ZEUS 1581 Skrevet 24. December, 2014 http://side6.dk/resultatside/?q=2872 Var et hurtigt smut i Kbh. og besøgte stedet endnu engang.. Og levede som de andre gang endnu en gang op til alle forventninger... Super service og utroligt billigt når man ser hvad man får.. Her er der service ud over alle grænser samtlige minutter man har betalt for. Hvis man endelig skulle sige noget negativ om stedet. så har det været at billederne ofte har været fake i annoncerne.. Kan dog sige med sikkerhed at pigen man ser i annoncen 1-4 er hende man møder i RL. Vil ikke gå nærmere ind i detaljerne , men havde en lidt sjov oplevelse -dvs måske ikke for hende Men da vi i starten lå i en 69´er så fik jeg udløsning og det opdagede hun først som det var sket. Måske lidt svært at se på billederne , men ellers fortælle at hun har nogle naturlige små B bryster vil jeg skyde dem til.. Jege r selv til sådanne bryster så blot oplyse det til dem der går efter en naturlig naboens pige... -og ellers meget sød pige som de plejer at være, og lige hende her mestre virkeligt fransk/svensk... Efter den hurtige udløsning og massage så var det atter tid til sex.. Efter flere forskellige stillinger endte det til sidst med hun gik over til en form for svensk/fransk som hun virkeligt mestrede.. Har som regel svært ved at komme når jeg først har kommet en gang.. Men hendes meget hurtige og lidt hårde svensk. samtidigt med hendes tunge smaskede løs omkring pik hovedet, - og hvor hun ofte holdt øjen kontakt længe, var lige det der skulle til - så jeg fik afgang igen Endnu en rigtig god oplevelse derfra... Havde faktisk noget andet i kikkerten men valgte det sikre.. Og er altså kvali sted det der. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 24. December, 2014 jeg kan bekræfte at 1-4 er hende der er på stedet men de andre billeder, fra 5-8 er meget langt ved siden af den anden pige som er der inkl alderen hvorfor altid mig - hvorfor gik jeg ikke bare - nu skal jeg ryste endnu en dårlig oplevelse af mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1581 Skrevet 24. December, 2014 (edited) jeg kan bekræfte at 1-4 er hende der er på stedet men de andre billeder, fra 5-8 er meget langt ved siden af den anden pige som er der inkl alderen hvorfor altid mig - hvorfor gik jeg ikke bare - nu skal jeg ryste endnu en dårlig oplevelse af mig Arg sådan noget er ærgeligt Jeg syntes det er utroligt vigtigt man kan stole på det man ser i en annonce.. Selvom man burde gå der, så ved jeg hvor svært det er... Det er på en måde lidt uhøfligt, og sikkert ikke specielt sjovt for en pige der bliver afvist på den måde... På den anden side så jo intet med dem personligt at gøre, men at man føler sig røvrendt af en falsk annonce. Af de 4 gange jeg har besøgt stedet så også haft en oplevelse som ikke var så god.. Det var også en ældre en og hun virkede mere som en der bare skulle have forretningen overstået.. så da jeg var kommet hurtigt første gang , gad jeg faktisk ikke spilde min tid der mere hos hende, så forlod stedet uden nogen form for venlig hilsen osv. Redigeret 24. December, 2014 af ZEUS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Diver1974 Skrevet 25. December, 2014 (edited) Tak for anmeldelen. @ Zeus: Hvad kalder pigen på de ægte billeder sig ? momoko eller suko? Vil lige være sikker, så jeg ikke booker den forkerte. Redigeret 25. December, 2014 af Diver1974 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 25. December, 2014 (edited) du kan bare booke hende den unge ( billede 1 - 4 ) Redigeret 25. December, 2014 af HappyHippo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg