Hop til indhold
Dilemmaet

Forelsket i en GP hvad gør jeg?

Recommended Posts

Okay jeg har simpelthen oprettet en bruger for at kunne stille dette spørgsmål, og håber inderligt folk kan komme med et svar på hvad jeg skal gøre. Tænker ikke jeg er den eneste der har oplevet at blive lidt lun eller forelsket i en gp. 

Jeg er en ung fyr i slut 20'erne, har hverken kæreste, kone eller børn. Så der er ikke noget jeg skal forholde mig til der.

Men som sagt er jeg gået hen og blevet MEGET glad for en GP, og har virkelig svært ved at navigere rundt i om jeg er blevet forelsket i hende. Har set hende en del gange efterhånden, jeg betaler hende dog stadigvæk. Men tilgengæld får virkelig mange ekstra goder og masser af tid hos hende, som jeg aldrig betaler for. Hvilket jeg ser som et tegn for hun trods alt kan lide mig bare lidt, eller hvad ved jeg... Bliver jeg blændet her? Det er virkelig kæreste sex på høj plan vi har sammen, på alle tænkelige måder. Meget meget meget passioneret og føles "ægte"

Jeg ved godt det er et job for hende, men der er et eller andet der siger mig, at det er anderledes med hende her... Vi er ekstrem personlige overfor hinanden, og har dog også fået hendes private nummer, men vi har dog ikke rigtig skrevet der endnu sammen. Ved ikke helt hvad jeg skal gøre...

Hun virker uden tvivl til at nyde mit selskab, men om der er gensidige følelser involveret fra hendes side ved jeg ikke. Og et eller andet sted er jeg bange for at spørger ind til det, da det vi har sammen virkelig er rart. Men hver gang jeg skal ses med hende får jeg sommerfugle i maven, og kan næsten ikke få vejret når jeg ser hende, og hun bare omfavner mig med kys og kram. Jeg har bestemt ikke fået skrevet alle tanker ned her nu, men tænker det giver et meget godt overblik over situationen.

Som mit brugernavn siger, står jeg virkelig i et dilemma omkring jeg skal forsøge at spørge hende om hun er interesseret i at ses privat, eller om jeg skal glemme alt om det. Fordi det hele måske er en illusion oppe i hovedet...

Please hjælp mig folkens:unsure:

Kan ikke svare før i morgen igen, da der jo er begrænsning på nye brugere dsv.

Redigeret af Dilemmaet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad hende tage det første skridt, hvis I skal ses privat. Selvom hun er glad for dig, er det ikke sikkert, at hun har lyst til, at relationen skal udvikle sig til et forhold.

I mellemtiden kan du jo tænke lidt over, hvordan du selv vil have det med at have en kæreste, som sælger seksuelle ydelser til andre mænd. Det er langt fra alle, som kan forlige sig med det i praksis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er svært ikke at forelske sig lidt , når gudinden er skøn, sød og indlevende. 

Jeg blev vildt forelsket I chantall for 20 år siden , og er det vist stadig en smule 

Hvis jeg .fik muligheden for lidt kæresteri med den skønne, ja så røg den hjemlige havgasse sgu ud af hytten 

Redigeret af Sharonmanen

Del dette indlæg


Link til indlæg

En gp kan gå meget langt for at få sine penge og selfølgelig kan det være hun godt kan lide dig, og har en nemmere tid med dig. Men bliv nu ikke blindet af sex/passion, det er det hun sælger.

At give extra tid gør ikke så meget hvis du kommer igen og igen, og hvis det er afslapning og hygge så kan det være hun også trænger lidt til det. Det betyder ikke der er andet.. hun lever af at sælge sig selv og at slørre linierne er alt en del af gamet.

Siger ikke det er umuligt dog.. har været ude for at en gp siger jeg ikke skal betale og forsøger på at starte noget, men jeg holder mig til illusionen. Er også med gp'er der giver mig masser af ekstra tid, det er jo ikke så vigtigt hvis man er i godt selskab, men jeg ser det nu bare som noget der sker når man kommer som stamgæst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi kan alle blive forblændet af en pige som vi har god sex med, det er faktisk naturens måde at indfange mænd på ( nogen kan nok skrive noget klogt om hormoner og signalstoffer i hjernen) så de føler sig forelsket.

Jeg er enig med andre, lad hende tage det første skridt. Og indtil da husk at nyde det og blive afklaret med om du kan være kæreste med en gp.

Fik jeg sagt husk at nyde det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det var mig så ville jeg spørge ind og finde ud af hvordan jeg stod.

Ellers kan du jo gå og pine dig selv i evigheder.

Ja det kan så betyde at du ikke ser hende mere men så ved du da i det mindste hvad der er hvad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dilemmaet skrev, for 45 minutter siden:

Okay jeg har simpelthen oprettet en bruger for at kunne stille dette spørgsmål, og håber inderligt folk kan komme med et svar på hvad jeg skal gøre. Tænker ikke jeg er den eneste der har oplevet at blive lidt lun eller forelsket i en gp. 

Jeg er en ung fyr i slut 20'erne, har hverken kæreste, kone eller børn. Så der er ikke noget jeg skal forholde mig til der.

Men som sagt er jeg gået hen og blevet MEGET glad for en GP, og har virkelig svært ved at navigere rundt i om jeg er blevet forelsket i hende. Har set hende en del gange efterhånden, jeg betaler hende dog stadigvæk. Men tilgengæld får virkelig mange ekstra goder og masser af tid hos hende, som jeg aldrig betaler for. Hvilket jeg ser som et tegn for hun trods alt kan lide mig bare lidt, eller hvad ved jeg... Bliver jeg blændet her? Det er virkelig kæreste sex på høj plan vi har sammen, på alle tænkelige måder. Meget meget meget passioneret og føles "ægte"

Jeg ved godt det er et job for hende, men der er et eller andet der siger mig, at det er anderledes med hende her... Vi er ekstrem personlige overfor hinanden, og har dog også fået hendes private nummer, men vi har dog ikke rigtig skrevet der endnu sammen. Ved ikke helt hvad jeg skal gøre...

Hun virker uden tvivl til at nyde mit selskab, men om der er gensidige følelser involveret fra hendes side ved jeg ikke. Og et eller andet sted er jeg bange for at spørger ind til det, da det vi har sammen virkelig er rart. Men hver gang jeg skal ses med hende får jeg sommerfugle i maven, og kan næsten ikke få vejret når jeg ser hende, og hun bare omfavner mig med kys og kram. Jeg har bestemt ikke fået skrevet alle tanker ned her nu, men tænker det giver et meget godt overblik over situationen.

Som mit brugernavn siger, står jeg virkelig i et dilemma omkring jeg skal forsøge at spørge hende om hun er interesseret i at ses privat, eller om jeg skal glemme alt om det. Fordi det hele måske er en illusion oppe i hovedet...

Please hjælp mig folkens:unsure:

Kan ikke svare før i morgen igen, da der jo er begrænsning på nye brugere dsv.

Hvad så må vi ikke se hvem der er ? kommer du ikke med et link :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spørg hende om hun har en kæreste,

hvis ikke, så spørg hende om hun ikke kunne tænke sig én, eller om hun har rigeligt, at gør med de mænd der kommer her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Samme emne som mange gange før. Svært at svare andet end generelt på, når man ikke kender alle nuancerne. Alder. Nationalitet. Ulovligt ophold. Hvor lang tid, du har været single. Hvordan kommunikationen foregår. Din fortid med partnere. Hvor lang tid Jeres relation har været. 

Derfor:

1/ Kan du leve med et forhold, hvor hun fortsætter jobbet

2/ Vil du fortryde mere at spørge og miste din faste gp eller ikke spørge og aldrig finde ud af what could have been...

3/ Du har eet liv. Du ved ikke, hvornår din tid på Jorden er slut. Uanset om du er for landet pga sex (mandeting?), så kan du jo prøve at skrive på hendes rigtigr nummer eller ved næste møde (ville jeg vælge) invitere hende ud på noget uskyldigt som en gåtur og evt lade hende vide, at du virkelig nyder hendes selskab 'på alle måder' og er begyndt at savne hende lidt og se, hvad reaktionen er.

Gør op med dig selv, hvad der er værst af de 2 ting og evt om du er typen, der kan fortsætte 6 eller 12 mdr mere og bare have et fast gp forhold med betaling. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uhadada...:biggrin: Er enig i meget der bliver sagt her, men personligt ville jeg da også være interesseret i om det kunne udvikle sig. Tilgengæld er der bare mange ting man skal tage højde for. Som du selv siger "Det er et job" og tror det er virkelig vigtigt ikke at glemme den lille ting. Ja mange af dem kan være meget overbevisende, og det kan føles helt naturligt og ægte. For man vil da gerne føle sig værdsat og elsket, og man kan helt sikkert blive blændet af de gode oplevelser man har med en GP. Men man skal ikke glemme de er mestrer i at gøre det de nu gør. Det er måske lidt en hård måde at se det på, men de sælger jo en illusion til en kunde. Men igen som du selv skriver, er du nok ikke den første der bliver forelsket i en GP og hvorfor mon:rolleyes: Synes personligt du skal tænke over om det er det værd, at skulle føre det ud i noget mere privat, da det jo kan ødelægge det du har med hende nu? Nu nævner du ikke noget om nationalitet, men tænker at hvis det er en udlandsk GP kan det være endnu mere besværligt, end hvis det var en der boede i Danmark.

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv at spørge om hun vil med ud at spise. Hvis hun vil det så er det om at prøve at få hende med hjem i kassen efterfølgende. Vil hun det uden at få betaling, er der en mulighed der kan dyrkes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi bliver vel alle lidt forelsket/forblændet når vi møder en GP som er sød, indlevende, dejlige  i alle minutterne vi har sammen..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personlig erfaring. Lad være, har aldrig været så skuffet i mit liv efter jeg fandt ud hun elskede kun mine penge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jacn1989 skrev, for 2 minutter siden:

Personlig erfaring. Lad være, har aldrig været så skuffet i mit liv efter jeg fandt ud hun elskede kun mine penge. 

Desværre er du nok ikke den eneste der er hoppe i den fælde. 
jeg kender en del historier fra hestens egen  mund. 
Og desværre udnytter en del piger dette. 
gætter på det var en udlansk pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal være ærlig omkring, hvad du føler -sig det ligeud til hende. Og hvorfor ikke prøve det af inviter hende ud -Så får du svar på om det er gensigdigt eller det kun er dig... For din egen skyld hurtigst muligt... -Når først du er "Ramt" er det for sent -Men du svigter dig selv, hvis du ikke er ærlig!

Ser ingen grund til, at lade hende tag initiativet -det er jo dig der er mand;-) Forberede dig på det værste -og bliv glædeligt overrasket over hun måske har det ligesom dig;-)

Held og lykke;-)

Ps.: hvis du ikke tør tager chancen -vil du fortryde senere... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, 1 time siden:

Desværre er du nok ikke den eneste der er hoppe i den fælde. 
jeg kender en del historier fra hestens egen  mund. 
Og desværre udnytter en del piger dette. 
gætter på det var en udlansk pige. 

Det var en dansker. Det var lige dengang jeg var startet med gp besøge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv at skille de to ting fra hinanden … ven/kæreste og betalende kunde …. Spørg hvis hun har lyst til en aften sammen på et neutral sted … uden betaling for hendes tid … 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mangler noget beskrivelse af, hvad I laver når I er sammen?

Går I ture sammen? Ud at spise sammen og den slags? Eller er det “kun” sex og lidt snak på sengen?

Hvis du ikke har været ud at spise med hende endnu, så spørg hende om hun har lyst til det, og hvad hun vil have for det…og så tag den derfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nyd hende, knald hende. Betal det det koster. Inviter hende ud, nyd det, måske vil hun ikke tage betaling for den tid. Men min erfaring siger mig, er du i tvivl, bør du ikke være i tvivl. Den der du ved nok..... Min kollega ser meget på mig:x Skal jeg kysse hende:)

Bare nyd det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit råd er at passe på dig selv, ikke bliv for ivrig og forsøg måske og trække dig lidt for og kunne mærke efter om det er nærhed og intimitet du savner eller om det reelt er hende.

Jeg er selv en fyr jævnaldrende med dig så kan sagtens relatere til dit dillema, hvorom alt er så vær forsigtig! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dilemmaet skrev, for 6 timer siden:

(…)

Jeg er en ung fyr i slut 20'erne, har hverken kæreste, kone eller børn. Så der er ikke noget jeg skal forholde mig til der.

Men som sagt er jeg gået hen og blevet MEGET glad for en GP, og har virkelig svært ved at navigere rundt i om jeg er blevet forelsket i hende. Har set hende en del gange efterhånden, jeg betaler hende dog stadigvæk. Men tilgengæld får virkelig mange ekstra goder og masser af tid hos hende, som jeg aldrig betaler for. Hvilket jeg ser som et tegn for hun trods alt kan lide mig bare lidt, eller hvad ved jeg... Bliver jeg blændet her? Det er virkelig kæreste sex på høj plan vi har sammen, på alle tænkelige måder. Meget meget meget passioneret og føles "ægte"

(…)

Tak for dit indlæg. Mange klienter eller medlemmer herinde er nok typisk lidt ældre – måske omkring de 40-60 år. Nogen er også netop f.eks. i et forhold eller gift. Andre singler. Men der er sikkert også et par mere “unge”/yngre fyre f.eks. i 20’erne.

 

Dit “dilemma” her ville jeg sådan set ikke sige er så meget anderledes end med så mange andre gange, hvor nogen måske er blevet forelsket i nogen.


Jeg vil dog sige, at når du snakker om “kærestesex”, så er det dog vigtigt for mig at understrege, at der også er det, der hedder GFE, altså girlfriend experience, hvor pigen giver en “kæresteoplevelse”. Det skal derfor ikke forveksles, at pigen giver en god ydelse med f.eks. forelskelse.

 

Dilemmaet skrev, for 6 timer siden:

(…)

Hun virker uden tvivl til at nyde mit selskab, men om der er gensidige følelser involveret fra hendes side ved jeg ikke. Og et eller andet sted er jeg bange for at spørger ind til det, da det vi har sammen virkelig er rart. Men hver gang jeg skal ses med hende får jeg sommerfugle i maven, og kan næsten ikke få vejret når jeg ser hende, og hun bare omfavner mig med kys og kram. Jeg har bestemt ikke fået skrevet alle tanker ned her nu, men tænker det giver et meget godt overblik over situationen.

Som mit brugernavn siger, står jeg virkelig i et dilemma omkring jeg skal forsøge at spørge hende om hun er interesseret i at ses privat, eller om jeg skal glemme alt om det. Fordi det hele måske er en illusion oppe i hovedet...

Please hjælp mig folkens:unsure:

Kan ikke svare før i morgen igen, da der jo er begrænsning på nye brugere dsv.

Som jeg netop også har skrevet, så er der netop noget, der hedder GFE. Så jeg vil nok ikke kalde det en illusion i dit hoved eller andres. Men man må nok netop forstå, at f.eks. GFE kan tænkes lidt sådan som en ydelse eller et skuespil. Nu ved jeg dog ikke, hvilken type ydelser pigen tilbyder.

 

Jeg skal gøre det klart, at det så vidt jeg har forstået er meget sjældent at date en GP.

 

Det sagt så ud fra det, du beskriver med ekstra tid og goder etc., så lyder det som om at der måske er rigtig fin kemi. Der står også, du har kendt hende et stykke tid. Du siger dog, at du selv har sommerfugle i maven, når du ser hende. Det kan man selvfølgelig have, og det vil jeg ikke sige noget til – men det er netop et GP-besøg, og det synes jeg er vigtigt at huske.

 

Det er netop sjældent at date en GP. Det kan på nogen måder måske være lidt mere kompliceret end ellers, da man skal være okay med at hun så er sammen med andre klienter etc. Der har været mange tråde om emnet tidligere, som du måske kan kigge på.

 

Så hvis du har lyst til at gøre forsøget, så why not – bare vid at det er sjældent. 
 

Så er der selvfølgelig også spørgsmålet med alder, og hvilken aldersgruppe en GP ville være interesseret i. Mange klienter er måske typisk 40-60 år. Men det vil jeg ikke gøre klog på. Nogen piger er nok okay med ældre fyre, andre ikke. Du skriver selv slut-tyverne. Nogen piger ville måske synes en fyr i 20’erne var for ung.


Jeg fandt også lige et andet medlems kommentar: 

 

Crabman skrev, for 5 timer siden:

(…)

Tilgengæld er der bare mange ting man skal tage højde for. Som du selv siger "Det er et job" og tror det er virkelig vigtigt ikke at glemme den lille ting. Ja mange af dem kan være meget overbevisende, og det kan føles helt naturligt og ægte. For man vil da gerne føle sig værdsat og elsket, og man kan helt sikkert blive blændet af de gode oplevelser man har med en GP. Men man skal ikke glemme de er mestrer i at gøre det de nu gør. Det er måske lidt en hård måde at se det på, men de sælger jo en illusion til en kunde. Men igen som du selv skriver, er du nok ikke den første der bliver forelsket i en GP og hvorfor mon:rolleyes: Synes personligt du skal tænke over om det er det værd, at skulle føre det ud i noget mere privat, da det jo kan ødelægge det du har med hende nu?
 

(…)

Jeg er netop meget enig i det første, der står her. Nemlig at du, som jeg også har skrevet før, skal være opmærksom på, at det er et job, og at mange GP’er netop f.eks. er dygtige til at levere GFE eller få det til at virke som om at de er interesseret i en klient.

 

Jeg ved dog ikke nødvendigvis, om det decideret er en illusion. Men f.eks. GFE må nok tænkes som en ydelse eller en form for skuespil.

 

Om folk til gengæld bliver mere forelsket i GP’er end i så mange andre piger ved jeg heller ikke.

 

Jeg synes dog ikke, at det skal afskrække dig for at gå videre med det, hvis du har lyst til det. Men jeg er nødt til at understrege, at det er meget sjældent at date en GP sådan rigtigt og at det ikke på nogen måde er sådan lige til. Nu står der heller ikke om hun er dansk eller udenlandsk? – det kan selvfølgelig også spille ind :)

 


/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, 1 time siden:

Jeg ved dog ikke nødvendigvis, om det decideret er en illusion. Men f.eks. GFE må nok tænkes som en ydelse eller en form for skuespil.

Måske var "illusion" et forkert udtryk, det var bare fordi TS havde brugt det. Det jeg sådan mener, er at når man vælger GFE er det jo som du også siger: "skuespil" Betyder ikke at den anden part ikke også kan nyde det, for synes selv jeg kan mærke når det er gensidigt, føler ikke jeg er i tvivl om det. Men pointe er selvom den anden part nyder det, betyder det jo ikke at der er følelser indblandet. Det kan jeg jo bare være selve nydelsen af en anden person og den form for sex også føles rart. Og som kunde kan man jo godt blive lidt paf, når det føles "rigtigt/ægte" 

Nu er jeg selv som TS i tyverne (26) og kan da godt relatere til det. Man må bare huske at skelne mellem det, selvom det kan være svært til tider.

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg

* For god ordens skyld. Mit indtryk er, at mange medlemmer herinde er typisk nok omkring de 40-60 år. Jeg vil netop ikke begynde at sige noget til at have sommerfugle i maven eller lignende for det kan man have. Men bare at der findes GFE. Og så lige tænke sig lidt om.

 

Men hvis det er så prøv da :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusinde tak til jer alle sammen, har fået en del at tænker over nu. Og i kommer alle sammen med gode råd og overvejelser:) Beklager jeg ikke lige kommer med et mere direkte svar til jer hver især, da der er mange forskellige kommentarer. Jeg har i hvert fald fået det jeg håbede fra jer. 

Jeg er med på GFE er en ydelse og kan give lidt ekstra intimitet, men det føles bare så ægte sammen med hende...

Min mavefornemmelse siger mig at jeg burde vente lidt med at spørger om hun er interesseret i at ses privat, men min hjerne sige jeg skal springe ud i det. Er bare bange for det ville blive akavet, og ødelægge den relation vi nu trods alt har lige nu her.

Redigeret af Dilemmaet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...