Hop til indhold
Dilemmaet

Forelsket i en GP hvad gør jeg?

Recommended Posts

Easterneuropeplease skrev, for 21 timer siden:

Jeg mangler noget beskrivelse af, hvad I laver når I er sammen?

Går I ture sammen? Ud at spise sammen og den slags? Eller er det “kun” sex og lidt snak på sengen?

Hvis du ikke har været ud at spise med hende endnu, så spørg hende om hun har lyst til det, og hvad hun vil have for det…og så tag den derfra.

Vi har udelukkende kun set hinanden ved aftaler, og intet privat. Tja efter lidt hygge i sengen, bruger vi som regel tiden på at snakke og kysse i en time eller to efterfølgende. Det er dog meget personlige ting vi snakker om og hun virker oprigtig interesseret hvilket er gensidigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Troll79 skrev, for 23 timer siden:

Hvad så må vi ikke se hvem der er ? kommer du ikke med et link

Beklager mange gange, men kommer altså ikke med et link da jeg ved hun har en bruger herinde og følger med på diverse emner. Og vil ikke ødelægge det hvis hun nu skulle se det her og ændrer sin måde at være på overfor mig. Håber jeg du forstår :)

Redigeret af Dilemmaet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Koreaneren skrev, for 19 timer siden:

Mit råd er at passe på dig selv, ikke bliv for ivrig og forsøg måske og trække dig lidt for og kunne mærke efter om det er nærhed og intimitet du savner eller om det reelt er hende.

Jeg er selv en fyr jævnaldrende med dig så kan sagtens relatere til dit dillema, hvorom alt er så vær forsigtig! 

Det er en blanding af begge ting, men kan mærke jeg virkelig savner hende som person. Sex delen betyder ikke rigtig noget for mig, det er egentlig mere det at snakke og kysse med hende.

Men tak for dit råd

Redigeret af Dilemmaet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, den 26.4.2024 at 16:37:

Lad hende tage det første skridt, hvis I skal ses privat. Selvom hun er glad for dig, er det ikke sikkert, at hun har lyst til, at relationen skal udvikle sig til et forhold.

I mellemtiden kan du jo tænke lidt over, hvordan du selv vil have det med at have en kæreste, som sælger seksuelle ydelser til andre mænd. Det er langt fra alle, som kan forlige sig med det i praksis.

Må erkende jeg ikke helt ved om jeg ville kunne leve med det hvis man decideret gik ind i et forhold hypotetisk set, jeg tror det ikke i hvert fald. Nu bor hun så heller ikke i Danmark så ville have det fint med at bare være bollevenner eller hvad man nu skal kalde det, og ses privat når hun så var i landet, selvom hun har det job. Men rent hypotetisk set hvis vi skulle i forhold, så jeg hende nok helst ude af den her slags arbejde...

Redigeret af Dilemmaet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dilemmaet skrev, den 26.4.2024 at 16:31:

 

Please hjælp mig folkens:unsure:

 

Ja, som du kan læse i svarene, så er der mange forslag og muligheder...  Jeg har kun ét..  Luk øjnene og mærk efter, og gør det du føler der er det rigtige for dig!  Så længe man er tro mod sig selv, så er det ikke et nederlag ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kyniske svar:
Fedt at hun giver dig tilbud så du ved hvornår der er ledige tider i kalenderen. Du lægger penge i kassen men hun bruger vist også ekstra tid på dig som du ikke har betalt for? Så må du være en god kunde eller også har hun ikke så godt gang i forretningen for tiden. Er hun bekendt med om du er tilmeldt reklamer nej tak? Overvej at indhente 3 håndværkertilbud så du kan se hvor du får mest for pengene.

Det praktiske svar:
Jeg hører dig ikke sige at hun er interesseret i dig. Vi får lige så god GFE. Men det lyder som om du godt kan lide hende? Du taler lige frem om at være i forhold med hende og lægger fremtidsplaner. Woah, cowboy! Hvorfor er det ikke ligegyldigt hvad hun synes om dig? Hvis DU kan lide hende så få hende til at forstå at hun passer sammen med dig. Det er dig der er manden. Du har den fordel at du kan se hende så ofte du har råd, og at hun vist oven i købet giver dig ekstra tid. Du siger i taler meget ærligt om hinanden. Prøv at find frem til hvad hendes interesser er. Hvad hun elsker og brænder for. Der er helt sikkert noget i nærheden. Så kan du sige du faktisk har den samme interesse og at du kender noget i nærheden men at du ikke har nogen at følges med. Er det mon dans? Bowling? Litteraturaftener? Teater? Cafe? Film?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej.. Nej nej nej..

Du skal vide følelser er forbudt, hos pigen og (mest) dig. bum. du er ung og dejlig, hun er nok blevet våd i bukserne at se på dig, men er hun forelsket? Det tror jeg ikke.

Nu skærer jeg det ud i pap for dig. hun har været sammen andre end dig, som osse er blevet forelsket.. Det lever hun a, hun gør et godt stykke arbejde.

Du skulle aldrig været sammen med en gp, du er alt for ung..

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nóòb_from74 skrev, for 3 timer siden:

Du skal vide følelser er forbudt, hos pigen og (mest) dig. bum. du er ung og dejlig, hun er nok blevet våd i bukserne at se på dig, men er hun forelsket? Det tror jeg ikke.

Hvorfor er det ligefrem forbudt?:DForstår nu godt din hentydning.

Men manden er vel ikke herre over sine egne følelser, og hvem han nu blive forelsket i? Man kan da ikke selv gøre for hvis man begynder at kunne lide en kvinde, GP eller ej.:huh:

Og der er vel ingen decideret aldersgrænse for hvor ung eller gammel man må være? 

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen andre end dig selv kan give et fornuftigt svar.

Der er nogle fare ved at hoppe i hvor vandet er dybt, det er der altid.

Så tag nogle små skridt så du ikke for hurtigt kommer ud hvor der er rigtig dybt og langt til kysten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nóòb_from74 skrev, for 11 timer siden:

Har han et link a pigen?

Tilføjer ikke noget link som jeg har beskrevet hvorfor lidt længere oppe i tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Dilemmaet skrev, for 8 timer siden:

Tilføjer ikke noget link som jeg har beskrevet hvorfor lidt længere oppe i tråden.

Det beklager jeg.. jeg har osse fået mange private nr, fra forskellig gp. det fordi man er en god kunde. Det er normalt.

Glem hende, få dig en rigtig kæreste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg selv GP

Og jeg har en kæreste, han tænder dog ved tanken om jeg sammen med andre - Så det er ikke problem og det er i vores privat bolig 
Men!!! Kan du accepter det ? 

Men et råd fra en kvinde, lad hende tage interaktiv

Det lyder til der er noget imellem jer!!

Jeg måtte Cut kontakt til en kunde pga han blev for mig 

- Skrev til ham at jeg ikke kunne være hans gp mere pga hans føleser for mig 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Befree skrev, for 40 minutter siden:

Og jeg har en kæreste, han tænder dog ved tanken om jeg sammen med andre - Så det er ikke problem og det er i vores privat bolig 
Men!!! Kan du accepter det ? 

En fyr på ca 20år skal ikke accepter det.. det ødelægger hans mental tilstand for livet. mænd tænker ikke som damer gør, sådan er det. dum.

Mænd tænker på ikke at blive alene når de bliver gammel, hvem udnytter det. Mange kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke helt galt hvad @Nóòb_from74 siger. 
 

enten skal du være mental stærk for at være i forhold med en prostitueret. 
ellers skal du lige frem tænde på andre mænd knalder kyser og hygger sig med en du elsker. 
 

hvis du ikke er en af de 2 så hold dig langt væk giver kun ar på sjælen. Hvis du ikke stopper nu bliver det kun være jo længere i kommer ind i et evt forhold. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nóòb_from74 skrev, for 7 timer siden:

En fyr på ca 20år skal ikke accepter det.. det ødelægger hans mental tilstand for livet. mænd tænker ikke som damer gør, sådan er det. dum.

Mænd tænker på ikke at blive alene når de bliver gammel, hvem udnytter det. Mange kvinder.

Nu er jeg altså 28. Synes det er meget tunnelsynet at se det på den måde du beskriver. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Befree skrev, for 8 timer siden:

Nu er jeg selv GP

Og jeg har en kæreste, han tænder dog ved tanken om jeg sammen med andre - Så det er ikke problem og det er i vores privat bolig 
Men!!! Kan du accepter det ? 

Men et råd fra en kvinde, lad hende tage interaktiv

Det lyder til der er noget imellem jer!!

Jeg måtte Cut kontakt til en kunde pga han blev for mig 

- Skrev til ham at jeg ikke kunne være hans gp mere pga hans føleser for mig 


 

Tak for dit syn på det!

Nej ville sgu have svært ved at acceptere at hun var sammen med andre...Det ville sgu gøre for ondt.

Hun har selv fortalt og vi har snakket om hendes exit plan, som er i den kommende fremtid dog, ca. 1 års tid mere er hendes plan. Men om der er hold i det ved jeg jo ikke.

Vil bestemt ikke have hun cutter kontakten til mig, det er også derfor jeg ikke har sagt eller gjort noget endnu.

Redigeret af Dilemmaet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dilemmaet skrev, for 3 minutter siden:

Hun har selv fortalt og vi har snakket om hendes exit plan, som er i den kommende fremtid dog, ca. 1 års tid mere var hendes plan.

Nu bliver jeg nysgerrig exit plan. 
Kan hun ikke bare stoppe med det samme hvis i finder kærligheden ? 
Er du klar på at forsøge hende ? 
Må indrømme har ikke læst hele tråden 

har hun børn. Og hvis hun ikke er dansk tror du hun vil flytte til dk ? 
og hvis hun vil er det mega hårdt arbejde både fra dig og hende. Hun skal lærer danske og økonomien vil være meget lille i mange år frem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 12 minutter siden:

Nu bliver jeg nysgerrig exit plan. 
Kan hun ikke bare stoppe med det samme hvis i finder kærligheden ? 

Tjo det kunne hun måske godt, det snakkede vi ikke om. Vi snakkede udelukkende om hvad hun ville når hun er stoppet. Hun er ikke dansk nej, og hun arbejder i en skønhedssalon i sit hjemland som hendes søster ejer. Hun fortalte hun gerne ville åbne sin egen når det var tid.

Hun har heller ikke børn, og ved ikke om hun ville være interesseret i at flytte til Danmark, har ikke spurgt hende. Men hun giver udtryk for hun godt kan lide Danmark. Og ja rent hypotetisk set ville jeg godt kunne forsørge hende uden problemer. Det jo ikke fordi hun skal lære dansk, hun snakker flydende engelsk uden problemer.

Redigeret af Dilemmaet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dilemmaet skrev, for 6 minutter siden:

Det jo ikke fordi hun skal lære dansk, hun snakker flydende engelsk uden problemer.

Jo hvis hun skal bo i dk og begå sig i samfundet så skal hun lære dansk. 
også så hun ikke føler sig udenfor. 
når man ikke taler sproget går man glip af mange ting. 
også i socialt samvær med andre mennesker. 
hun kommer til at føle sig udenfor. 
i selvskaber og andre sammenhæng, så dansk er et must. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Larschristian skrev, 1 time siden:

Nu bliver jeg nysgerrig exit plan.

Nu bliver jeg os nysgerrige Lars.

Dilemmaet skrev, for 1 time siden:

Nu er jeg altså 28. Synes det er meget tunnelsynet at se det på den måde du beskriver. 

Jeg beklager hvis jeg skriver lidt for hurtig. Jeg var på arbejde. Der skal ikke stå dum men bom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, 1 time siden:

så dansk er et must. 

Forstår godt hvad du mener og er også forholdsvis enig, men at sige det er et must :) Der er mange i landet som ikke taler sproget, og klarer sig fint med engelsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dilemmaet skrev, for 4 minutter siden:

Forstår godt hvad du mener og er også forholdsvis enig, men at sige det er et must :) Der er mange i landet som ikke taler sproget, og klarer sig fint med engelsk.

Ja de klare sig fint, ja men af erfaring med udenlandske piger, som er flyttet til landet og bor her, siger de fleste de følte sig ensomme de første par år grundet de føler sig udenfor. 
ja kommer de kun i kredse af andre udlændinge ingen problem. 
men prøv at sidde juleaften uden at forstå et kuk en hel aften. Ellers skal alle i selvskabet side og tale engelsk, det holder jo ikke. 
når jeg siger must. Er det for hendes egen skyld. Ikke for din

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 4 minutter siden:

men prøv at sidde juleaften uden at forstå et kuk en hel aften. Ellers skal alle i selvskabet side og tale engelsk, det holder jo ikke. 
når jeg siger must. Er det for hendes egen skyld. Ikke for din

Der kan du selvfølgelig have ret i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dilemmaet skrev, Lige nu:

Der kan du selvfølgelig have ret i.

Hvis det skulle komme så langt at i bliver enige om det skal være jer. 
så tøv ikke med at skrive pb. 
da jeg har hjulpet en del udenlandske piger. 
på rette vej i dk. 
så kan jeg give dig lidt god information. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...