svensk/fransk som hun virkeligt mestrede.. Har som regel svært ved at komme når jeg først har kommet en gang.. Men hendes meget hurtige og lidt hårde svensk. samtidigt med hendes tunge smaskede løs omkring pik hovedet, - og hvor hun ofte holdt øjen kontakt længe, var lige det der skulle til - så jeg fik afgang igen Endnu en rigtig god oplevelse derfra... Havde faktisk noget andet i kikkerten men valgte det sikre.. Og er altså kvali sted det der.
-
Japanske piger
Okay dejligt at høre fra en der har erfaring fra det sted. Jeg har skøjtet rundt alle mulige andre steder de sidste 20 år, og først for nyligt blevet kendt med det sted, efter at have læst herinde. Enig i at der er noget specielt over en ægte japser med porcelænshud.. Skal man sige noget negativt over stedet , så er det at det er fake billeder.. Det havde været dejligt hvis man kunne se hvem der pt var der. Nogle der ved nogen om hende der har arbejdet der for ca 1/2 - 1 år siden, som altid slugte hver en dråbe ? Om hun stadig er til at få fat i , -bare et andet sted ?
-
Japanske piger
Nej heller ikke mig Men som sagt i hvert fald temmeligt usandsynligt hvis det var japanske piger da deres levestandart er meget ligt vores.. Så underligt de ligefrem skulle rejse hertil for at arbejde Men dit link vedr. thai massage - de priser skulle vi have i Danmark -eller bare billigere end nu.. Seriøst så syntes jeg de ligger i den dyre ende. Forstår ikke folks begejstring... Medmindre man da tænder på at blive plukket
-
Japanske piger
Sikkert Tvivler på én eneste af dem har været fra Japan Men bare været noget kvali over den service jeg har fået der.. Jeg hører til dem der ikke er så glad for thaimassage.. Bryder mig ikke om at vide hvad man kan få og hvad det koster.. Priserne syntes jeg også generelt er alt for høje der, hvis man bare skal have lidt udenfor den almindelige massage. Derimod virkeligt fået valuta for pengene nævnte sted, hvor de så kalder sig japanske piger Lad os håbe det spreder sig til flere steder der bygger på samme koncept Der er jeg ved ikke hvor mange thaiklinikker, men syntes det koncept er hundedyrt og meget plat indblandet.. Med plat mener jeg at man ikke kan få en pris i telefonen, men bevist bliver lokket når man er mest svag for at sige nej Det Japanske koncept derimod er der oplyst en fast pris.. Og faktisk utroligt billigt når man ser hvad der er i den pris for henholdsvis en halv eller en hel time.
-
Japanske piger
Arggg kom det her nu ikke under efterlystninger Sorry håber en admin vil flytte det...
-
Japanske piger
Nogle der har været i gormsgade for nyligt -og ved hvem der er nu ? Ved at de skriver det på deres annonce men navne og billeder plejer jo desværre ikke at passe... Der var også et andet sted hvor der var japanske piger med den der super service.. Nogen der ved hvor det var ?
-
emilie citygirls?
Når sorry mig der var for hurtig.., Stod trods alt citygirls.. -ellers virkede det bare lidt svært
-
emilie citygirls?
He he du må nok uddybe lidt Helst med et link.
-
En ven blev snydt.
Jeg har aldrig oplevet chaufføren kom med.. -og tror jeg ville føle det temeligt grænseoverskridende. Det er normal kutyme, at pigen får sin betaling i starten -men selvfølgelig når hun er kommet indenfor... Det er efter min mening hendes sikkerhed.. Så det med at komme halsende med bodyguard er tåbeligt og kan jeg ikke ses kan retfærdiggøres.. Har selv været indenfor branchen, og vil en escort pige have mere sikkerhed, så laves en aftale med chaufføren om at pigen lige ringer op kort , efter hun har været der 5 min.. -og altså efter hun har fået sin betaling og siger alt er ok... Hvis hun så ikke har givet lyd fra sig inden 10 min , - ringer chaufføren op.. I så godt som alle tilfælde så bare pigen der har glemt at ringe op.. Men hvis der var problemer, og pigen ikke svarede på flere opkald, ja så kan chaufføren selvfølgelig med god grund gå hen til døren og ringe på.. Og eventuelt sparke den ind hvis der ikke bliver åbnet efter lang tid. Men aldrig oplevet i det område jeg opperede. Jeg syntes heller ikke man behøver at forhøre sig først.. Lever bureauet ikke op til det man forventer, så kan man afslå ved døren.. Med god samvittighed.. Og bureauet der er problemet.
-
Smilla PG, god oplevelse.
ZEUS skrev et svar til Arabersgr's tråd i Anmeldelser af piger og klinikker på Sjælland og KøbenhavnSvar udbedes venligst ? Havde været sjovt hvis det var hende.. Set hende før på det der debutsex osv hvor der findes mange link med hende.. Hun har altid virket til at være en naturlig liderlig pige, hvad der helt sikkert er en kvalikation.. Dog skudt hende til højere end 160.. Men kun super hvis hun er en nips for lige min smag.. Men er det hende ?
-
Hold jer langt væk fra ungarske Roxana på Tagensvej
Enig... Der skal være en sanktion mod de der bliver ved at platte.. der nytter det ikke at blive ved med naivt at vende den anden kind til. Jeg kan slet ikke acceptere når der bliver truet med vold... Der går grænsen for alt sympati og mulige undskyldninger..
-
En ven blev snydt.
Nej går ud fra hun som god service lavede en aftale med betaling af de 500 bagefter, - hvorefter han så ikke betalte.. Dårlig stil.. Men beviser bare det kan ske fra begge sider. Til oprindelig trådstarter sige jeg har ondt af ham.. Og kan blive forbandet sur på dem der platter på den måde. Desværre findes der en del af dem.. Men håber folk holder sig langt fra dem.
-
Hold jer langt væk fra ungarske Roxana på Tagensvej
Syntes du skal gøre alvor at anmelde truslen om vold.. Om ikke andet , hvis man kunne få lokket politiet derud, så sikkert mange ting der havde behov for et nærmere eftersyn. Derudover så kan de se at sådan ter man sig ikke i Danmark.. Her slipper man ikke afsted med svindel, og penge under bordet til politiet..
-
½ time blid slavepige med Mette på Frederiksberg
Hvad er hendes ca alder ? Og højde og vægt ?
-
Tager jeg mon skade af det her ?
Rigtigt godt indlæg Slaven_Randers !! Nu sige jeg ikke har den indsigt -da grundet det sted jeg bor -ikke har haft mulighed for en "fast" pige jeg har besøgt gennem langvarig periode.. Derudover så måske også nydt og gået efter en ny hver gang.. Været noget af min lyst.. -at prøve en ny hele tiden. Enig med nogle af dine antagelser , men syntes også det skal med -hvad du jo også kommer ind på -at en GP jo har en kort karriere.-selvom alle aldre har hver sin charme -og nogle blomstre mere når de får nogle år på bagen - så når de hurtigt en alder hvor det KUN går tilbage.. -det er uundgåeligt!! Efterspørgsel og indtjening dykker. Og det er der måske ikke så mange nye i branchen der tænker på.. At man vænner sig til noget, og så oplever den der smerte med at blive ældre.. Noget vi alle oplever men hvor GP´erne virkelig får det at føle !.. -en ting som jeg tror er en myte -er at os mange kunder tror GP´erne tjener så mange penge.. Der er altså en stor konkurrence om kunderne og for langt de fleste GP´ere er der dage hvor de virkeligt ikke tjener meget.. Slet ikke hvis de så skal betale husleje til stedet hvor de er.. Derudover en faktor som en almindelig kunde ikke kender - er at en GP ofte må bruge en hel masse tid på alt muligt -som aldrig fører til en aftale.. Ved af erfaring fra branchen (har været tæt i det fag) -at der er virkeligt mange der bare ringer op for at få en spiller... -eller andre der vil have en lang gratis snak.. For ikke at snakke om dem der laver en aftale uden at dukke op.. Det er faktisk virkeligt stressende at være GP !! Tror ikke generelt alle Gp´erne er grådige, men der er altså en hvis risiko for der er brådne kar.. -dvs nogle der ikke er ærlige med hensyn til hvor mange kunder de har.. Og de lever en usikker økonomisk tilværelse.. Kan være lange perioder hvor de næsten intet tjener, så godt forstå hvis nogle går mere op i pengene jo ældre de bliver, da det hastigt går nedad bakke med deres indtjening.. De "kloge" GP´ere har dog forstået at samle på stamkunder.. Og vil ikke føle en så drastigt nedgang som nogle.. Og vil gennem god service kunne være meget længe i branchen.
-
Tager jeg mon skade af det her ?
Det skrev HenrikDK: Hvis de gad læse ed herinde, ville piben måske få en anden lyd - men noget siger mig, at disse emsige individder ikke er interesseret i at få aflivet deres egne fordomme, når de nu selv har bygget en karriere/medieidentitet op om disse...
-
Tager jeg mon skade af det her ?
Hvis nu der havde været respekt om jeres erhverv, -så kunne i åbent fortælle om jeres job.. At i har et firma hvor i er chef.. Og jeres arbejde er både som fotomodel og psykolog.. Jeres timepris starter fra 1000,- kr og op efter.. (det dobbelte hvis i "glemmer" at indberette alt til skat... Det burde da affinde respekt !!.. Men som det er nu, så må i på grund af de fordomme leve en dobbelt tilværelse hvor den del der hedder prostitution er 100 % skjult for familie og venner... -og det må være hårdt. Men målt op mod en nettoansat så vel ikke så ringe endda :wink:
-
Tager jeg mon skade af det her ?
Som mand vil man selvfølgeligt aldrig rigtigt kunne sætte sig ind i hvordan i oplever det.. Der er trods ønske om ligestilling forskel på kønnene.. Den med at piger/kvinder har sværere ved at adskille sex og rigtig kærlighed er jeg dog overbevist om bunder i århundredes indoktrinering.. Det er svært at slippe den helt.. -specielt når der nogle steder i samfundet er nogle der stadig står med en løftet pegefinger overfor det glædespigerne gør.. "De" udgiver sig for de er glædespigernes beskytter og kun vil dem det godt... Men ser man de reelt vil gøre, så afslører de tydeligt deres reel hensigter.. Og det er nogle moralske ting -eller helt skåret ud til benet - en reel frygt for at deres ægtemænd vil besøge glædespiger.. Derfor ønsker de forbud.. De vil jo ikke turde at bandlyse glædespigerne ! - så i stedet finder de på alle mulige ting som skal fremme deres ønske om forbud... Og afslører deres skingre og hykleriske reele hensigter.. Feks så vil de ikke gøre det forbudt for pigerne -men gøre det ulovligt for køberne.. - er det en hjælp for glædespigerne ?.. -ja find selv svaret i Sverige.... Af andre eksempler på deres hykleriske argumentationer er at de gerne vil have det til at fremstå som om at glædespigerne er tvunget ud i det.. -at der sidder en fæl bagmand og tvinger dem til det.. Ovennævnte argumnenter de bruger kan man jo kun grine af.. Værre er det så med deres andet "skyts".. Og ting i glædespiger må leve med -og helt sikkert bliver påvirket af.. Et af argumenterne er at påstå i tager skade af det.. Den der påstand kan man ikke andet end at blive påvirket af.. Jo flere gange det bliver påstået jo mere står det som en sandhed.. At man så ikke har samme bekymring for alle andre arbejdere i samfundet -som bestemt osse kan føle sine grænser overskredet -kan man jo kun gisne om En ansat i Netto -der sidder ved kassen til en timeløn på 100 kr (som der skal betales skat af) må om nogen da osse sælge sig selv hver dag.. Og oplever også ubehagelige kunder, men er den ansatte ikke flink ,- så er der en fyreseddel.. Hvorfor er det så at lige en glædespige tager så meget skade, - når eksemplet med den Netto ansatte heldbred der er der ingen der bekymrer sig om de får psykiske mén ?.. tjaee syntes jeg gav svaret i starten Det handler ikke om bekymring om glædespigerne ve og vel.. -men blot nogle argumenter så de kan få det forbudt, - så de stadig beholder den magt de har feks over ægtemanden med at henholdsvis belønne ham med sex -eller nægte ham sex. For hvis samfundet endeligt havde udviklet sig - og man kunne adskille sex fra kærlighed.. -og kvinderne reelt fik et frit valg.. -og hvor de blev respekteret ligeså meget som hvilken som helt anden branche i samfundet.. - så ville kvinder ikke mere på samme måde kunne bruge sex som afpresningsmiddel mere.. Men som det er i dag bliver glædespigerne påduttet en masse fordomme.. -og mere eller mindre brændt på bålet.. -trods ingen direkte gør det,(det tør de trods alt ikke) så fornemmer man tydeligt nogle gerne vil have dem brændt der bliver i stedet fundet andre argumenter for at forbyde denne form for virksomhed.. Men er hule og fordrejede argumenter.. Og bestemt ikke noget der gavner glædespigerne.. -tværtimod , selvom de påstår de netop gør det for at bekytte glædespigerne... -jeg vil gå så vidt til at sige, at af de glædespiger der har taget skade af det - vil jeg påstå at i hvert fald halvdelen alene har gjort det på grund af de fordomme og de fordømmelser der tillægges deres erhverv. Måske meget lavt sat.. Måske nærmere så godt som alle der har taget skade af det , har netop gjort det på grund af de fordomme og den fordømmelse de møder.. -fra netop dem der jo siges at vil hjælpe dem Så kort sagt, det kræver virkeligt at en glædespige har en stærk psyke og er et afklaret og udviklet menneske -nu vi stadig lever i middelalderen rent oplysningsmæssigt vedrørende prostitution. -og det er altså osse det jeg har oplevet blandt de vel 4-5oo glædes piger jeg har mødt gennem tiden.. Jo vist kan man finde sørgelige skæbner.. -men kan man osse finde indenfor alle andre steder i samfundet. Og min erfaring er altså at 90 % af pigerne virkeligt er nogle stærke mennesker !!.. -meget stærkere end dem man møder andre steder i samfundet. Overskuds mennesker plejer jeg at kalde dem.. Stærke selvstændige personligheder.. -beviste og afklarede mennesker der har mod og styrke til at følge det de selv tror på -og ikke bare hvad masserne hykler om hvad der er rigtig. Mennesker som gør en forskel.. Tro mig !!.. -de sikrer at verden er et fredeligere sted at være. Uden deres arbejde havde der været meget mere vold og voldtægter i samfundet. Så undrer mig sku over der skal læses de fordømmelser ud over dem fra dele af befolkningen. Bare en kommentar til de ting i også må leve med af pres.
-
Ewa - japaner 20 år - DaisyClub - lille lækker studine
ZEUS skrev et svar til frenchlover1's tråd i Anmeldelser af piger og klinikker på Sjælland og KøbenhavnTvivler jeg på.. -og syntes næsten det er at gå i for små sko syntes deres priser er rigtigt gode -specielt når man ser hvad man får for den der halve eller hele time.. Det er fuld valuta for pengene!.. Tvivler på der er ret mange andre steder hvor man får så god service.. Bare min mening -nogle steder ville jeg aldrig prutte om prisen.. -og det er et af stederne. Men du kan altid ringe dem op og høre med dem.... Jeg havde engang bestilt 1 time men var utroligt uheldig og havde tabt en tusind krone seddel åbenbart lige før jeg ankom... Bestyreren var der yderst flink og så hvad jeg havde og fik så en aftale til en mellem ting mellem en halv og en hel time... Dvs til en pris hvor jeg bestemt ikke blev snydt Så hun er da til at snakke med -men som sagt ville jeg være flov over at prutte pris ned sådan et sted hvor man får super service. Syntes jeg næsten ikke man kan være bekendt :)