Hop til indhold
T.Hansen47

Olaf Ryesgade 6, modbydelig telefonpige.

Recommended Posts

ODENSENYHED DANSKE CLARA
21-årig uimodståelig eksotisk babydoll, letantændelig gyldenbrun silkeblød gudindekrop.

  •   Tlf. 6617 8054 www.varmpige.dk

    (Fyn)

Jeg fandt her til morgen denne annonce, får set lidt på pigen og beslutter mig for at besøge hende.

 

Kl 10.00 ringer jeg til nummeret og finder ud af det er i det kendte sted i Olaf Ryesgade 6

 

Jeg har aldrig været der før. Jeg har kun hørt gode ting om stedet.

 

Jeg ringer så på nummeret jeg finder på pigens hjemmeside og spørger til priser på 30 min dansk / superfransk.

 

Hun råber ad mig at det her er en ung pige på 21 og der er ikke superfransk. Så smækker hun røret på.

 

Ok, jeg kan sagtens nøjes med fransk, så jeg ringer igen. Men denne gang får jeg at vide at hvis jeg er en fyr der ved hvad superfransk er, så har jeg nok fået det før, og jeg skal bare holde mig væk.

 

Jeg skriver nu en sms, ber om godt vejr, spørger om vi ikke lige kan starte forfra som venner.

 

Her er svaret :

 

Find en anden. Masser af annoncer i ekstra bladet. Også med sygdoms-fransk. Lad vær med at sms. Du får ikke flere svar.

 

Jeg fatter minus, jeg er aldrig blevet vist døren før. Jeg er faktisk ret rystet over pigens vrede reaktion og vil gerne høre om det er normalt på det sted?

 

Men, jeg må jo så for fremtiden holde mig selv og min sygdoms-fransk væk fra Olaf Ryesgade 6 og de piger der kommer der.

 

Redigeret af T.Hansen47
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da vildt... Sygdoms fransk? Chance for at få noget ved oral er meget meget lille. Trist oplevelse du havde der..

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun må have haft en dårlig dag (selvom det ikke er en undskyldning) - ellers burde hun finde sig et nyt job.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun må have haft en dårlig dag (selvom det ikke er en undskyldning) - ellers burde hun finde sig et nyt job.

Så er det kun at blive væk fra den arrogante bitch, det er sgu en flot attitude at fremvise.

Venligst landsbytossen - uden smartphone

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sunny the best

Hej Hansen. Tror bare du har været uheldig og tilfældigvis været den 4 i rækken der ringer og spørger efter super fransk, men derfor skal man selvfølgelig kunne betjene kunderne med gensidig høflighed.

Nu ser jeg det så lidt fra pigens side, for jeg har selv prøvet at flippe fuldstændig ud, når den 4 i rækken ringer og spørger efter den ydelse. Uden pis så kan det faktisk ødelægge hele ens dag. Man bruger utroligt meget krudt på at besvare en masse spørgsmål, i har ret til at ringe og spørge inden i kommer og ligger en masse penge. Det har jeg fuld forståelse for. Meeeeeen når man så har brugt eks. 3x 10 min. på det og slut spørgsmålet så er giver du fransk uden gummi så siger det bare fuuuuuuuuuuuuuuuut inde i min knold, især når det står på ens hjemmeside at det gør jeg ikke. Man sidder jo og tænker what in the fuck er det de ikke forstår og føler sig magtesløs.

Men med tiden har jeg lært bare at undlade at tage min tlf når jeg kommer i det humør, det er nok bedst for alle parter i sidste ende. For den verbale røvfuld du der rendte ind i gavner jo ikke nogen.

God søndag. Sunny :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Av av, min arm, -syntes du burde ringe til stedet en anden dag og få fat i en anden telefonpige og forklare din hændelse for hende, på en pæn og sober måde.

 

-Du kan jo ikke vide du er nr 4 i rækken der ringer og spørger om det, og annoncen fortæller jo ikke yderligere end at det er en letantændelig pige du kan møde, ergo hvis man ikke har mulighed for at tjekke hendes hjemmeside, jamen så blir man jo nødt til at ringe og forhøre sig om ydelser uanset hvordan man vender og drejer den.

 

Uanset hvad så er vi alle mennesker med forskellige ønsker og behov, og det skal man acceptere, især som telefonpige skal man have en vis tålmodighed.

Redigeret af Molly
  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Meeeeeen når man så har brugt eks. 3x 10 min. på det

 

Er der virkelig nogen der ringer og snakker i 10 minutter? Jeg tror mit længste forespørgende opkald nogensinde har varet omtrent 40 sekunder. Typisk er det i så fald en eller to faktuelle ting der afgør om jeg besøger eller ej, og beslutningen hvilken vej det går afhængigt af de svar jeg får, er jo allerede taget når jeg taster nummeret ind på telefonen. Skal jo heller ikke tale 10 minutter med frisøren når jeg ringer og bestiller tid. Besøger de der snakkesagelige fyre dig nogensinde, eller er det bare snak og ingen handling?

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

En telefon pige der svarede mine kunder sådan en gang. Hun fik 2 min til af pakke sit strikketøj sammen.. om det så var nummer 10 - 20 eller tusinde gang spørgsmålet kom.

I min optik er der ingen ting der kan undskylde sådan en opførsel. Der kan træffes så mange andre valg omkring en kunde der skal afvises. End at gøre det ved at svine vedkommende til.

  • Synes godt om 12

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigen startede op Kl 10.00 til formiddags. Jeg ringede kl.10.07.

 

Så det med allerede at have fået spørgsmålet 4 gange holder bare ikke. Sorry piger. Den havde jeg måske købt hvis det var et par timer senere på dagen jeg havde ringet.

 

Og det værste er at jeg nu har siddet hele dagen og tænkt over om det virkelig er pigernes holdning til os der kan li super ind imellem....er vi nogle sygdomsbefængte svin i deres øjne?

 

 

Og hvis det nu er så ulækkert, hvorfor må vi så gerne slikke dem, uden det nogensinde bliver kaldt smittefarligt?

 

 

 

 

Redigeret af T.Hansen47
  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hey, trist oplevelse... Jeg arbejder der og så vidt vides er der ikke telefon pige på ved de jeg kender der... Der er simpelthen ingen grund til det, da der for det første ikke er plads og for det andet kan gæster kun været et sted og vente og det er der hvor de kommer ind . Telefon pigen vil ikke kunne give kaffe, da the køkkenet ligger i forbindelse med hyggerummet og der kan hun jo ikke gå ind når pigen har gæst...

Odense er en MEGET træls by, hvad angår spørgsmål om superfransk!!! Jeg yder ikke den ydelse, og siger det på mit bånd, skriver det på hjemmeside osv... Og alligevel spørger 6 ud af 10 efter det klamo shirt!!!! Man bliver tit rigtigt træt at, at blive ved med at gentage sig selv og jeg må sige jeg tror det er de samme der ringer hver gang og spørger...

Ingen undskyldning for den noget hårde tone og manglende overskud til at svare og behandle sine evt gæster pænt. Jeg er der fordi jeg har været i Odense i mange år og har mange faste gæster, så jeg tager oftes ikke telefonen da jeg er booket, men kan godt se at en ny pige må have nogle udfordringer... Egentlig uroligt med alt det vi piger ligger i, at annoncere, hjemmesider, indtale bånd osv, at der ikke kan læses til både de der er flinke til at skrive de yder den ydelse og også det modsatte... Men ja ind i mellem må der ringes og så må vi jo bare tage den igen igen og igen...

Håber du får en anden god oplevelse der en dag, for der er rigtig mange gode piger der... Mange knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Line. Hvad er det lige der er træls ved spørgsmålet :giver du superfransk.

Det er vel ikke værre end at blive spurgt om alle mulige ydelser man ikke tilbyder. Det er bare at sige nej det tilbyder jeg ikke. Så er den ikke længere... hvad blev der lige af respekten for at der er forskellige præferencer rundt omkring. At gøre sig til dommer over andres valg i livet er vist ikke det vi piger behøver slå hinanden oven i hovedet med. Moralens vogter våger over os så ganske udemærket der ude i den store verden.

Igen. Man siger bare nej tak.

Redigeret af Sisse
  • Synes godt om 9

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er problemet? Pigen lover at være letantændelig - og det må man jo sige, hun er!

Sorry, ku' ba' ik' la' vær'!

  • Synes godt om 9

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis Line, der kender stedet, siger der slet ikke er plads til en telefonpige, så er det jo faktisk muligt jeg har snakket med Clara selv......det gør det ikke bedre.

 

Men selvfølgelig skal stedet ikke bebrejdes en enkelt piges elendige sans for kundepleje.......hun er vidst på gæstevisit.

 

Som sagt har jeg aldrig været på besøg der, og det ville jo være dumt at bebrejde stedet for en uartig telefonpige der måske slet ikke findes :)

 

Men jeg vil da stadig gerne vide om hendes holdning til superfransk er generelt for de piger der kommer der, kalder i andre det også Sygdoms-fransk indbyrdes?

 

 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sunny the best

Okay indrømmer at 10 min tale pr gæst er lidt overdrevet det var bare et eks. Og nej jeg mener ikke mænd er nogle svin fordi de gerne vil have super fransk. Så fik vi det på plads. Hvis man skriver på sin hjemmeside at man ikke giver super fransk eller eks ikke duer som domina så er det i sidste ende træls at man ikke enten læser ens hjemmeside eller lytter til hvad der bliver sagt på båndet.

Hvis man nu ringer til en tømrer og spørger om han kan lave ens tag, bygge en udestue what ever ! Så svarer han da sikkert også gerne på hvad han skal have for det og hvor lang tid det tager osv.... Men hvis man så begynder at spørge om han kan fikse ens vandhane, lave bilen, gøre det billigere osv..... Så tror jeg da også at han kan blive lidt træls til mode for han er jo tømrer ikke alt mulig mand. Men man skal tale pænt det kan vi godt blive enige om.

Jeg undlader at gå i debat om hvorvidt det er okay med super fransk eller ej, den er så tit blevet vendt og drejet. Pigerne og i gæster vælger selv hvad i ønsker at tilbyde eller modtage. I dont care. Jeg svarer ud fra hvad Hansen skriver i sit indlæg.

Nogle piger syntes at det er ulækkert med super fransk og nogle piger syntes det er ulækkert at kysse. Så længe jeg selv tilbyder det sidst nævnte skal jeg ikke sidde og dømme hvad andre gør og ikke gør.

Men uanset hvad så bliver man altså træt af at svare på hvad man ikke tilbyder især når det enten bliver skrevet på hjemmesiden eller bliver sagt på båndet.

Der er så dem der hverken læser hjemmesiden eller dem der ikke ringer og hører båndet. Det er nok dem man bliver lidt træt i hovedet af. Men IGEN. Man skal tale pænt, undlade at tage sin tlf hvis ens tålmodigheds kvote er brugt op for den dag, eller evt henvise til at de kan ringe til tlf svaren og høre hvad man tilbyder. Der er ingen grund til at give en sviner.

Line nævner Odense. Jeg har også arbejdet i Odense. Og jo jeg giver hende ret i at der er mange der ringer. Eller mange lurerer som jeg kalder dem. Det er okay at komme at se på varen og gå igen hvis man ikke lige er deres type, men når man kommer for anden eller tredie gang og laver nøjagtig det samme stunt hver gang og giver udtryk for at pigen er så snot dum at de ikke kan huske en fra sidst de var der. Ja så ryger sikringen altså. Det samme gælder at besvare spørgsmål. Når det er de samme der bliver ved med at ringe med det samme spørgsmål.

Spørg mig ikke hvad de mænd der gør det får ud af det andet end en pisse sur massagepige, for jeg ved det ganske enkelt ikke, men de findes altså. Og tro mig. Jeg/ vi bliver faktisk rigtig kede af at det så måske kommer til at gå ud over en uskyldig, der ikke har i tankerne at pisse en af, men blot har et spørgsmål. Men der må man så som massagepige sige pænt undskyld gi en krammer og prøve at forklare hvorfor man flipper. Og så håbe på at gæsten godtager det man siger eller gør for at gøre det godt igen.

Hansen prøvede at give denne her pige en chance for at gøre det godt igen, eller selv gøre det godt igen, det blev ikke godt modtaget desværre.

Hansen op på hesten igen. Tror bare du har været rigtig uheldig i dag.

Vi massagepiger er jo trods alt bare mennesker der tilbyder forskellige ting opfører os forskelligt osv ....

Knus Sunny

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv, sikke en ærgerlig oplevelse du har haft :-(

Jeg arbejder også i Olaf Ryes Gade, og har faktisk telefondame, når jeg er der. Min telefondame taler naturligvis pænt til alle :-) Hver pige sætter selv menu og priser på stedet, og har ikke noget med hinanden at gøre som sådan, så lad ikke en enkelt uheldig oplevelse skræmme dig væk fra stedet en anden gang ;-)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det plejer da at være gode oplevelser fra gennemsnit og opad.

 Mon ikke det har været en uheldig dag.

 

De to gange som jeg har talt med en telefon pige der, var der da ingen problemer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ret sikker på at de gode kunder bliver skræmt væk når man udviser en sådan opførsel.

Til gengæld hældes der blot benzin på bålet i forhold til "stalkere," der synes det er spændende at ringe til en massagepige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Øv, sikke en ærgerlig oplevelse du har haft :sad:

Jeg arbejder også i Olaf Ryes Gade, og har faktisk telefondame, når jeg er der. Min telefondame taler naturligvis pænt til alle :smile: Hver pige sætter selv menu og priser på stedet, og har ikke noget med hinanden at gøre som sådan, så lad ikke en enkelt uheldig oplevelse skræmme dig væk fra stedet en anden gang :wink:

 

Måske du kunne tage kontakt og finde ud af det?

 

Der er jo ikke noget mindre fedt, end en der ikke lige forstår service frem for alt, -sådan en omtale påvirker jo de resterende piger i fællesskabet, og ville være ærgeligt hvis nogen valgte ikke at besøge i smukke piger pga en telefonpige der har en fobi for ''sygdomsfransk''.

 

Siger ikke hun skal skældes ud, på ingen måde, bare lige have en rettelse om at det ikke er den rette måde at håntere telefonopringninger på, og ikke fair over for jer andre piger i fællesskabet... 

 

Kram til dig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg har altså læst noget lignende om samme pige tidligere herinde, så det må være en dårlig vane med den opførsel. Tak for advarsel!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Clara beskriver sig som 21-år, debuterende og dansk. Der stå intet om superfransk som ikke er en normal ydelse på menukortet hos danske glædespiger og slet ikke debuterende

 

Du har sikkert talt med Clara selv, der efter min opfattelse med rette har følt sine forventninger og grænser overskredet.

 

Hvis du vil have en god oplevelse hos den slags piger (debuterende, danske) skal du spørge hvad de tilbyder, og vælge blandt det du får oplyst og iøvrigt være galant og flink.

 

 

 

 

 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Clara beskriver sig som 21-år, debuterende og dansk. Der stå intet om superfransk som ikke er en normal ydelse på menukortet hos danske glædespiger og slet ikke debuterende

 

Du har sikkert talt med Clara selv, der efter min opfattelse med rette har følt sine forventninger og grænser overskredet.

 

Hvis du vil have en god oplevelse hos den slags piger (debuterende, danske) skal du spørge hvad de tilbyder, og vælge blandt det du får oplyst og iøvrigt være galant og flink.

 

Nu er der jo mange såkaldt "debuterende" piger, der tilbyder superfransk evt. uden merpris - jeg besøger f.eks ofte en sød ung pige, som endda tilbyder m/slug til kun kr. 1000,-, men ikke kys og anal - og det er jo bare at skrive i annoncen :P Ligeledes tilbyder hun heller ikke sex/samleje uden kondom - ligemeget hvormange penge du kommer stikkende med  :D

 

Hvis du mener at trådstarter ikke er galant og flink ved på forhånd at forsøge at få afklaret om det er fransk med eller uden - ja, så ved jeg ikke hvad du vil kalde Clara/telepigen? Bemærk også at om det var fransk med eller uden, ikke var afgørende for om han ville besøge pigen eller ej og han derfor forsøgte at få en ny fornuftig dialog med pigen for at aftale et besøg - dog uden held, men med hendes måde at håndtere kunder på, tror jeg nok han var bedre tjent uden - bare ærgerligt, hvis hun dermed ødelægger indtjeningen for de seriøse piger samme sted.

Redigeret af Jernsvinet
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nylonlover. En ting er helt sikkert, der er IKKE forbudt at spørge!

 

Hvad angår høflighed og god omgangstone tjah, så tror jeg ikke det er muligt at være bedre til den slags end jeg er!

 

Der er piger der kalder sig nybegyndere, debutanter eller amatører flere år inde i deres karriere, den slags tager de lige så let som deres alder og vægt, så det må vi andre også gøre :P

 

Det er her på Eroguide lykkedes mig at skrive ca. 190 indlæg uden nogensinde at sige noget negativt om en pige. Denne gang følte jeg mig altså så trådt på at jeg måtte dele det med andre, så du bedes virkelig holde dit mispladserede forsvar for dig selv, medmindre du kender pigen personligt og kan formidle hendes undskyldning!

 

 

Redigeret af T.Hansen47
  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sådan en episode bør der klart følges op på, da det i høj grad handler om stedets renomere.  Jeg kan så fornemme lidt ud fra nogle af pigernes indlæg at konceptet og forretningsgange i høj grad afhænger af hvilken pige/piger der er på vagt. Ved første øjekast lyder det jo alt sammen godt, men ved nøjere eftertanke klinger det egentligt ikke særligt godt, at man ikke kan forvente en ensartet service m.v.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Line. Hvad er det lige der er træls ved spørgsmålet :giver du superfransk.

Det er vel ikke værre end at blive spurgt om alle mulige ydelser man ikke tilbyder. Det er bare at sige nej det tilbyder jeg ikke. Så er den ikke længere... hvad blev der lige af respekten for at der er forskellige præferencer rundt omkring. At gøre sig til dommer over andres valg i livet er vist ikke det vi piger behøver slå hinanden oven i hovedet med. Moralens vogter våger over os så ganske udemærket der ude i den store verden.

Igen. Man siger bare nej tak.

Kære sisse. Jeg tror du skal læse mit indlæg igen!!! At JEG synes det er klamt, samt irriterende at få det spørgsmål ( og ja andre spørgsmål som ,er du blondine...), så mange gange på en vagt ( og igen mest og som regel kun i Odense) har jo overhovedet INTET at gøre med at jeg ikke har forståelse for at andre tilbyder den ydelse eller ønsker den vel??? Jeg nævner dette da jeg, som skrevet, siger både på båndet, på min hjemmeside osv at jeg ikke har den ydelse og at jeg er brunette feks, så lad nu vær med at føle dig personlig ramt, for det handler KUN om mine holdninger og erfaringer med stedet..

Mener ikke jeg er så fordomsfuld over for hverken dig eller nogen andre og da slet ikke hvad ang lyster og vores forskellige behov, så den her vil jeg lade blive på din boldgade. Mange knus til dig. Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

 

Clara beskriver sig som 21-år, debuterende og dansk. Der stå intet om superfransk som ikke er en normal ydelse på menukortet hos danske glædespiger og slet ikke debuterende

 

Du har sikkert talt med Clara selv, der efter min opfattelse med rette har følt sine forventninger og grænser overskredet.

 

Hvis du vil have en god oplevelse hos den slags piger (debuterende, danske) skal du spørge hvad de tilbyder, og vælge blandt det du får oplyst og iøvrigt være galant og flink.

 

Jeg er enig med de andre. Du er godt nok langt ude Nylonlover.

For det første så er det ikke korrekt at superfransk ikke er en normal ydelse hos danske glædespiger. Det ser man også hos danske glædespiger, korrekt man ser det i højere grad hos udenlandske piger.

Debuterende, det kalder danske glædespiger sig stadig når de har været i branchen i et par år og nogen bruger det ligefrem bare når de skifter bordel, for så er de jo debuterende på et nyt bordel ifølge deres logik.

Hvis Clara mener at hendes grænser er vildt overskredet og du mener det er med rette, fordi en kunde ringer og spørger om superfransk er noget hun tilbyder, så er du godt nok langt ude.

Det er da fair at spørge om det, hvis det er det man har lyst til. Det havde da været værre for hende hvis man var mødt frem for at spørge om det.

Hvis du i rette alvor mener at en så hysterisk opførsel om den T.Hansen har fået er på sin plads, og det argumenterer du jo på mærkværdigvis for at det er, så holder alt simpelthen op. Alt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...