Hop til indhold
T.Hansen47

Olaf Ryesgade 6, modbydelig telefonpige.

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Line skrev:

eg nævner dette da jeg, som skrevet, siger både på båndet, på min hjemmeside osv at jeg ikke har den ydelse og at jeg er brunette fe

Er der ikke mange mænd der blot har nummeret til en klinik?. Når så lysten melder sig ringer de til nummeret, uden på forhånd at orientere sig via båndsvarer eller hjemmeside. Derfor stiller de en masse spørgsmål, de aner simpelthen ikke hvem de har i den anden ende af ledningen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis Line, der kender stedet, siger der slet ikke er plads til en telefonpige, så er det jo faktisk muligt jeg har snakket med Clara selv......det gør det ikke bedre.

Men selvfølgelig skal stedet ikke bebrejdes en enkelt piges elendige sans for kundepleje.......hun er vidst på gæstevisit.

Som sagt har jeg aldrig været på besøg der, og det ville jo være dumt at bebrejde stedet for en uartig telefonpige der måske slet ikke findes :)

Men jeg vil da stadig gerne vide om hendes holdning til superfransk er generelt for de piger der kommer der, kalder i andre det også Sygdoms-fransk indbyrdes?

Hey t- Hansen. Jeg kender ikke ( som beskrevet) alle pigerne herinde, men dem jeg gør sidder alene af den årsag jeg har beskrevet... Jeg har ikke og vil ikke kalde det sygdoms fransk!!! Jeg personlig mener det er ulækkert og har ikke lyst til at sutte 10-12 mænd på hver vagt, MEN hvad andre gør vil jeg ikke blande mig i. Har forståelse for det er dejligere for mænd uden, så derfor er denne ydelse vel også på programmet da det er lig med penge i kassen også... Skulle det komme til sygdomme, ja så skal vi piger jo heller ikke lade os slikke, dette er udelukket FOR MIG et spørgsmål om, at JEG ikke har lysten og nydelsen ganske enkelt!!! Jeg tror ikke der er tale om nogle generelle holdninger hverken i Odense eller hos pigerne. Vi lejer os ind, passer os selv, går igen og kommer igen 14 dage efter and that it.

Så mit råd; ring og hør båndet, læs hjemmeside/ annonce og kan man ikke dette pga man køre bil feks, ja så ring. Klart der skal være ordentlig tone og spørgsmål skal besvares pænt og ja hvor træls det end kan være, så kan vi jo ikke gøre andet end at råde til at i undersøger det i kan på forhånd ligesom ved køb af så mange andre ting... Som jeg ( igen) skrev øverst, så må man bare svare igen igen og igen jo... Jeg plejer ( de få gange jeg har tid til at svare) at skrive ja eller nej eller vær sød at høre mit bånd/ læs min hjemmeside, med håb om, at det med tiden virker... Men som skrevet, så tror jeg det er de samme gengangere der er slemme til, at ringe/ sms hver gang, for så aldrig at dukke op alligevel, uanset om de kan få det ene eller andet eller ej...

Jeg har snakket med mutter og som hun siger, så er hun jo ikke herre over hvad pigerne siger / gør og ikke siger og gør. hun kan kun sige at der forventes ordentlig tone og at vi behandler gæsterne pænt...

Håber du får en god oplevelse fremover for her er ( feks liv, Trine, Sille Malou osv) mange søde og service minded piger her. Smil. God dag til dig. Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, der er måske færre danske piger der tilbyder superfransk, men dem der gør giver det så til gengæld også.

Mange af østpigerne tilbyder det i annoncerne men nægter når man så er kommet på besøg.

 

Jeg forstår fuldstændig pigens ret til ikke at ville. Jeg nægter at forstå falsk markedsføring :)

 

For mig er superfransk en af de få tillægsydelser jeg har lyst til. Jeg er ikke til anal (coli bakterier skræmmer mig ), jeg er faktisk ligeglad med kys, jeg er ikke kommet for at finde en kæresteoplevelse.

Sex er dejligt, men der er ingen grund til at gøre det personligt når man betaler for det. Bare sjovt og venligt :)

 

Men, det er altså mig der er kunden......i teorien er det altså mig der har ret.

 

Og.....jeg har arbejdet sammen med piger.......2 af mine veninder ville bestemt heller ikke have superfransk på programmet, grunden til dette var at så kunne fyrene få lov til at " overtale " dem til det for 500 kr ekstra.

 

Jeg har også en fortid i service erhverv. Gammel bartender. Verdens hårdeste job hvis man ser på selvmords statistikken. Og det at svare på dumme spørgsmål igen og igen og igen er bare en del af jobbet. Den enorme timeløn en god pige kan skrabe ind bør jo nok være et plaster på det sår.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Line skrev:

eg nævner dette da jeg, som skrevet, siger både på båndet, på min hjemmeside osv at jeg ikke har den ydelse og at jeg er brunette fe

Er der ikke mange mænd der blot har nummeret til en klinik?. Når så lysten melder sig ringer de til nummeret, uden på forhånd at orientere sig via båndsvarer eller hjemmeside. Derfor stiller de en masse spørgsmål, de aner simpelthen ikke hvem de har i den anden ende af ledningen :)

Jo du har ret søde, men må altså sige at jeg oplever det meget og mest i Odense... Knus til dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Summa og summarum man skal respektere og tale ordentlig til hinanden !!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo du har ret søde, men må altså sige at jeg oplever det meget og mest i Odense... Knus til dig

 

Computere, smartpones, mv. er måske ikke så udbredte blandt midaldrende mænd på fyn  :wink:

Redigeret af Jernsvinet
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jernsvin, du er en drillepind :P

 

Line siger om Superfransk : Jeg personlig mener det er ulækkert og har ikke lyst til at sutte 10-12 mænd på hver vagt

 

Jamen for pokker. Det er vel ikke mere ulækkert end du selv gør det til søde. :)

De piger jeg har fået super ved går næsten altid meget omhyggeligt op i at jeg er ren. Selv hvis jeg tager bad ved dem vil de vaske mig med vådservietter og evt bruge en slags creame før de går igang. Det er faktisk ret pirrende og så er de jo helt sikre på at hygiejnen er i top :)

 

Det ulækre må mere være en psykisk ting og ikke noget i kan argumentere for ud fra hygiejne :)

 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det ulækre er måske præsæden.

Hvorfor mon vi mænd ikke synes pussyjuice er ulækkert? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Åh for filen. Det var en slags afsporing.

Undskyld.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Præsæd.......ok, fair nok......

 

Bortset fra det er det måske på tide at afspore eller stoppe tråden :)

 

Overskriften er lidt unfair overfor selve stedet, Pigen er der ikke fast og det skal ikke smitte af på de andre dejlige og venlige piger vi kan møde der :)

 

 

Redigeret af T.Hansen47
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jernsvin, du er en drillepind :P

Line siger om Superfransk : Jeg personlig mener det er ulækkert og har ikke lyst til at sutte 10-12 mænd på hver vagt

Jamen for pokker. Det er vel ikke mere ulækkert end du selv gør det til søde. :)

De piger jeg har fået super ved går næsten altid meget omhyggeligt op i at jeg er ren. Selv hvis jeg tager bad ved dem vil de vaske mig med vådservietter og evt bruge en slags creame før de går igang. Det er faktisk ret pirrende og så er de jo helt sikre på at hygiejnen er i top :)

Det ulækre må mere være en psykisk ting og ikke noget i kan argumentere for ud fra hygiejne :)

Psykisk vil jeg nu sige er en stor overdrivelse. Nok mere, at jeg ikke finder det tiltagende med så mange forskellige mænd i min mund. Og selv om i er rene og vasket så ændre det altså ikke på at nogen ikke dufter/ smager godt. Det tænder mig ganske simpelt hen ikke... Og ja synes da også der skal være noget overladt til min kæreste som jeg ikke deler med andre... Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Computere, smartpones, mv. er måske ikke så udbredte blandt midaldrende mænd på fyn :wink:

Nu vi er afsporede og kommet langt væk fra den modbydelige telefonpige på Olaf Ryesgade 6:

De fleste besøgende er Jyder, der er kørt til Odense, fordi de er bange for at blive genkendt, hvis de frekventerer de jyske huse. En dag finder de nok ud af, hvad (nabo)konens ugentlige besøg på hovedkontoret i Odense går ud på. :-) :-)

Piger, er det forøvrigt mest midaldrende mænd, som Jernet antyder? Er der forskel i klientellet mellem landsdelene? Måske en ny tråd, før nogen skælder ud!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu vi er afsporede og kommet langt væk fra den modbydelige telefonpige på Olaf Ryesgade 6:

De fleste besøgende er Jyder, der er kørt til Odense, fordi de er bange for at blive genkendt, hvis de frekventerer de jyske huse. En dag finder de nok ud af, hvad (nabo)konens ugentlige besøg på hovedkontoret i Odense går ud på. :-) :-)

Piger, er det forøvrigt mest midaldrende mænd, som Jernet antyder? Er der forskel i klientellet mellem landsdelene? Måske en ny tråd, før nogen skælder ud!

Hey GN. Jeg har nu indtryk af at de fleste bor i Odense eller på Fyn i det hele taget... Selvfølgelig er der en del rejsende der skal videre til enten Kbh el Jylland i forbindelse med job, men de faste jeg har her er fra Odense og Fyn i det hele taget... Nej det er ligesom andre steder i landet, alle aldre der kommer på besøg. Dog ser jeg ikke de under 25 år, da jeg ikke modtager så unge... Vi har mange lurer og mange enkelt ydelser her i forhold til Jylland, er min personlige erfaring her... Mange knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jylland - Søde dejlige mænder der er til langt tids hygge. Sjælland - Hurtigt ind og ud og man når knapt nok og sige farvel. Fyn -Lurere og enkeltydelser.

 

For mit vedkommende ihvertfald, det er jo forskelligt fra pige til pige, og selvfølgelig er jeg da alligevelle stødt på tidsnydere på Fyn og Sjælland også, men Jylland de er nu engang sødest og høfligst... ;)

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

På mig virker det dybt underligt at der skulle være så stor forskel på fynboer og resten af den danske befolkning.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er skam forskel. Jyder vil også gerne prutte lidt om prisen... Men jyder er klart mere seriøse en både fynbo og dem fra øen a..noget andet er at nordjyderne er ganske pænt udrustet forhold til andre landsdele... Fnis... T. Hansen op på hesten igen og fang en ny trunte.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er skam forskel. Jyder vil også gerne prutte lidt om prisen... Men jyder er klart mere seriøse en både fynbo og dem fra øen a..noget andet er at nordjyderne er ganske pænt udrustet forhold til andre landsdele... Fnis... T. Hansen op på hesten igen og fang en ny trunte.

 

Det med landsdele og længde har jeg hørt før. Find en fyr med generne dybt begravet i Langelands muld ( ja, hæhæ Langeland ) og chancen for han skulle være velsignet med et par ekstra tommer er rimelig stor. ( Har selv et par kammerater derfra og kan kun bekræftige det ). Til gengæld er det også næsten 100% sikkert at de er født med 4 - 5 tænder færre end os mere opblandede Danere.

Jeg kan sagtens forestille mig det er en ting man også kan finde i andre dele af udkants Danmark.

 

Og tak til alle de søde folk der har opfordret mig til at hoppe op og ride igen. Det har jeg så været og det var dejligt :)

Redigeret af T.Hansen47
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nå men bortset fra Fyn lige pludselig faldt pladask i vandet, så har jeg nu ikke tænkt mig, at skjule mit ophav, eller forsøge at lære nordjysk i håb om, at kæppen skulle blive lidt større. Til gengæld har jeg monteret en jydekrog hvor hovedet mistænkeligt minder om en erigeret arabisk krumsabel. Og. ja den kan faktisk afmonteres, således at man også kan køre undercover til hovedstaden, uden at blive mødt at vildt dyttede billister.

 

Set herfra den grønne ø, hvor vi drikker en "Oooooeeeennnnssssse", når vi er blandt ligesindede, så mener vi faktisk at vi også  har andre dyder end at ringe til diverse telefonnumre og spørge om der er nogle frække drenge op piger på linien, bevares der gør vi da også løbende, Men en af de fynske dyder er nok også,  at vi generelt lykkedes fint med, at forholde rimeligt neutral når de to andre landsdele høvler løs på hinanden og udkæmper sprogdueller gående på om det nu hedder en hus eller et hus eller hvem der har den bedste humor.  

 

Og i fredstid hvor skytset pludseligt og helt uretfærdigt rettes mod HC Andersen fødeland, kan vi jo altid minde øst og vest fronten om, at de egentligt ikke rigtigt kan lide hinanden, samt  at enten må det være øst eller vest der menes når vi taler udkants Danmark. Fyn ligger jo ligesom i centrum, og "Sådan er deeet jo", for lige at bruge en kendt Margrethe Vestager bemærkning.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

  at enten må det være øst eller vest der menes når vi taler udkants Danmark. 

 

Ja, det vil jeg nu ikke sige - jeg har da sjældent set så mange "Til Salg" skilte som på Sydfyn - og de biler fynboerne kører rundt i er da heller ikke altid de nyeste modeller  :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan helt alvorligt....der er ingen penge på Sydfyn. Næsten ingen industri, meget få arbejdspladser og ja, som Jernsvinet siger, mellem Faaborg og Svendborg står ca. hver tredie hus til salg.

 

Hvis man ser Ekstra Bladets annoncer over piger, så er der måske 20 - 25 på Fyn på en almindelig dag. På trods af at Odense er den trediestørste by i landet. Samtidig vil der være 80 - 90 i Østjylland.

 

Med al respekt for vores veninder, så ved de godt hvor der er penge at finde, og jeg tror dette tydeligt afspejles i hvor mange der er af dem i de enkelte landsdele :)

Redigeret af T.Hansen47
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nå men bortset fra Fyn lige pludselig faldt pladask i vandet, så har jeg nu ikke tænkt mig, at skjule mit ophav, eller forsøge at lære nordjysk i håb om, at kæppen skulle blive lidt større. Til gengæld har jeg monteret en jydekrog hvor hovedet mistænkeligt minder om en erigeret arabisk krumsabel. Og. ja den kan faktisk afmonteres, således at man også kan køre undercover til hovedstaden, uden at blive mødt at vildt dyttede billister.

Set herfra den grønne ø, hvor vi drikker en "Oooooeeeennnnssssse", når vi er blandt ligesindede, så mener vi faktisk at vi også har andre dyder end at ringe til diverse telefonnumre og spørge om der er nogle frække drenge op piger på linien, bevares der gør vi da også løbende, Men en af de fynske dyder er nok også, at vi generelt lykkedes fint med, at forholde rimeligt neutral når de to andre landsdele høvler løs på hinanden og udkæmper sprogdueller gående på om det nu hedder en hus eller et hus eller hvem der har den bedste humor.

Og i fredstid hvor skytset pludseligt og helt uretfærdigt rettes mod HC Andersen fødeland, kan vi jo altid minde øst og vest fronten om, at de egentligt ikke rigtigt kan lide hinanden, samt at enten må det være øst eller vest der menes når vi taler udkants Danmark. Fyn ligger jo ligesom i centrum, og "Sådan er deeet jo", for lige at bruge en kendt Margrethe Vestager bemærkning.

Fyn er fin ja, smil... Er selv meget glad for Fyns land og specielt det fynske øhav... Fordele og ulemper ved alt jo ikk smil... Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, det vil jeg nu ikke sige - jeg har da sjældent set så mange "Til Salg" skilte som på Sydfyn - og de biler fynboerne kører rundt i er da heller ikke altid de nyeste modeller :roll:

Aggg hr jern der må jeg nu rette dig, da du jo ved hvad damen her køre i og kommer fra... Så det sgu en ommer og en kold fra kassen sf. Der hvor jeg bor nu ( et sted i Jylland) er der sgu langt mellem de hurtige knallerter på havnen og der hvor jeg kom fra ( Fyn) var de top tunet, så nu vil læreinden igen lære praktikanten fra pigekollektivet lidt nyt... Smil. Det var vist en lille smutter der... Knus Line med den fede bil hihi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sådan helt alvorligt....der er ingen penge på Sydfyn. Næsten ingen industri, meget få arbejdspladser og ja, som Jernsvinet siger, mellem Faaborg og Svendborg står ca. hver tredie hus til salg.

Hvis man ser Ekstra Bladets annoncer over piger, så er der måske 20 - 25 på Fyn på en almindelig dag. På trods af at Odense er den trediestørste by i landet. Samtidig vil der være 80 - 90 i Østjylland.

Med al respekt for vores veninder, så ved de godt hvor der er penge at finde, og jeg tror dette tydeligt afspejles i hvor mange der er af dem i de enkelte landsdele :)

Kære TH. Told og skat har hjemme i Odense med den mest agressive afdeling indenfor razziaer for vores branche, så her skal der også lige tages i betragtning hvor meget der er blevet lukket de seneste år... For bare 2-3 år siden, var ( for mig i hvert fald) Odense den bedste by at tjene kassen i... Tror meget spiller ind og ja klart også fabriks/ industri lukning... Men det er da vist over hele landet ikk...? Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er jo rimelig sikker på Told og Skat læser med herinde, og tanken har da strejfet mig om vi overhovedet gør jer piger en tjeneste ved at anmelde jer, eller om vi i virkeligheden tiltrækker uønsket opmærksomhed. Hvis en enkelt pige måske bliver anmeldt tit og positivt, kunne de slemme lakajer jo sagtens få den ide at der var noget at komme efter......

 

Jeg kan da godt komme i tanke om et sted eller 2 jeg har anmeldt ret ofte, som nu ikke synes aktivt mere......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er jo rimelig sikker på Told og Skat læser med herinde, og tanken har da strejfet mig om vi overhovedet gør jer piger en tjeneste ved at anmelde jer, eller om vi i virkeligheden tiltrækker uønsket opmærksomhed. Hvis en enkelt pige måske bliver anmeldt tit og positivt, kunne de slemme lakajer jo sagtens få den ide at der var noget at komme efter......

Jeg kan da godt komme i tanke om et sted eller 2 jeg har anmeldt ret ofte, som nu ikke synes aktivt mere......

Måske ja, men har du dine ting i orden, så der jo intet at frygte vel...? Smil. Og ja de læser med... Stort knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...