Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kom kørende på kildevej og fandt nr 2 og 4 men nr 6 havde ikke et skilt. Det kunne så ha været nr 4a så jeg kørte lidt videre. Så fandt jeg 8a og 8 og der parkerede jeg bilen. Jeg gik tilbage til hvor 6 måtte være. Endelig så jeg et stykke papir bag vinduet: klinik er i kælder.

Jeg gik om bagved huset og så en lille kælder dør. Det så ikke så godt ud. Men det var lige som camping vognen i Dødbringende måben (ikke våben): når du er inden for ser det meget anderledes ud: pænt istandsat, lyst og ikke i det mindste: en sød, tynd, lille kvinde på ca. 30 år. Meget bedårende smil.

Vi ordnede det økonomiske: aftalt at det var b2b til en tusse.

Rummet hvor det foregik var meget varmt, hyggeligt med levendelys og en madras på gulvet.

Hun tog tøjet af og jeg så at hun var glatbarberet havde små bryster og vejede ikke mere end 40 kilo.

Hun gav mig en lang og dejlig massage - ikke hård men meget afslappende, med varm olie og rørte et par gange på min mest intime legemsdel mens jeg lå på maven.

Hun brugte hele sin krop til og massere og efter en halv time skulle jeg vende om. Hun lå oven på mig men ville tydeligvis ikke kysse.

Hun virkede lidt uvillig da jeg bad om at sætte badehatten på, men om det var fordi hun ville at jeg gjorde eller om hun hellere ville gøre det uden ved jeg ikke.

Hun er meget stram men det gik nemt nok da hun brugte masser af olie.

Efter det fik jeg massage i hovedbund, ansigt og fødder. Derefter en udløsning mere med hånden og til slut et bad. Hun hjalp med at tørre mig, har redet mit hår, hentede vand og meget hjælpsom. Der gik mindst 30 min med det så altialt 1000 kr for halvanden time er meget godt. Jeg gav hin dog 200 mere.

I 13-skalaen: 13 over hele linien bortset fra udseende på huset udefra.

http://www.jasmin-massage.dk

Pe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det troede jeg ikke at du kunne få body to body der. Der står jo ingen sexuelle ydelser. ?  er der flere steder i  Holstebro som er gode.? jeg kender mest Herning og vejle egnen....

 

 

ha en go weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det troede jeg ikke at du kunne få body to body der. Der står jo ingen sexuelle ydelser. ?  er der flere steder i  Holstebro som er gode.? jeg kender mest Herning og vejle egnen....

 

 

ha en go weekend

 

 

Ja det er jo en af livets gåder...

På hjemmesiden står der ingen seksuelle ydelser..!!

 

Men de annoncerer med en annonce uden overskrift, og i telefonen henviser de til Kildevej 6.

Jeg tror at det offcielle Jasmin massage KUN er i Ringkøbing.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

På hjemmesiden står der ingen seksuelle ydelser..!!

 

Hvor?

 

Og i Herning er der vist ingen steder, du kan få extra, bortset fra i Hammerum.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor?

Og i Herning er der vist ingen steder, du kan få extra, bortset fra i Hammerum.

Sorry, det gjorde der for 1 år siden :-) Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor?

Og i Herning er der vist ingen steder, du kan få extra, bortset fra i Hammerum.

Hos dok koon har jeg fået svensk på hendes opfordring, og hendes ansatte tilbød også.

Men herren i rummet ved siden af fik ingenting.... Om han havde spurgt ved jeg ikke. Men jeg fik at vide at jeg skulle være stille.

Så prissætningen foregik ved tegnsprog :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor kan man få i Herning body to body?

 

Evt. her: HAMMERUM BJØDSTRUPVEJ SØDE

thaipiger. 06.00 - 21.00 Eller efter aftale.

  •   Tlf. 3059 5590

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Evt. her: HAMMERUM BJØDSTRUPVEJ SØDE

thaipiger. 06.00 - 21.00 Eller efter aftale.

  •   Tlf. 3059 5590

 

 

 

Har du besøgt stedet for nyligt ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du besøgt stedet for nyligt ?

 

Nej - så kun lige tilfældigt annoncen og syntes det var på sin plads at indsætte den her, men det ville da være dejligt med en nyere beretning fra stedet - dog helst i deres egen tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ringer man bare til dem og spørger om b2b ?

Eller møder man bare op på adressen ?

Hvordan er åbningstiderne ?

Undskyld, men er lidt grøn i det her ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ringer man bare til dem og spørger om b2b ?

Eller møder man bare op på adressen ?

Hvordan er åbningstiderne ?

Undskyld, men er lidt grøn i det her :wink:

 

Hvis man bare møder op på adressen risikerer man at der kan være optaget og man må vente/gå en tur eller komme igen en anden dag - til gengæld, kan man så også bedre tillade sig at gå igen, hvis pigen/stedet ikke falder i ens smag.

 

Åbningstiderne kan du som regel se i annoncen eller få at vide på tlf. svarer eller hvis du ringer og bestiller tid. Her kan du så evt. også bedre spørge ind til priserne og hvad du kan forvente - f.eks om B2B er med afslutning - og hvilken + evt. om dette koster extra?

 

Men hvis du er lidt grøn, kan du jo bare møde op og bede om f.eks ½ times massage - og hvis de spørger/piller om lidt ekstra, kan du f.eks. foreslå: "next time"   :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ringer man bare til dem og spørger om b2b ?

Eller møder man bare op på adressen ?

Hvordan er åbningstiderne ?

Undskyld, men er lidt grøn i det her ;-)

Jeg ringede og spurgte til b2b, hvor efter der blev sagt at man også kunne få bum bum.

Tele damen snakkede dansk, men pigen snakkede kun engelsk.

Men om de rent faktisk har styr på om der er kunder eller ej på et bestemt tidspunkt ved jeg ikke...

Jeg mener at tiderne er mandag - lørdag 10-22

Søndag efter aftale

Men jeg kan ikke huske det 100% sikkert

Del dette indlæg


Link til indlæg

er der stadig gang i kildevej? overvejer et besøg, men kan ik finde noget om det på hjemmesiden

 

 

Der annonceres hver uge i avisen siden efteråret 2013, så jeg tror at der sker lidt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

 

Jeg har lige haft lavet en aftale på kildevej. Og da jeg kom, åbnede hun døren og sagde jeg skulle ringe først. hvilket jeg havde gjort, men måtte gå med uforrettet sag.

Hun var både gammel og ikke særlig køn, så hvad det angående så gik jeg ikke glip af det store.

 

men træls at man lige have sat sig op til en gang hygge. også det var en fiasko. :sad:

 

Jeg tror ikke jeg kigger forbi en anden gang.

Redigeret af basse1972

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...